Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου μεσαίου SUV


Astreos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 138
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 ώρες πριν, tsofras είπε

 

Δεν ντελαπάρισε άρα μια χαρά για ΚΙΑ 😂

 

Στα 7 χρόνια εγγύηση δεν περιλαμβάνεται ότι δεν θα σου γυρίσει τούμπα xaxa

15 λεπτά πριν, x-tra είπε

Δες και το Suzuki Vitara 1.4 booster jet, πολύ καλό μοτέρ και αξιόπιστο 

Στο οποίο vitara το ρολόι στη μέση του ταμπλό αναφέρεται σαν... καινοτομία.. Και ανανέωση εσωτερικού σε σχέση με το προηγούμενο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παλιός κινητήρας πιθανότατα λόγω ρύπων. Δεν το έψαξα παραπάνω όταν είδα το νούμερο. Απλά το ακύρωσα από τις επιλογές μου επιτόπου. @telis

Επεξ/σία από Noobios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Noobios είπε

Παλιός κινητήρας πιθανότατα λόγω ρύπων. Δεν το έψαξα παραπάνω όταν είδα το νούμερο. Απλά το ακύρωσα από τις επιλογές μου επιτόπου. @telis

Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω δεν είναι και τούρμπο γιατί 1.6 με 132(?) άλογα και 16 κιλά ροπής μυρίζει ατμόσφαιρα. Όταν ρώτησα τον πωλητή μου είπε είναι τούρμπο και έχει χαμηλή ροπή για αξιοπιστία 🤣

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/7/2020 στις 3:52 ΜΜ, achilles_g_ είπε

Πάρε τηλ και συζήτησε την τιμή..

https://www.car.gr/20034928-audi-q3-1-5-tfsi-150ps

ΕίΝαι η βασική έκδοση (με μηχανικό κλιματισμό..!). Οχι αυτή της φωτογραφίας !

22 ώρες πριν, Astreos είπε

Και ποιο είναι αυτό; :) 

Q3

 

Μόλις έγραψα τα πρώτα 1000 χλμ (μπαμ μπαμ). Υπέροχο μόνο αυτό θα πω (κ είμαι ανέκαθεν κάτοχος premium γερμανικών)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Vitara είναι το πιο ολοκληρωμένο από άποψη safety features. Η μεσαία έκδοση είναι πλήρης και έχει:

Adaptive cruise control

Rear cross traffic alert

Lane keep assist

Κάμερα οπισθοπορείας

Blind spot monitor

Dual sensor brake assist (αυτόνομο φρενάρισμα)

 

Στην κατηγορία τιμής του δεν νομίζω ότι υπάρχει ανταγωνιστής, με 140hp, 220Nm από τις 1500 στροφές και τετρακίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Εγω παλι ακουσα πως θα αυξηθουν τα τελη ωστε να ΜΗΝ φερνει κανεις απο το εξωτερικο μεταχειρισμενα.

Θα αυξηθούν για τα παλιότερα. Για τα Euro 6 θα μειωθεί.

 

12 ώρες πριν, johnnieinlab είπε

Δεν ξέρω πόσο μπορείς να ανέβεις σε τιμή ή τι εξοπλισμό ζητάς να έχεις στην έκδοση που θα επιλέξεις αλλά έχω ακούσει εντυπωσιακές κριτικές για τον πρωτοποριακό κινητήρα Skyactiv-X (hybrid βενζίνης που όμως στις χαμηλές στροφές λειτουργεί με συμπίεση σαν diesel) στα Mazda CX-30 και στο νέο Mazda 3, αν δεν θέλεις οπωσδήποτε SUV. Η βασική ξεκινάει από 25.000 αλλά υποθέτω ότι για να πάρεις κάτι ικανοποιητικό πρέπει να ανέβεις στα 28.000. Όμως ίσως παίζει έκπτωση. Νομίζω στο 3 κάνουν 3.000 αυτή την περίοδο!
Γενικώς, επειδή λόγω κορωνοϊού έμειναν αρκετά αυτοκίνητα προς εκτελωνισμό, οι αντιπροσωπίες κάνουν σημαντικές προσφορές σε αρκετά μοντέλα αυτή την περίοδο.

Στη θέση σου θα έκλεινα ένα test drive, για να έχω άποψη.

