Προς το περιεχόμενο
Astreos

Αγορά νέου μεσαίου SUV

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ημουν στο ψάξιμο 6 μήνες για SUV, 170-180 ίππων ανάλογα το βάρος και μέχρι 30Κ. Τα τέλη κυκλοφορίας δεν με σκοτίζουν ιδιαίτερα αν ειναι κανα 200άρι το χρόνο η διαφορά.

Απαραίτητη η βενζίνη γιατί δεν είναι δυνατή η αναγγένηση που χρειάζονται οι πετρελαιο κινητήρες με κανένα τρόπο και τα χλμ που διανύω είναι 10-12Κ ΤΟ ΠΟΛΥ.

Εκανα test drive σε ότι υπήρχε.

To C5 έπλεε λίγο αλλα το βασικότερο μείον ειναι ότι πρέπει να οδηγάς με τα πόδα "κλειστά" γιατί έχει μεγάλη κεντρική κονσόλα.

Το 3008 ειναι πανέμορφο ΑΛΛΑ είναι σαν μαχητικό, με κούραζε στους ώμους, δεν έβλεπα με τίποτα το ταμπλό και στα 30Κ μειονεκτεί σε εξοπλισμό και ιπποδύναμη.  

Γκραντλαντ, κι αυτό πανέμορφο αλλά με λίγο εξοπλισμό στους ίππους που θέλω και με παρωχημένες υλοποιήσεις .

Σκόντα, VW και λοιποί συγγενείς, πανάκριβα χωρίς να προσφέρουν κάτι εξαιρετικό.

Κατέληξα το tucson 1,6 177ps στην ακριβότερη έκδοση. 29,5 χιλιάρικα όλα πληρωμένα (και ετήσια ασφάλεια)  με το τεπόζιτο γεμάτο.

Το βασικότερο είναι να γίνει test drive σε όλα τα επιλεγμένα αμάξια. Και δεν λέω απλά να οδηγηθεί αλλά να γίνουν όλες οι ρουτίνες που θα κάνουμε στο αμάξι μας. Τα πάντα.

Καλή επιλογή ευχομαι και καλούς δρόμους.

  • Like 8

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, capiros είπε

Ημουν στο ψάξιμο 6 μήνες για SUV, 170-180 ίππων ανάλογα το βάρος και μέχρι 30Κ. Τα τέλη κυκλοφορίας δεν με σκοτίζουν ιδιαίτερα αν ειναι κανα 200άρι το χρόνο η διαφορά.

Απαραίτητη η βενζίνη γιατί δεν είναι δυνατή η αναγγένηση που χρειάζονται οι πετρελαιο κινητήρες με κανένα τρόπο και τα χλμ που διανύω είναι 10-12Κ ΤΟ ΠΟΛΥ.

Εκανα test drive σε ότι υπήρχε.

To C5 έπλεε λίγο αλλα το βασικότερο μείον ειναι ότι πρέπει να οδηγάς με τα πόδα "κλειστά" γιατί έχει μεγάλη κεντρική κονσόλα.

Το 3008 ειναι πανέμορφο ΑΛΛΑ είναι σαν μαχητικό, με κούραζε στους ώμους, δεν έβλεπα με τίποτα το ταμπλό και στα 30Κ μειονεκτεί σε εξοπλισμό και ιπποδύναμη.  

Γκραντλαντ, κι αυτό πανέμορφο αλλά με λίγο εξοπλισμό στους ίππους που θέλω και με παρωχημένες υλοποιήσεις .

Σκόντα, VW και λοιποί συγγενείς, πανάκριβα χωρίς να προσφέρουν κάτι εξαιρετικό.

Κατέληξα το tucson 1,6 177ps στην ακριβότερη έκδοση. 29,5 χιλιάρικα όλα πληρωμένα (και ετήσια ασφάλεια)  με το τεπόζιτο γεμάτο.

Το βασικότερο είναι να γίνει test drive σε όλα τα επιλεγμένα αμάξια. Και δεν λέω απλά να οδηγηθεί αλλά να γίνουν όλες οι ρουτίνες που θα κάνουμε στο αμάξι μας. Τα πάντα.

Καλή επιλογή ευχομαι και καλούς δρόμους.

