Προς το περιεχόμενο

Canon EOS R5 με δυνατότητα εγγραφής βίντεο 8K στα 30fps


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε είστε καλά ρε; Τι μας νοιάζει τι κάνει στο βίντεο;

Ισοπεδώνει τα πάντα στη φωτογραφία, αυτό ενδιαφέρει, και ασχολείται και λίγο με το βίντεο. Όποιος θέλει επαγγελματικό βίντεο, παίρνει επαγγελματική βιντεοκάμερα.

Εδώ μιλάμε για ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ μηχανή, για ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.

Canon και μόνο Canon και πάλι Canon.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, RTW4ever είπε

Ρε είστε καλά ρε; Τι μας νοιάζει τι κάνει στο βίντεο;

Ισοπεδώνει τα πάντα στη φωτογραφία, αυτό ενδιαφέρει, και ασχολείται και λίγο με το βίντεο. Όποιος θέλει επαγγελματικό βίντεο, παίρνει επαγγελματική βιντεοκάμερα.

Εδώ μιλάμε για ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ μηχανή, για ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.

Canon και μόνο Canon και πάλι Canon.

 

ΧΑΧΑΧΑ Sony πριν 3+ χρόνια ... καλώς ορίσατε κύριοι της Canon

 

 

 

Επεξ/σία από Dihen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, RTW4ever said:

Ρε είστε καλά ρε; Τι μας νοιάζει τι κάνει στο βίντεο;

Ισοπεδώνει τα πάντα στη φωτογραφία, αυτό ενδιαφέρει, και ασχολείται και λίγο με το βίντεο. Όποιος θέλει επαγγελματικό βίντεο, παίρνει επαγγελματική βιντεοκάμερα.

Εδώ μιλάμε για ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ μηχανή, για ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.

Canon και μόνο Canon και πάλι Canon.

Ηρέμησε. Κάποιους τους νοιάζει. Αν σε ενοχλεί, πες στην Canon να το βγάλει. Εμένα μ´ αρέσει να τραβάω βίντεο με την Canon και ναι, είμαι καλά. Και μη φωνάζεις, μιλάμε για μηχανή που τραβάει φωτογραφίες ΚΑΙ βίντεο. Αν μας το επιτρέπεις δηλαδή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έχει σχέση το 8bit 30p βίντεο των Sony με το 8Κ raw ή το 4κ 10bit 60p. Άλλη κλάση εντελώς ειδικά αν κάνεις color μετά.

Οι sony εξακολουθούν να είναι πολύ καλές υβριδικές, αλλά στο βίντεο έχουν μείνει πίσω, όταν όλοι οι κατασκευαστές έχουν περάσει στο 10bit minimum. Είναι σαν να τραβά μια φωτογραφική jpeg και η άλλη raw.

Επεξ/σία από nicksoti
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, nicksoti είπε

Δεν έχει σχέση το 8bit 30p βίντεο των Sony με το 8Κ raw ή το 4κ 10bit 60p. Άλλη κλάση εντελώς ειδικά αν κάνεις color μετά.

Οι sony εξακολουθούν να είναι πολύ καλές υβριδικές, αλλά στο βίντεο έχουν μείνει πίσω, όταν όλοι οι κατασκευαστές έχουν περάσει στο 10bit minimum. Είναι σαν να τραβά μια φωτογραφική jpeg και η άλλη raw.

 

Συμφωνώ απόλυτα Nicksoti.

Φωτογραφικά μας παρουσίασε  η Canon μια ολοκληρωμένη φωτογραφική όπου άλλοι πχ Sony είναι εδώ και χρόνια η Olympus με τη σταθεροποίησή και High-Res Mode η Fuji με το βίντεο της κ.α.

...''απόκτησε η μύγα κώλο κι έχεσε το κόσμο όλο'' λέει ο λαός, απαντήσεις θα υπάρξουν απ όλες τις εταιρίες άμεσα και όχι μετά δεκαπέντε χρόνια που ξύπνησε η Canon όπου το μόνο που έκανε ήταν να κατηγορεί τις mirrorless για τα μικρά σώματα το ηλεκτρονικό οφθαλμοσκόπιο ... το τελευταίο λέγεται ότι το αγόρασε από τη Sony.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αναγκαίο κακό είναι που σχολιάζουν αρνητικά άτομα που, απ'οτι φαινεται, είτε δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο, είτε δεν αποτελούν το target group στο οποίο απευθύνεται η κάμερα.

