Προς το περιεχόμενο

ΚΤΕΟ κάθε χρόνο


papoys1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Ο καρκίνος δεν πάει με το Euro 1-2-3-4-5-6, ο καρκίνος πάει με τα απόλυτα νούμερα.

'Ένα χαμηλού κυβισμού Euro 1-2-3 μπορεί σε απόλυτα νούμερα να βγάζει λιγότερα καυσαέρια από ένα Euro 4-5-6 μεγάλου κυβισμού λχ.
Κι εκεί πάλι εξαρτάται από τη χρήση, ένας που κάνει α χλμ το χρόνο, δεν επιβαρύνει το ίδιο την ατμόσφαιρα με κάποιον που κάνει τα πολλαπλάσια χλμ.

Άσε που για πολλά χρόνια, οι εταιρείες κλέβαν στα καυσαέρια, και καταχωρούσαν ό,τι να 'ναι «Euro»...

Για μένα το θέμα ποιός και πόσο επιβαρύνει, σηκώνει πολλη συζήτηση από ένα απλό «καρκίνος=22 ετών μοντέλο».

Θελεις να σε βαλω πισω απο καλοδιατηρημενο Hyundai Elantra του 96 μοντελο να δεις πως με διο γκαζιες θα εχεις βγει νοκαουτ;

Μην λεμε οτι θελουμε λοιπον, αλλιως ειναι ταλαιπωρημενος ενας κινητηρας αυτοκινητου 30+ ετων, αλλιως ενος 20+, αλλιως ενος 10+ και αλλιως ενας καινουργιος.

Φυσικα και εξαιρεσεις υπαρχουν, πχ το αμαξι μου εχει 58 χιλιαδες χιλιομετρα και βγηκε απο το καραβι τον Αυγουστο του 09' οποτε και δεν εχει θεματα (ακομα).

Ως επι το πλειστον ομως δεν βρισκεις αμαξια 10ετιας+ με τοσα λιγα χιλιομετρα.

ΥΓ: Μονη εξαιρεση ειναι τα ταξι που ακομα και 5ετιας μοντελα απο πισω οντως βγαζουν καρκινο.

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 156
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, Salvation81 said:

Θελεις να σε βαλω πισω απο καλοδιατηρημενο Hyundai Elantra του 96 μοντελο να δεις πως με διο γκαζιες θα εχεις βγει νοκαουτ;

Μην λεμε οτι θελουμε λοιπον, αλλιως ειναι ταλαιπωρημενος ενας κινητηρας αυτοκινητου 30+ ετων, αλλιως ενος 20+, αλλιως ενος 10+ και αλλιως ενας καινουργιος.

Φυσικα και εξαιρεσεις υπαρχουν, πχ το αμαξι μου εχει 58 χιλιαδες χιλιομετρα και βγηκε απο το καραβι τον Αυγουστο του 09' οποτε και δεν εχει θεματα (ακομα).

Ως επι το πλειστον ομως δεν βρισκεις αμαξια 10ετιας+ με τοσα λιγα χιλιομετρα.

έχεις άδικο και το να μη λέμε ό,τι θέλουμε στο επιστρέφω φυσικά

ένα Hyundai Elantra που δεν ανάβει η μηχανη παρά μια φορά το μήνα, εκπέμπει λιγότερο στην ατμόσφαιρα από ένα Hyundai i30 ή ένα Genesis που οδηγείται κάθε μέρα

ένα Citroen Saxo εκπέμπει λιγότερα καυσαέρια από την τελευταία Euro 6 S-Class

αν μπορείς να διαφωνείς με αυτό, πάσο δεν μπορώ να πείσω τη λογική σου
ίσως να μη σε νοιάζουν οι πραγματικοί αριθμοί

παραπάνω έγραψα και πρόταση - αλλος μπορεί να κάνει καλύτερη πρόταση - για να ελέγχουν ποιός επιβαρύνει, να ελέγχουν τους πραγματικούς αριθμούς με βάση όχι τα μουσαντένια Euro που ανακοινώνουν οι εταιρείες, αλλά αν θέλουν ανά όχημα και ανά χρήση με τα χλμ που θα μετράνε στα ΚΤΕΟ

όλα τα υπόλοιπα είναι αμπελοφιλοσοφίες

Επεξ/σία από KoreanW
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Ο καρκίνος δεν πάει με το Euro 1-2-3-4-5-6, ο καρκίνος πάει με τα απόλυτα νούμερα.