Σε ευχαριστώ για την άποψη σου, μιας και ήσουν στην ίδια κατάσταση. Είδα και εγώ αρκετά τις τελευταίες μέρες και είμαι κάπως πελαγωμένος. Από όσα έχω δει έχω ερωτευτεί το Mazda CX-5 και έφαγα άγριο κόλλημα. Δυστυχώς όμως φεύγει από το ταβάνι των 30.000 που έχω βάλει (34.000). Σκέφτηκα σοβαρά το Mazda 3 sedan σε μια προωθητική που παίζει στα 28.000 (από 31.000), αλλά αποφάσισα να μην πάω σε τόσο χαμηλό αυτοκίνητο. Μένω σε παλιά επαρχιακή πόλη και θα ταλαιπωρηθώ πολύ στην καθημερινή χρήση από λακκούβες, κακοτράχαλους δρόμους, πόρτες που βρίσκουν στα πεζοδρόμια όταν ανοίγουν κλπ. Η μόνη ελπίδα που έχω είναι να περιμένω το νέο νομοσχέδιο που υπολογίζω θα ρίξει 2.000-3.000 το Mazda CX-5 στην έκδοση που θέλω. Η υβριδική έκδοση του Tusxon 1.6 136 ps diesel με έχει βάλει σε σκέψεις πάντως.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το CX-5 ξεφεύγει αν τα 30Κ ειναι το πραγματικό και μη ελαστικό όριο. To 136ps σε diesel ειναι επαρκέστατα αν μπορείς να κάνεις αυτα τα 10-15 χιλιόμετρα με υψηλές στροφές κάθε τόσο για την αναγέννηση του φίλτρου. Και τη ροπάρα του έχει ώστε να ξεκολλήσει τα 1600 κιλά συν επιβάτες, και την ελαστικότητα του και την οικονομία του, μια χαρά είναι.

Εγω επέλεξα βενζίνη βέβαια αλλά θα του κάνω και μια αναβάθμιση από 177 σε 225 ίππους και τη ροπή στα 350 αργότερα αφού ειναι ευκολη και φτηνή.

Εσυ να κάνεις test drive σε παρόμοιες συνθήκες με το δικό σου μοτίβο, και να δεις το αμάξια από κάθε σημείο για όλους όσους και όσα θα μπούν στο όχημα.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, capiros είπε

Το CX-5 ξεφεύγει αν τα 30Κ ειναι το πραγματικό και μη ελαστικό όριο. To 136ps σε diesel ειναι επαρκέστατα αν μπορείς να κάνεις αυτα τα 10-15 χιλιόμετρα με υψηλές στροφές κάθε τόσο για την αναγέννηση του φίλτρου. Και τη ροπάρα του έχει ώστε να ξεκολλήσει τα 1600 κιλά συν επιβάτες, και την ελαστικότητα του και την οικονομία του, μια χαρά είναι.

Εγω επέλεξα βενζίνη βέβαια αλλά θα του κάνω και μια αναβάθμιση από 177 σε 225 ίππους και τη ροπή στα 350 αργότερα αφού ειναι ευκολη και φτηνή.

Εσυ να κάνεις test drive σε παρόμοιες συνθήκες με το δικό σου μοτίβο, και να δεις το αμάξια από κάθε σημείο για όλους όσους και όσα θα μπούν στο όχημα.

Τι φάση, πώς κανεις την αναβάθμιση; Δεν χάνεις καταρχήν εγγύηση και ένας θεός ξέρει τι προβλήματα τυχών να σου βγάλει;

Άσε που η μεταπώλητικη του αξία πέφτει σε επιπεδα Fiat Panda...

Επεξ/σία από Papakaliati

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Θα την κάνω μετά την εγγύηση και μέχρι τώρα δεν έχω εντοπίσει προβλήματα από όσους το έχουν κάνει. 

Η μεταπωλητική αξία του οχήματος μου ειναι παντελώς αδιάφορη, ειναι το τελευταίο αμαξι μου και δεν θα το πουλήσω ποτέ.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, capiros είπε

Ημουν στο ψάξιμο 6 μήνες για SUV, 170-180 ίππων ανάλογα το βάρος και μέχρι 30Κ. Τα τέλη κυκλοφορίας δεν με σκοτίζουν ιδιαίτερα αν ειναι κανα 200άρι το χρόνο η διαφορά.

Απαραίτητη η βενζίνη γιατί δεν είναι δυνατή η αναγγένηση που χρειάζονται οι πετρελαιο κινητήρες με κανένα τρόπο και τα χλμ που διανύω είναι 10-12Κ ΤΟ ΠΟΛΥ.

Εκανα test drive σε ότι υπήρχε.

To C5 έπλεε λίγο αλλα το βασικότερο μείον ειναι ότι πρέπει να οδηγάς με τα πόδα "κλειστά" γιατί έχει μεγάλη κεντρική κονσόλα.

Το 3008 ειναι πανέμορφο ΑΛΛΑ είναι σαν μαχητικό, με κούραζε στους ώμους, δεν έβλεπα με τίποτα το ταμπλό και στα 30Κ μειονεκτεί σε εξοπλισμό και ιπποδύναμη.  

Γκραντλαντ, κι αυτό πανέμορφο αλλά με λίγο εξοπλισμό στους ίππους που θέλω και με παρωχημένες υλοποιήσεις .

Σκόντα, VW και λοιποί συγγενείς, πανάκριβα χωρίς να προσφέρουν κάτι εξαιρετικό.

