Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Φήμες θέλουν τη Boeing να σταματά την παραγωγή των 747


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

35 λεπτά πριν, stam28 είπε

Αυτό που μου αρέσει στο ινσομνια είναι ότι για οποιοδήποτε θέμα υπάρχει άποψη/γνώση ( δεν το λέω ειρωνικά) good job 👍

Αυτό που μου αρέσει στο ινσομνια...

Είναι κάτι σχόλια του τύπου...να 'χα να 'λεγα.☝️.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 38
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αναμενόμενο. Το 787 dreamliner καλυπτει τεράστιες αποστάσεις και οι νέοι κινητήρες έχουν πολύ καλύτερη απόδοση. Το μεγαλύτερο αεροπλάνο για το μέλλον της εταιρίας θα ναι λογικά το 777x όταν

καλα, οι αεροπορικες αν μπορουσαν να μας τετραγωνιζουν για να μας στιβαζουν θα το καναν κι αυτο. Καποτε το αεροπλανο ηταν χλιδα, μετα εγινε λεοφωρειο τωρα εχει γινει κτελ για το ζεφυρι. Ακομ

Αυτό που μου αρέσει στο ινσομνια είναι ότι για οποιοδήποτε θέμα υπάρχει άποψη/γνώση ( δεν το λέω ειρωνικά) good job 👍

1 ώρα πριν, nick10000 είπε

καλα, οι αεροπορικες αν μπορουσαν να μας τετραγωνιζουν για να μας στιβαζουν θα το καναν κι αυτο.

Καποτε το αεροπλανο ηταν χλιδα, μετα εγινε λεοφωρειο τωρα εχει γινει κτελ για το ζεφυρι.

Ακομα και οι καλες Ασιατικες εταιριες σιγα σιγα χαλανε κι αυτες.  Λιγο κραταει η Emirates και η Singapore και κανα δυο ακομη τη χλιδη στη bussiness αλλα στην τυριστικη κι αυτες  ειναι αστα να πανε

Δεν φταίνε οι εταιρίες όμως.

Εμείς διαλέγουμε εισητηρια με κριτήριο κατα 99% το κόστος.

Ακούν και βγάζουν φθηνά εισητηρια.

Αν όλοι κλείναμε τα πιο άνετα εισητηρια που βρίσκαμε ακόμη και πισίνα θα σου δίνανε όσο πετουσες αν ήθελες και ήσουν διατεθειμένος να πληρώσεις.

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, nick10000 είπε

καλα, οι αεροπορικες αν μπορουσαν να μας τετραγωνιζουν για να μας στιβαζουν θα το καναν κι αυτο.

Καποτε το αεροπλανο ηταν χλιδα, μετα εγινε λεοφωρειο τωρα εχει γινει κτελ για το ζεφυρι.

Ακομα και οι καλες Ασιατικες εταιριες σιγα σιγα χαλανε κι αυτες.  Λιγο κραταει η Emirates και η Singapore και κανα δυο ακομη τη χλιδη στη bussiness αλλα στην τυριστικη κι αυτες  ειναι αστα να πανε

Εγώ προτιμώ να παίρνω το ελάχιστο δυνατό και να πληρώνω 150-300 ευρώ Λονδίνο-Αθήνα πήγαινε-έλα παρά να πληρώνω τα διπλάσια και να έχω λίγο παραπάνω άνεση για 4 ώρες. Προτιμώ τα υπόλοιπα λεφτά να τα κάνω κάτι που θα διαρκέσει παραπάνω από 4 ώρες.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, nick10000 είπε

καλα, οι αεροπορικες αν μπορουσαν να μας τετραγωνιζουν για να μας στιβαζουν θα το καναν κι αυτο.

Καποτε το αεροπλανο ηταν χλιδα, μετα εγινε λεοφωρειο τωρα εχει γινει κτελ για το ζεφυρι.

Ακομα και οι καλες Ασιατικες εταιριες σιγα σιγα χαλανε κι αυτες.  Λιγο κραταει η Emirates και η Singapore και κανα δυο ακομη τη χλιδη στη bussiness αλλα στην τυριστικη κι αυτες  ειναι αστα να πανε

Δεν θυμάσαι τι τιμές είχαν κάποτε τα αεροπορικά εισιτήρια και πόσο τώρα. Η χλίδα ακόμα υπάρχει αλλά με ανάλογες τιμές. Δεν γίνεται να θέλουμε να πληρώσουμε λίγα και να ζητάμε πολλά. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, nick10000 είπε

καλα, οι αεροπορικες αν μπορουσαν να μας τετραγωνιζουν για να μας στιβαζουν θα το καναν κι αυτο.