Προσωπικά, με μεγάλη γκάμα EF φακών (γυρω στα €12000 συνολικά) και τις αηδίες που έκανε η Canon τα τελευταία χρόνια πετσοκόβοντας το βίντεο στις DSLR αναγκάστηκα, όπως και πάρα πολλοί επαγγελματίες, να επενδύσω για βίντεο σε κάμερα Sony. Δεν έκανα ποτέ πλήρες swap όμως γιατί για φωτογραφία χρησιμοποιώ ακόμα την 5D mark III (δεν πήγα ποτέ σε mark IV γιατί δεν δικαιολογούνταν η επένδυση για τη φωτογραφία μόνο). Στη SONY πήρα μόνο εναν all-around φακό, για να μπορώ να δουλεύω το AF όπου το χρειάζομαι και με ένα speedbooster μπορούσα να δουλεύω πάνω της τους EF φακούς μου, όπου ήταν απαραίτητο.

Στην ουσία, βολεύτηκα με την απολύτως minimum επένδυση περιμένοντας πότε θα αξιωθεί η Canon να μου δώσει σε εκσυγχρονισμένη έκδοση (full frame 4Κ, 100/120fps) αυτά που μας είχε δώσει επι εποχές 5D mark II. Με ένα σώμα να μπορείς να κάνεις όλες τις δουλειές σου.

Τα €4800, είναι €4800...δεν είναι λίγα αλλά για εμένα, και θεωρώ για πάρα πολλούς επαγγελματίες που μπήκαν σε όλη αυτή τη διαδικασία τα τελευταία χρόνια είναι μια πολύ καλή πρόταση για να ξεμπερδέψω από το μπέρδεμα που με έβαλε η ίδια η Canon. τη βρίζω, και θα συνεχίσω να την βρίζω για όλη αυτή τη μλκία που την βάρεσε και μας έβαλε σε περιπέτειες, ΑΛΛΑ, δεν ήταν καθόλου εύκολο να "κάψω/σκοτώσω" τόσους φακούς, χάνοντας τουλάχιστον x2 περισσότερα απ'οσα κοστίζει η R5 για να αλλάξω εταιρία πλήρως.

 

Βλέπω και διαβάζω reviews, αξιολογώ τα + και τα - της R5 (δεν υπάρχει κάμερα χωρις - και δεν νομίζω να βγει ποτέ), θα περιμένω μέχρι τον Σεπτέμβριο τουλάχιστον να δω αν και πόσα προβλήματα θα εμφανίσει σαν νεο προιόν και αν τα + παραμένουν περισσότερα για εμένα, θα την πάρω.

Επεξ/σία από octap79
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, octap79 είπε

Το αναγκαίο κακό είναι που σχολιάζουν αρνητικά άτομα που, απ'οτι φαινεται, είτε δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο, είτε δεν αποτελούν το target group στο οποίο απευθύνεται η κάμερα.

Προσωπικά, με μεγάλη γκάμα EF φακών (γυρω στα €12000 συνολικά) και τις αηδίες που έκανε η Canon τα τελευταία χρόνια πετσοκόβοντας το βίντεο στις DSLR αναγκάστηκα, όπως και πάρα πολλοί επαγγελματίες, να επενδύσω για βίντεο σε κάμερα Sony. Δεν έκανα ποτέ πλήρες swap όμως γιατί για φωτογραφία χρησιμοποιώ ακόμα την 5D mark III (δεν πήγα ποτέ σε mark IV γιατί δεν δικαιολογούνταν η επένδυση για τη φωτογραφία μόνο). Στη SONY πήρα μόνο εναν all-around φακό, για να μπορώ να δουλεύω το AF όπου το χρειάζομαι και με ένα speedbooster μπορούσα να δουλεύω πάνω της τους EF φακούς μου, όπου ήταν απαραίτητο.

Στην ουσία, βολεύτηκα με την απολύτως minimum επένδυση περιμένοντας πότε θα αξιωθεί η Canon να μου δώσει σε εκσυγχρονισμένη έκδοση (full frame 4Κ, 100/120fps) αυτά που μας είχε δώσει επι εποχές 5D mark II. Με ένα σώμα να μπορείς να κάνεις όλες τις δουλειές σου.

