Προς το περιεχόμενο
Mikelpcpro_GR

Eurobank E-banking καθυστέρησης στην εμφάνιση πληρωμών και λάθος ημερομηνίες

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα παιδιά, 

Έχω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ότι το e banking της eurobank τον πίνει κυριολεκτικά... Τι εννοώ; Κάνω μια πληρωμή με κάρτα έχω ενεργοποιημένες της ειδοποίησης με μύνημα στο κινητό, με χρεώνει 1€ και κάτι τον μήνα... Και καθυστέρη να με ενημέρωση εγκαίρως... Ενώ εθνική τράπεζα έχει ειδοποίηση ΑΜΕΣΑ επίσης εμφανίζει λάθος ημερομηνίες στης πληρωμές και έτσι καμία φορά σκαλόνο με κάποιες πληρωμές αν της έκανα εγώ πχ... Και τότε μπαίνω στο λούκι να ψάχνω αποδείξεις από pos... Με βολεύει η eurobank αρκετά γιατί εκεί παίρνω την μισθοδοσία μου. Ελπίζω κάποια στιγμή να το διορθώσουν 

 

Υ.Σ απ' τι κατάλαβα κάποιες πληρωμές της εμφανίζει άμεσος γιατί ο έμπορος είναι στην eurobank.

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να φέρουμε λίγο Up το θέμα μου, χεχε μόνο εγώ δηλαδή έχω απορία γιατί υπάρχει καθυστέρηση και άσκοπη χρέωση στης ενημέρωσης της η eurobank

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα ίδια και χειροτερα τραβαω και εγω με την συγκεκριμενη , βασικα ειναι αχρηστη η ενημερωση , γιατι οπως ειπες οι ημερομηνιες ειναι ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ επισης ο καθε εμπορις εχεις επωνυμια οτι θελει στην τραπεζα που συνδεεται με την διακιολογια χρεωσεις 

Οποτε βλεπεις ενα ονομα ( τυχαιο ) Papadopoulos SP OE , και πρεπει να θυμασαι οτι ειναι ψιλικα , αλλιως την πατησες ,και ειδικα τωρα που παντου σχεδον πληρωνουμε με καρτα και οι χρεωσεις ειναι παρα πολλες χανεις την μπαλα.

 

Καθε φορα στο τσακ ειμαι να παρω την τραπεζα και να ακυρωσω συναλλαγη γιατι νομιζα οτι δεν την εχω κάνει εγω.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι ειδοποιήσεις με email πάντως, με εξαίρεση το e-food που έρχονται μετά από μερικές μέρες, έρχονται το ίδιο λεπτό που χτυπάω την κάρτα
μήπως είναι πρόβλημα των sms?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 ώρες πριν, warlock9_0 είπε

οι ειδοποιήσεις με email πάντως, με εξαίρεση το e-food που έρχονται μετά από μερικές μέρες, έρχονται το ίδιο λεπτό που χτυπάω την κάρτα
μήπως είναι πρόβλημα των sms?

Μπορεί να είναι όντος θέμα στα sms μόνο... δεν το έχω κοιτάξει πρέπει να το δω. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 ώρες πριν, warlock9_0 είπε

οι ειδοποιήσεις με email πάντως, με εξαίρεση το e-food που έρχονται μετά από μερικές μέρες, έρχονται το ίδιο λεπτό που χτυπάω την κάρτα
μήπως είναι πρόβλημα των sms?

 

6 λεπτά πριν, Mikelpcpro_GR είπε

Μπορεί να είναι όντος θέμα στα sms μόνο... δεν το έχω κοιτάξει πρέπει να το δω. 

Δεν είναι πρόβλημα μόνο των sms.

Και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω αλλά με το email.

