Προς το περιεχόμενο
Astreos

Αγορά νέου μεσαίου SUV

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Ένας καλός κανόνας για να κάνεις μια εκτίμηση πετρελαίου vs βενζίνη ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ, είναι να κάνεις ένα απλό υπολογισμό. Πόσα δίνεις για καύσιμα το μήνα πχ 100€. Με το πετρέλαιο θα δίνεις πες 70€. Αυτά τα 30€ που γλυτώνεις για εσένα ισιωνουν τα πιθανά μειονέκτημάτα ενός ντίζελ;

Επειδή μπήκα και εγώ στο δίλημμα πριν από καιρό επέλεξα βενζίνη

Ένα ντίζελ είναι πιο βαρύ με ότι αυτό συνεπάγεται για επιδόσεις, έχει τραγικό ήχο απο ταξί (τουλάχιστον στο μοντέλο που κοιτούσα εγώ 3008, Grandland) και δονήσεις που πιστεύω με την πάροδο των ετών θα γίνονται πιο αισθητές, όσο χαλαρώνει η συναρμογή του αμαξιού. Επιπλέον έχει μεγαλύτερη ευπάθεια σε νοθευμένο καύσιμο, άρα να βάζεις πάντα premium, πρέπει να τηρεις κανόνες αναγέννησης του dpf,γενικά πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός στην χρήση. Αφήνω στην άκρη έξτρα κόστος πχ ad blue, ας πούμε ότι ενσωματώνεται στην συντήρηση του αυτοκινήτου.

Τελευταίο αφήνω τους πιθανούς περιορισμούς του πετρελαίου σε Αθήνα, από την στιγμή που ήδη επιβάλλεται μια απαγόρευση σε πετρέλαιο προηγούμενης γενιάς, νόμιζω είναι σχεδόν σίγουρο ότι κάτι θα επιβληθεί και στα τωρινά πετρέλαια. Προφανώς αυτό θα έχει επίπτωση στην απομείωση της αξίας του αυτοκινήτου, όχι στην χρήση που θα κάνεις εσύ.

Αξίζουν όλα τα παραπάνω για 30€;

Φυσικά εάν τα χρήματα που δαπανας για καύσιμα είναι περισσότερα, το όφελος είναι μεγαλύτερο οπότε παύει και η οποία σύγκριση

Ξέχασα να αναφέρω ότι για εμένα το μέλλον της αυτοκίνησης το δείχνει πάντα η Toyotαρα, ασχέτως του τι αυτοκίνητο έχεις

Έχεις δίκια σε αυτά που λες και τα έχω σκεφτεί και εγώ. Το θέμα του θορύβου δε με απασχολεί, ούτε οι περιορισμοί της Αθήνας, καθώς μένω σε επαρχιακή πόλη. Με βάζει σε σκέψεις όμως ότι η νοθεία στην μπανανία που ζούμε πάει σύννεφο και ενώ τα diesel είναι γενικά πιο ανθεκτικά, όταν παίζει νοθευμένο καύσιμο, η ευπάθειά τους πολλαπλασιάζεται. Από την άλλη μεριά, η ροπή του diesel μου αρέσει πολύ :) 

Επεξ/σία από Astreos
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
33 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Ατουρμπιστο ντίζελ; Τι έτος έχουμε;

Για τον ατμοσφαιρικό λέω ρε μαν

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, telis είπε

Βλέπω και Vitara με 48v mild hybrid με βενζίνη σε πολύ καλή τιμή....

Τα mild hybrid γενικότερα είναι ψιλοπατάτες απο ό,τι εχω δει. Start stop στα φανάρια και λίγο σπρώξιμο στην εκίνηση δεν ξερω αν αξιζει τη διαφορα στη τιμη.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Astreos είπε

Πήρες τον 1.5 με 150ΗΡ; Σε τι τιμή και πόσα τέλη πληρώνεις? Πες περισσότερες εντυπώσεις όταν βρεις χρόνο

Ναι. Πολύ καλός ξεκούραστος άνετος στο ταξίδι και αθόρυβος. Με δεδομένο ότι στρώνω δε το έχω πατήσει ιδιαίτερα αλλα 3000 στροφές σε ευθεία είχε εύκολα τα 160 με 6η. Κατανάλωση με κλιματισμό σε όλο το ταξίδι 7.4 (ελάχιστη ταχύτητα 120 μέγιστη 165). 
Το Αμαξι βγήκε λίγο κάτω από 30 με extra comfort pack cruise control Led πακέτο φωτισμού και μεταλλικο αλλά ήταν ένα από τα ελάχιστα ετοιμοπαράδοτα κομμάτια (δεν υφίσταται πλέον αυτή η τιμή). 