Τα €4800, είναι €4800...δεν είναι λίγα αλλά για εμένα, και θεωρώ για πάρα πολλούς επαγγελματίες που μπήκαν σε όλη αυτή τη διαδικασία τα τελευταία χρόνια είναι μια πολύ καλή πρόταση για να ξεμπερδέψω από το μπέρδεμα που με έβαλε η ίδια η Canon. τη βρίζω, και θα συνεχίσω να την βρίζω για όλη αυτή τη μλκία που την βάρεσε και μας έβαλε σε περιπέτειες, ΑΛΛΑ, δεν ήταν καθόλου εύκολο να "κάψω/σκοτώσω" τόσους φακούς, χάνοντας τουλάχιστον x2 περισσότερα απ'οσα κοστίζει η R5 για να αλλάξω εταιρία πλήρως.

 

Βλέπω και διαβάζω reviews, αξιολογώ τα + και τα - της R5 (δεν υπάρχει κάμερα χωρις - και δεν νομίζω να βγει ποτέ), θα περιμένω μέχρι τον Σεπτέμβριο τουλάχιστον να δω αν και πόσα προβλήματα θα εμφανίσει σαν νεο προιόν και αν τα + παραμένουν περισσότερα για εμένα, θα την πάρω.

 

Με το καλό εύχομαι να ανταποκριθεί στις προσδοκίες σου στη συνέχεια θα είσαι πάλι φορτωμένος με διλήμματα, πως θα ξεφορτωθείς τη περιουσία των φακών σου όταν θα χρειαστείς τους νεότερους φακούς για να ξεζουμίσεις τα καλούδια της R5  ή πόσα θα πρέπει να χώσεις για νεότερο υπολογιστή ώστε να μπορείς να επεξεργάζεσαι τα τεράστια αρχεία της. 

H Panasonic έχει ανεμιστήρα για την αποφυγή υπερθέρμανσης η Sony μιλά για παθητική ψύξη στο νέο μοντέλο που θα παρουσιάσει, με την R6 πόσο ήσυχος θα είσαι μη σε αφήσει στη μέση της δουλειάς.

Πάντα θα υπάρχει ένα γαμώτο.

Επεξ/σία από Dihen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Dihen είπε

Με το καλό εύχομαι να ανταποκριθεί στις προσδοκίες σου στη συνέχεια θα είσαι πάλι φορτωμένος με διλήμματα, πως θα ξεφορτωθείς τη περιουσία των φακών σου όταν θα χρειαστείς τους νεότερους φακούς για να ξεζουμίσεις τα καλούδια της R5  ή πόσα θα πρέπει να χώσεις για νεότερο υπολογιστή ώστε να μπορείς να επεξεργάζεσαι τα τεράστια αρχεία της. 

H Panasonic έχει ανεμιστήρα για την αποφυγή υπερθέρμανσης η Sony μιλά για παθητική ψύξη στο νέο μοντέλο που θα παρουσιάσει, με την R6 πόσο ήσυχος θα είσαι μη σε αφήσει στη μέση της δουλειάς.

Πάντα θα υπάρχει ένα γαμώτο.

 

Αυτά είναι από τα - που λέγαμε.

Και να προσθέσω και την/τις κάρτα/ες CF Express που το κόστος αυτή τη στιγμή είναι για να κλαίει κάνείς (€600 τα 512GB, €400 τα 256GB). 

Σχετικά με την υπερθέρμανση, τα έχουν φουσκώσει λίγο θεωρώ, αλλά και αυτό θα δείξει στην πράξη. Προσωπικά δεν τραβαω ροή, αλλά μικρά κλιπάκια και αυτό κάνει η μεγάλη πλειοψηφία με τέτοιες κάμερες (αλλιώς παίρνεις μια "βιντεοκάμερα" που είναι φτιαγμένη για αυτή τη δουλειά), οπότε δεν θα έχω θέμα, όπως δεν είχα και με τη Sony που έχει το ίδιο πρόβλημα. Άλλωστε, με τι κάρτες θα τραβήξεις ροή 8Κ RAW ή και 4K, μιλάμε για τρελά bitrates. To κόστος για κάρτες δικαιολογεί καλύτερα την αγoρά μιας C.