Οι ειδοποιήσεις για κινήσεις στο λογαριασμό έρχονται μετά από μέρες!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε εμενα οι ειδοποιησεις για πληρωμες ερχοντε σε χρονο 0  με email εκτος και αν ο εμπορος δεν στελνει "πακετο" νομιζω το λενε οποτε τα χρηματα πανε στις δεσμευσεις αλλα η πληρωμη ερχεται με email μετα απο μερικες ημερες . Χαρακτηριστικο παραδειγμα ο κρεοπωλης που ψωνιζω καθε εβδομαδα και αργει να φανει η συναλλαγη 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 2
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 4/7/2020 στις 10:36 ΠΜ, Mikelpcpro_GR είπε

Καλημέρα παιδιά, 

Έχω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ότι το e banking της eurobank τον πίνει κυριολεκτικά... Τι εννοώ; Κάνω μια πληρωμή με κάρτα έχω ενεργοποιημένες της ειδοποίησης με μύνημα στο κινητό, με χρεώνει 1€ και κάτι τον μήνα... Και καθυστέρη να με ενημέρωση εγκαίρως... Ενώ εθνική τράπεζα έχει ειδοποίηση ΑΜΕΣΑ επίσης εμφανίζει λάθος ημερομηνίες στης πληρωμές και έτσι καμία φορά σκαλόνο με κάποιες πληρωμές αν της έκανα εγώ πχ... Και τότε μπαίνω στο λούκι να ψάχνω αποδείξεις από pos... Με βολεύει η eurobank αρκετά γιατί εκεί παίρνω την μισθοδοσία μου. Ελπίζω κάποια στιγμή να το διορθώσουν 

Υ.Σ απ' τι κατάλαβα κάποιες πληρωμές της εμφανίζει άμεσος γιατί ο έμπορος είναι στην eurobank.

Δεν έχω παρατηρήσει την χρέωση 1€ αλλά έρχεται σε email την κάθε συναλλαγη που κάνω

Όταν κάνω online ανανέωση με την κάρτα της eurobank χρόνου ομιλίας στην Cosmote, ψωνίζω στο market in η πληρωμή γίνεται μια εβδομάδα μετά! 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 ώρες πριν, warlock9_0 είπε

οι ειδοποιήσεις με email πάντως, με εξαίρεση το e-food που έρχονται μετά από μερικές μέρες, έρχονται το ίδιο λεπτό που χτυπάω την κάρτα
μήπως είναι πρόβλημα των sms?

Όχι και με email εμένα μου κάμποσες συναλλαγές μου έρχονται μετά από ημέρες. Παραδείγματα με μεγάλα καταστήματα πχ αγορά από e-shop με πληρωμη στο κατάστημα, ανανέωση wind f2g από την εφαρμογή, αγορά από AliExpress σε Ευρώ, αγορά από Sports direct (για να πούμε και εξωτερικού)...και πολλές ακόμα από διάφορα καταστήματα. Γίνεται άμεσα η δέσμευση των χρημάτων αλλά η συναλλαγή έρχεται μετά από ημέρες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε όσους αργούν να έρθουν οι ειδοποιήσεις, ελέγξτε αν έχετε ενεργοποιήσει να σας έρχονται τόσο για δραστηριότητα λογαριασμών όσο και για δραστηριότητα καρτών. Οι ειδοποιήσεις για την κίνηση του λογαριασμού είναι λογικό να έρχονται την επόμενη μέρα (συνήθως όταν ο έμπορος έχει την ίδια τράπεζα), έως και μερικές εβδομάδες μετά. Οι ειδοποιήσεις για την κίνηση της κάρτας είναι αυτές που έρχονται αμέσως. Πρόκειται για δύο διαφορετικές ειδοποιήσεις μιας αγοράς, που σε ένα πλήρες πακέτο ειδοποιήσεων θα λάβετε ξεχωριστά και με την όποια χρονική διαφορά, εφόσον βέβαια τις έχετε επιλέξει αμφότερες. Συχνά τα δωρεάν ή τα βασικά πακέτα κάποιων τραπεζών ενημερώνουν μόνο για τις κινήσεις του λογαριασμού.
Τέλος, αν δεν είναι εκεί το πρόβλημα, βεβαιωθείτε ότι, αν κάπου υπάρχει δυνατότητα για ορισμό του πότε θα λαμβάνετε τις ειδοποιήσεις, έχετε επιλέξει αυτό να γίνεται τη στιγμή της κίνησης και όχι ανά ημέρα/εβδομάδα/μήνα.