Κατέληξα το tucson 1,6 177ps στην ακριβότερη έκδοση. 29,5 χιλιάρικα όλα πληρωμένα (και ετήσια ασφάλεια)  με το τεπόζιτο γεμάτο.

Το βασικότερο είναι να γίνει test drive σε όλα τα επιλεγμένα αμάξια. Και δεν λέω απλά να οδηγηθεί αλλά να γίνουν όλες οι ρουτίνες που θα κάνουμε στο αμάξι μας. Τα πάντα.

Καλή επιλογή ευχομαι και καλούς δρόμους.

Καλοταξιδο φιλε.

Ετσι απο περιεργεια γιατι δεν πηγες για το "αδελφακι" με τον ιδιο κινητηρα?

Εχει και 2 χρονια επιπλεον εγγυηση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To tucson έχει κάποια επιπλέον χαρακτηριστικά ( Προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης, Αναγνώριση τυφλών σημείων, Σύστημα προειδοποίησης πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας, Σύστημα ελέγχου και διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, Ηλεκτρονικό χειρόφρενο) στην στάνταρ τιμή. Αν τα προσθέσεις στο ΚΙΑ, πάει στο Θεό η τιμή λόγω αλλαγής κλίμακας λιανικης τιμής προ φόρων.

Από την άλλη το ΚΙΑ έχει μια πιο "νεανική" και σπορτίφ αισθητική και εγώ ειμαι μεσήλικας άνθρωπος. Μου αρέσει περισσότερο η κλασική εικόνα του tucson.

Και άρεσε και στην σύζυγο.. :)

Επεξ/σία από capiros

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 9/7/2020 στις 9:24 ΠΜ, OXTROS είπε

Καλημέρα μας, έχει κανείς Renegate από εδώ; Γενικα ποια είναι η άποψη σας για αυτό, αν κ μικρότερο από όλα σχεδόν που συζητάτε
Αυριο θα πάω να το πάρω καμία ώρα για Test Drive και θα μπορώ να πω περισσότερα για την εμπειρία μου

Γεια! Πως ηταν λοιπον η εμπειρια με το Renagate?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 10/7/2020 στις 8:39 ΜΜ, Astreos είπε

Σε ευχαριστώ για την άποψη σου, μιας και ήσουν στην ίδια κατάσταση. Είδα και εγώ αρκετά τις τελευταίες μέρες και είμαι κάπως πελαγωμένος. Από όσα έχω δει έχω ερωτευτεί το Mazda CX-5 και έφαγα άγριο κόλλημα. Δυστυχώς όμως φεύγει από το ταβάνι των 30.000 που έχω βάλει (34.000). Σκέφτηκα σοβαρά το Mazda 3 sedan σε μια προωθητική που παίζει στα 28.000 (από 31.000), αλλά αποφάσισα να μην πάω σε τόσο χαμηλό αυτοκίνητο. Μένω σε παλιά επαρχιακή πόλη και θα ταλαιπωρηθώ πολύ στην καθημερινή χρήση από λακκούβες, κακοτράχαλους δρόμους, πόρτες που βρίσκουν στα πεζοδρόμια όταν ανοίγουν κλπ. Η μόνη ελπίδα που έχω είναι να περιμένω το νέο νομοσχέδιο που υπολογίζω θα ρίξει 2.000-3.000 το Mazda CX-5 στην έκδοση που θέλω. Η υβριδική έκδοση του Tusxon 1.6 136 ps diesel με έχει βάλει σε σκέψεις πάντως.

Αφού δεν βιάζεσαι για αγορά, νομίζω αξίζει να περιμένεις μερικούς μήνες για το νέο Tucson μέχρι τέλος του 2021 το αργότερο. Αξίζει την αναμονή. Κάνεις και ταμείο 😄

767847123_TUCSON21VS20front2.jpg.f59705c57c5dda0b5a9ef0b0256e0829.jpg

763261684_TUCSON21VS20side2.jpg.e5feaff0133dd2726a1b97e798dc29ad.jpg

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, Seldon68 είπε

Τα παλιο παιζει να ειναι πιο ωραιο απο το καινουργιο :)

Τι να σου πω... Η μάσκα στο παλιό μοιάζει με ψόφιο ροφό που χάσκει με ανοιχτό στόμα, ενώ στο νεό είναι πολύ επιθετική... φέρνει σε αετό που εφορμά στο θύμα!

ΠΑΛΙΟ

spacer.png

 

ΝΕΟ

spacer.png

  • Haha 5

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και αναφέρθηκε το Tucson , ξέρει κάποιος αν υπάρχει έκδοση με φώτα πορείας led στον εξοπλισμό του? Γιατί έχω την εντύπωση ότι δεν υπάρχει, εδώ Ελλάδα εννοώ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.