Προς το περιεχόμενο
li@m

Αλλαγή χαρτογράφησης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Τον πρωτο μηνα ψηνεσαι ναι, μετα το βαριεσαι και θες παραπανω οποτε πας νορμαλ με μερικες εξαιρεσεις. Τουλαχιστον αυτο ισχυει σε εμενα.

Συμφωνω οτι τα 225 ειναι υπερ αρκετα και ειναι ενας λογος που δεν εκανα κατι παραπανω συν οτι μετα μπλεκεις με μετατροπες και εγω δεν ηθελα να ανοιξω μοτερ.

Απλα σε γενικες γραμμες οποτεδηποτε και να πατησεις το γκαζι θα καις περισσοτερο, σε μια προσπεραση πχ, σε μια "κοντρα" (που ολο και καποτε θα κανεις), ακομα και οταν θα πας να προλαβεις το φαναρι πχ απο το να σου γινει κοκκινο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή εκτός από τη χαρτογράφηση πρέπει να αλλάξει και την τουρμπίνα για να μην έχει θέματα; (Για το Focus ST μιλάω).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, tarantules είπε

Δηλαδή εκτός από τη χαρτογράφηση πρέπει να αλλάξει και την τουρμπίνα για να μην έχει θέματα; (Για το Focus ST μιλάω).

Για πιο συγκεκριμενες απαντησεις πρεπει να κοιταξει σε βελτιωτες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Σε scirocco 160αρι με τον cavd κινητήρα πήγα 205 μόνο με πρόγραμμα. Μετά Φίλτρο - εξάτμιση εύκολα 220-225.

Πραγματικά πιστεύεις ότι ΜΟΝΟ με ένα πρόγραμμα πήρες 45 πραγματικά αλογα;;;

Και ότι τώρα το 1.4 μοτέρ σου έχει όντως 225 πραγματικά άλογα;

Και το μοτέρ αυτό το,το 1.4 πιστεύεις θα σου κρατήσει πολύ ακόμα;

Αν ναι,οκ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, jmmys είπε

Πραγματικά πιστεύεις ότι ΜΟΝΟ με ένα πρόγραμμα πήρες 45 πραγματικά αλογα;;;

Και ότι τώρα το 1.4 μοτέρ σου έχει όντως 225 πραγματικά άλογα;

Και το μοτέρ αυτό το,το 1.4 πιστεύεις θα σου κρατήσει πολύ ακόμα;

Αν ναι,οκ.

Ακριβώς ;) Όλα δυναμομετρημενα σε ανεξάρτητα δυναμομετρα χωρίς να έχω αναφέρει ποτέ βελτιώσεις. Το αμάξι ήταν στα 245 άλογα και δεν έκανε κιχ. Επίσης φαινόταν η διαφορά και στον δρόμο σε σύγκριση με άλλα δυνατά αυτοκίνητα οπότε για πιο λόγο να μην είναι 245. Ο βελτιωτης που επέλεξα έχει βελτιώσει άπειρα τέτοια μοτέρ όλα αυτά τα χρόνια. Οι αλλαγές που πρέπει να κάνεις είναι συγκεκριμένες. Απλά ανάλογος την κατάσταση του μοτέρ ένα ίδιο αμάξι μπορεί να έχει απόκλιση 5-10 άλογα με ένα άλλο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Ακριβώς ;) Όλα δυναμομετρημενα σε ανεξάρτητα δυναμομετρα χωρίς να έχω αναφέρει ποτέ βελτιώσεις. Το αμάξι ήταν στα 245 άλογα και δεν έκανε κιχ. Επίσης φαινόταν η διαφορά και στον δρόμο σε σύγκριση με άλλα δυνατά αυτοκίνητα οπότε για πιο λόγο να μην είναι 245. Ο βελτιωτης που επέλεξα έχει βελτιώσει άπειρα τέτοια μοτέρ όλα αυτά τα χρόνια. Οι αλλαγές που πρέπει να κάνεις είναι συγκεκριμένες. Απλά ανάλογος την κατάσταση του μοτέρ ένα ίδιο αμάξι μπορεί να έχει απόκλιση 5-10 άλογα με ένα άλλο.

