Προς το περιεχόμενο

ΚΤΕΟ κάθε χρόνο


papoys1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 156
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, Mhlogiatros είπε

Χαμένος χρόνος και  νεύρα να σου κολανε σε μλκιες ...... Φυσικά χέρι στους "εμπόρους" για τα γυρισμένα χιλιόμετρα δε βαζουνε ....

Κανε καταγγελια με αποδειξεις και θα δεις αν του βαλουν χερι του εμπορου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, KoreanW είπε

θα μπορούσε,
αλλά το ίδιο καύσμο καίνει όλοι
και τα καυσαερια βγαίνουν διαφορετικά

γι' αυτό θα γινόταν να υπάρξει μια άλλη ρήτρα βάσει χρήσης

Τα πραγματικά καυσαέρια δεν τα πιάνεις, μην το ψάχνεις!

Μπορώ να κυκλοφοράω με τρύπιο καταλύτη ή χωρίς dpf μέχρι 1 ημέρα πριν το ΚΤΕΟ και να μην τρέχει κάστανο.

Αν δεν με πιάσουν σε τυχαίο έλεγχο μπορώ να δηλώνω άσχετα καυσαέρια από τα πραγματικά επ' αόριστον!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην αγχώνεστε ,σιγά μη το πάνε χιλιομετρικά , απλά θα βαράνε τη  βενζίνη και το πετρέλαιο παραπάνω . Το κινείς? Πληρώνεις . Δεν το κινείς? Δεν πληρώνεις.

Είδαν με το υγραέριο χάνανε και τσουπ , ειδικό φόρο κατανάλωσης. Σειρά μετά και το φυσικό αέριο (να δω ως τι θα το περάσουν μιας και είναι το ίδιο με της θέρμανσης)

Από το να κάνουν ελέγχους στο δρόμο και στα ίδια τα ΚΤΕΟ είναι πιο εύκολο για τους άχρηστους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 minutes ago, Salvation81 said:

Για εξηγα πως ακυρωνω την καρτα καυσαεριων γιατι μαλλον εκπεμπουμε σε διαφορετικες συχνοτητες.

Δεν ξερω εσυ που βγαζεις καρτα καυσαεριων αλλα εμενα δειχνει τι ρυπους βγαζει το αυτοκινητο μου, δεν τους υπολογιζει με βαση τα χιλιομετρα που κανω (βεβαια εχω να την κοιταξω χρονια, αν γινεται οπως λες εσυ καλως).

Δηλαδη αν ο αλλος εχει ενα καρο που βγαζει θανατο απο πισω ειναι λογικο να το κραταει επειδη απλα το εχει για Σ/Κ? Δηλαδη αν περασει απο διπλα μου και εγω παω να λιποθυμησω πχ να πω ενταξει μωρε, ξανα σε 1 εβδομαδα απο τωρα;

Μηπως ειμαστε στην Candid Camera;

πραγματικά σε νηπιαγωγείο πρέπει να είμαστε για να μη μπορείς να καταλάβεις ότι οι ρύποι που εκπέμπεις σε ένα χρονικό διάστημα είναι το άθροισμα των εκπομπών (η χρήση δηλαδή) και οχι ο ρυθμός που εκπέμπεις

η κάρτα καυσαερίων δε σου μετράει τους ρύπους που ανεξαρτήτως χρήσης θα επιβαρύνεις την ατμόσφαιρα 
σου δίνει μια ένδειξη του ρυθμού που θα επιβαρύνεις
και σε συνδυασμο με τη χρήση που θα κάνεις, θα προκαλέσεις τον καρκίνο
αν δεν μπορείς να αντιληφθείς το απλό,  λυπάμαι

επίσης η κάρτα καυσαερίων εξετάζει το όχημα,
δεν στέκεται απλά και μόνο σε θεωρητικές προδιαγραφές

γι' αυτό εγώ ίσα ίσα που λέω ότι η κάρτα καυασερίων όχι δεν ακυρώνεται αλλά μπορεί να χρησιμοποιθεί και ως τεκμήριο εκπομπών ρύπων
εσύ είσαι που την ακυρώνεις

