Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
trib

Η BMW θέλει να χρεώνει μηνιαία συνδρομή σε λειτουργίες των αυτοκινήτων της

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν είναι σοβαροί. 

Δηλαδή όλα δείχνουν ότι η ανθρωπότητα δεν έχει καμία ελπίδα πλέον. 

Να ήταν κάποια σοβαρή εταιρία να έλεγα οκ.. δεν είναι για όλους έτσι και αλλιώς... Και όταν λέω εγώ ο ταπεινός θνητός ότι μια εταιρία σαν την BMW δεν είναι σοβαρή εννοείται ότι τη συγκρίνω με τόσες δεκάδες καλύτερες εταιρίες από αυτήν.

Να ξυπνήσει ο κόσμος επιτέλους λέω εγώ και να ξεβρωμισει η αγορά από αυτές τις κωλοεταιρίες ...

  • Like 4
  • Sad 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι περισσότεροι εδώ πέρα σχολιάζουν αρνητικά και δεν έχουν καταλάβει καν τι λέει το άρθρο...

Που ακριβώς ειναι το κακό στο να σου δίνει τη δυνατότητα η εταιρεία να "νοικιάζεις" κάποια extras με τον μήνα που είτε ειναι αρκετά ακριβά για την αρχική διαμόρφωση ή απλά δεν τα ήθελαν οταν πήραν το αυτοκίνητο ή δεν υπήρχαν αν το πήραν μεταχειρισμένο????

Πχ το Driving Assistant Professional που στοιχίζει 2800 ευρό έξτρα απο τη μάνα του ή το Head-Up Display που κοστίζει 1400ε στη σειρά 5 ή λειτουργία αναγνώρισης χειρονομιών, θα είναι προεγκατεστημένα δωρεάν κ θα μπορείς να τα ενεργοποιείς με μια συνδρομή για όσο διάστημα θέλεις

Είναι προτιμότερο δλδ να αλλάξεις όλο το infotainment αν θέλεις να προσθέσεις κάτι παρά να πληρώσεις μια συνδρομή??????

κατευθείαν να πετάξει την κοτσάνα του ο ελληναράς

21 ώρες πριν, tsifotis είπε

Συνδρομη για υπηρεσιες ναι.

Ωραιο πραγμα κι ας μην σου ανηκει κατι αλλα να σου βγαινει φτηνα

πχ xbox gamepass ή spotify ή netflix. Με καπου ενα κατοστατικο ετησιως η καθε υπηρεσια σου προσφερει πολλα που λες χαλαλι που δεν σου ανηκει για παντα οπως itunes, steam κλπ

Ή να πληρωσεις το expansion σε παιχνιδι. Αγορασες συγκεκριμενο προϊον παει τελειωσε. Καινουριο υλικο που δεν στο χρωσταγαμε ή υποσχεθει να το πληρωσεις. Ή ακομα πιο λογικο microtransactions σε "δωρεαν" παιχνιδι.

Αλλα στα θερμαινομενα καθισματα ειναι κοροϊδια. Υποτιθεται πληρωνεις την ποιοτητα του hardware (καθισματα) ή ποιοτητα υπηρεσιων (οδικη βοηθεια) 

Το να στο δινουν ετσι το hardware (που ξερεις οτι τους κοστισε ως υλικο και αρα το χρεωθηκες αλλα να στο ενεργοποιουν με επιπλεον χρεωση ειναι απαραδεκτο και ακατανοητο. Σα να μπαινεις στο αεροπλανο να σου ανοιγουν κρασι και να σου λενε αμα δεν το πιεις θα το χυσουμε στο νεροχυτη. Αν το πιεις θα σου κοστισει 5€

Αν το κανουν σημαινει οτι εχει κοστος κρασιου της πλακας πχ 10 cents ή αν ειναι καλο (πχ κοστους 2 ευρω) το κοστος εχει μετακυλιθει στο εισιτηριο σου ουτως ή αλλως. Πραγματικο lose lose. Συνδρομη μονο σε software ή υπηρεσια ή σε αντικειμενο που δεν σου ανηκει πχ leasing. 

