Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου μεσαίου SUV


Astreos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Τελευταια φορα που πηγε να ψηφιστει κατι τετοιο οι αντιπροσωπειες και οι μαντραδες φροντισαν να μην.

Μακαρι να γινει δεν λεω αλλα απο ΘΑ εχουμε φλομωσει σε αυτη την χωρα.

Θα γινει σιγουρα . Έκλεισε η διαβούλευση θα περασουν το νόμο . Απλα λογο κορονοϊού μείνανε πισω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 138
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, Xviper13 είπε

Μετά έχουμε και το Vitara όπως ανέφεραν κάποιοι. Αν σου κάνουν οι χώροι του τότε είναι κορυφαία επιλογή σε θέμα ποιότητας κατασκευής μηχανικά, ηλεκτρολογικά και σαν 4x4 ίσως το κορυφαίο. Η μόνη πονεμένη ιστορία είναι η ποιότητα του εσωτερικού. Είμαι κάτοχος του αυτοκινήτου και το μόνο που έχω να πω για την καμπίνας είναι με άριστα το 10 ένα 6 επιεικώς. Το μόνο καλό κομμάτι είναι το μαλακό πλαστικό πάνω από την κονσόλα. Όλα τα άλλα και ιδικά οι πόρτες είναι απαράδεκτα. Πιστεύω είναι το VFM suv... Η έκδοση GLX 4x4 1.4T αυτόματο βγαίνει περίπου 25.000€ (το full με ένα σκασμό συστήματα που τα συναντάς σε αρκετά ακριβότερες εκδόσεις). Και από κατανάλωση αρκετά καλό. Να σημειώσω ότι το μοτέρ του είναι 100% ιαπωνικό. Το βάρος ίσως το μικρότερο στην κατηγορία του σε συνδυασμό με την ροπή του θα σε ικανοποιήσει με το παραπάνω. Επίσης όπως είπαμε ΟΧΙ hybrid. Hybrid μόνο Toyota.

Φιλε μου, επειδή με ενδιαφέρει η αγορα του εν λόγω αυτοκινητου, από τριγμούς στο εσωτερικό πως είναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, dimitris05 είπε

Φιλε μου, επειδή με ενδιαφέρει η αγορα του εν λόγω αυτοκινητου, από τριγμούς στο εσωτερικό πως είναι?

Βασικά έχει έλλειψη καλής μόνωσης. Κάποια κομμάτια είχαν πρόβλημα με κάποιους τριγμούς στο καντράν και στο πλαστικό κομμάτι των αεραγωγών του παρμπρίζ. Και το δικό μου είχε άλλα τα έλυσα όλα μόνος μου πολύ εύκολα. 

Αν τώρα όπως ανέφερα πριν δεν σε ενδιαφέρει τόσο πολύ οι ποιότητα του εσωτερικού (δυστυχώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα με αυτοκίνητα των πάνω κάτω 20.000€) είναι κορυφαία επιλογή γιατί σε όλα τα υπόλοιπα είναι καθαρόαιμος Ιάπωνας. Επίσης σε συγκριτικά 4x4 που κυκλοφορούν στο YouTube κάτι Audi Quattro διπλάσιας αξίας τα ξεφτιλίζει...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Xviper13 είπε

Βασικά έχει έλλειψη καλής μόνωσης. Κάποια κομμάτια είχαν πρόβλημα με κάποιους τριγμούς στο καντράν και στο πλαστικό κομμάτι των αεραγωγών του παρμπρίζ. Και το δικό μου είχε άλλα τα έλυσα όλα μόνος μου πολύ εύκολα. 

Αν τώρα όπως ανέφερα πριν δεν σε ενδιαφέρει τόσο πολύ οι ποιότητα του εσωτερικού (δυστυχώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα με αυτοκίνητα των πάνω κάτω 20.000€) είναι κορυφαία επιλογή γιατί σε όλα τα υπόλοιπα είναι καθαρόαιμος Ιάπωνας. Επίσης σε συγκριτικά 4x4 που κυκλοφορούν στο YouTube κάτι Audi Quattro διπλάσιας αξίας τα ξεφτιλίζει...

Ναι, αυτά ακριβώς έχω δει και έχω ψηθεί, γιατί κοιτάζω και το μοντέλο με την τετρακίνηση στην πλουσια έκδοση και φυσικά είναι αναμενόμενο με γύρω στα 25.000, όταν παίρνεις υπέρπληρες αυτοκίνητο να ξέρεις ότι καπου θα χάσεις...απλώς να μην είναι και κάτι άλυτο...

