Προς το περιεχόμενο

ΚΤΕΟ κάθε χρόνο


papoys1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Στην Φιλανδια πχ με ενα αντιστοιχο αριθμο οχηματων (περι τα 4,5εκ), το ποσοστο με ελλειψεις ειναι στο 27%.

Eνδιαφέρον αυτό, αλλά η Φιλανδία έχει και χιόνια όλο το χρόνο, άλλους δρόμους και επιφάνειες και μπορεί, σίγουρα μάλλον, και πιο αυστηρούς κανόνες.
Γενικά αυτές οι συγκρίσεις όποτε μας βολεύει με την Σκανδιναβία και ανάποδα είναι άτοπες πολλές φορές. 

Δεν νομίζω ένα αμάξι σε άσφαλτο κυρίως με λογική χρήση και μεσογειακές συνθήκες να βγάζει τα ίδια προβλήματα στην Φινλανδία. Τουλάχιστον από αυτά που ελέγχονται στα ΚΤΕΟ.
 

Επεξ/σία από 777andreas777
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 156
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Προφανως το "δεν υπαρχει ελεγχος ΚΤΕΟ" ειναι σαρκαστικο.

Όπως λέμε δεν υπάρχει παίκτης κουρμπελης.Εαν σε βοηθησει να το αντιληφθεις καλυτερα, ας το πουμε δεν υπαρχει επαρκης ελεγχος

Όχι δεν με βοηθάει γιατί το ότι "δεν υπαρχει επαρκης ελεγχος" είναι δικός σου ισχυρισμός, δεν προκύπτει από κάπου.

17 λεπτά πριν, tutuyo είπε

ναι to 5% επι συνολου 5εκ οχηματων ειναι ενα αστειο νουμερο.

Στην Φιλανδια πχ με ενα αντιστοιχο αριθμο οχηματων (περι τα 4,5εκ), το ποσοστο με ελλειψεις ειναι στο 27%.

Καταρχήν το 5% της Ελλάδας αφορά αυτοκίνητα που κόπηκαν (σοβαρές ελλείψεις) το οποίο καμία σχέση δεν έχει με το 27% της Φιλανδίας το οποίο αφορά γενικώς ελλείψεις άρα ΚΑΙ τα οχήματα που ΔΕΝ κόπηκαν (σοβαρές + δευτερεύουσες ελλείψεις).

Αλλά το κυριότερο είναι πως το νούμερο των 120.000 στην Ελλάδα δεν είναι πραγματικό, και αυτό γιατί το υπουργείο μεταφορών δεν ανακοινώνει το πόσα οχήματα βρέθηκαν με σοβαρές ελλείψεις, είναι απλά εκτίμηση των ΙΚΤΕΟ...

Με λίγα λόγια μαθηματικά από τα Lidl...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Όχι δεν με βοηθάει γιατί το ότι "δεν υπαρχει επαρκης ελεγχος" είναι δικός σου ισχυρισμός, δεν προκύπτει από κάπου.

Καταρχήν το 5% της Ελλάδας αφορά αυτοκίνητα που κόπηκαν (σοβαρές ελλείψεις) το οποίο καμία σχέση δεν έχει με το 27% της Φιλανδίας το οποίο αφορά γενικώς ελλείψεις άρα ΚΑΙ τα οχήματα που ΔΕΝ κόπηκαν (σοβαρές + δευτερεύουσες ελλείψεις).

Αλλά το κυριότερο είναι πως το νούμερο των 120.000 στην Ελλάδα δεν είναι πραγματικό, και αυτό γιατί το υπουργείο μεταφορών δεν ανακοινώνει το πόσα οχήματα βρέθηκαν με σοβαρές ελλείψεις, είναι απλά εκτίμηση των ΙΚΤΕΟ...

Με λίγα λόγια μαθηματικά από τα Lidl...

Στην πραγματικότητα μπορεί να είναι και λιγότερα...

Αλήθεια, υπάρχει ελάχιστη ποσόστωση των αυτοκινήτων που πρέπει να κόβονται ωστέ να θεωρείται οτι κάνουν όντως σωστά τη δουλειά τους ή ο καθένας δηλώνει ότι και όσα θέλει;

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Στην πραγματικότητα μπορεί να είναι και λιγότερα...

Ή και περισσότερα... Χωρίς επίσημα στοιχεία δεν μπορείς να βγάλεις κανένα ασφαλές συμπέρασμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το υπουργείο μεταφορών στην σελίδα του από το 2017 και μετά περνά τα  μηνιαία στατιστικά των τεχνικών ελέγχων που πραγματοποιούνται στο σύνολο τους  . 

Οι ΄λίστες προφανώς και είναι επίσημες , είναι μηνιαίες , χωρισμένες ανά περιφέρεια , κατηγορία ελέγχου , κατηγορία οχήματος και φαίνεται και το αποτέλεσμα του ελέγχου.

Αναλύοντας τις λίστες βγαίνουν πολλά χρήσιμα ( πραγματικά - επίσημα )  συμπεράσματα .  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ge0rgi0s είπε

Το υπουργείο μεταφορών στην σελίδα του από το 2017 και μετά περνά τα  μηνιαία στατιστικά των τεχνικών ελέγχων που πραγματοποιούνται στο σύνολο τους  . 

Οι ΄λίστες προφανώς και είναι επίσημες , είναι μηνιαίες , χωρισμένες ανά περιφέρεια , κατηγορία ελέγχου , κατηγορία οχήματος και φαίνεται και το αποτέλεσμα του ελέγχου.

Αναλύοντας τις λίστες βγαίνουν πολλά χρήσιμα ( πραγματικά - επίσημα )  συμπεράσματα .  

Έχεις δίκιο, δεν το είχα υπόψιν, είχα μείνει σε κάποια δημοσιεύματα που έλεγαν ότι το ΥΜΕ δεν δίνει στοιχεία:

" Στην Ελλάδα το αντίστοιχο ποσοστό δεν ξεπερνά το 5% (δική μας εκτίμηση λόγω αδυναμίας ενημέρωσης από το ΥΜΕ)"

https://www.auteco.gr/kteo-finlandia-vs-ellada/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τελευταία χρόνια , το ποσοστό με σοβαρές ελλείψεις στα επιβατικά οχήματα όντως είναι γύρω στο 5% ( μέσος όρος ).

 Το αντίστοιχο ποσοστό για  βαρέα οχήματα είναι λίγο μεγαλύτερο .  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...