Θα περάσω από Mazda, για να δω και το Mazda CX-5 που το θεωρώ πανέμορφο.

26 λεπτά πριν, paylidis είπε

Είμαι η βασική έκδοση (με μηχανικό κλιματισμό..!). Οχι αυτή της φωτογραφίας !

Q3

Μόλις έγραψα τα πρώτα 1000 χλμ (μπαμ μπαμ). Υπέροχο μόνο αυτό θα πω (κ είμαι ανέκαθεν κάτοχος premium γερμανικών)

Πήρες τον 1.5 με 150ΗΡ; Σε τι τιμή και πόσα τέλη πληρώνεις? Πες περισσότερες εντυπώσεις όταν βρεις χρόνο

 

11 λεπτά πριν, hountalas είπε

Φυσικά και δεν τον συμφέρει η αγορά πετρελαίου όταν κάνει 12κ χλμ/χρόνο. Με πρόχειρους υπολογισμούς και τιμές βενζίνης στο 1,4ε , τιμές πετρελαίου στο 1,2ε και παίρνοντας παράδειγμα το 2008 allure σε έκδοση βενζίνης στα 22.000 και το diesel στα 26.000 η απόσβεση θα γινόταν σε 12.8 χρόνια (με 12κ χλμ το χρόνο).

Μπορεί να σκεφτόμαστε ότι με το πετρέλαιο καις λιγότερο και κάνεις περισσότερα χλμ αλλά την διαφορά τιμής την βάζουμε στο περιθώριο? Φυσικά αυτό έχει να κάνει και με το ποσό αγοράς του αυτοκινήτου αλλά γενικά πάντα τα desiel είναι ακριβότερα. Επίσης μια γενική οδηγία είναι ότι συμφέρει η αγορα τους εάν κάνεις πάνω από 15-17κ χλμ τον χρόνο και το μεγαλύτερο ποσοστό των μετακινήσεων σε εκτός πόλης .

Τα diesel τα κοιτάζω όταν οι αντίστοιχες εκδόσεις έχουν γύρω στις 1.000-1.500 ευρώ διαφορά, εκεί συμφέρει

11 ώρες πριν, Lfc είπε

Ούτε βενζίνη, ούτε πετρέλαιο, ούτε φυσικό αέριο, ούτε τίποτα... Η λύση ειναι μία!

Όταν κερδίσω το λαχείο, ναι :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Astreos είπε

Θα αυξηθούν για τα παλιότερα. Για τα Euro 6 θα μειωθεί.

Θα περάσω από Mazda, για να δω και το Mazda CX-5 που το θεωρώ πανέμορφο.

Και θα κρεμασουν τους ντοπιους αντιπροσωπους; Για να δουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένας καλός κανόνας για να κάνεις μια εκτίμηση πετρελαίου vs βενζίνη ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ, είναι να κάνεις ένα απλό υπολογισμό. Πόσα δίνεις για καύσιμα το μήνα πχ 100€. Με το πετρέλαιο θα δίνεις πες 70€. Αυτά τα 30€ που γλυτώνεις για εσένα ισιωνουν τα πιθανά μειονέκτημάτα ενός ντίζελ;

Επειδή μπήκα και εγώ στο δίλημμα πριν από καιρό επέλεξα βενζίνη

Ένα ντίζελ είναι πιο βαρύ με ότι αυτό συνεπάγεται για επιδόσεις, έχει τραγικό ήχο απο ταξί (τουλάχιστον στο μοντέλο που κοιτούσα εγώ 3008, Grandland) και δονήσεις που πιστεύω με την πάροδο των ετών θα γίνονται πιο αισθητές, όσο χαλαρώνει η συναρμογή του αμαξιού. Επιπλέον έχει μεγαλύτερη ευπάθεια σε νοθευμένο καύσιμο, άρα να βάζεις πάντα premium, πρέπει να τηρεις κανόνες αναγέννησης του dpf,γενικά πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός στην χρήση. Αφήνω στην άκρη έξτρα κόστος πχ ad blue, ας πούμε ότι ενσωματώνεται στην συντήρηση του αυτοκινήτου.

