Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου μεσαίου SUV


Astreos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 138
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα Dacia τα πρότεινε κάνεις;

Κάλα τα αυτοκίνητα η ποιότητα του εσωτερικού και η ομορφια, αλλά,

Τι γίνεται με το κόστος των ανταλλακτικών, των σέρβις, το κόστος αγοράς και βέβαια το συνολικό κόστος χρήσης;

Μην ξεχνάμε ότι παραμένει εργαλείο και σε δύσκολες εποχές η ιδανική επιλογή είναι το vfm.

Dacia από εμένα ότι πιο vfm με μέτρια σκορ αλλά δυνατές τιμές, αξιόπιστα και φτηνά στη χρήση.

Sandero Stepway η Duster το πιο ψηλό στην κατηγορία του.

Επεξ/σία από Vagosman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Astreos είπε

Ενδιαφέρουσα η άποψή σου, γιατί από το qashqai η επιλογή μου θα ήταν ο 1.7/150. Ο 1.5 του VAG φαντάζομαι λες τον βενζινοκινητήρα. 

Ναι για τον βενζινοκινητήρα έλεγα.. Γενικά δεν θα δεις τις τραγικές διάφορες κατανάλωσης που είχε το diesel πριν 10 χρόνια.. Συγκρίνοντας, σε άλλη κατηγορία βέβαια, vw polo 1.4tdi 90hp (euro 6) του 2015 με το polo 1.0 tsi 95hp του 2020, σε λίτρα είναι τα ίδια και πολλές φορές λιγότερα της βενζίνης απλά το diesel είναι φθηνότερο ανά λίτρο.. 
Αν δεν σου χρειάζεται η τετρακίνηση νομίζω πως είναι καλή λύση το συγκεκριμένο μοτέρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Xviper13 είπε

Πρώτον να ξεκαθαρίσουμε το θέμα hybrid. Hybrid = Toyota. Είναι το μόνο hybrid που αποδίδει με πάρα πολλά χρόνια εμπειρίας στον χώρο. Όλα τα άλλα έχουν μια μπαταρία 48v και ένα μοτεράκι που απορώ τι κάνει. Η Toyota χρησιμοποιεί πραγματικό ηλεκτροκινητήρα και αφήνει το μοτέρ των 1.8 λίτρων να δουλεύει ξεκούραστα που σημαίνει ότι δεν θα βγάλει πρόβλημα ποτέ (synergy). Τώρα το κακό είναι ότι δεν έχει suv τέτοιας κατηγορίας. Μόνο το C-HR που είναι λίγο μικρό σε σύγκριση με αυτά που βλέπεις. 

Στα παρακάτω τώρα.... VAG group (εκτός της seat) πας για την ποιότητα της καμπίνας, πλαστικών κλπ κλπ. Δεν συγκρίνονται δυστυχώς με τους Ιάπωνες και κορεάτες. Μηχανικά, ηλεκτρολογικά να λέμε την αλήθεια είναι κατώτερο το group σε σύγκριση με τους άλλους.

Qashqai και κάτι opel που άκουσα γνώμη μου μακριά.

Hyundai Tucson μόνο diesel γιατί τα 400+ ευρώ για σήμα το 2020 σε μοτέρ των 1.6 λίτρων είναι λίγο τραγικό. Η κατανάλωση του με βενζίνη επίσης θα είναι αρκετά τσιμπημένη. Το ίδιο ισχύει και για το Sportage σε βενζίνη.

Δυστυχώς ντρέπομαι που το λέω αλλά σε αυτή την κατηγορία ίσως να κερδίζει το vag group. Με δική μου επιλογή το Skoda Kodiaq με τον 1.5 ACT. Λένε πως αυτό το μοτέρ δεν έχει τα πονεμένα των προηγούμενων TSI με καδένες, λάδια κλπ κλπ. Και το σύστημα του ACT ίσως να προσφέρει χαμηλή κατανάλωση σε πόλη με την απενεργοποίηση των δύο κυλίνδρων.