Σχετικά με τον υπολογιστή, λογικά τα πράγματα θα φτιάξουν με το H265 (καλύτερη υποστήριξή απο την καταραμένη Adobe) σύντομα. Το 8Κ άλλωστε δεν είναι το θέμα, δεν νομίζω να χρησιμοποιεί κανείς σε καθημερινή βάση ή και ποτέ. Προσωπικά χρειάζομαι το 4Κ στα 25fps και 100fps και είμαι σίγουρος ότι θα βολευτώ με χαμηλότερα bitrates (ALL-I, APB) που στα 25fps τα σηκώνει και η SD.

Mε τους φακούς, εννοείται πως τα πράγματα είναι δύσκολα. Τα χρήματα που ζητάει η Canon για τους αντιστοιχους φακους σε RF είναι τρελά για τον "φτωχό" Έλληνα επαγγελματία. Η δουλειά γίνεται και με τους EF προσωρινά, και φαντάζομαι σιγά σιγα, και έναν-έναν κάποια στιγμή θα πάμε οι περισσότεροι και σε RF (ίσως μας σώσει η Sigma σε αυτό το κομμάτι).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, tsarouc είπε

Δεν έχει την απόδοση της Α7S Mark ii (μισή τιμή) Πόσο μάλλον φαντάζομαι της επερχόμενης Mark iii σε ευαισθησία αισθητήρα. Φυσικά στοχεύει στο 4κ/8κ που όμως όπως διάβασα κάνει overheat σε αυτές τις αναλύσεις καθιστώντας την προβληματική σε μεγάλης διάρκειας λήψεις. 

Η A7S είναι μηχανή "ειδικού σκουπού" και γι' αυτό έχει 409600 ISO και μόλις 12MP. Δε μπορούν να συγκριθούν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, tsarouc είπε

Από τα λίγα που έψαξα... 

Δεν έχει την απόδοση της Α7S Mark ii (μισή τιμή) Πόσο μάλλον φαντάζομαι της επερχόμενης Mark iii σε ευαισθησία αισθητήρα. Φυσικά στοχεύει στο 4κ/8κ που όμως όπως διάβασα κάνει overheat σε αυτές τις αναλύσεις καθιστώντας την προβληματική σε μεγάλης διάρκειας λήψεις. 

Από εκεί και πέρα όμως διαλύει τον ανταγωνισμό σε όλους τους τομείς εκτός της A7S II Που ακόμη δεν έχει βρεθεί κάμερα να σταθεί δίπλα της σε Low light video ....Αν δηλαδή βγει η ΙΙΙ και έχει και αυτή 4κ/8κ δίχως προβλήματα υπερθέρμανσης κλπ τότε ναι θα έχει και αυτή ένα σκασμό λεφτά αλλά θα έχει αφήσει πολύ πίσω και την R5 που έχει ταράξει τον κόσμο της φωτογραφίας.

Όσο για την τιμή θεωρώ ότι με αυτά τα χαρακτηριστικά είναι απόλυτα λογική. Ίσως να μην είναι για εμάς/ερασιτεχνικός τομέα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αξίζει τα λεφτά της. 

Σιγά σιγά ο κόσμος του Mobile photography απλώνεται και στις επαγγελματικές κάμερες και θα δούμε ωραία πράγματα. Προς το παρόν επεξεργαστής δυνατός να τα βγάζει πέρα με τέτοιο όγκος δεδομένων.. μελλοντικά και σιγά σιγά θα μπει και το λογισμικό και η τεχνολογία των αισθητήρων... σε λίγα χρόνια ότι βλέπει το μάτι μας στην πραγματική ζωή θα καταφέρνει να το βλέπει και στην 8κ τηλεόραση του. Και αργότερα (ίσως πολύ αργότερα και σε μορφή εικονικής πραγματικότητας.

και πάει λέγοντας.