3 ώρες πριν, Masma είπε

Εσυ θεωρω πηρες οτι καλυτερο κυκλοφορει στα χρηματα αυτα! 
εκανες ρε θηρίο 1000χλμ τοσο γρηγορα;; 
ωραιος.

Φανταζομαι πολυ καλη οδική εμπειρία! 

Θαρρώ και εγώ ότι ήταν το απόλυτο vfm. Ναι το έβγαλα ταξίδακι για στρώσιμο και δοκιμές  😁

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, paylidis είπε

ΕίΝαι η βασική έκδοση (με μηχανικό κλιματισμό..!). Οχι αυτή της φωτογραφίας !

Q3

Μόλις έγραψα τα πρώτα 1000 χλμ (μπαμ μπαμ). Υπέροχο μόνο αυτό θα πω (κ είμαι ανέκαθεν κάτοχος premium γερμανικών)

Είναι κοντά στο budget  του ts. H επόμενη έκδοση με φώτα  led, κάμερα  κτλ θα βγει 31.600 (συζητήσιμη)με μεταλλικο χρώμα και πινακίδες..

 

https://www.car.gr/29210561-audi-q3-35-tfsi-advanced-s-tronic

Επεξ/σία από achilles_g_
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίμενε λιγες μερες θα ψηφηστει ο νέος νόμος για τα εισαγώμενα μεταχειρισμένα. Tα euro 6 με χαμηλούς ρύπους  θα εχουν πολυ χαμηλό τελώνιο. Επισης θα αλλάξουν συντομα ολες τις τιμες στα αυτοκίνητα. Στο budget που εχεις θα βρεις πολύ καλα αυτοκίνητα. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, spacevegas είπε

Περίμενε λιγες μερες θα ψηφηστει ο νέος νόμος για τα εισαγώμενα μεταχειρισμένα. Tα euro 6 με χαμηλούς ρύπους  θα εχουν πολυ χαμηλό τελώνιο. Επισης θα αλλάξουν συντομα ολες τις τιμες στα αυτοκίνητα. Στο budget που εχεις θα βρεις πολύ καλα αυτοκίνητα. 

Τελευταια φορα που πηγε να ψηφιστει κατι τετοιο οι αντιπροσωπειες και οι μαντραδες φροντισαν να μην.

Μακαρι να γινει δεν λεω αλλα απο ΘΑ εχουμε φλομωσει σε αυτη την χωρα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο 1.5 του γκρουπ βάγκ νομίζω είναι το καλύτερο value for money σε μοτέρ και έχουν διορθωθεί πλέον τα προβλήματα που είχε παρουσιάσει αρχικά.. Η τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας δίνει μια αίσθηση σβελταδας από τις χαμηλές. Τον είχα δοκιμάσει σε seat leon και tarraco και ακόμα και στο δεύτερο πήγαινε ωραία παρά το βάρος.. 

Από αυτά που αναφέρεις πιο πολύ έχω οδηγήσει το qashqai 1.7 150 και σίγουρα δεν θα το πρότεινα.. Τα 150 άλογα δεν του φαίνονται, αν θες να πας άνετα δουλεύεις 2500 με 4000 στροφές, άρα όχι ιδιαίτερα χαμηλά όπως λένε όλοι για τα diesel, και η κατανάλωση πάνω από 7,5λτ/100χλμ αν το ζορίσεις θα δεις και 9+.. Όσο για την ποιότητα κατασκευής δεν σου δίνει την αίσθηση αυτοκινήτου 26000€. 
 