'Ένα χαμηλού κυβισμού Euro 1-2-3 μπορεί σε απόλυτα νούμερα να βγάζει λιγότερα καυσαέρια από ένα Euro 4-5-6 μεγάλου κυβισμού λχ.
Κι εκεί πάλι εξαρτάται από τη χρήση, ένας που κάνει α χλμ το χρόνο, δεν επιβαρύνει το ίδιο την ατμόσφαιρα με κάποιον που κάνει τα πολλαπλάσια χλμ.

Άσε που για πολλά χρόνια, οι εταιρείες κλέβαν στα καυσαέρια, και καταχωρούσαν ό,τι να 'ναι «Euro»...

Για μένα το θέμα ποιός και πόσο επιβαρύνει, σηκώνει πολλη συζήτηση από ένα απλό «καρκίνος=22 ετών μοντέλο».

Και τι προτείνεις...τα τέλη (πχ) να πηγαίνουν βάση χιλιομέτρων;

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, KoreanW είπε

έχεις άδικο και το να μη λέμε ό,τι θέλουμε στο επιστρέφω φυσικά

ένα Hyundai Elantra που δεν ανάβει η μηχανη παρά μια φορά το μήνα, εκπέμπει λιγότερο στην ατμόσφαιρα από ένα Hyundai i30 ή ένα Genesis που οδηγείται κάθε μέρα

ένα Citroen Saxo εκπέμπει λιγότερα καυσαέρια από την τελευταία Euro 6 S-Class

αν μπορείς να διαφωνείς με αυτό, πάσο δεν μπορώ να πείσω τη λογική σου
ίσως να μη σε νοιάζουν οι πραγματικοί αριθμοί

Παμε παλι απο την αρχη....

Δεν εξεταζουμε ΠΟΣΑ χιλιομετρα κανει ενα αυτοκινητο, περα απο το οτι τα κοντερ πλεον γυριζουν ανετα πισω αυτο ειναι παντελως ασχετο και ετσι δεν μπορεις να βγαλεις ποτε ακρη.

Εξεταζουμε ΤΙ βγαζει το καθενα αυτοκινητο κατω απο τις ιδιες συνθηκες. Οποτε φυσικα και ΝΑΙ, ενα Huyndai Elantra του 96 βγαζει καρκινο συγκριτικα με ενα Mazda 3 πχ του 2010.

Τωρα αν εσυ κοιτας το τι βγαζουν τα αυτοκινητα με το ποσο κυκλοφορουν ε μαλλον πρεπει να εχεις αρχαιο στολο στην κατοχη σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

 

ΥΓ: Μονη εξαιρεση ειναι τα ταξι που ακομα και 5ετιας μοντελα απο πισω οντως βγαζουν καρκινο.

Εδώ βλέπουμε πως όλοι οι κυβερνώντες χέστηκαν για τη ρύπανση.Αν υπήρχε κράτος και έλεγχος τα μισά ταξί που ρυπαίνουν πάνω από 50% το κέντρο θα ήταν κομμένα.

Μόνο το εισπρακτικό υπάρχει για αυτούς και σκέφτονται πως αναγκάζοντας τον άλλο να πάρει καινούργιο αμάξι θα βάλουν στο ταμείο 5-10 -15 χιλιάδες από εφορία δασμούς τέλη κ.λ.π. ανάλογα το μοντέλο.

Όσο για ΚΤΕΟ ξέρουμε όλοι πως λειτουργούν.Με ένα 10ευρο καθάρισες (συγγνώμη δεν έχω τίποτε με τους ανθρώπους αλλά Βουλγαρία και Ρουμανία γίναμε στο λάδωμα ) ή μήπως τους ξεπεράσσαμε προς τα κάτω φυσικά.. Πάει ο γιος μου κάτι του βρήκαν ήθελε  ένας να τον κόψει με  ένα 10ευρο καθάρισε.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, agnostos13 said:

Και τι προτείνεις...τα τέλη να πηγαίνουν βάση χιλιομέτρων;