Δεν έχω ασχοληθεί με βίντεο, αλλά είναι βέβαιο πως στα χρήματα που κοστίζει μια Sony A7S mark ii δε μπορεί κανείς να αγοράσει μια βιντεοκάμερα;

Γιατί η Sony A7 S II είναι πλέον μια ξεπερασμένη φωτογραφική μηχανή που παράγει χειρότερες φωτογραφίες όχι μόνο από άλλες Full Frame κάμερες αλλά ακόμα και από entry level APS-C κάμερες ακόμα και σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Στα περισσότερα δε φωτογραφικά σενάρια τη βάζουν κάτω ακόμα και κάμερες με αισθητήρα m43. Δες εδώ ένα παράδειγμα με υψηλό ISO:

https://www.dpreview.com/reviews/image-comparison/fullscreen?attr18=daylight&attr13_0=sony_a7sii&attr13_1=fujifilm_xa7&attr13_2=olympus_em1x&attr13_3=nikon_z50&attr15_0=jpeg&attr15_1=jpeg&attr15_2=jpeg&attr15_3=jpeg&attr16_0=12800&attr16_1=12800&attr16_2=12800&attr16_3=12800&attr126_2=1&normalization=compare&widget=1&x=0.9643773081657775&y=-1.0852398260993514

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Cntrl+X είπε

Δεν έχω ασχοληθεί με βίντεο, αλλά είναι βέβαιο πως στα χρήματα που κοστίζει μια Sony A7S mark ii δε μπορεί κανείς να αγοράσει μια βιντεοκάμερα;

Γιατί η Sony A7 S II είναι πλέον μια ξεπερασμένη φωτογραφική μηχανή που παράγει χειρότερες φωτογραφίες όχι μόνο από άλλες Full Frame κάμερες αλλά ακόμα και από entry level APS-C κάμερες ακόμα και σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Στα περισσότερα δε φωτογραφικά σενάρια τη βάζουν κάτω ακόμα και κάμερες με αισθητήρα m43. Δες εδώ ένα παράδειγμα με υψηλό ISO:

https://www.dpreview.com/reviews/image-comparison/fullscreen?attr18=daylight&attr13_0=sony_a7sii&attr13_1=fujifilm_xa7&attr13_2=olympus_em1x&attr13_3=nikon_z50&attr15_0=jpeg&attr15_1=jpeg&attr15_2=jpeg&attr15_3=jpeg&attr16_0=12800&attr16_1=12800&attr16_2=12800&attr16_3=12800&attr126_2=1&normalization=compare&widget=1&x=0.9643773081657775&y=-1.0852398260993514


Εμενα μου φαινεται η κλυτερη με αισθητη διαφορα απ ολες τις αλλες παντως. Τοπ κροπ σωμα η fuji, Τοπ m43 σωμα η m1χ και η 5D για FF

image.png.e8b44a6a3eb05c085ce56f3088b0c36e.png
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Dihen είπε

 

Συμφωνώ απόλυτα Nicksoti.

Φωτογραφικά μας παρουσίασε  η Canon μια ολοκληρωμένη φωτογραφική όπου άλλοι πχ Sony είναι εδώ και χρόνια η Olympus με τη σταθεροποίησή και High-Res Mode η Fuji με το βίντεο της κ.α.

...''απόκτησε η μύγα κώλο κι έχεσε το κόσμο όλο'' λέει ο λαός, απαντήσεις θα υπάρξουν απ όλες τις εταιρίες άμεσα και όχι μετά δεκαπέντε χρόνια που ξύπνησε η Canon όπου το μόνο που έκανε ήταν να κατηγορεί τις mirrorless για τα μικρά σώματα το ηλεκτρονικό οφθαλμοσκόπιο ... το τελευταίο λέγεται ότι το αγόρασε από τη Sony.

 

Εδώ και χρόνια δλδ Sony-Olympus έχουν ολοκληρωμένη φωτογραφική πρόταση ενώ η Canon μας την παρουσίασε τώρα???