Γενικά λοιπόν θα σου έλεγα να πας σε γκρουπ βαγκ, με την χρήση που κανείς και αν το δουλεύεις σωστά (ζέσταμα, κρύωμα και σωστή συντήρηση) όπως κάθε τουρμπο άλλωστε, δεν θα έχεις πρόβλημα.. Δες και το troc αν σου κάνει σε χώρους (αν και δεν έχει τα καλύτερα πλαστικά)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, achilles_g_ είπε

Είναι κοντά στο budget  του ts. H επόμενη έκδοση με φώτα  led, κάμερα  κτλ θα βγει 31.600 (συζητήσιμη)με μεταλλικο χρώμα και πινακίδες..

https://www.car.gr/29210561-audi-q3-35-tfsi-advanced-s-tronic

Αν θέλει αυτόματο παίζει αυτό κ είναι καλή η τιμή του (κ είναι συζητήσιμη όντως-μου το έδινε αυτό σε καλή τιμή). 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, spacevegas είπε

Περίμενε λιγες μερες θα ψηφηστει ο νέος νόμος για τα εισαγώμενα μεταχειρισμένα. Tα euro 6 με χαμηλούς ρύπους  θα εχουν πολυ χαμηλό τελώνιο. Επισης θα αλλάξουν συντομα ολες τις τιμες στα αυτοκίνητα. Στο budget που εχεις θα βρεις πολύ καλα αυτοκίνητα. 

Αυτό περιμένω, αλλά αν μας πιάσει η καλοκαιρινή διακοπή της Βουλής ...... καλά Χριστούγεννα 

 

1 ώρα πριν, xenos.p είπε

Ο 1.5 του γκρουπ βάγκ νομίζω είναι το καλύτερο value for money σε μοτέρ και έχουν διορθωθεί πλέον τα προβλήματα που είχε παρουσιάσει αρχικά.. Η τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας δίνει μια αίσθηση σβελταδας από τις χαμηλές. Τον είχα δοκιμάσει σε seat leon και tarraco και ακόμα και στο δεύτερο πήγαινε ωραία παρά το βάρος.. 

Από αυτά που αναφέρεις πιο πολύ έχω οδηγήσει το qashqai 1.7 150 και σίγουρα δεν θα το πρότεινα.. Τα 150 άλογα δεν του φαίνονται, αν θες να πας άνετα δουλεύεις 2500 με 4000 στροφές, άρα όχι ιδιαίτερα χαμηλά όπως λένε όλοι για τα diesel, και η κατανάλωση πάνω από 7,5λτ/100χλμ αν το ζορίσεις θα δεις και 9+.. Όσο για την ποιότητα κατασκευής δεν σου δίνει την αίσθηση αυτοκινήτου 26000€. 
 

Γενικά λοιπόν θα σου έλεγα να πας σε γκρουπ βαγκ, με την χρήση που κανείς και αν το δουλεύεις σωστά (ζέσταμα, κρύωμα και σωστή συντήρηση) όπως κάθε τουρμπο άλλωστε, δεν θα έχεις πρόβλημα.. Δες και το troc αν σου κάνει σε χώρους (αν και δεν έχει τα καλύτερα πλαστικά)

Ενδιαφέρουσα η άποψή σου, γιατί από το qashqai η επιλογή μου θα ήταν ο 1.7/150. Ο 1.5 του VAG φαντάζομαι λες τον βενζινοκινητήρα. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτον να ξεκαθαρίσουμε το θέμα hybrid. Hybrid = Toyota. Είναι το μόνο hybrid που αποδίδει με πάρα πολλά χρόνια εμπειρίας στον χώρο. Όλα τα άλλα έχουν μια μπαταρία 48v και ένα μοτεράκι που απορώ τι κάνει. Η Toyota χρησιμοποιεί πραγματικό ηλεκτροκινητήρα και αφήνει το μοτέρ των 1.8 λίτρων να δουλεύει ξεκούραστα που σημαίνει ότι δεν θα βγάλει πρόβλημα ποτέ (synergy). Τώρα το κακό είναι ότι δεν έχει suv τέτοιας κατηγορίας. Μόνο το C-HR που είναι λίγο μικρό σε σύγκριση με αυτά που βλέπεις. 

Στα παρακάτω τώρα.... VAG group (εκτός της seat) πας για την ποιότητα της καμπίνας, πλαστικών κλπ κλπ. Δεν συγκρίνονται δυστυχώς με τους Ιάπωνες και κορεάτες. Μηχανικά, ηλεκτρολογικά να λέμε την αλήθεια είναι κατώτερο το group σε σύγκριση με τους άλλους.

Qashqai και κάτι opel που άκουσα γνώμη μου μακριά.

Hyundai Tucson μόνο diesel γιατί τα 400+ ευρώ για σήμα το 2020 σε μοτέρ των 1.6 λίτρων είναι λίγο τραγικό. Η κατανάλωση του με βενζίνη επίσης θα είναι αρκετά τσιμπημένη. Το ίδιο ισχύει και για το Sportage σε βενζίνη.