Καποτε το αεροπλανο ηταν χλιδα, μετα εγινε λεοφωρειο τωρα εχει γινει κτελ για το ζεφυρι.

Ακομα και οι καλες Ασιατικες εταιριες σιγα σιγα χαλανε κι αυτες.  Λιγο κραταει η Emirates και η Singapore και κανα δυο ακομη τη χλιδη στη bussiness αλλα στην τυριστικη κι αυτες  ειναι αστα να πανε

Αυτος ειναι και ενας εκ των βασικων λογων  που μπορεις και μπαινεις σε αεροπλανο σημερα χωρις να κανεις οικονομιες καμια πενταετια οπως παλια...

 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, stam28 είπε

Αυτό που μου αρέσει στο ινσομνια είναι ότι για οποιοδήποτε θέμα υπάρχει άποψη/γνώση ( δεν το λέω ειρωνικά) good job 👍

Αφου μας ζητησαν απο το science.com και αρνηθηκαμε να παμε. Ολοι οι επιστημονες μαζεμενοι σε ενα μερος. Κατι σαν το 11880 δηλαδη ... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άντε τώρα με μικρότερο αεροσκάφος να πας απο Abu Dhabi στο Sydney 14.20 ώρες πτήση πάνω απο ωκεανούς που με το Α-380 800 δεν καταλάβαινες τίποτα απο κενά αέρα και ρεύματα τωρα θα κάνεις τον σταυρό σου να φτάσεις. Ακριβώς όπως με τα καράβια που διασκίζεις ωκεανούς. Τώρα θα σε αναγκάζουν να κάνεις τρείς τέσσερις στάσεις για να πας Αυστραλία λόγω των μικρότερων αεροσκαφών και πτήσεων και θα πληρώνεις και παραπάνω.

Επεξ/σία από cousa
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, vsterg είπε

/Τι χαρά θα έχουν όσες εταιρείες δεν έχουν παραλάβει τα αεροσκάφη τους
να μαθαίνουν σήμερα ότι το μοντέλο που ΘΑ παραλάβουν σε 2 χρόνια καταργείται....

Ε ρε πτωχεύσεις που έρχονται...

και τι παει να πει αυτο? οτι δεν θα πετάει ή   οτι δεν θα υπάρχουν ανταλλακτικά και υποστήριξη?

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, george1807 είπε

Δεν θυμάσαι τι τιμές είχαν κάποτε τα αεροπορικά εισιτήρια και πόσο τώρα. Η χλίδα ακόμα υπάρχει αλλά με ανάλογες τιμές. Δεν γίνεται να θέλουμε να πληρώσουμε λίγα και να ζητάμε πολλά. 

οχι δεν υπαρχει εκτος αν μιλας για 2-3 εταιριες.

Στο 90% των εταιριων η παλια τουριστικη ειναι η σημερινη bussiness. 

10 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Αυτος ειναι και ενας εκ των βασικων λογων  που μπορεις και μπαινεις σε αεροπλανο σημερα χωρις να κανεις οικονομιες καμια πενταετια οπως παλια...

ναι, για καποιον που κανει ενα δυο ταξιδια το χρονο κι αυτα 2-3 ωρων  ειναι μια χαρα γιατι ειναι και παμφθηνα, για καποιον που κανει 30 και βαλε κι ολα υπερατλαντικα ειναι απο ταλαιπωρια εως και ανθυγεινο

11 ώρες πριν, Yeroplatanos είπε

Δεν φταίνε οι εταιρίες όμως.

Εμείς διαλέγουμε εισητηρια με κριτήριο κατα 99% το κόστος.

Ακούν και βγάζουν φθηνά εισητηρια.

Αν όλοι κλείναμε τα πιο άνετα εισητηρια που βρίσκαμε ακόμη και πισίνα θα σου δίνανε όσο πετουσες αν ήθελες και ήσουν διατεθειμένος να πληρώσεις.

οχι, οι εταιριες επρεπε να κρατησουν εστω καποια ελαχιστα στανταρ. 

Σιγουρα ειναι φαυλος κυκλος τα πραματα αλλα καπου πρεπει να μπαινει και φρενο.

Αν τσεκαρεις "συνδρομο τουριστικης θεσης" θα δεις πως για ανθρωπους που ταξιδευουν συνεχεια ειναι ανθυγεινο αυτο το πραμα.