Κρίμα που η Toyota δεν έβγαλε ένα ενδιάμεσο αυτοκίνητο από το C-HR και το RAV. Ο 1.8 hybrid έχει μικτή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ κατανάλωση 4.5 με 5.5 λίτρα. Νούμερο που δεν το πλησιάζει κανένα άλλο όχημα βενζίνης. Δεν είναι χαζοί τόσοι ταξιτζήδες που επιλέγουν Toyota hybrid αντί για diesel.

Σε οσα αναφερεις περι υβριδικων και Toyota συμφωνουμε απολυτα. Το νεο Yaris Cross εκει στοχευει πιστευω, στο να γεμισει την γκαμα της  εταιρειας με ενα SUV που θα προσφερει και χωρους. Με μια καλη τιμολογηση, νομιζω η υβριδικη του εκδοση θα ειναι το απολυτο χιτ.

Το Kodiaq ειναι εξαιρετικο vfm αυτοκινητο αλλα ειναι σχεδιασμενο απο γερμανους συνταξιουχους μπαρμπαδες. Ειδικα οι μασκες ολων των Skoda ειναι το ιδιο ακριβως. Καμια καινοτομια, καμια ομορφια. Το default αυτοκινητο, δες τις κολωνες της καμπινας, ισιες, χωρις καμια δυναμικη. Α ξεχασα, εχει και ομπρελα στην πορτα. Πιο μπαρμπαδικο πεθαινεις.

Γενικα ο 1000αρης του VAG θεωρω οτι επαιρνε και καλυτερη χαρτογραφηση οσο αφορα στην σχεση ροπη απο χαμηλα/καταναλωση και υπολειπεται σε θορυβο και λειτουργια απο Ecoboost και Puretech

Δεν εχεις καθολου δικιο για Opel, ειδικα στην μετα PSA εποχη, εξοπλιζονται επιτελους με εξαιρετικους κινητηρες, αναρτηση. Ευρωπαικη ποιοτητα και συναρμογη, μαλακα πλαστικα και δερμα, χωροι και αψογη οδηγικη συμπεριφορα. Εαν σε κατι χανουν ειναι στο κιβωτιο, ολα τα 6αρια MT της PSA ειναι το ιδιο σε Citroen/Peugeot/Opel

 

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, tutuyo είπε

 

Το Kodiaq ειναι εξαιρετικο vfm αυτοκινητο αλλα ειναι σχεδιασμενο απο γερμανους συνταξιουχους μπαρμπαδες. Ειδικα οι μασκες ολων των Skoda ειναι το ιδιο ακριβως. Καμια καινοτομια, καμια ομορφια. Το default αυτοκινητο, δες τις κολωνες της καμπινας, ισιες, χωρις καμια δυναμικη. Α ξεχασα, εχει και ομπρελα στην πορτα. Πιο μπαρμπαδικο πεθαινεις.

 

Το έχω πει πρώτος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα υβδιδικά να γνωρίζετε πως για να φορτίσει η μπαταρία, πρέπει να δουλέψει ο βενζινοκινητήρας, δηλαδή εκτός πόλης. εάν δεν δουλέψει δεν φορτίζει επομένως ανεβαίνει η κατανάλωση. ειδικά για το CHR, πιστεύω πως όποιος κάτσει στο πίσω κάθισμα θα καταλάβει τον λόγο που δεν μπορεί να το πάρει οικογενειάρχης. η 3χρονη κόρη μου δεν φτάνει να δει έξω από το παράθυρο.

σχετικά με τα diesel και τα σχετικά, η μόνη απαγόρευση είναι για τα 4, ότι πωλείται τώρα είναι 6b. δεν υπάρχει περίπτωση την επόμενη 7ετία να βγουν τα diesel αυτής της γενιάς εκτός.