 

Καλυτερα να σου λενε ο μηχανισμος θερμαινομενου καθισματος φοριεται σαν κασετα σε ειδικη υποδοχη και το ενοικιαζουμε 5€/μηνα ή πουλιεται 600 απαξ ξερω γω

Λέει πουθενά το άρθρο οτι θα χρεώνεσαι το hardware για το θερμαινόμενο κάθισμα ή οτιδήποτε άλλο δεν είχες επιλέξει οταν αγόρασες το αμάξι απο την αντιπροσωπεια???? Δεν το λέει. Οπότε πως βγάζεις το συμπέρασμα?

Προφανώς δεν θα το χρεώνεσαι. Αν θέλεις να το χρησιμοποιήσεις στο μέλλον θα μπορείς μέσω συνδρομής. Δεν νομίζω οτι θα σε χρεώνουν για κάτι π έχεις πληρώσει ήδη...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 minutes ago, Stathis85 said:

Οι περισσότεροι εδώ πέρα σχολιάζουν αρνητικά και δεν έχουν καταλάβει καν τι λέει το άρθρο...

Που ακριβώς ειναι το κακό στο να σου δίνει τη δυνατότητα η εταιρεία να "νοικιάζεις" κάποια extras με τον μήνα που είτε ειναι αρκετά ακριβά για την αρχική διαμόρφωση ή απλά δεν τα ήθελαν οταν πήραν το αυτοκίνητο ή δεν υπήρχαν αν το πήραν μεταχειρισμένο????

Πχ το Driving Assistant Professional που στοιχίζει 2800 ευρό έξτρα απο τη μάνα του ή το Head-Up Display που κοστίζει 1400ε στη σειρά 5 ή λειτουργία αναγνώρισης χειρονομιών, θα είναι προεγκατεστημένα δωρεάν κ θα μπορείς να τα ενεργοποιείς με μια συνδρομή για όσο διάστημα θέλεις

Είναι προτιμότερο δλδ να αλλάξεις όλο το infotainment αν θέλεις να προσθέσεις κάτι παρά να πληρώσεις μια συνδρομή??????

κατευθείαν να πετάξει την κοτσάνα του ο ελληναράς

Λέει πουθενά το άρθρο οτι θα χρεώνεσαι το hardware για το θερμαινόμενο κάθισμα ή οτιδήποτε άλλο δεν είχες επιλέξει οταν αγόρασες το αμάξι απο την αντιπροσωπεια???? Δεν το λέει. Οπότε πως βγάζεις το συμπέρασμα?

Προφανώς δεν θα το χρεώνεσαι. Αν θέλεις να το χρησιμοποιήσεις στο μέλλον θα μπορείς μέσω συνδρομής. Δεν νομίζω οτι θα σε χρεώνουν για κάτι π έχεις πληρώσει ήδη...

Εσύ πιστεύεις δηλαδή ότι η BMW έχει τοποθετήσει hardware στο αυτοκίνητο, το οποίο αν δεν "νοικιάσει" κανένας θα το "χρεωθεί" η ίδια; Εγώ πιστεύω ότι έχει υπολογίσει ότι ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιήσει-πληρώσει κανείς, πάλι θα έχει το επιθυμητό κέρδος. Που σημαίνει ότι το νοίκι του extra εξοπλισμού είναι κανονικό καπέλο.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Εσύ πιστεύεις δηλαδή ότι η BMW έχει τοποθετήσει hardware στο αυτοκίνητο, το οποίο αν δεν "νοικιάσει" κανένας θα το "χρεωθεί" η ίδια; Εγώ πιστεύω ότι έχει υπολογίσει ότι ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιήσει-πληρώσει κανείς, πάλι θα έχει το επιθυμητό κέρδος. Που σημαίνει ότι το νοίκι του extra εξοπλισμού είναι κανονικό καπέλο.