Εντελως φιλικα απλα να ξερεις πως οπως ειπα και πριν παιζει ρολο πως τα βγαζει τα αλογα ενα αυτοκινητο, ο βελτιωτης για να πουλησει θα τον νοιαξει η γραμμη στο δυναμο να φτασει τα 225 αλογα, ασχετα με το πως και το ποτε. Αναλογα καποια προγραμματα μπορει να σου δωσουν 0-100 και μετα νεκρα, καποια αλλα να σου δωσουν 100-200 και μετα νεκρα ενω καποια αλλα σε ολο το φασμα. Παντως τα 225-245 στο δικο σου αμαξι δεν θα εχουν καμια σχεση με ενα S3 πχ με ιδια αλογα, αλλοι κινητηρες, αλλη ανεση.

8 λεπτά πριν, jmmys είπε

Πόσα χλμ έχεις κάνει μετά την βελτιωση;

Τα χιλιομετρα δεν μετρανε, το πως το πας μετραει. Εγω ειχα 27.000 χιλιομετρα με βελτιωση μεχρι που ειδα μια Carrera Turbo S στην Εθνικη ενα μεσημερι και λεω εδω ειμαστε ας κανουμε μια κοντρουλα, ε εκει τα μπεκ παρεδωσαν πνευμα και για να ειμαι ησυχος αναγκαστικα να κατεβω σε αλογα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού βρήκες άνθρωπο να αγοράσει πειραγμενο σε τέτοιο βαθμό αμάξι.

Έπαιζα με τη σκέψη μια 5αετια περίπου να πειράξω το δικό μου,2.3 λίτρα μοτέρ,193 άλογα με κομπρεσσορα,όταν ήμουν Γερμανία.Μετα απο δεκάδες συζητήσεις,συναντήσεις, με άτομα που το έκαναν,και οι πιο πολλοί το μετανοιωσαν λόγω προβληματων,και μετά από πολλές επισκέψεις σε βελτιωτες,επαγγελματίες και μαστορακια που υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια με ελάχιστο κόστος,και με πολύ ψάξιμο,

κατέληξα στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει καμμία εμπιστοσύνη στα δυναμομετρα των περισσότερων που τα τοποθετουν και ότι η σωστή βελτίωση με πραγματικά άλογα,κοστίζει και σίγουρα δεν παίρνεις μόνο με ένα πρόγραμμα σε καμμία περίπτωση πάνω από 20-25 πραγματικά άλογα.

Οπότε το άφησα,από εκεί και πέρα ο καθένας πιστεύει ότι θέλει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αφού βρήκες άνθρωπο να αγοράσει πειραγμενο σε τέτοιο βαθμό αμάξι.

Έπαιζα με τη σκέψη μια 5αετια περίπου να πειράξω το δικό μου,2.3 λίτρα μοτέρ,193 άλογα με κομπρεσσορα,όταν ήμουν Γερμανία.Μετα απο δεκάδες συζητήσεις,συναντήσεις, με άτομα που το έκαναν,και οι πιο πολλοί το μετανοιωσαν λόγω προβληματων,και μετά από πολλές επισκέψεις σε βελτιωτες,επαγγελματίες και μαστορακια που υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια με ελάχιστο κόστος,και με πολύ ψάξιμο,

κατέληξα στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει καμμία εμπιστοσύνη στα δυναμομετρα των περισσότερων που τα τοποθετουν και ότι η σωστή βελτίωση με πραγματικά άλογα,κοστίζει και σίγουρα δεν παίρνεις μόνο με ένα πρόγραμμα σε καμμία περίπτωση πάνω από 20-25 πραγματικά άλογα.

Οπότε το άφησα,από εκεί και πέρα ο καθένας πιστεύει ότι θέλει.

Οι κομπρεσσορες (Mercedes?) δεν ειναι το ιδιο με τα τουρμπο, εχουν πολυ μικροτερο ευρος λειτουργιας και δεν μπορουν να πειραχτουν το ιδιο. Δεν ειναι τυχαιο που η Mercedes το γυρισε σε Turbo (ακομα και σε διπλα σε καποια μοντελα).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Εντελως φιλικα απλα να ξερεις πως οπως ειπα και πριν παιζει ρολο πως τα βγαζει τα αλογα ενα αυτοκινητο, ο βελτιωτης για να πουλησει θα τον νοιαξει η γραμμη στο δυναμο να φτασει τα 225 αλογα, ασχετα με το πως και το ποτε. Αναλογα καποια προγραμματα μπορει να σου δωσουν 0-100 και μετα νεκρα, καποια αλλα να σου δωσουν 100-200 και μετα νεκρα ενω καποια αλλα σε ολο το φασμα. Παντως τα 225-245 στο δικο σου αμαξι δεν θα εχουν καμια σχεση με ενα S3 πχ με ιδια αλογα, αλλοι κινητηρες, αλλη ανεση.