Τελευταίο αφήνω τους πιθανούς περιορισμούς του πετρελαίου σε Αθήνα, από την στιγμή που ήδη επιβάλλεται μια απαγόρευση σε πετρέλαιο προηγούμενης γενιάς, νόμιζω είναι σχεδόν σίγουρο ότι κάτι θα επιβληθεί και στα τωρινά πετρέλαια. Προφανώς αυτό θα έχει επίπτωση στην απομείωση της αξίας του αυτοκινήτου, όχι στην χρήση που θα κάνεις εσύ.

Αξίζουν όλα τα παραπάνω για 30€;

Φυσικά εάν τα χρήματα που δαπανας για καύσιμα είναι περισσότερα, το όφελος είναι μεγαλύτερο οπότε παύει και η οποία σύγκριση

 

Ξέχασα να αναφέρω ότι για εμένα το μέλλον της αυτοκίνησης το δείχνει πάντα η Toyotαρα, ασχέτως του τι αυτοκίνητο έχεις

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, paylidis είπε

Είμαι η βασική έκδοση (με μηχανικό κλιματισμό..!). Οχι αυτή της φωτογραφίας !

Q3

Μόλις έγραψα τα πρώτα 1000 χλμ (μπαμ μπαμ). Υπέροχο μόνο αυτό θα πω (κ είμαι ανέκαθεν κάτοχος premium γερμανικών)

Εσυ θεωρω πηρες οτι καλυτερο κυκλοφορει στα χρηματα αυτα! 
εκανες ρε θηρίο 1000χλμ τοσο γρηγορα;; 
ωραιος.

Φανταζομαι πολυ καλη οδική εμπειρία! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω δεν είναι και τούρμπο γιατί 1.6 με 132(?) άλογα και 16 κιλά ροπής μυρίζει ατμόσφαιρα. Όταν ρώτησα τον πωλητή μου είπε είναι τούρμπο και έχει χαμηλή ροπή για αξιοπιστία 🤣

Ατουρμπιστο ντίζελ; Τι έτος έχουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Ένας καλός κανόνας για να κάνεις μια εκτίμηση πετρελαίου vs βενζίνη ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ, είναι να κάνεις ένα απλό υπολογισμό. Πόσα δίνεις για καύσιμα το μήνα πχ 100€. Με το πετρέλαιο θα δίνεις πες 70€. Αυτά τα 30€ που γλυτώνεις για εσένα ισιωνουν τα πιθανά μειονέκτημάτα ενός ντίζελ;

Επειδή μπήκα και εγώ στο δίλημμα πριν από καιρό επέλεξα βενζίνη

Ένα ντίζελ είναι πιο βαρύ με ότι αυτό συνεπάγεται για επιδόσεις, έχει τραγικό ήχο απο ταξί (τουλάχιστον στο μοντέλο που κοιτούσα εγώ 3008, Grandland) και δονήσεις που πιστεύω με την πάροδο των ετών θα γίνονται πιο αισθητές, όσο χαλαρώνει η συναρμογή του αμαξιού. Επιπλέον έχει μεγαλύτερη ευπάθεια σε νοθευμένο καύσιμο, άρα να βάζεις πάντα premium, πρέπει να τηρεις κανόνες αναγέννησης του dpf,γενικά πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός στην χρήση. Αφήνω στην άκρη έξτρα κόστος πχ ad blue, ας πούμε ότι ενσωματώνεται στην συντήρηση του αυτοκινήτου.

Τελευταίο αφήνω τους πιθανούς περιορισμούς του πετρελαίου σε Αθήνα, από την στιγμή που ήδη επιβάλλεται μια απαγόρευση σε πετρέλαιο προηγούμενης γενιάς, νόμιζω είναι σχεδόν σίγουρο ότι κάτι θα επιβληθεί και στα τωρινά πετρέλαια. Προφανώς αυτό θα έχει επίπτωση στην απομείωση της αξίας του αυτοκινήτου, όχι στην χρήση που θα κάνεις εσύ.

Αξίζουν όλα τα παραπάνω για 30€;

Φυσικά εάν τα χρήματα που δαπανας για καύσιμα είναι περισσότερα, το όφελος είναι μεγαλύτερο οπότε παύει και η οποία σύγκριση

Ξέχασα να αναφέρω ότι για εμένα το μέλλον της αυτοκίνησης το δείχνει πάντα η Toyotαρα, ασχέτως του τι αυτοκίνητο έχεις

Βασικα σε θεμα επιδοσεων, τουλαχιστον επιταχυνση, τα πετρελαιοκινητα ειναι καλυτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Αθορυβη λειτουργια το πετρελαιο; Δεν νομιζω να εχω ακουσει 1 πετρελαιοκινητο που να μην μου θυμισε Ταξι παντως (οκ αυτο ισως να διαφερει, δεν το εχω ακουσει).