Όλα αυτά τα extras που τα χρεώνει 2 και 3 χιλιάρικα το καθένα η κάθε εταιρεία δεν κοστίζουν σχεδόν τίποτα για αυτήν. Πιστεύεις με τον ανταγωνισμό που υπάρχει στις αυτοκινητοβιομηχανίες συμφέρει την BMW να αυξήσει τις τιμές απο τις βασικές της εκδόσεις κατα 5-10 χιλιάρικα????

 Και προφανώς κατα κύριο λόγο θα νοικιάζεις software όπως driving assistance κλπ που δεν χρειάζεται κάποιο έξτρα hardware. Απλά θα το κατεβάζεις κ θα το χρησιμοποιείς

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συντομα θα ρυθμιστεί γενικότερα το θέμα.  Θα πληρώνεις μια ενιαία συνδρομή που θα σου επιτρέπει να ζείς κα να αναπνέεις.  Α, το ξέχασα, θα δίνει δώρο και 200" προς όλους ...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιος να ενημερώσει την BMW ότι πουλάει αυτοκίνητα και όχι video games.

Και μια ιδέα, αντί για κλειδί ή μπρελόκ για την εκκίνηση μπορεί να έχει μια θέση που περνώντας την τραπεζική σου κάρτα ανέπαφα να χρεώνει και να παίρνει μη χ€σω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παντως δεν παιζομαστε εδω στο ινσομνια.

τωρα περιλαβαμε και την BMW.

τι δεν διαβασαμε σε αυτο το θεμα....μεχρι και οτι οπου ναναι κλεινει επειδη στην ψωροκωσταινα δεν θα αγορασουνε BMW, λες και κρεμαστηκε η BMW στα τετοια της ψωροκωσταινας, μεχρι και το οτι θα κλεισει επειδη την προσπερασανε αλλες που βγαζουνε ηλεκτρικα, λες και δεν εχει δικο της R&D η BMW.

τι διαβαζουμε εδω μεσα ρε γμτ.

μεχρι και με την APPLE την συγκριναν καποιοι.

ωιμε...

 

7 ώρες πριν, tsarouc είπε

Δεν είναι σοβαροί. 

Δηλαδή όλα δείχνουν ότι η ανθρωπότητα δεν έχει καμία ελπίδα πλέον. 

Να ήταν κάποια σοβαρή εταιρία να έλεγα οκ.. δεν είναι για όλους έτσι και αλλιώς... Και όταν λέω εγώ ο ταπεινός θνητός ότι μια εταιρία σαν την BMW δεν είναι σοβαρή εννοείται ότι τη συγκρίνω με τόσες δεκάδες καλύτερες εταιρίες από αυτήν.

Να ξυπνήσει ο κόσμος επιτέλους λέω εγώ και να ξεβρωμισει η αγορά από αυτές τις κωλοεταιρίες ...

 

δεκαδες εταιριες πιο σοβαρες απο την BMW  ...

χωρις δοση ειρωνιας, θα ηθελα να σου ειναι ευκολο να μου πεις καποιες απο αυτες που εννοεις.

οχι πολλες , δεκαδες οπως λες....5-6 ...

ευχαριστω.

Επεξ/σία από Antilogos1975
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, giannis_fe είπε

Δε φταίνε οι εταιρίες που τα κάνουν, οι πελάτες που τα αγοράζουν φταίνε. Και στη τελική ποιος αγοράζει bmw πλέον ; Έχουν μείνει πίσω στην εξέλιξη και σε εμφάνιση και σε ποιότητα και σε αντοχή και σε αξιοπιστία.  Τώρα αλλάζει και ο χάρτης με τα ηλεκτρικά... 

E ναι ρε μεγάλε ποιός αγοράζει BMW πλέον...Αφου δεν αγοράζει ο κάθε giannis_fe πάτωσε η εταιρεία.... 'Εχει αλλάξει ο χάρτης με τα ηλεκτρικά κυραBMW!!!