για τα 12000 που θα κάνεις είσαι οριακός για diesel ή όχι. βάλε κάτω τα νούμερα, βάλε και κάτι παραπάνω από τις καταναλώσεις που δίνουν για να δεις τι σε συμφέρει. το diesel δεν έχει παραπάνω ουσιαστικό κόστος για service, δεν υπάρχει κάτι διαφορετικό από το πετρέλαιο εκτός εάν κάνεις πατάτα με το φίλτρο dpf. διαφορά στα service έχουν οι εταιρείες μεταξύ τους, με μεγάλη διαφορά της toyota που κάνεις κάθε 2 χρόνια

θα σου έλεγα για το 3008 ή το Grandland (το έχεις αποκλείσει). 

έχω το Vitara (κάνει θόρυβο ο κινητήρας λόγω πετρελαίου) αλλά για τα λεφτά που δίνεις θα σου πρότεινα κάτι καλύτερο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Vagosman είπε

Τα Dacia τα πρότεινε κάνεις;

Κάλα τα αυτοκίνητα η ποιότητα του εσωτερικού και η ομορφια, αλλά,

Τι γίνεται με το κόστος των ανταλλακτικών, των σέρβις, το κόστος αγοράς και βέβαια το συνολικό κόστος χρήσης;

Μην ξεχνάμε ότι παραμένει εργαλείο και σε δύσκολες εποχές η ιδανική επιλογή είναι το vfm.

Dacia από εμένα ότι πιο vfm με μέτρια σκορ αλλά δυνατές τιμές, αξιόπιστα και φτηνά στη χρήση.

Sandero Stepway η Duster το πιο ψηλό στην κατηγορία του.

Ξερεις βεβαια πως οι πρωτες 2 σειρες των Duster ειχαν ντελαπαρει σε τεστ ετσι; Το εφτιαξαν μετα αυτο με αλλες αναρτησεις αλλα και παλι εγω δεν θα το επαιρνα ουτε με σφαιρες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοεις στα Moose test? Με τα ESP ειναι πολυ δυσκολο πλέον.

Εγω τα ανέφερα σαν τα πιο vfm αυτοκίνητα για αγορά, χρήση, συντήρηση, ανταλλακτικά κτλ.

Εγιναν αναφορές σε μεταχειρισμένα Audi αλλα κανεις δεν βάζει στην εξίσωση το κόστος χρήσης το οποιο ειναι υπέρογκο.

Κάλλιστα θα μπορούσε ο καθένας να πάρει και απο ένα Cayenne μεταχειρισμένο κάτω απο 15.000€, αμαξάρα, ποιοτητα σταθερότητα. Οταν ομως πας συνεργείο καταλαβαίνεις οτι δεν ηταν για την τσέπη σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, james01gr είπε

τα υβδιδικά να γνωρίζετε πως για να φορτίσει η μπαταρία, πρέπει να δουλέψει ο βενζινοκινητήρας, δηλαδή εκτός πόλης. εάν δεν δουλέψει δεν φορτίζει επομένως ανεβαίνει η κατανάλωση. ειδικά για το CHR, πιστεύω πως όποιος κάτσει στο πίσω κάθισμα θα καταλάβει τον λόγο που δεν μπορεί να το πάρει οικογενειάρχης. η 3χρονη κόρη μου δεν φτάνει να δει έξω από το παράθυρο.

 

Όντως είναι σαν σπηλιά πίσω, πολύ χάλι ακόμη και σε σχετικά λαμπρές μέρες.

Η κόρη σου δεν είναι μόνη, συνάδελφος που δεν είναι ιδιαίτερα ψηλή έβλεπε μόνο ουρανό από το παράθυρο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Vagosman είπε

Τα Dacia τα πρότεινε κάνεις;

Κάλα τα αυτοκίνητα η ποιότητα του εσωτερικού και η ομορφια, αλλά,

Τι γίνεται με το κόστος των ανταλλακτικών, των σέρβις, το κόστος αγοράς και βέβαια το συνολικό κόστος χρήσης;

Μην ξεχνάμε ότι παραμένει εργαλείο και σε δύσκολες εποχές η ιδανική επιλογή είναι το vfm.

Dacia από εμένα ότι πιο vfm με μέτρια σκορ αλλά δυνατές τιμές, αξιόπιστα και φτηνά στη χρήση.