Τα χιλιομετρα δεν μετρανε, το πως το πας μετραει. Εγω ειχα 27.000 χιλιομετρα με βελτιωση μεχρι που ειδα μια Carrera Turbo S στην Εθνικη ενα μεσημερι και λεω εδω ειμαστε ας κανουμε μια κοντρουλα, ε εκει τα μπεκ παρεδωσαν πνευμα και για να ειμαι ησυχος αναγκαστικα να κατεβω σε αλογα.

Κανείς δεν βελτιώνει αμάξι για να πάει όπως πήγαινε,το κάνει για να το σκίζει,για επιθετικη οδήγηση και για κοντρουλες,μην γέλιομαστε,και όχι για ασφαλή προσπεράση,ναι το λένε και αυτό.

Γι'αυτό και είναι νόμος ότι δεν αγοράζεις ποτέ πειραγμενο αμάξι,τώρα ο φίλος liapis αφού το κατάφερε,μπράβο.

5 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Οι κομπρεσσορες (Mercedes?) δεν ειναι το ιδιο με τα τουρμπο, εχουν πολυ μικροτερο ευρος λειτουργιας και δεν μπορουν να πειραχτουν το ιδιο. Δεν ειναι τυχαιο που η Mercedes το γυρισε σε Turbo (ακομα και σε διπλα σε καποια μοντελα).

Με αλλαγή τροχαλία συν προγραμμα συν εξάτμιση το max ήταν 35-40 άλογα σε σοβαρούς οίκους,και μιλάω για μοτέρ 2.3 λίτρα.

Επεξ/σία από jmmys

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, jmmys είπε

Κανείς δεν βελτιώνει αμάξι για να πάει όπως πήγαινε,το κάνει για να το σκίζει,για επιθετικη οδήγηση και για κοντρουλες,μην γέλιομαστε,και όχι για ασφαλή προσπεράση,ναι το λένε και αυτό.

Γι'αυτό και είναι νόμος ότι δεν αγοράζεις ποτέ πειραγμενο αμάξι,τώρα ο φίλος lapis αφού το κατάφερε,μπράβο.

Δεν το σκιζεις παντα, αν πχ εχεις 225 αλογα οπως ο φιλος και ο αλλος εχει 140 δεν εχεις λογο να το σκισεις. Τωρα αν εσυ εχεις 225 και ο αλλος εχει 200-250 ναι εκει το σκιζεις αν θελεις να κερδισεις μια κοντρα πχ.
Απλα αυτες ειναι λιγες περιπτωσεις (συνηθως ο αλλος ξερει οτι δεν εχει αρκετα καλο αμαξι για να φαει καποιον πολυ πιο γρηγορο - ουτε εγω περιμενα να φαω την Carrera Turbo S αλλα ηθελα να δω ποσο πιο γρηγορη θα ηταν).

Επεξ/σία από Salvation81

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
23 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Παντως τα 225-245 στο δικο σου αμαξι δεν θα εχουν καμια σχεση με ενα S3 πχ με ιδια αλογα, αλλοι κινητηρες, αλλη ανεση.

Ακριβώς,τα εργοστασιακα άλογα δεν έχουν καμμία σχέση με τα "άλογα" των μικροβελτιωτων που υπάρχουν σε κάθε γειτονιά.Εντελως αλλά αμάξια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, jmmys είπε

Ακριβώς,τα εργοστασιακα άλογα δεν έχουν καμμία σχέση με τα "άλογα" των μικροβελτιωτων που υπάρχουν σε κάθε γειτονιά.Εντελως αλλά αμάξια.

Δεν ειναι τοσο θεμα εργοστασιακου οσο ειναι κινητηρα, το ενα εχει 1.8 (η 2λιτρο νομιζω τα καινουργια;), το αλλο εχει 1.4. Αλλη ανεση ο ενας σε συνδιασμο με το τουρμπο, αλλη ο αλλος. Αλλα "κενα" καλυπτει ο ενας, αλλα ο αλλος.

Επεξ/σία από Salvation81

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.