Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Σπουδές μηχανολόγου μηχανικού


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους.

Σκέφτομαι να σπουδάσω Μηχανολόγος Μηχανικός(Θεσσαλονίκη,Βόλο ή Πάτρα) και θέλω την γνώμη άλλων παιδιών που φίτησαν ή φοιτούν σε τέτοια σχολή.

1) Έχει ενδιαφέρον η σχολή για κάποιον που του αρέσει η μηχανολογία γενικότερα αλλά και τα αμάξια;

2) Είναι δύσκολή σχολή/θέλει πολύ διάβασμα;

3) Μπορεί κάποιος να εργάζεται παράλληλα με τη σχολή για απόκτηση πρακτικής εμπειρίας(ίσως σε ένα συνεργείο αυτοκινήτων);

 

Ευχαριστώ

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι τελευταία, αλλά αυτό που ίσχυε παλιότερα ήταν ότι οι σχολές των ΤΕΙ είχαν περισσότερα εργαστήρια από τα πολυτεχνεία....αν σε ενδιαφέρουν μόνο τα αυτοκίνητα έχει μερικά εργαστήρια που θα σου φανούν χρήσιμα και κάνα 2 θεωρητικά, αλλά δεν υπάρχει εξειδικευση....

Το να δουλεύεις παράλληλα δεν είναι εύκολο...θα έχεις μαθήματα και πρωί και απόγευμα. Άμα έχεις κάνα γνωστό που θα σε αφήνει να πηγαίνεις οπότε μπορείς, οκ...

Δεν είναι εύκολη σχολή, αλλά άμα θες να τη τελειώσεις, τελειώνει...Είτε διάβασμα, είτε κλαψα, είτε κάνας γνωστός "δεξιά,αριστερά"...

Επεξ/σία από xavier
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κανονική δουλειά δε γινεται, δε θα μπορείς να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις της σχολής. Αν έχεις κανένα γνωστό με συνεργείο να πηγαινεις τα καλοκαίρια ή 1-2 φορές τη βομάδα μέρες που δεν έχεις μαθήματα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
23 ώρες πριν, αmike12 είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Σκέφτομαι να σπουδάσω Μηχανολόγος Μηχανικός(Θεσσαλονίκη,Βόλο ή Πάτρα) και θέλω την γνώμη άλλων παιδιών που φίτησαν ή φοιτούν σε τέτοια σχολή.

φοίτησαν

1) Έχει ενδιαφέρον η σχολή για κάποιον που του αρέσει η μηχανολογία γενικότερα αλλά και τα αμάξια;

Για κάποιον που τον ενδιαφέρει η μηχανολογία ναι, τα "αμάξια" όπως το εννοείς είναι υποκατηγορία με την οποία θα ασχοληθείς λίγο στην σχολή.

2) Είναι δύσκολή σχολή/θέλει πολύ διάβασμα;

Θέλει διάβασμα. Στη Θεσσαλονίκη και στο Βόλο ο μέσος όρος αποφοίτησης σε έτη είναι στα 7+ (η σχολή έχει πενταετή διάρκεια).

3) Μπορεί κάποιος να εργάζεται παράλληλα με τη σχολή για απόκτηση πρακτικής εμπειρίας(ίσως σε ένα συνεργείο αυτοκινήτων);

Δύσκολο. Επίσης η πρακτική εμπειρία που θα αποκτήσεις σε συνεργείο θα σου είναι κατά 95% άχρηστη για τη Σχολή.

Ευχαριστώ

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ guys.

Απ ότι κατάλαβα είναι σχετικά απαιτητική σχολή και δεν θα υπάρχει χρόνος για δουλειά.

Ο λόγος που θέλω να εργαστώ σε συνεργείο είναι επειδή θέλω μετά να κάνω και master automotive engineering και θέλω να συνδιάζω τη θεωριτική γνώση μαζί με την πρακτική εμπειρία ούτως ώστε μετά να ασχοληθώ με κάτι συναφές στον κλάδο του αυτοκινήτου

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
58 λεπτά πριν, αmike12 είπε

Ευχαριστώ guys.