λέω ότι δεν ελέγχεις την ατμοσφαιρική επιβάρυνση απλά και μόνο με τις προδιαγραφές, διότι ο άλλος μπορεί να κάνει βαρειά χρήση με ένα χαμηλών ρύπων αυτοκίνητο ή άλλος μπορεί να έχει ένα κακοσυντηρημένο αυτοκίνητο

μια ιδέα ενδεικτικά έγραψα και ο καθένας θα μπορούσε να εισφέρει καλύτερη πρόταση που να μετράει την πραγματικότητα:
«ας πούμε μια πρόταση που δε μετράει αποστειρωμένα μόνο Euro αλλά και χρήση:
θα μπορούσε το κράτος να βλέπει στο ΚΤΕΟ πόσα χλμ διανύεις από τον ένα έλεγχο στον επόμενο,
να σου δίνει με βάση ένα συνδυασμό από τις μετρημένες εκπομπές και τις θεωρητικές προδιαγραφές ένα περιθώριο δωρεάν χλμ
(αν λχ βγάζει πολλά καυσαέρια το αμάξι σου, να μπορείς χωρίς πρόστιμο να το κινήσεις κάποια ελάχιστα χλμ)
και ανάλογα με τις εκπομπές καυσαερίων να σου λέει 'ότι επιβάρυνες
και εφόσον ξεπέρασες-ξεπερνάς το όριο των χλμ
χρωστάς ρήτρα είτε σε χρήμα είτε σε υπόλοιπο που δικαιούσαι να διανύσεις σε χλμ ως την επόμενη φορά

είναι πολύ απλό και πιο δίκαιο από το πονάει κεφάλι σφάζει πόδι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως συνήθως "πετάνε" τρομακτικά νούμερα να φοβηθεί ο κόσμος ότι θα διπλασιαστούν τα έξοδα, (ή θα βάλουν πολύ μεγάλα τέλη κυκλοφορίας, ή θα περνάνε κτεο πιο συχνά)

και μετά με μια  πραγματικήαύξηση 20-30% θα πούμε ευτυχώς μόνο τόσο ήταν....!  

Κλασική περίπτωση ψυχολογίας μάζας είναι. Έτσι έκαναν με τον ΕΝΦΙΑ,  με ΦΠΑ, με ΔΕΗ, απλά διαχειρίζονται την δυσαρέσκεια του κόσμου με επιστημονικό τρόπο.

Αν σου πει ο γιατρός θα σου κόψουμε το χέρι, και στο τέλος σου κόβουν μόνο το δάχτυλο, ο γιατρός είναι ταλέντο.....

  • Like 4
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εδώ βλέπουμε πως όλοι οι κυβερνώντες χέστηκαν για τη ρύπανση.Αν υπήρχε κράτος και έλεγχος τα μισά ταξί που ρυπαίνουν πάνω από 50% το κέντρο θα ήταν κομμένα.

Μόνο το εισπρακτικό υπάρχει για αυτούς και σκέφτονται πως αναγκάζοντας τον άλλο να πάρει καινούργιο αμάξι θα βάλουν στο ταμείο 5-10 -15 χιλιάδες από εφορία δασμούς τέλη κ.λ.π. ανάλογα το μοντέλο.

Όσο για ΚΤΕΟ ξέρουμε όλοι πως λειτουργούν.Με ένα 10ευρο καθάρισες (συγγνώμη δεν έχω τίποτε με τους ανθρώπους αλλά Βουλγαρία και Ρουμανία γίναμε στο λάδωμα ) ή μήπως τους ξεπεράσσαμε προς τα κάτω φυσικά.. Πάει ο γιος μου κάτι του βρήκαν ήθελε  ένας να τον κόψει με  ένα 10ευρο καθάρισε.

Φετος που περασα το αυτοκινητο μου ΚΤΕΟ το μονο που βρηκαν ηταν πως τα λαστιχα ειναι σκληρα (ο ηλιος τα μαμαει) και αρα θα τα αλλαξω μολις τελειωσει το καλοκαιρι.

Αλλα ναι κατι πρεπει να γινει με τα ταξι, περνανε διπλα σου και πεθαινεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, Salvation81 said:

Παμε παλι απο την αρχη....

...

Τωρα αν εσυ κοιτας το τι βγαζουν τα αυτοκινητα με το ποσο κυκλοφορουν ε μαλλον πρεπει να εχεις αρχαιο στολο στην κατοχη σου.