Η Hyundai δεν ξέρω πως το έχει πετύχει αλλά πραγματικά έχει πάρα πολυ ήσυχους diesel. Που να ακούσεις και τα παλια i30 και ceed τα 14αρια λες και είναι ηλεκτρικά ακούγονται σε πορεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Η Hyundai δεν ξέρω πως το έχει πετύχει αλλά πραγματικά έχει πάρα πολυ ήσυχους diesel. Που να ακούσεις και τα παλια i30 και ceed τα 14αρια λες και είναι ηλεκτρικά ακούγονται σε πορεία.

Μηπως εχουν βαλει μεγαλυτερη επενδυση στο καπω πχ; Οταν ειναι ανοιχτο το καπω ο θορυβος παραμενει στα ιδια περιπου πλαισια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Ένας καλός κανόνας για να κάνεις μια εκτίμηση πετρελαίου vs βενζίνη ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ, είναι να κάνεις ένα απλό υπολογισμό. Πόσα δίνεις για καύσιμα το μήνα πχ 100€. Με το πετρέλαιο θα δίνεις πες 70€. Αυτά τα 30€ που γλυτώνεις για εσένα ισιωνουν τα πιθανά μειονέκτημάτα ενός ντίζελ;

Επειδή μπήκα και εγώ στο δίλημμα πριν από καιρό επέλεξα βενζίνη

Ένα ντίζελ είναι πιο βαρύ με ότι αυτό συνεπάγεται για επιδόσεις, έχει τραγικό ήχο απο ταξί (τουλάχιστον στο μοντέλο που κοιτούσα εγώ 3008, Grandland) και δονήσεις που πιστεύω με την πάροδο των ετών θα γίνονται πιο αισθητές, όσο χαλαρώνει η συναρμογή του αμαξιού. Επιπλέον έχει μεγαλύτερη ευπάθεια σε νοθευμένο καύσιμο, άρα να βάζεις πάντα premium, πρέπει να τηρεις κανόνες αναγέννησης του dpf,γενικά πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός στην χρήση. Αφήνω στην άκρη έξτρα κόστος πχ ad blue, ας πούμε ότι ενσωματώνεται στην συντήρηση του αυτοκινήτου.

Τελευταίο αφήνω τους πιθανούς περιορισμούς του πετρελαίου σε Αθήνα, από την στιγμή που ήδη επιβάλλεται μια απαγόρευση σε πετρέλαιο προηγούμενης γενιάς, νόμιζω είναι σχεδόν σίγουρο ότι κάτι θα επιβληθεί και στα τωρινά πετρέλαια. Προφανώς αυτό θα έχει επίπτωση στην απομείωση της αξίας του αυτοκινήτου, όχι στην χρήση που θα κάνεις εσύ.

Αξίζουν όλα τα παραπάνω για 30€;

Φυσικά εάν τα χρήματα που δαπανας για καύσιμα είναι περισσότερα, το όφελος είναι μεγαλύτερο οπότε παύει και η οποία σύγκριση

Ξέχασα να αναφέρω ότι για εμένα το μέλλον της αυτοκίνησης το δείχνει πάντα η Toyotαρα, ασχέτως του τι αυτοκίνητο έχεις

Έχεις δίκια σε αυτά που λες και τα έχω σκεφτεί και εγώ. Το θέμα του θορύβου δε με απασχολεί, ούτε οι περιορισμοί της Αθήνας, καθώς μένω σε επαρχιακή πόλη. Με βάζει σε σκέψεις όμως ότι η νοθεία στην μπανανία που ζούμε πάει σύννεφο και ενώ τα diesel είναι γενικά πιο ανθεκτικά, όταν παίζει νοθευμένο καύσιμο, η ευπάθειά τους πολλαπλασιάζεται. Από την άλλη μεριά, η ροπή του diesel μου αρέσει πολύ :) 

Επεξ/σία από Astreos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...