στο νηπιαγωγείο λοιπόν που είμαστε,
είτε δεν έχεις μάθει τον πολλαπλασιασμό : ρύποι = χρήση x ρυθμός εκπομπής
είτε απλώς δεν αντιλαμβάνεσαι τις έννοιες ρυθμός, χρήση κοκ

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, KoreanW είπε

πραγματικά σε νηπιαγωγείο πρέπει να είμαστε για να μη μπορείς να καταλάβεις ότι οι ρύποι που εκπέμπεις σε ένα χρονικό διάστημα είναι το άθροισμα των εκπομπών (η χρήση δηλαδή) και οχι ο ρυθμός που εκπέμπεις

η κάρτα καυσαερίων δε σου μετράει τους ρύπους που ανεξαρτήτως χρήσης θα επιβαρύνεις την ατμόσφαιρα 
σου δίνει μια ένδειξη του ρυθμού που θα επιβαρύνεις
και σε συνδυασμο με τη χρήση που θα κάνεις, θα προκαλέσεις τον καρκίνο
αν δεν μπορείς να αντιληφθείς το απλό,  λυπάμαι

επίσης η κάρτα καυσαερίων εξετάζει το όχημα,
δεν στέκεται απλά και μόνο σε θεωρητικές προδιαγραφές

γι' αυτό εγώ ίσα ίσα που λέω ότι η κάρτα καυασερίων όχι δεν ακυρώνεται αλλά μπορεί να χρησιμοποιθεί και ως τεκμήριο εκπομπών ρύπων
εσύ είσαι που την ακυρώνεις

στο νηπιαγωγείο λοιπόν που είμαστε,
είτε δεν έχεις μάθει τον πολλαπλασιασμό : ρύποι = χρήση x ρυθμός εκπομπής
είτε απλώς δεν αντιλαμβάνεσαι τις έννοιες ρυθμός, χρήση κοκ

Οπως βλεπεις και αλλοι σου λενε πως αυτο που προτεινεις δεν μπορει να πραγματοποιηθει αλλα εκει συνεχιζεις οποτε ας συμφωνησουμε στο οτι διαφωνουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Η πλειοψηφία του κοσμου μπορει! Αυτες οι κυβερνησεις δεν βγαινουν μονες τους..! Η πλειοψηφια τους βγαζει!!!

Περαστικα μας!!!

τα ιδια σκ@τα ειναι ολοι τους. Δηλαδη αν ηταν στην εξουσια καποιο αλλο κομμα θα βλεπαμε φως? Αφου 40 χρονια μια αηδια

Επεξ/σία από geont
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι κυβερνήσεις, ανεξαρτήτως χρώματος, είναι απολύτως ίδιες. 

Αλλάζει μόνο η ρητορική τους για επικοινωνιακούς λόγους, η οποία ρητορική καμία σχέση δεν έχει με αυτά που τους υπαγορεύεται να πράξουν.

Μοιάζουν σαν μια ομάδα σκυταλοδρομίας που ο ένας παραδίδει στον άλλο την σκυτάλη κάθε 3-4 έτη, έχοντας όλες κοινό στόχο. Τη νομή της εξουσίας και των προνομίων της. 

Αυτό συμβαίνει διότι οι κυβερνήσεις επιλέγονται από τις οικονομικές ελίτ του τόπου, οι οποίες ”αγοράζουν" τις εκλογές με διάφορα τεχνάσματα, αφήνοντας στον λαό την ψευδαίσθηση ότι αποφασίζει ο ίδιος ποιός θα είναι στο τιμόνι.