Δεν ταξιδευουν μονο οι τουριστες που κανουν ενα δυο ταξιδια το χρονο αλλα υπαρχουν και ανθρωποι (και ΠΟΛΛΟΙ μαλιστα) που ταξιδευουν για επαγγελματικους σκοπους και κανουν ΠΟΛΛΑ ταξιδια το χρονο, και φυσικα δε τους ενδιαφερει ποσο εχουν τα εισητηρια γιατι απλα δε τα πληρωνουν οι ιδιοι αλλα οι πελατες τους η οι εταιριες που εργαζονται. Και μαντεψε τι παιζει με τα φθηνα εισητηρια: παλια σε ΟΛΕΣ τις εκτος Ευρωπης μας κοβαν bussiness. ηταν στανταρ. Τωρα με την παραλογη διαφορα τιμων μεταξυ bussiness και τουριστικης το 90% των Ελληνικων εταιριων (και οχι μονο) κοβει τουριστικο!!!!!! ενω η σημερινη bussiness στο 90% των αεροπλανων ειναι η παλια τουριστικη (ναι προλαβα ολυμπιακη ) 

Επεξ/σία από nick10000
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οποίο ξεκίνησε ως μεταγωγικό. Εξελίχθηκε όμως και αναγνωρίστηκε ως το καλύτερο αεροπλάνο της πρόσφατης ιστορίας.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 ώρες πριν, nick10000 είπε

καλα, οι αεροπορικες αν μπορουσαν να μας τετραγωνιζουν για να μας στιβαζουν θα το καναν κι αυτο.

Καποτε το αεροπλανο ηταν χλιδα, μετα εγινε λεοφωρειο τωρα εχει γινει κτελ για το ζεφυρι.

Ακομα και οι καλες Ασιατικες εταιριες σιγα σιγα χαλανε κι αυτες.  Λιγο κραταει η Emirates και η Singapore και κανα δυο ακομη τη χλιδη στη bussiness αλλα στην τυριστικη κι αυτες  ειναι αστα να πανε

Ναι βέβαια κάποτε οι τιμές των εισιτηρίων ήταν στον θεό...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, nick10000 είπε

οχι δεν υπαρχει εκτος αν μιλας για 2-3 εταιριες.

Στο 90% των εταιριων η παλια τουριστικη ειναι η σημερινη bussiness. 

Δεν υπάρχει τόση άνεση για αποστάσεις 2 ωρών αλλά εξακολουθεί να υπάρχει σε μεγάλα ταξίδια. Η παλιά τουριστική έχει την ίδια τιμή εισιτηρίου με τη σημερινή business class. Παλιά το αεροπλάνο ήταν premium μέσο, ενώ τώρα έχει ενταχθεί στην καθημερινότητα. Οι τιμές έχουν πέσει εν αντιστοιχία των παροχών. Για όποιον θέλει πάντως συνεχίζουν να υπάρχουν καλές παροχές με την αντίστοιχη τιμή φυσικά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης

Ε λογικό, αφού έτσι και αλλιώς εδώ και χρόνια κυρίως για cargo χρησιμοποιείται. Που να γεμίσεις 500+ θέσεις, έχει και 4 κινητήρες, εντελώς ασύμφορο. Είναι φοβερό πάντως, είχα δει από κοντά ένα να προσγειώνεται, είναι magestic πραγματικά..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, nick10000 είπε

Καποτε το αεροπλανο ηταν χλιδα, μετα εγινε λεοφωρειο τωρα εχει γινει κτελ για το ζεφυρι.

 

.

Κάτι τέτοιες ανοησίες διαβάζω στο isnomnia και αναρωτιέμαι πως μερικοί άνθρωποι καταφέρνουν να υπάρχουν χωρίς να πεθαίνουν από την πείνα.

Ξέρετε τι ήταν πραγματικά "χλίδα" ?

Τα αερόπλοια ... που σε πηγαίναν Ευρώπη - Αμερική σε 4 μέρες, με τη καμπινούλα σου, εστιατώριο και ένα σκασμό σερβιτορους -  κόστιζε το εισητήριο εναν ετήσιο μισθό ... αλλά είχες κολωνάτα κρυστάλλινα ποτήρια.

Χλίδα υπάρχει και σήμερα. Με τα ίδια λεφτά σήμερα νοικιάζεις ιδιωτικό τζέτ ή πας αμερική με το ποιό χλιδάτο αεροπλάνο με ιδιωτική καμπίνα, σαμπάνια, wifi, τηλεοράσεις, πραγμτα-θαματα, ντουζ, buttler και μασέρ που λέει ο λόγος.

Επεξ/σία από DrLo
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.