μάλλον έχεις κάποιο πρόβλημα και το πας σε προσωπική αντιπαράθεση (Sic)

είμαστε στην εποχή που μετράνε τα διόδια με τα διανυθέντα χλμ, και κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις την εποχή στην οποία ζεις
ΟΚ

δε θα ασχοληθώ μαζί σου
και δε με αφορούν οι λόγοι που κάνεις ακροβασίες και επιθέσεις

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, KoreanW είπε

μάλλον έχεις κάποιο πρόβλημα και το πας σε προσωπική αντιπαράθεση (Sic)

δε θα ασχοληθώ μαζί σου

Κανενα προβλημα, αν εσυ δεν μπορεις να κατανοησεις πως αυτα που λες δεν γινεται να εφαρμοστουν αυτο ειναι δικο σου προβλημα.

Και εμενα το αυτοκινητο ειναι 10ετιας οποτε δεν με συμφερει να μπουν εξτρα θεματα αλλα αν μπουν μπηκαν, δεν θα κατσω να προτεινω λυσεις που δεν εχουν καμια απολυτως βαση.

Εσυ στο τελος θα ακυρωσεις την καρτα καυσαεριων γιατι ε ενταξει μωρε, μπορει να βγαζει καρκινο αλλα ο παππους το οδηγαει 5 φορες τον χρονο πχ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, KoreanW είπε

λέω ότι δεν ελέγχεις την ατμοσφαιρική επιβάρυνση απλά και μόνο με τις προδιαγραφές, διότι ο άλλος μπορεί να κάνει βαρειά χρήση με ένα χαμηλών ρύπων αυτοκίνητο ή άλλος μπορεί να έχει ένα κακοσυντηρημένο αυτοκίνητο

μια ιδέα ενδεικτικά έγραψα και ο καθένας θα μπορούσε να εισφέρει καλύτερη πρόταση που να μετράει την πραγματικότητα:
«ας πούμε μια πρόταση που δε μετράει αποστειρωμένα μόνο Euro αλλά και χρήση:
θα μπορούσε το κράτος να βλέπει στο ΚΤΕΟ πόσα χλμ διανύεις από τον ένα έλεγχο στον επόμενο,
να σου δίνει με βάση ένα συνδυασμό από τις μετρημένες εκπομπές και τις θεωρητικές προδιαγραφές ένα περιθώριο δωρεάν χλμ
(αν λχ βγάζει πολλά καυσαέρια το αμάξι σου, να μπορείς χωρίς πρόστιμο να το κινήσεις κάποια ελάχιστα χλμ)
και ανάλογα με τις εκπομπές καυσαερίων να σου λέει 'ότι επιβάρυνες
και εφόσον ξεπέρασες-ξεπερνάς το όριο των χλμ
χρωστάς ρήτρα είτε σε χρήμα είτε σε υπόλοιπο που δικαιούσαι να διανύσεις σε χλμ ως την επόμενη φορά

είναι πολύ απλό και πιο δίκαιο από το πονάει κεφάλι σφάζει πόδι

Υπάρχει αυτό που λες κατά κάποιο τρόπο με τον ειδικό φόρο κατανάλωσης καυσίμων.

Όποιος κάνει περισσότερα χιλιόμετρα, καίει περισσότερο καύσιμο (λογικά) και πληρώνει ανάλογα!

Είναι πολύ πιο ξεκάθαρο από το να κοιτάνε τα χιλιόμετρα (αν είναι τα πραγματικά).

Τα ετήσια τέλη από την άλλη συμπληρώνουν για όσους προτιμούν να το κινούν κάθε πάσχα και χριστούγεννα και το έχουν να πιάνει χώρο δίπλα στο πεζοδρόμιο...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Salvation81 said:

Κανενα προβλημα, αν εσυ δεν μπορεις να κατανοησεις πως αυτα που λες δεν γινεται να εφαρμοστουν αυτο ειναι δικο σου προβλημα.

Και εμενα το αυτοκινητο ειναι 10ετιας οποτε δεν με συμφερει να μπουν εξτρα θεματα αλλα αν μπουν μπηκαν, δεν θα κατσω να προτεινω λυσεις που δεν εχουν καμια απολυτως βαση.

