Προς το περιεχόμενο
li@m

Αλλαγή χαρτογράφησης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια χαρά σε όλους. Επειδή δεν γνωρίζω θα ήθελα να μάθω εάν μπορείς σε έναν κινητήρα να του ανεβάσεις την απόδοση μέσω αλλαγής χαρτογράφησης. Λίγο που έψαξα στο νετ βρήκα αυτό (χωρίς να θέλω να το διαφημίσω). Δηλαδή μπορείς πχ στον 1.2 puretech με τα 82 HP να το φτάσεις στα 110 HP? 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον μιλάμε για κινητήρα με turbo, με αναπρογραμματισμό του εγκεφάλου ή με παράλληλό εγκέφαλο μπορεις...

Ο συγκεκριμένος κινητήρας που αναφέρεις έχω την αίσθηση οτι είναι ατμοσφαιρικός οπότε δεν θα έχεις ιδιαίτερο όφελος και να κάνεις κάτι τέτοιο!

  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, [email protected] είπε

Γεια χαρά σε όλους. Επειδή δεν γνωρίζω θα ήθελα να μάθω εάν μπορείς σε έναν κινητήρα να του ανεβάσεις την απόδοση μέσω αλλαγής χαρτογράφησης. Λίγο που έψαξα στο νετ βρήκα αυτό (χωρίς να θέλω να το διαφημίσω). Δηλαδή μπορείς πχ στον 1.2 puretech με τα 82 HP να το φτάσεις στα 110 HP? 

Τον συγκεκριμένο που λες, όχι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αλλαγή χαρτογράφησης μόνο, ούτε στα όνειρα δε φτάνει τόσα ο κινητήρας που λες. Αμφιβάλλω αν θα δεις πάνω από 87hp

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
28 λεπτά πριν, NT1G είπε

Τον συγκεκριμένο που λες, όχι.

 

24 λεπτά πριν, topaz είπε

Με αλλαγή χαρτογράφησης μόνο, ούτε στα όνειρα δε φτάνει τόσα ο κινητήρας που λες. Αμφιβάλλω αν θα δεις πάνω από 87hp

Ποια είναι τα κριτήρια που λαμβάνεις υπόψιν;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, [email protected] είπε

Ποια είναι τα κριτήρια που λαμβάνεις υπόψιν;

Δεν είναι turbo. για να δεις τέτοια αύξηση σε ατμοσφαιρικό, μάλλον πρέπει να δώσεις μερικά χιλιάρικα σε μετατροπές.

  • Like 5
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στους ατμοσφαιρικους αντε να βαλεις να μπαινει περισσοτερος αερας μεσα στον κινητηρα, αν δεν βαλεις χταποδι, εξατμιση και αλλο φιλτρο δεν βλεπεις τιποτα (και με αυτα δεν βλεπεις σχετικα τιποτα).

Αντιθετα με τουρμπο (ειδικα αν δεν σε νοιαζει και προβλημα να βγαλει) ανεβαζεις ανετα ολα τα αυτοκινητα.

  • Like 4
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, [email protected] είπε

Γεια χαρά σε όλους. Επειδή δεν γνωρίζω θα ήθελα να μάθω εάν μπορείς σε έναν κινητήρα να του ανεβάσεις την απόδοση μέσω αλλαγής χαρτογράφησης. Λίγο που έψαξα στο νετ βρήκα αυτό (χωρίς να θέλω να το διαφημίσω). Δηλαδή μπορείς πχ στον 1.2 puretech με τα 82 HP να το φτάσεις στα 110 HP? 

οχι

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, [email protected] είπε

Ποια είναι τα κριτήρια που λαμβάνεις υπόψιν;

Θα πρέπει να καταλάβεις τι αλλάζει μια χαρτογράφηση σε ένα κινητήρα, για να καταλάβεις και τι πιθανά οφέλη θα έχεις. Σε κινητήρα του κυβισμού που λες, ατμοσφαιρικό, το να δώσεις μερικές μοίρες παραπάνω αβανς ή /και φτωχύνεις το μείγμα δεν πρόκειται να δεις βελτίωση πέρα των ελαχίστων ίππων, θυσιάζοντας ταυτόχρονα την αξιοπιστία του κινητήρα. Εκτός και αν ανεβάσεις τον κόφτη στροφών αρκετά οπότε χωρίς να εγγυάται τίποτα την σημαντική αύξηση ιπποδύναμης, σίγουρα μπορεί ένας νοήμων να εγγυηθεί την πρόωρη καταστροφή του κινητήρα. Άποψη μου είναι ότι ακόμη και με φίλτρο, χταπόδι, ελεύθερη εξάτμιση, χαρτογράφηση, καλύτερα ρεύματα, θα δεις το πολύ 10-15 ίππους παραπάνω. Αν τώρα κάνεις ροικη, αύξησεις συμπίεση, εκκεντροφορους με μεγαλύτερη βύθιση και όλα τα πιο πάνω, εκεί ίσως δεις τα 110 άλογα, μπορεί κ παραπάνω. Το αμάξι όμως θα είναι δύστροπο σε καθημερινή οδήγηση. 

Ελπίζω να βοήθησα. 

Επεξ/σία από topaz
  • Like 8
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύουν όσα σου έγραψαν ΟΛΟΙ οι παραπάνω.
Γενικά,σε ατμοσφαιρικό για να δεις βελτίωση πρέπει να δώσεις λεφτά που σίγουρα δεν αξίζουν να δοθούν για την κατηγορία αλόγων που μιλάς.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 6/7/2020 στις 3:28 ΜΜ, [email protected] είπε

Γεια χαρά σε όλους. Επειδή δεν γνωρίζω θα ήθελα να μάθω εάν μπορείς σε έναν κινητήρα να του ανεβάσεις την απόδοση μέσω αλλαγής χαρτογράφησης. Λίγο που έψαξα στο νετ βρήκα αυτό (χωρίς να θέλω να το διαφημίσω). Δηλαδή μπορείς πχ στον 1.2 puretech με τα 82 HP να το φτάσεις στα 110 HP? 

Ποιο το παραπονο σου? Σε ποιο φασμα στροφων θεωρεις οτι δεν τραβαει καλα?

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην ανοίγω νέο θέμα, ξέρει κανείς πόση ιπποδύναμη μπορεί να πάει ένα Ford Focus ST 2.5lt 225hp ενός φίλου εαν το πάει για αλλαγή χαρτογράφησης;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, tarantules είπε

Για να μην ανοίγω νέο θέμα, ξέρει κανείς πόση ιπποδύναμη μπορεί να πάει ένα Ford Focus ST 2.5lt 225hp ενός φίλου εαν το πάει για αλλαγή χαρτογράφησης;

Γύρω στα 280

  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε

Γύρω στα 280

Πολλά δεν είναι; Έχεις κανέναν αξιόπιστο να μου προτείνεις να του πω να πάει; Μένει Άγιο Δημήτριο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Γύρω στα 280

Βάλε 300 να είναι στρογγυλό,ακούγεται πιο καλό στα υποψηφια θύματα.

1 ώρα πριν, tarantules είπε

Πολλά δεν είναι;

Καλά που το κατάλαβες.

  • Like 1
  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.