Πρέπει να ζεις σε κάποιο παράλληλο σύμπαν εσύ..αυτό των chat pros!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ZahosDoganos είπε


Εμενα μου φαινεται η κλυτερη με αισθητη διαφορα απ ολες τις αλλες παντως. Τοπ κροπ σωμα η fuji, Τοπ m43 σωμα η m1χ και η 5D για FF

image.png.e8b44a6a3eb05c085ce56f3088b0c36e.png
 

Η Canon 5D IV και η Fujifilm X-T4 μπορεί να είναι top στις τιμές, αλλά η πρώτη υπολείπεται από νεότερα μοντέλα της εταιρίας όσον αφορά το θόρυβο π.χ. 6D II ενώ όσον αφορά τη δεύτερη, κατά τη γνώμη μου ο αισθητήρας X-Trans δεν υπερέχει σε οξύτητα και low-light απόδοση από τον Bayer που έχουν τα entry level μοντέλα, όπως η X-A7. Και σημειωτέον, δεν έχουμε δει ακόμα σχετικό συγκριτικό από τα τελευταία μοντέλα Bayer με κυκλώματα χαλκού που υποτίθεται ότι βελτιώνουν ακόμα περισσότερο την εικόνα όπως  η X-T200.
Τώρα, η αποτύπωση του θορύβου γίνεται  ορθότερα στο JPEG και όχι στο RAW. Και ο λόγος είναι ότι πολύ συχνά (κλασσικό παράδειγμα η Pentax) στο RAW εφαρμόζεται ήδη από διαφορετικές εταιρίες διαφορετικού βαθμού προ-αποθορυβοποίηση. Με τον τρόπο αυτό μειώνεται σημαντικά η εφεδρεία περαιτέρω αποθορυβοποίησης της τελικής εικόνας.
Η Fujifilm δεν εφαρμόζει σχεδόν καθόλου προ-αποθορυβοποίηση στο RAW και όλη τη δουλειά την κάνει η JPEG engine.

Επεξ/σία από Cntrl+X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Cntrl+X είπε

Η Canon 5D IV και η Fujifilm X-T4 μπορεί να είναι top στις τιμές, αλλά η πρώτη υπολείπεται από νεότερα μοντέλα της εταιρίας όσον αφορά το θόρυβο π.χ. 6D II ενώ όσον αφορά τη δεύτερη, κατά τη γνώμη μου ο αισθητήρας X-Trans δεν υπερέχει σε οξύτητα και low-light απόδοση από τον Bayer που έχουν τα entry level μοντέλα, όπως η X-A7. Και σημειωτέον, δεν έχουμε δει ακόμα σχετικό συγκριτικό από τα τελευταία μοντέλα Bayer με κυκλώματα χαλκού που υποτίθεται ότι βελτιώνουν ακόμα περισσότερο την εικόνα όπως  η X-T200.
Τώρα, η αποτύπωση του θορύβου γίνεται  ορθότερα στο JPEG και όχι στο RAW. Και ο λόγος είναι ότι πολύ συχνά (κλασσικό παράδειγμα η Pentax) στο RAW εφαρμόζεται ήδη από διαφορετικές εταιρίες διαφορετικού βαθμού προ-αποθορυβοποίηση. Με τον τρόπο αυτό μειώνεται σημαντικά η εφεδρεία περαιτέρω αποθορυβοποίησης της τελικής εικόνας.
Η Fujifilm δεν εφαρμόζει σχεδόν καθόλου προ-αποθορυβοποίηση στο RAW και όλη τη δουλειά την κάνει η JPEG engine.

Mα το θέμα είναι ότι και στο jpg γίνεται denoise και με την κάθε εταιρία να κάνει τα "δικά της" στο θέμα processing άντε βγάλε άκρη για τις raw δυνατότητες του αισθητήρα.

Δεν ξέρω γιατί δεν έχω κάνει και καμία διατριβή κιόλας πάνω στο θέμα αλλά δεν έχω δει κανένα site η reviews στο YouTube  να συγκρίνει  αισθητήρες σε jpg. Κάτι θα ξέρουν δεν μπορεί 

Διάφορα ανάμεσα σε 5d4 και 6d2 στα ψηλά iso δεν είδα σχεδόν καμία στο scene του dpreview παντως. 

Για xtrans Vs bayer δεν το έχω ψάξει καθόλου το θέμα είμαι παντελώς άσχετος σε αυτό. Το μόνο που ξέρω είναι πως ψωνίζει από Σόνυ και απλά κάνει κάποιες τροποποιησεις.

Τώρα για τα κυκλώματα χαλκού αν εννοείς το copper wiring που λέει η sony , υπάρχει από την α6300/500 όπου τον ίδιο αισθητήρα έχει και η xt3 νομίζω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...