 

ΥΓ.  Ρεκόρ πωλήσεων το 2019 η BMW 1.2% πάνω σε σχέση με το 2018 και με το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά απο τις premium εταιρείες όπως Τesla, Alfa romeo, Volvo, Mercedes, Audi, jaguar, Range rover κλπ

ΥΓ2. Το Γενάρη η BMW έσπασε το φράγμα των 500.000 ηλεκτρικών οχημάτων (5 ηλεκτρικά μοντέλα έχει) που έχει πουλήσει καθιστώντας την νο1 στην Ευρώπη

ΥΓ3. Δεν είμαι fanboy των γερμανικών. MiTo, Brera και Giulia Veloce είναι τα αμάξια που έχω/είχα αλλά τουλάχιστον ρίχνω και μια ματία στο google πριν το ανοίξω το ρημάδι και πετάξω κοτσάνα....

Επεξ/σία από Stathis85

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει κανείς από τους σχολιαστές BMW; Καινούριο ντε από αυτά τα μοντέλα που χρεώνει μηνιαία συνδρομή για λειτουργίες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, Antilogos1975 είπε

παντως δεν παιζομαστε εδω στο ινσομνια.

τωρα περιλαβαμε και την BMW.

τι δεν διαβασαμε σε αυτο το θεμα....μεχρι και οτι οπου ναναι κλεινει επειδη στην ψωροκωσταινα δεν θα αγορασουνε BMW, λες και κρεμαστηκε η BMW στα τετοια της ψωροκωσταινας, μεχρι και το οτι θα κλεισει επειδη την προσπερασανε αλλες που βγαζουνε ηλεκτρικα, λες και δεν εχει δικο της R&D η BMW.

τι διαβαζουμε εδω μεσα ρε γμτ.

μεχρι και με την APPLE την συγκριναν καποιοι.

ωιμε...

δεκαδες εταιριες πιο σοβαρες απο την BMW  ...

χωρις δοση ειρωνιας, θα ηθελα να σου ειναι ευκολο να μου πεις καποιες απο αυτες που εννοεις.

οχι πολλες , δεκαδες οπως λες....5-6 ...

ευχαριστω.

Έλα ηρέμησε. Τρόπος του λέγειν ήταν. Με αυτό που διαβάσαμε πλέον είναι όλες πιο σοβαρές από αυτή. Όλοι την κατακρίνουν. Μόνος σου είσαι αν στηρίζεις τέτοια στρατηγική. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, tsarouc είπε

Έλα ηρέμησε. Τρόπος του λέγειν ήταν. Με αυτό που διαβάσαμε πλέον είναι όλες πιο σοβαρές από αυτή. Όλοι την κατακρίνουν. Μόνος σου είσαι αν στηρίζεις τέτοια στρατηγική. 

Εγώ ήρεμος είμαι.

τις δεκάδες σοβαρές εταιρίες δεν βλέπω να αναφέρεις όμως...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 ώρες πριν, Stathis85 είπε

Οι περισσότεροι εδώ πέρα σχολιάζουν αρνητικά και δεν έχουν καταλάβει καν τι λέει το άρθρο...

Που ακριβώς ειναι το κακό στο να σου δίνει τη δυνατότητα η εταιρεία να "νοικιάζεις" κάποια extras με τον μήνα που είτε ειναι αρκετά ακριβά για την αρχική διαμόρφωση ή απλά δεν τα ήθελαν οταν πήραν το αυτοκίνητο ή δεν υπήρχαν αν το πήραν μεταχειρισμένο????