Δυστυχώς ντρέπομαι που το λέω αλλά σε αυτή την κατηγορία ίσως να κερδίζει το vag group. Με δική μου επιλογή το Skoda Kodiaq με τον 1.5 ACT. Λένε πως αυτό το μοτέρ δεν έχει τα πονεμένα των προηγούμενων TSI με καδένες, λάδια κλπ κλπ. Και το σύστημα του ACT ίσως να προσφέρει χαμηλή κατανάλωση σε πόλη με την απενεργοποίηση των δύο κυλίνδρων.

Κρίμα που η Toyota δεν έβγαλε ένα ενδιάμεσο αυτοκίνητο από το C-HR και το RAV. Ο 1.8 hybrid έχει μικτή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ κατανάλωση 4.5 με 5.5 λίτρα. Νούμερο που δεν το πλησιάζει κανένα άλλο όχημα βενζίνης. Δεν είναι χαζοί τόσοι ταξιτζήδες που επιλέγουν Toyota hybrid αντί για diesel.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Xviper13 είπε

Πρώτον να ξεκαθαρίσουμε το θέμα hybrid. Hybrid = Toyota. Είναι το μόνο hybrid που αποδίδει με πάρα πολλά χρόνια εμπειρίας στον χώρο. Όλα τα άλλα έχουν μια μπαταρία 48v και ένα μοτεράκι που απορώ τι κάνει. Η Toyota χρησιμοποιεί πραγματικό ηλεκτροκινητήρα και αφήνει το μοτέρ των 1.8 λίτρων να δουλεύει ξεκούραστα που σημαίνει ότι δεν θα βγάλει πρόβλημα ποτέ (synergy). Τώρα το κακό είναι ότι δεν έχει suv τέτοιας κατηγορίας. Μόνο το C-HR που είναι λίγο μικρό σε σύγκριση με αυτά που βλέπεις. 

Στα παρακάτω τώρα.... VAG group (εκτός της seat) πας για την ποιότητα της καμπίνας, πλαστικών κλπ κλπ. Δεν συγκρίνονται δυστυχώς με τους Ιάπωνες και κορεάτες. Μηχανικά, ηλεκτρολογικά να λέμε την αλήθεια είναι κατώτερο το group σε σύγκριση με τους άλλους.

Qashqai και κάτι opel που άκουσα γνώμη μου μακριά.

Hyundai Tucson μόνο diesel γιατί τα 400+ ευρώ για σήμα το 2020 σε μοτέρ των 1.6 λίτρων είναι λίγο τραγικό. Η κατανάλωση του με βενζίνη επίσης θα είναι αρκετά τσιμπημένη. Το ίδιο ισχύει και για το Sportage σε βενζίνη.

Δυστυχώς ντρέπομαι που το λέω αλλά σε αυτή την κατηγορία ίσως να κερδίζει το vag group. Με δική μου επιλογή το Skoda Kodiaq με τον 1.5 ACT. Λένε πως αυτό το μοτέρ δεν έχει τα πονεμένα των προηγούμενων TSI με καδένες, λάδια κλπ κλπ. Και το σύστημα του ACT ίσως να προσφέρει χαμηλή κατανάλωση σε πόλη με την απενεργοποίηση των δύο κυλίνδρων.

Κρίμα που η Toyota δεν έβγαλε ένα ενδιάμεσο αυτοκίνητο από το C-HR και το RAV. Ο 1.8 hybrid έχει μικτή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ κατανάλωση 4.5 με 5.5 λίτρα. Νούμερο που δεν το πλησιάζει κανένα άλλο όχημα βενζίνης. Δεν είναι χαζοί τόσοι ταξιτζήδες που επιλέγουν Toyota hybrid αντί για diesel.

Σε ευχαριστώ για την άποψή σου. Δυστυχώς το Kodiaq το έχει βγάλει εκτός η γυναίκα, λόγω εμφάνισης. 

Έχει κανένας άποψη για το Mazda CX-5? Γενικά για Mazda?

  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, Astreos είπε

Σε ευχαριστώ για την άποψή σου. Δυστυχώς το Kodiaq το έχει βγάλει εκτός η γυναίκα, λόγω εμφάνισης. 

Έχει κανένας άποψη για το Mazda CX-5? Γενικά για Mazda?

Αν μπλέξει γυναίκα  c5 aircross..ds7..volvo xc40

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.