Στα του θέματος, είναι πασίδηλο ότι οι δανειστές υπαγορεύουν στην κυβέρνηση να καταστήσει μη ελκυστική τη συντήρηση παλαιότερων οχημάτων, ώστε να εισαχθούν καινούρια.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, KoreanW είπε

έχεις άδικο και το να μη λέμε ό,τι θέλουμε στο επιστρέφω φυσικά

ένα Hyundai Elantra που δεν ανάβει η μηχανη παρά μια φορά το μήνα, εκπέμπει λιγότερο στην ατμόσφαιρα από ένα Hyundai i30 ή ένα Genesis που οδηγείται κάθε μέρα

ένα Citroen Saxo εκπέμπει λιγότερα καυσαέρια από την τελευταία Euro 6 S-Class

αν μπορείς να διαφωνείς με αυτό, πάσο δεν μπορώ να πείσω τη λογική σου
ίσως να μη σε νοιάζουν οι πραγματικοί αριθμοί

Ίσως και γι'αυτό τον λόγο θα ήταν καλύτερο να μην υπάρχουν καθόλου τα τέλη κυκλοφορίας ,αλλά να ενσωματωθούν αυτά στην τιμή της βενζίνης,βέβαια κάτι τέτοιο θα έχει άλλες επιπτώσεις δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να εφαρμοστεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, jmmys είπε

Δεν εχω κανένα πρόβλημα να περνάει ΚΤΕΟ κάθε χρόνο,ακόμα και και κάθε 6μηνο,αρκεί το ΚΤΕΟ να είναι όπως στη Γερμανία και να κόβει οτιδήποτε δεν έχει έγκριση για χρήση σε δημόσιο δρόμο,μιλάω για οτιδήποτε aftermarket,ζαντολαστιχα,εξατμίσεις,φώτα κλπ.

Καλά αυτά και στην Γερμανία επιτρέπονται εφόσον αυτά πληρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, takismakeleio είπε

Σιγά το ποσό, 45 ευρώ παραπάνω τη διετία, το χειρότερο είναι ο χαμένος χρόνος να πας να περάσεις ΚΤΕΟ.

Πως τα έβγαλες τα 45?

Τα τοπικά ΚΤΕΟ χρεώνουν 40€ τον έλεγχο ο οποίος γίνεται ανά δύο έτη, συν άλλα 10€ για την κάρτα καυσαερίων μετά από ένα χρόνο σύνολο 50€ τη διετία. Αν αλλάξει το σύστημα και τα αυτοκίνητα άνω της δεκαετίας περνάνε κάθε χρόνο τότε θα χρεώνονται 2x40=80€ τη διετία, δλδ θα πληρώνουν 30€ παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την κάρτα καυσαερίων έτσι κι αλλιώς πρέπει να την ανανεώνεις κάθε χρόνο, περνάς-δεν περνάς κτέο, οπότε δεν πρέπει να μπαίνει στη συζήτηση.

Το 45άρι το δίνεις έτσι κι αλλιώς κάθε διετία που περνάς κτέο, και θα δίνεις ένα 45άρι επιπλέον για τον άλλο χρόνο που δεν πέρναγες και θα περνάς με το υποτιθέμενο νέο καθεστώς. 'Η 90 για εκπρόθεσμο (έτσι, αν κάνεις skip ένα κτεο, σου έρχεται "μία η άλλη", ενώ τώρα αν "χάσεις" έναν έλεγχο πληρώνεις 90 για 4 χρόνια).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, takismakeleio είπε

Την κάρτα καυσαερίων έτσι κι αλλιώς πρέπει να την ανανεώνεις κάθε χρόνο, περνάς-δεν περνάς κτέο, οπότε δεν πρέπει να μπαίνει στη συζήτηση.

Το 45άρι το δίνεις έτσι κι αλλιώς κάθε διετία που περνάς κτέο, και θα δίνεις ένα 45άρι επιπλέον για τον άλλο χρόνο που δεν πέρναγες και θα περνάς με το υποτιθέμενο νέο καθεστώς. 'Η 90 για εκπρόθεσμο (έτσι, αν κάνεις skip ένα κτεο, σου έρχεται "μία η άλλη", ενώ τώρα αν "χάσεις" έναν έλεγχο πληρώνεις 90 για 4 χρόνια).