Πχ το Driving Assistant Professional που στοιχίζει 2800 ευρό έξτρα απο τη μάνα του ή το Head-Up Display που κοστίζει 1400ε στη σειρά 5 ή λειτουργία αναγνώρισης χειρονομιών, θα είναι προεγκατεστημένα δωρεάν κ θα μπορείς να τα ενεργοποιείς με μια συνδρομή για όσο διάστημα θέλεις

Είναι προτιμότερο δλδ να αλλάξεις όλο το infotainment αν θέλεις να προσθέσεις κάτι παρά να πληρώσεις μια συνδρομή??????

κατευθείαν να πετάξει την κοτσάνα του ο ελληναράς

Λέει πουθενά το άρθρο οτι θα χρεώνεσαι το hardware για το θερμαινόμενο κάθισμα ή οτιδήποτε άλλο δεν είχες επιλέξει οταν αγόρασες το αμάξι απο την αντιπροσωπεια???? Δεν το λέει. Οπότε πως βγάζεις το συμπέρασμα?

Προφανώς δεν θα το χρεώνεσαι. Αν θέλεις να το χρησιμοποιήσεις στο μέλλον θα μπορείς μέσω συνδρομής. Δεν νομίζω οτι θα σε χρεώνουν για κάτι π έχεις πληρώσει ήδη...

Ένα από τα κακά της τρομερής ιδέας του xaaS είναι έχει αποδειχτεί ότι δίνει έναυσμα στις εταιρίες να βγάζουν features από το στάνταρτ "πακέτο" για να το βάλουν στις επί ενοικίαση επιλογές.

Από τα γνωστά DLC, στις υπηρεσίες που προσφέρονται από π.χ. Adobe και σε τηλεματική βαρέων οχημάτων.

|

Ήδη τα έχουν προεγκαταστήσει, τουλάχιστον στα περισσότερα οχήματα και trimming που δεν απαιτούν εγκατάσταση HW. Πληρώνεις το κλειδί, τίποτα άλλο. 

Ήδη τα πληρώνεις, μέρος της εγκατάστασης και HW πάει στην τελική τιμή όλων των trimming. Υπάρχει φόρμουλα που υπολογίζει τον καταμερισμό του κόστους, δεν είναι καλοκάγαθοι και αλτρουϊστές εκεί να σε βάζουν υλικό και λογισμικό, αλλά επειδή δεν τα θέλεις δεν πληρώνεις. Απλά όταν αγοράζεις πληρώνεις έξτρα για την ενεργοποίηση ή στο trimming.

Δεν είναι βέβαια καθολικό, αλλά σίγουρα σε απάρτια που είναι δύσκολο να εγκαταστηθούν εκτός εργοστασίου. 

Επίσης υπάρχει ήδη το retrofit υπηρεσιών και λογισμικού, υπάρχει ήδη το OTA software donwload για υπηρεσίες και εκδόσεις λογισμικού. Δεν έκαναν τίποτα τρομερό στην BMW. 

Αυτό που "προσφέρουν" είναι η τρομερή ευκαιρία να πληρώνεις κάτι πολλές φορές και να μην το έχεις στο τέλος εάν δεν δώσεις μια δόση.

Αντί να δώκεις 1400€ για ενεργοποίηση του HUD, θα δώσεις 15€ ες αεί και στο τέλος της δεκαετίας θα το έχεις πληρώσει παραπάνω από ότι εάν το είχες αγοράσει.

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 ώρες πριν, Stathis85 είπε

Οι περισσότεροι εδώ πέρα σχολιάζουν αρνητικά και δεν έχουν καταλάβει καν τι λέει το άρθρο...

Που ακριβώς ειναι το κακό στο να σου δίνει τη δυνατότητα η εταιρεία να "νοικιάζεις" κάποια extras με τον μήνα που είτε ειναι αρκετά ακριβά για την αρχική διαμόρφωση ή απλά δεν τα ήθελαν οταν πήραν το αυτοκίνητο ή δεν υπήρχαν αν το πήραν μεταχειρισμένο????