Απ ότι κατάλαβα είναι σχετικά απαιτητική σχολή και δεν θα υπάρχει χρόνος για δουλειά.

Ο λόγος που θέλω να εργαστώ σε συνεργείο είναι επειδή θέλω μετά να κάνω και master automotive engineering και θέλω να συνδιάζω τη θεωριτική γνώση μαζί με την πρακτική εμπειρία ούτως ώστε μετά να ασχοληθώ με κάτι συναφές στον κλάδο του αυτοκινήτου

τότε ξεκίνα να ασχολείσαι με arduino και ΤΝ κι άσε τα συνεργεία. με το να σκουπίζεις γράσσα όλη μερα και να δίνεις τα εργαλεία στο μάστορα θα μείνεις πίσω στις σπουδές και θα γυρίζεις πτωμα στην κούραση και με τα νευρα κρόσσια (ως εκπαιδευόμενος εσύ θα είσαι ο αποδέκτης των "γαλλικών"  αμα δε μπορούν να φτιάξουν τη ζημιά)

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα τα Πολυτεχνεία στην Ελλάδα έχουν δύσκολες και απαιτητικές σπουδές. Μολις τελειώσουν τα πρώτα τρία έτη μπορεις να διαλεξεις να ασχοληθείς παραπάνω με τον κλάδο που σου αρέσει. Σημαντικό να τονίσουμε το εξής : μην συγχεετε τον μηχανικό- μάστορα με τον μηχανικό του Πολυτεχνειου. 

Εαν πας από Πολυτεχνειο στον κλάδο που αναφερεις οι προσδοκίες θα είναι  να μάθεις για συστήματα αυτοματου ελέγχου σε αυτοκίνητα, δυναμική μηχανών (μελέτη ταλαντώσεων),πεπερασμένα στοιχεία για προσομοιωσεις με κάποιο ειδικό λογισμικό. Μιλάμε για πολύ εξειδικευμένα πράγματα που απέχουν πολύ από το να αλλάζεις πχ ιμάντες σε αμαξι ή να δουλεύεις σε βουλκανιζατερ. 

Εννοείται οτι θελει πολύ διάβασμα και ψάξιμο . Το μάθημα που γινεται στα έδρανα ειναι μια πρώτη επαφή και ο καθηγητής απλα δινει μια κατεύθυνση προς τα που να ψάξεις. Τα αντικείμενα είναι απο τη φύση τους δυσκολα και παντου συναντάς μπροστα σου βαριά Μαθηματικά και Φυσική. Εαν δεν έχεις εστω μια μικρή τρελα με το αντικείμενο και μια κλιση σε αυτα τα Μαθήματα είναι βέβαιο πως (στην καλύτερη) θα δυσκολευτείς παρα πολυ να παρεις το πτυχίο 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 6/7/2020 στις 10:42 ΜΜ, αmike12 είπε

Ευχαριστώ guys.

Απ ότι κατάλαβα είναι σχετικά απαιτητική σχολή και δεν θα υπάρχει χρόνος για δουλειά.

Ο λόγος που θέλω να εργαστώ σε συνεργείο είναι επειδή θέλω μετά να κάνω και master automotive engineering και θέλω να συνδιάζω τη θεωριτική γνώση μαζί με την πρακτική εμπειρία ούτως ώστε μετά να ασχοληθώ με κάτι συναφές στον κλάδο του αυτοκινήτου

Εγω θα προτεινα να αποφύγεις την δουλειά, γιατί στο βιογραφικο δεν θα μετρησει να έχεις δουλεψει στο συνεργειο του κυρ Μπαμπη, αλλά αυτο που θα προτεινα θα ηταν να ασχοληθεις με καποια ομαδα του πανεπιστημιου πχ Αrt, Aristurtle, ΑSAT ξερω απο Αριστοτελειο. Θα είναι μεγαλο plus για το μεταπτυχιακο που θελεις να κανεις

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.