Εσυ στο τελος θα ακυρωσεις την καρτα καυσαεριων γιατι ε ενταξει μωρε, μπορει να βγαζει καρκινο αλλα ο παππους το οδηγαει 5 φορες τον χρονο πχ.

το καταλαβαίνεις ότι την κάρτα καυσαερίων την ακυρώνεις με αυτά που λες εσύ;
το ΚΤΕΟ μετράει καυσαέρια και χλμ,
τεχνικές λύσεις για να μετράνε χλμ αξιόπιστα χρησιμοποιούν από ασφαλιστικές μέχρι διόδια
εσύ μπορείς να είσαι ανίδεος ή να έχεις συμφέροντα, δε με ενδιαφέρει η περίπτωσή σου ούτε οι επιθέσεις σου

εγώ είπα ότι να λάβουν υπόψη την κάρτα καυσαερίων και άλλους παράγοντες
και να δίνουν μια ρήτρα χρήσης που δικαιούσαι να κάνεις

δεν είναι το ίδιο κάποιος που χρησιμοποιεί ΜΜΜ και έχει το αμάξι για ΣΚ
με κάποιος που οδηγεί κάθε μέρα S-Class Euro 6
πώς να το κάνουμε κι όποιος μπορεί, κατάλαβε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 minute ago, agnostos13 said:

Υπάρχει αυτό που λες κατά κάποιο τρόπο με τον ειδικό φόρο κατανάλωσης καυσίμων.

Όποιος κάνει περισσότερα χιλιόμετρα, καίει περισσότερο καύσιμο (λογικά) και πληρώνει ανάλογα!

Είναι πολύ πιο ξεκάθαρο από το να κοιτάνε τα χιλιόμετρα (αν είναι τα πραγματικά).

Τα ετήσια τέλη από την άλλη συμπληρώνουν για όσους προτιμούν να κινούν κάθε πάσχα και χριστούγεννα και το έχουν να πιάνει χώρο στο πεζοδρόμιο...

θα μπορούσε,
αλλά το ίδιο καύσμο καίνει όλοι
και τα καυσαερια βγαίνουν διαφορετικά

γι' αυτό θα γινόταν να υπάρξει μια άλλη ρήτρα βάσει χρήσης

σίγουρα όχι αυτό το εξυπνακιδίστικο πονάει κεφάλι σφάζει πόδι
οριζόντια απαγόρευση

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, KoreanW είπε

το καταλαβαίνεις ότι την κάρτα καυσαερίων την ακυρώνεις με αυτά που λες εσύ;
το ΚΤΕΟ μετράει καυσαέρια και χλμ,
τεχνικές λύσεις για να μετράνε χλμ αξιόπιστα χρησιμοποιούν από ασφαλιστικές μέχρι διόδια
εσύ μπορείς να είσαι ανίδεος ή να έχεις συμφέροντα, δε με ενδιαφέρει η περίπτωσή σου ούτε οι επιθέσεις σου

εγώ είπα ότι να λάβουν υπόψη την κάρτα καυσαερίων και άλλους παράγοντες
και να δίνουν μια ρήτρα χρήσης που δικαιούσαι να κάνεις

δεν είναι το ίδιο κάποιος που χρησιμοποιεί ΜΜΜ και έχει το αμάξι για ΣΚ
με κάποιος που οδηγεί κάθε μέρα S-Class Euro 6
πώς να το κάνουμε κι όποιος μπορεί, κατάλαβε...

Για εξηγα πως ακυρωνω την καρτα καυσαεριων γιατι μαλλον εκπεμπουμε σε διαφορετικες συχνοτητες.

Δεν ξερω εσυ που βγαζεις καρτα καυσαεριων αλλα εμενα δειχνει τι ρυπους βγαζει το αυτοκινητο μου, δεν τους υπολογιζει με βαση τα χιλιομετρα που κανω (βεβαια εχω να την κοιταξω χρονια, αν γινεται οπως λες εσυ καλως).

Δηλαδη αν ο αλλος εχει ενα καρο που βγαζει θανατο απο πισω ειναι λογικο να το κραταει επειδη απλα το εχει για Σ/Κ? Δηλαδη αν περασει απο διπλα μου και εγω παω να λιποθυμησω πχ να πω ενταξει μωρε, ξανα σε 1 εβδομαδα απο τωρα;

Μηπως ειμαστε στην Candid Camera;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...