Επεξ/σία από Vista32
Βελτιώση της μορφής της παραγράφου.
  • Like 1
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, Vista32 είπε

Σε όσους αργούν να έρθουν οι ειδοποιήσεις, ελέγξτε αν έχετε ενεργοποιήσει να σας έρχονται τόσο για δραστηριότητα λογαριασμών όσο και για δραστηριότητα καρτών. Οι ειδοποιήσεις για την κίνηση του λογαριασμού είναι λογικό να έρχονται την επόμενη μέρα (συνήθως όταν ο έμπορος έχει την ίδια τράπεζα), έως και μερικές εβδομάδες μετά. Οι ειδοποιήσεις για την κίνηση της κάρτας είναι αυτές που έρχονται αμέσως. Πρόκειται για δύο διαφορετικές ειδοποιήσεις μιας αγοράς, που σε ένα πλήρες πακέτο ειδοποιήσεων θα λάβετε ξεχωριστά και με την όποια χρονική διαφορά, εφόσον βέβαια τις έχετε επιλέξει αμφότερες. Συχνά τα δωρεάν ή τα βασικά πακέτα κάποιων τραπεζών ενημερώνουν μόνο για τις κινήσεις του λογαριασμού.
Τέλος, αν δεν είναι εκεί το πρόβλημα, βεβαιωθείτε ότι, αν κάπου υπάρχει δυνατότητα για ορισμό του πότε θα λαμβάνετε τις ειδοποιήσεις, έχετε επιλέξει αυτό να γίνεται τη στιγμή της κίνησης και όχι ανά ημέρα/εβδομάδα/μήνα.

Όλα ρυθμισμένα όπως τα λες είναι, σε μένα τουλάχιστον. Δεν άρχισα να χρησιμοποιώ χτες το e-banking της Eurobank άλλωστε. Ούτε είναι τυχαίο, όπως είπαν οι άλλοι, πως αν η συναλλαγή γίνει από POS της Eurobank πως έρχεται αμέσως το email. Καταστήματα που μου έρχεται αμέσως είναι πχ Jumbo, Lidl, αλλά και διάφορα άλλα μικρότερα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά την δοκιμή και του e-mail Notification τα ίδια χάλια παιδιά... οι πληρωμές με λάθος ημερομηνίες και οι χρεώσεις ούτε που φαίνονται κατευθείαν καλή η eurobank αλλά έχει σοβαρό θέμα στο e-banking της στης ειδοποιήσεις. Και πληροφορίες στης χρεώσεις.  

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε όλες τις τράπεζες υπάρχει καθυστέρηση στην ενημέρωση των εγγραφών. έχω λογαριασμούς και στις 4, σε όλες υπάρχουν καθυστερήσεις στις εγγραφές μερικές ημέρες που άνετα φτάνουν και τις 5 και πάντα έχω διαφορά μεταξύ διαθέσιμου και λογιστικού υπολοίπου στον λογαριασμό. και μιλάμε σε όλες τις τράπεζες αν και μου φαίνεται πως η Πειραιώς μπορεί να είνα λίγο πιο σβέλτη

  • Like 1
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, james01gr είπε

σε όλες τις τράπεζες υπάρχει καθυστέρηση στην ενημέρωση των εγγραφών. έχω λογαριασμούς και στις 4, σε όλες υπάρχουν καθυστερήσεις στις εγγραφές μερικές ημέρες που άνετα φτάνουν και τις 5 και πάντα έχω διαφορά μεταξύ διαθέσιμου και λογιστικού υπολοίπου στον λογαριασμό. και μιλάμε σε όλες τις τράπεζες αν και μου φαίνεται πως η Πειραιώς μπορεί να είνα λίγο πιο σβέλτη

 το λογιστικο ειναι παραπανω απο το διαθεσιμο??? η το αντιθετο ??

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/9/2020 στις 6:48 ΜΜ, kostasbm είπε

 το λογιστικο ειναι παραπανω απο το διαθεσιμο??? η το αντιθετο ??

το αντίθετο βασικά :P αλλά είναι όλα ακταρμας εκεί μέσα ενώ της εθνικής το e-banking πάει σφαίρα σε αυτά με ΑΜΕΣΕΣ ενημερώσεις.

Επεξ/σία από Mikelpcpro_GR

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.