Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή χαρτογράφησης


li@m

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια χαρά σε όλους. Επειδή δεν γνωρίζω θα ήθελα να μάθω εάν μπορείς σε έναν κινητήρα να του ανεβάσεις την απόδοση μέσω αλλαγής χαρτογράφησης. Λίγο που έψαξα στο νετ βρήκα αυτό (χωρίς να θέλω να το διαφημίσω). Δηλαδή μπορείς πχ στον 1.2 puretech με τα 82 HP να το φτάσεις στα 110 HP? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εφόσον μιλάμε για κινητήρα με turbo, με αναπρογραμματισμό του εγκεφάλου ή με παράλληλό εγκέφαλο μπορεις...

Ο συγκεκριμένος κινητήρας που αναφέρεις έχω την αίσθηση οτι είναι ατμοσφαιρικός οπότε δεν θα έχεις ιδιαίτερο όφελος και να κάνεις κάτι τέτοιο!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, li@m είπε

Γεια χαρά σε όλους. Επειδή δεν γνωρίζω θα ήθελα να μάθω εάν μπορείς σε έναν κινητήρα να του ανεβάσεις την απόδοση μέσω αλλαγής χαρτογράφησης. Λίγο που έψαξα στο νετ βρήκα αυτό (χωρίς να θέλω να το διαφημίσω). Δηλαδή μπορείς πχ στον 1.2 puretech με τα 82 HP να το φτάσεις στα 110 HP? 

Τον συγκεκριμένο που λες, όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αλλαγή χαρτογράφησης μόνο, ούτε στα όνειρα δε φτάνει τόσα ο κινητήρας που λες. Αμφιβάλλω αν θα δεις πάνω από 87hp

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, NT1G είπε

Τον συγκεκριμένο που λες, όχι.

 

24 λεπτά πριν, topaz είπε

Με αλλαγή χαρτογράφησης μόνο, ούτε στα όνειρα δε φτάνει τόσα ο κινητήρας που λες. Αμφιβάλλω αν θα δεις πάνω από 87hp

Ποια είναι τα κριτήρια που λαμβάνεις υπόψιν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, li@m είπε

Ποια είναι τα κριτήρια που λαμβάνεις υπόψιν;

Δεν είναι turbo. για να δεις τέτοια αύξηση σε ατμοσφαιρικό, μάλλον πρέπει να δώσεις μερικά χιλιάρικα σε μετατροπές.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στους ατμοσφαιρικους αντε να βαλεις να μπαινει περισσοτερος αερας μεσα στον κινητηρα, αν δεν βαλεις χταποδι, εξατμιση και αλλο φιλτρο δεν βλεπεις τιποτα (και με αυτα δεν βλεπεις σχετικα τιποτα).

Αντιθετα με τουρμπο (ειδικα αν δεν σε νοιαζει και προβλημα να βγαλει) ανεβαζεις ανετα ολα τα αυτοκινητα.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, li@m είπε

Γεια χαρά σε όλους. Επειδή δεν γνωρίζω θα ήθελα να μάθω εάν μπορείς σε έναν κινητήρα να του ανεβάσεις την απόδοση μέσω αλλαγής χαρτογράφησης. Λίγο που έψαξα στο νετ βρήκα αυτό (χωρίς να θέλω να το διαφημίσω). Δηλαδή μπορείς πχ στον 1.2 puretech με τα 82 HP να το φτάσεις στα 110 HP? 

οχι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, li@m είπε

Ποια είναι τα κριτήρια που λαμβάνεις υπόψιν;

Θα πρέπει να καταλάβεις τι αλλάζει μια χαρτογράφηση σε ένα κινητήρα, για να καταλάβεις και τι πιθανά οφέλη θα έχεις. Σε κινητήρα του κυβισμού που λες, ατμοσφαιρικό, το να δώσεις μερικές μοίρες παραπάνω αβανς ή /και φτωχύνεις το μείγμα δεν πρόκειται να δεις βελτίωση πέρα των ελαχίστων ίππων, θυσιάζοντας ταυτόχρονα την αξιοπιστία του κινητήρα. Εκτός και αν ανεβάσεις τον κόφτη στροφών αρκετά οπότε χωρίς να εγγυάται τίποτα την σημαντική αύξηση ιπποδύναμης, σίγουρα μπορεί ένας νοήμων να εγγυηθεί την πρόωρη καταστροφή του κινητήρα. Άποψη μου είναι ότι ακόμη και με φίλτρο, χταπόδι, ελεύθερη εξάτμιση, χαρτογράφηση, καλύτερα ρεύματα, θα δεις το πολύ 10-15 ίππους παραπάνω. Αν τώρα κάνεις ροικη, αύξησεις συμπίεση, εκκεντροφορους με μεγαλύτερη βύθιση και όλα τα πιο πάνω, εκεί ίσως δεις τα 110 άλογα, μπορεί κ παραπάνω. Το αμάξι όμως θα είναι δύστροπο σε καθημερινή οδήγηση. 

Ελπίζω να βοήθησα. 

Επεξ/σία από topaz
  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύουν όσα σου έγραψαν ΟΛΟΙ οι παραπάνω.
Γενικά,σε ατμοσφαιρικό για να δεις βελτίωση πρέπει να δώσεις λεφτά που σίγουρα δεν αξίζουν να δοθούν για την κατηγορία αλόγων που μιλάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/7/2020 στις 3:28 ΜΜ, li@m είπε

Γεια χαρά σε όλους. Επειδή δεν γνωρίζω θα ήθελα να μάθω εάν μπορείς σε έναν κινητήρα να του ανεβάσεις την απόδοση μέσω αλλαγής χαρτογράφησης. Λίγο που έψαξα στο νετ βρήκα αυτό (χωρίς να θέλω να το διαφημίσω). Δηλαδή μπορείς πχ στον 1.2 puretech με τα 82 HP να το φτάσεις στα 110 HP? 

Ποιο το παραπονο σου? Σε ποιο φασμα στροφων θεωρεις οτι δεν τραβαει καλα?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tarantules είπε

Για να μην ανοίγω νέο θέμα, ξέρει κανείς πόση ιπποδύναμη μπορεί να πάει ένα Ford Focus ST 2.5lt 225hp ενός φίλου εαν το πάει για αλλαγή χαρτογράφησης;

Γύρω στα 280

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Γύρω στα 280

Βάλε 300 να είναι στρογγυλό,ακούγεται πιο καλό στα υποψηφια θύματα.

1 ώρα πριν, tarantules είπε

Πολλά δεν είναι;

Καλά που το κατάλαβες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...