Είμαι μεταξύ αυτού και του Jeep Renegade

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Xviper13 είπε

Βασικά έχει έλλειψη καλής μόνωσης. Κάποια κομμάτια είχαν πρόβλημα με κάποιους τριγμούς στο καντράν και στο πλαστικό κομμάτι των αεραγωγών του παρμπρίζ. Και το δικό μου είχε άλλα τα έλυσα όλα μόνος μου πολύ εύκολα. 

Αν τώρα όπως ανέφερα πριν δεν σε ενδιαφέρει τόσο πολύ οι ποιότητα του εσωτερικού (δυστυχώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα με αυτοκίνητα των πάνω κάτω 20.000€) είναι κορυφαία επιλογή γιατί σε όλα τα υπόλοιπα είναι καθαρόαιμος Ιάπωνας. Επίσης σε συγκριτικά 4x4 που κυκλοφορούν στο YouTube κάτι Audi Quattro διπλάσιας αξίας τα ξεφτιλίζει...

Αυτα τα τεστ ειναι το λιγοτερο ελλειπη, χωρια που δεν ειναι ο ιδιος οδηγος και στα 2 (αυτο και μονο τα καθιστα ακυρα για μενα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, πήγα είδα τα MAZDA σήμερα. Το CX-5 είναι έρωτας, premium αίσθηση, πανέμορφο για τα γούστα μου, ποιοτικά υλικά, απλά υπέροχο. Δυστυχώς όμως, ξεφεύγει η τιμή από το ανώτατο όριο των 30.000 που έχω βάλει (33.500 το φθηνότερο που δεν είναι τελείως βασική έκδοση). Έκανα test drive και το CX-30, το οποίο είναι λίγο μικρό για αυτό που θέλω, και έμεινα πολύ ευχαριστημένος από την αίσθηση οδήγησης.

Αυτό που με εξέπληξε ευχάριστα είναι το Mazda 3 Sedan. Δεν περίμενα εν έτει 2021 να με συγκλονίσει τόσο πολύ ένα Sedan. Tο είδα σε μεταλλικό ανθρακί χρώμα και λες και ερχόταν από άλλο πλανήτη. Τρέχει και μια προσφορά στις 28.000 με τον πολύ αξιόλογο (από ότι διαβάζω) activex κινητήρα στα 180 ΗΡ. Ψήνομαι πολύ, αλλά έχω την εντύπωση πως τα ταλαιπωρημένα μου γόνατα θα με μισήσουν που θα πάω σε χαμηλό.

Από αύριο θα δω και άλλα αυτοκίνητα και θα σας πω εντυπώσεις. Πάντως σε γενικές γραμμές είμαι συγκρατημένος λόγω της αναμονής του νέου νομοσχεδίου. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό, σε τέτοιες τιμές θα μπορούσα να γλιτώσω 1.500 με 2.000 ευρώ από την αλλαγή υπολογισμού των τελών ταξινόμησης. 

Το Vitara που αναφέρουν οι φίλοι φαίνεται πολύ τίμιο, αλλά μικρό για αυτό που θέλω. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγα είδα το seat tarraco σήμερα, επειδή παίζει μία προωθητική. Δυστυχώς το αυτοκίνητο είναι υπερβολικά μεγάλο και ταιριάζει σε πολύτεκνες οικογένειες, παίζεις και μπάλα μέσα. Κατά τα άλλα, η προωθητική είναι απίστευτη. 24.000 με πλούσιο εξοπλισμό και τον 1.5/150 κινητήρα του VAG.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Astreos είπε

Πήγα είδα το seat tarraco σήμερα, επειδή παίζει μία προωθητική. Δυστυχώς το αυτοκίνητο είναι υπερβολικά μεγάλο και ταιριάζει σε πολύτεκνες οικογένειες, παίζεις και μπάλα μέσα. Κατά τα άλλα, η προωθητική είναι απίστευτη. 24.000 με πλούσιο εξοπλισμό και τον 1.5/150 κινητήρα του VAG.

24000€ για tarraco 150αρη ? Απίστευτη τιμή , αλλά ναι είναι 4.7 μέτρα πολύ μεγάλο

Δεν ρώτησες και για το Ateca?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, paylidis είπε

Όντως πολύ μεγάλο. Εδώ τα 4.5 κ μου φαίνονται αρκετά ώρες ώρες...