Sandero Stepway η Duster το πιο ψηλό στην κατηγορία του.

Το Duster είναι της κατηγορίας που ψάχνω, αλλά μου φαίνεται τόσο άσχημο και "κουβάς"

 

3 ώρες πριν, tutuyo είπε

αλλα ειναι σχεδιασμενο απο γερμανους συνταξιουχους μπαρμπαδες

Απίστευτο σχόλιο, ξεκαρδίστηκα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά έχουμε και το Vitara όπως ανέφεραν κάποιοι. Αν σου κάνουν οι χώροι του τότε είναι κορυφαία επιλογή σε θέμα ποιότητας κατασκευής μηχανικά, ηλεκτρολογικά και σαν 4x4 ίσως το κορυφαίο. Η μόνη πονεμένη ιστορία είναι η ποιότητα του εσωτερικού. Είμαι κάτοχος του αυτοκινήτου και το μόνο που έχω να πω για την καμπίνας είναι με άριστα το 10 ένα 6 επιεικώς. Το μόνο καλό κομμάτι είναι το μαλακό πλαστικό πάνω από την κονσόλα. Όλα τα άλλα και ιδικά οι πόρτες είναι απαράδεκτα. Πιστεύω είναι το VFM suv... Η έκδοση GLX 4x4 1.4T αυτόματο βγαίνει περίπου 25.000€ (το full με ένα σκασμό συστήματα που τα συναντάς σε αρκετά ακριβότερες εκδόσεις). Και από κατανάλωση αρκετά καλό. Να σημειώσω ότι το μοτέρ του είναι 100% ιαπωνικό. Το βάρος ίσως το μικρότερο στην κατηγορία του σε συνδυασμό με την ροπή του θα σε ικανοποιήσει με το παραπάνω. Επίσης όπως είπαμε ΟΧΙ hybrid. Hybrid μόνο Toyota.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, tutuyo είπε

Το Kodiaq ειναι εξαιρετικο vfm αυτοκινητο αλλα ειναι σχεδιασμενο απο γερμανους συνταξιουχους μπαρμπαδες. Ειδικα οι μασκες ολων των Skoda ειναι το ιδιο ακριβως. Καμια καινοτομια, καμια ομορφια. Το default αυτοκινητο, δες τις κολωνες της καμπινας, ισιες, χωρις καμια δυναμικη. Α ξεχασα, εχει και ομπρελα στην πορτα. Πιο μπαρμπαδικο πεθαινεις.

Κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις.. Όταν όμως μπεις μέσα κ το οδηγήσεις ξεχνάς ότι η σχεδίαση ειναι προηγούμενης γενιάς. Δεν πιστεύω πάντως ότι η vw θα έδινε την άδεια  στη skoda για κάτι πιο προχωρημένο απο το tiguan.

Επεξ/σία από achilles_g_
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις.. Όταν όμως μπεις μέσα κ το οδηγήσεις ξεχνάς ότι η σχεδίαση ειναι προηγούμενης γενιάς. Δεν πιστεύω πάντως ότι η vw θα έδινε για κάτι πιο προχωρημένο απο το tiguan.

Επισης ειναι λογικο το VAG να δινει περισσοτερη προσοχη στα VW και απλα να "διεκπεραιώνει" μοντελα για τις φτηνές μάρκες του γκρουπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περί Kodiaq... Καμία φορά ο συντηρητικός σχεδιασμός είναι πιο διαχρονικός σε σύγκριση με ένα πιο φουτουριστικό όπως του C-HR που δεν έχει αντοχή στο χρόνο. Εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ το Kodiaq και είμαι 36 ετών. Όπως μου αρέσει και του Vitara που είναι στην ίδια φιλοσοφία.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Επισης ειναι λογικο το VAG να δινει περισσοτερη προσοχη στα VW και απλα να "διεκπεραιώνει" μοντελα για τις φτηνές μάρκες του γκρουπ

Πάλι καλά που τους επέβαλε να βάλουν κ ημιάκαμπτο πίσω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...