Προς το περιεχόμενο

Η BMW θέλει να χρεώνει μηνιαία συνδρομή σε λειτουργίες των αυτοκινήτων της


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καιρό τώρα το έχω πει, όλα θα είναι as a service. Το Car as a service θα είναι μέσα στα επόμενα 10 χρόνια πραγματικότητα. Φανταστείτε leasing αλλά εβδομαδιαίο, αν στο τέλος της βδομάδας δεν τα ακουμπήσεις, κλείδωνει το αμάξι και αν γουστάρει ο γείτονας σου για την βδομάδα αυτήν να πληρώσει και να το πάρει αυτός θα μπορεί.

Το χειρότερο car as a service σενάριο: Παίρνεις όποιο αμάξι είναι μπροστά σου το ξεκλειδώνεις με την ώρα..

Κάτι σαν τα τωρινά e-bikes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Jimmys01 said:

Το χειρότερο car as a service σενάριο: Παίρνεις όποιο αμάξι είναι μπροστά σου το ξεκλειδώνεις με την ώρα..

Ωραίο θα είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελευθερη αγορα εχουμε. Εφοσον στο λεει απο πριν οτι θα υπαρχουν συνδρομες επιλεγεις αν θα δωσεις τα χρηματα σου η οχι. Δεν υποχρεωνει κανεις κανεναν να αγορασει κατι. Τωρα να παει ο αλλος να παρει το αμαξι ενω ξερει οτι εχει συνδρομη και να κλαιγεται μετα οκ τι να πω ας το επιστρεψει. Αυτα δεν πειραζουν. Σε πραγματα που δεν μπορουμε να αποφυγουμε εκει ειναι το θεμα τι κανουμε. Οταν σε βαζουν το μαχαιρι στο λαιμο και σου λενε πληρωσε εκει ειναι το προβλημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λες με την κασέτα κοστίζει περισσότερο στην υλοποίηση από ότι να βγαίνει 1 γραμμή παραγωγής με τον ίδιο εξοπλισμό. Δεν θα πληρώνεις κάτι που δεν θες. Το αν η υπηρεσία είναι όντως καπέλο, μένει να αποδειχθεί από τον τιμοκατάλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 minutes ago, jimarass26 said:

Το αν η υπηρεσία είναι όντως καπέλο, μένει να αποδειχθεί από τον τιμοκατάλογο.

Σωστά αλλά εφόσον αφορά στα καινούρια μοντέλα, όπου δεν έχουμε απόλυτη σύγκριση τιμής, αυτό είναι κάτι που δεν θα το μάθουμε ποτέ. Θα υποθέτουμε αλλά δεν θα ξέρουμε. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για την τακτική της Apple, π.χ. με τον χωριστό φορτιστή αλλά η BMW, λόγω προ-εγκατεστημένου hardware και όχι option αγοράς, θα είναι πιο δύσκολο να μας πείσει ότι όντως το αυτοκίνητο θα είχε την ίδια ακριβώς τιμή αν δεν είχε το προ-εγκατεστημένο hardware.

Επεξ/σία από CheOnWeb
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Σωστά αλλά εφόσον αφορά στα καινούρια μοντέλα, όπου δεν έχουμε απόλυτη σύγκριση τιμής, αυτό είναι κάτι που δεν θα το μάθουμε ποτέ. Θα υποθέτουμε αλλά δεν θα ξέρουμε. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για την τακτική της Apple, π.χ. με τον χωριστό φορτιστή αλλά η BMW, λόγω προ-εγκατεστημένου hardware και όχι option αγοράς, θα είναι πιο δύσκολο να μας πείσει ότι όντως το αυτοκίνητο θα είχε την ίδια ακριβώς τιμή αν δεν είχε το προ-εγκατεστημένο hardware.

Το μαθαίνεις εύκολα. Αν πχ η νέα 3αρα με βασικό εξοπλισμό πάει από 42.000 σε 44-45.000 με δυνατότητα όμως να έχει φουλ τα πάντα πχ με 200€ το μήνα  (το οποίο σε κανονικό αμάξι θα κόστιζε πχ 65000, τότε κερδισμένος είσαι εσύ). Αν σου έρθει με αρχική τιμή 50-55.000 τότε ναι, ειναι θέμα. Και πάλι όμως ο ανταγωνισμός εδώ θα δουλέψει. Δεν μιλάμε για βασικό είδος ανάγκης που δεν έχεις περιθώρια αντίδρασης.......

Επεξ/σία από jimarass26
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, jimarass26 said:

Και πάλι όμως ο ανταγωνισμός εδώ θα δουλέψει. Δεν μιλάμε για βασικό είδος ανάγκης που δεν έχεις περιθώρια αντίδρασης.......

Προφανώς. Εγώ το έκρινα απ' τη μεριά της BMW. Αν είναι δηλαδή καλή εμπορική πρακτική.
Απ' τη μεριά του καταναλωτή, όπως ειπώθηκε και παραπάνω, το θέμα είναι απλό. Το κρίνεις θετικό και το αγοράζεις ή αρνητικό και δεν το αγοράζεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tη σπατάλη πόρων για να ενσωματώνονται ανενεργά υποσυστήματα (hardware) τα οποία ίσως ζητηθούν και ίσως πληρωθούν συνδρομητικά’ δεν τη σκέφτεται κανείς? 

Επεξ/σία από kalmik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kalmik είπε

Tη σπατάλη πόρων για να ενσωματώνονται ανενεργά υποσυστήματα (hardware) τα οποία ίσως ζητηθούν και ίσως πληρωθούν συνδρομητικά’ δεν τη σκέφτεται κανείς? 

τώρα που θα βγουν τα κινεζάκια με τα ηλεκτρικά ευρώπη θα τους κοπεί ο βήχας και τα περιττά όπως την πάθανε οι εταιρείες κινητών κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολλές φορές το να έχεις ΕΝΑ καλούπι και να ενεργοποιείς ότι θες ειναι φθηνότερο από το να έχεις πολλαπλά καλούπια ή να πρέπει να έχεις slots βάλε βγάλε. Σε κάθε περίπτωση αυτό θα περπατήσει λογικά στην περιοχή του leasing όπου με 5 κλικ θα έχεις το αμάξι όπως το θές. Στον ιδιώτη θα περάσει πολύ πιο περιορισμένα.

Εγώ κρατάω ότι θα μπορείς να παραμετροποιείς το όχημά σου on-the-go. Αυτό από μόνο του είναι κάτι σημαντικό και πρωτοπόρο. Στην υλοποίηση τώρα θα δουλέψει ο ανταγωνισμός.....δες πχ το συνδρομητικό μοντέλο Mp3 που μόνο η Apple το έφτασε στο go-to-market και έπεισε εκατέρωθεν (μετά ακολούθησαν και οι άλλοι)

Επεξ/σία από jimarass26
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/7/2020 στις 2:01 ΜΜ, Hatsos είπε

Αγαπάω την τεχνολογία αλλά πάμε από το κακό στο χειρότερο κάθε χρονιά. Τι άλλο θα σκεφτούν δλδ? Ανέπαφες συναλλαγές εντός του αυτοκινήτου?

σσσ..... μη δίνεις ιδέες....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...