Αυτό στα bold είναι λάθος, το δελτίο κτεο επέχει ισχύ κάρτας καυσαερίων για ένα έτος, συνεπώς ΔΕΝ βγάζεις νέα κάρτα κάθε χρόνο όπως νομίζεις. Με το ισχύον σύστημα βγάζεις (και φυσικά χρεώνεσαι) μία κάρτα ανά δύο έτη, ενώ με το υποτιθέμενο νέο δεν θα βγάζεις καθόλου, συνεπώς είναι απαραίτητο να ληφθεί υπόψιν στην εξίσωση.

"το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (ΔΤΕ) επέχει και θέση Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων με χρονική ισχύ ίση με αυτήν της Κάρτας"

http://www.ikteovolou.gr/nea-ikteo-kteo-volou/122-karta-elenxou-kausaeriwn.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα γίνει αυτό, θα πάω να βγάλω δίπλωμα για μηχανάκι να πάρω ένα σκούτερ. Σιγά μη πάρουμε δάνεια και δώσουμε χιλιάρικα για νέο αμάξι, δεν είσαι καλά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Chape είπε

Καλά αυτά και στην Γερμανία επιτρέπονται εφόσον αυτά πληρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας 

Ε ναι αυτές είναι τα λεγόμενα "Teilegutachten",ή"ABE",ειναι γραπτή εγκριση οτι τηρει τις προδιαγραφες ασφαλειας, και τις ζηταει το εκει ΚΤΕΟ  αν βαλεις κατι aftermarket πανω που εχει σχεση με την ασφαλεια,τους ρυπους και τα φώτα.

Θύμαμαι σε δεκάδες φόρουμ να ψάχνουν αυτές τις εγκρίσεις ώστε να περάσουν ΚΤΕΟ aftermarket εξατμίσεις,φώτα,ζάντες κλπ.Συνεχως ερωτήσεις,σε κάθε φόρουμ.

Δεν είδα κανένα ελληνικό ΚΤΕΟ να τα ζητάει,ούτε σε κανένα ελληνικό φορουμ.

Προσωπικη εμπειρία στο αμάξι που εκτελωνισα και πέρασε πρώτη φορά ελληνικό ΚΤΕΟ το 2017,ενώ μέχρι τότε περνούσε γερμανικο.Ασε,ούτε καν ασχολήθηκαν με την εξάτμιση,τις ζάντες,τους αποστάτες και τα ελατήρια,ενώ έξω έπρεπε να έχω για το καθένα το αντίστοιχο χαρτί αλλιώς ΚΤΕΟ γιοκ.

Προσωπικά ας περνάνε τα αμάξια εδώ κάθε χρόνο ΚΤΕΟ.

6 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Το βαζεις σε ενα γκαραζ και το κοιτας μεχρι να γινει αντικα, οπως θα κανει τελος του χρονου ο πατερας μου με το δικο του που ειναι μοντελο 2000 (και μιλαμε για αυτοκινητο 50 χιλιαδων τοτε).
Οσο και συντηρημενο να ειναι θα βγαζει καρκινο απο πισω γιατι ειναι 22 ετων μοντελο, λογικο ειναι αυτο. Οι διαβαθμισεις Euro 1-2-3-4-5-6 δεν βγηκαν για πλακα εξαλλου.

Δεν το κοιτώ απλά,το οδηγώ και πολλές φορές την εβδομάδα,αλλά κυρίως το νεότερο του 2016 πλέον.

Οσο για τον καρκίνο που λες,δεν είναι πετρελαιο,ειναι βενζινη ευρω 3 και εχει λίγο παραπάνω ρυπους από ένα σύγχρονο αμάξι ανάλογου κυβισμού,231g/km,και σιγουρα λιγότερους από πάρα πολλά πετρελαιοκίνητα του 2010 και μετά ανάλογου κυβισμού πάντα.Αν πας στα σύγχρονα V6 και V8 3λιτρα και 4λιτρα,αστο.Να καταργηθούν και αυτά;

 

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...