Πχ το Driving Assistant Professional που στοιχίζει 2800 ευρό έξτρα απο τη μάνα του ή το Head-Up Display που κοστίζει 1400ε στη σειρά 5 ή λειτουργία αναγνώρισης χειρονομιών, θα είναι προεγκατεστημένα δωρεάν κ θα μπορείς να τα ενεργοποιείς με μια συνδρομή για όσο διάστημα θέλεις

Είναι προτιμότερο δλδ να αλλάξεις όλο το infotainment αν θέλεις να προσθέσεις κάτι παρά να πληρώσεις μια συνδρομή??????

κατευθείαν να πετάξει την κοτσάνα του ο ελληναράς

Λέει πουθενά το άρθρο οτι θα χρεώνεσαι το hardware για το θερμαινόμενο κάθισμα ή οτιδήποτε άλλο δεν είχες επιλέξει οταν αγόρασες το αμάξι απο την αντιπροσωπεια???? Δεν το λέει. Οπότε πως βγάζεις το συμπέρασμα?

Προφανώς δεν θα το χρεώνεσαι. Αν θέλεις να το χρησιμοποιήσεις στο μέλλον θα μπορείς μέσω συνδρομής. Δεν νομίζω οτι θα σε χρεώνουν για κάτι π έχεις πληρώσει ήδη...

Μα απο που κι ως που προφανως ΔΕΝ θα το χρεωνεσαι; η κοινη λογικη λεει οτι αν τουλαχιστον μερει θα το χρεωνεσαι. Επειδη μιλαμε για hardware.

Αν πουνε οτι αγοραζεις μια οθονη με δυνατοτητα κατασκευαστικα 240hz αλλα μεχρι να πληρωσεις εξτρα εχει κοφτη στα 60hz το κοστος εργοστασιακα εχει ξοδευτει και το πληρωνεις εμμεσα ή αμεσα. Αλλο κοστιζει σε ενα εργοστασιο   το 60αρι πανελ, αλλο το 240αρι.

Να το πω κι αλλιως : οι σακουλες στο σουπερ μαρκετ ουδεποτε δεν ηταν ποτε δωρεαν. Τωρα ζηταν λιγα σεντς για την καθε μια. Παλιοτερα που ηταν "ΔΩΡΕΑΝ" στην ουσια εσυ την πληρωνες εμμεσα. Ελεγε ο Σκλαβενιτης πχ θελω καθε χρονο τα 10 μου δεκαρες να τις κανω 11. Οι σακουλες ας πουμε κοστιζαν τυχαια 3 εκατομμυρια ετησιως. Ε αυτο το διαιρουσε και το προσθετε στα προϊοντα που πληρωναμε, οπως κανει με καθε αλλο εξοδο. Τωρα που δεν εχει το επιπλεον κοστος των 3 εκατομμυριων δεν στο μετακυλει. Αυτος ειπαμε εχει πλανο να κανει τις 10 του δεκαρες 11. Οχι πως δεν θελει να τις κανει 12 ή 20. Ποιος δεν θελει, αλλα τα πραγματα ειναι στο οριο τους και δεν θα το σηκωνει η αγορα.

Δεν υπαρχει τιποτε δωρεαν. Τουλαχιστον στα φυσικα προϊοντα. 

Αν εγκαταστησουν ενα demo του spotify και δεν το αγορασεις στο τελος, δεν κοστισες στην εταιρια κατι. Αν σου βαλουν υλικα (θερμαινομενα καθισματα) αλλα δεν τα χρησιμοποιησεις ποτε το κοστος δημιουργηθηκε. Απλα δεν θα στο πουνε φορα παρτιδα, οπως δεν λεγανε πριν μεσα στα σουπερ μαρκετ σε ταμπελες "ολες αυτες τις δωρεαν σακουλες δεν τις πληρωνει ο Μαρινοπουλος απ την τσεπη του, σε εσας παει το εμμεσο κοστος, καντε κσι λιγο κρατει, λυσσαξατε, γιαουρτακι και σακουλα μου ειστε" για ευνοητους λογους

 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.