Κατά τα αλλά η τιμή μπομπα. Αλλάζει μοντέλο ή είναι ετοιμοπαράδοτα σε στοκ;

Δεκέμβρη του 18 κυκλοφόρησε. Να αλλάζει από τώρα μοντέλο δύσκολα. μάλλον στοκαρισμένα  είναι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Astreos είπε

Λοιπόν, πήγα είδα τα MAZDA σήμερα. Το CX-5 είναι έρωτας, premium αίσθηση, πανέμορφο για τα γούστα μου, ποιοτικά υλικά, απλά υπέροχο. Δυστυχώς όμως, ξεφεύγει η τιμή από το ανώτατο όριο των 30.000 που έχω βάλει (33.500 το φθηνότερο που δεν είναι τελείως βασική έκδοση). Έκανα test drive και το CX-30, το οποίο είναι λίγο μικρό για αυτό που θέλω, και έμεινα πολύ ευχαριστημένος από την αίσθηση οδήγησης.

Αυτό που με εξέπληξε ευχάριστα είναι το Mazda 3 Sedan. Δεν περίμενα εν έτει 2021 να με συγκλονίσει τόσο πολύ ένα Sedan. Tο είδα σε μεταλλικό ανθρακί χρώμα και λες και ερχόταν από άλλο πλανήτη. Τρέχει και μια προσφορά στις 28.000 με τον πολύ αξιόλογο (από ότι διαβάζω) activex κινητήρα στα 180 ΗΡ. Ψήνομαι πολύ, αλλά έχω την εντύπωση πως τα ταλαιπωρημένα μου γόνατα θα με μισήσουν που θα πάω σε χαμηλό.

Από αύριο θα δω και άλλα αυτοκίνητα και θα σας πω εντυπώσεις. Πάντως σε γενικές γραμμές είμαι συγκρατημένος λόγω της αναμονής του νέου νομοσχεδίου. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό, σε τέτοιες τιμές θα μπορούσα να γλιτώσω 1.500 με 2.000 ευρώ από την αλλαγή υπολογισμού των τελών ταξινόμησης. 

Το Vitara που αναφέρουν οι φίλοι φαίνεται πολύ τίμιο, αλλά μικρό για αυτό που θέλω. 

Μπορείς να μας γράψεις δυο λόγια παραπάνω για το CX 30 ? Ποια έκδοση, κινητήρα, κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tsofras είπε

24000€ για tarraco 150αρη ? Απίστευτη τιμή , αλλά ναι είναι 4.7 μέτρα πολύ μεγάλο

Δεν ρώτησες και για το Ateca?

Το Ateca δεν έχει καμιά προωθητική, η τιμή καταλόγου με τον ίδιο κινητήρα σε ίδια έκδοση είναι κοντά στα 28.000

 

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Όντως πολύ μεγάλο. Εδώ τα 4.5 κ μου φαίνονται αρκετά ώρες ώρες...

Κατά τα αλλά η τιμή μπομπα. Αλλάζει μοντέλο ή είναι ετοιμοπαράδοτα σε στοκ;

ετοιμοπαράδοτα, λίγα κομμάτια

1 ώρα πριν, HALF EVIL είπε

Μπορείς να μας γράψεις δυο λόγια παραπάνω για το CX 30 ? Ποια έκδοση, κινητήρα, κλπ.

Ήταν η έκδοση με τον diesel Skyactiv-D116 1.800 με 116 ΗΡ και ροπή 270. Ο κινητήρας ακουγόταν λες και ήταν βενζίνη και στην ανηφόρα πήγαινε σαν ευθεία. Το εσωτερικό του CX-30 και των άλλων Mazda που είδα ήταν πολύ προσεγμένο. Σε μέγεθος μου φάνηκε σαν το VW TROC και Audi Q3. Είχε και αυτό προωθητική, αλλά δε ρώτησα λεπτομέρειες καθώς με κέρδισαν το CX-5 και το Mazda 3 sedan

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Astreos είπε

Σε μέγεθος μου φάνηκε σαν το VW TROC και Audi Q3

Η το ένα ή το άλλο. Έχουν αρκετή διαφορά μεταξύ τους αυτά τα 2. Το t roc=q2

 

Μπερδευτηκα ομωσ, πετρέλαιο κοιτάς τελικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...