Προς το περιεχόμενο

αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου


NightmarexD

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα στο φόρουμ είμαι προς αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μέχρι 3,5-4 χιλ. ευρώ. Αυτό που πραγματικά αναζητώ είναι απόψεις από άτομα που κατέχουν τέτοια αυτοκίνητα και τα συντηρούν καθημερινά . τί ζητάω λοιπόν ( ; ) , ένα αμαξάκι με φθηνά τέλη κυκλοφορίας (γνωρίζω οτι πρέπει να είναι μέχρι ~1350 κυβ .) να έχει φθηνό σέρβις και φθηνά ανταλλακτικά(χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει κάθε τρείς και λίγο να το πηγαίνω στο συνεργίο) και χαμηλή κατανάλωση . θα μου πείτε αυτό είναι ο ορισμός του τέλειου μεταχειρισμένου γι'αυτό κάθε πρόταση όσο πιο κοντά σε αυτά τα κριτήρια καλοδεχούμενη . ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον , πλεον κατωχος saxo 1400 6v 75hp μπορω να πω οτι ειναι ενα καλο αμαξι προσωπικα εχουν περασει αλλα 2 αμαξια μικρα απο τα χερια μου , ενα c4 16v 90hp 2007 και ενα peugeot 206 με ακριβως ιδιο κινητηρα ..

Αποψη σε αυτα τα αμαξια ειναι σχεδον ιδια με τα 2 c4 και 206 να εχουν βγαλει καποια προβληματα μιας και ο kfu εχει καποιες ιδιαιτεροτητες

τωρα το saxo και πιθανον και το 106 εχουν ενα θεμα το οποιο ειναι οτι μετα απο καποια χλμ θελουν αλλαγη φλαντζας κεφαλης γιατι σαπιζουν (εχω και φοτο αν θες)

περα απο αυτο πιστευω το saxo εχει χτιστει ενα ονομα δικαια και ειναι πολυ αξιοπιστα με χαμηλα τελη και ανταλλακτικα .

Προσοχη αν σκεφτεσαι οτι το saxo εχει πολυ μικροτερη καταναλωση εισαι γελασμενος , εχουν σχεδον ιδια καταναλωση παρα την διαφορα αλογων με το saxo να εχει λιγη λιγοτερη ...   

Δεν γνωριζω τιποτα σχετικα με τα υπολοιπα αυτοκινητα μιας και δεν τα εχω δουλεψει . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, KoumT50 είπε

Λοιπον , πλεον κατωχος saxo 1400 6v 75hp μπορω να πω οτι ειναι ενα καλο αμαξι προσωπικα εχουν περασει αλλα 2 αμαξια μικρα απο τα χερια μου , ενα c4 16v 90hp 2007 και ενα peugeot 206 με ακριβως ιδιο κινητηρα ..

Αποψη σε αυτα τα αμαξια ειναι σχεδον ιδια με τα 2 c4 και 206 να εχουν βγαλει καποια προβληματα μιας και ο kfu εχει καποιες ιδιαιτεροτητες

τωρα το saxo και πιθανον και το 106 εχουν ενα θεμα το οποιο ειναι οτι μετα απο καποια χλμ θελουν αλλαγη φλαντζας κεφαλης γιατι σαπιζουν (εχω και φοτο αν θες)

περα απο αυτο πιστευω το saxo εχει χτιστει ενα ονομα δικαια και ειναι πολυ αξιοπιστα με χαμηλα τελη και ανταλλακτικα .

Προσοχη αν σκεφτεσαι οτι το saxo εχει πολυ μικροτερη καταναλωση εισαι γελασμενος , εχουν σχεδον ιδια καταναλωση παρα την διαφορα αλογων με το saxo να εχει λιγη λιγοτερη ...   

Δεν γνωριζω τιποτα σχετικα με τα υπολοιπα αυτοκινητα μιας και δεν τα εχω δουλεψει . 

Ευχαριστω για την απάντηση . Τα σαξοραλα τα ξέρω αρκετά καλά (εξάλλου είναι οι επονομαζόμενοι κουβαδες) και θα ήθελα να τα αποφύγω(δεν είναι και τόσο του στυλ μου) ! Το 206 θεωρώ ότι όντως είναι ένα τίμιο αμαξάκι αλλά δυστυχώς δε νομίζω ότι πιάνεται μπροστά στο σχεδιασμό του c4 . Από αυτά τα 2 μόνο το 206 θα κοιτούσα με την έκδοση 1.1 κυβ. για τα χαμηλά τέλη ..Οπότε μια απτις επιλογές ίσως είναι το 206..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, NightmarexD είπε

Ευχαριστω για την απάντηση . Τα σαξοραλα τα ξέρω αρκετά καλά (εξάλλου είναι οι επονομαζόμενοι κουβαδες) και θα ήθελα να τα αποφύγω(δεν είναι και τόσο του στυλ μου) ! Το 206 θεωρώ ότι όντως είναι ένα τίμιο αμαξάκι αλλά δυστυχώς δε νομίζω ότι πιάνεται μπροστά στο σχεδιασμό του c4 . Από αυτά τα 2 μόνο το 206 θα κοιτούσα με την έκδοση 1.1 κυβ. για τα χαμηλά τέλη ..Οπότε μια απτις επιλογές ίσως είναι το 206..

Συμφωνω απολυτα με την παρενθεση για τα σαξοραλα . τωρα για 1.1 206 να ξερεις οτι δεν θα εχει καθολου δυναμη αλλα για πολη και βολτα τριγυρω ειναι πολυ καλο .

Τωρα για το c4 πρωτα απο ολλα ειναι ενα μεγαλο αυτοκινητο (sedan) με διαστασεις πανομοιότυπες με μια bmw e36 οποτε ειναι λογικο να "παταει" καλυτερα απο το 206 .106. σαξο .

ειναι αλλωστε ενα αμαξι του 2005-2018 , εγω ειχα c4 2007 και ερχοταν αν δεν κανω λαθος με στανταρ abs , ebd ηλεκτρικη υποβοηθηση στο τιμονι και απο το 1.6 και πανω με esc κλπ

το αμαξι ζυγιζει ομως 1250 κιλα και με  1400 κ.ε κινητηρα ειναι "αργο" και το πιο συμαντικο ξεφευγει απο το οριο που εχεις βαλει σε κυβικα ..   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλοι αυτό ψάχνουμε: το πολύ  φθηνό, που δε χαλάει ποτέ, και δε καίει τίποτα μέχρι 1150cc αυτοκίνητο. Αν δε, είναι και πτυσσόμενο ωστε να χωράει τη μετακόμιση του σπιτιου για τις διακοπες στο χωριο μαζί με τα ποδηλατακια των παιδιών και τη πεθερα αλλά και να παρκάρει εύκολα οπουδήποτε στη Κυψέλη και το Παγκράτι τοτε μιλάμε για το τελειο μεταχειρισμένο...

Για αρχή πες μας, ποιας κατηγοριας αυτοκινητο ψαχνεις... μικρο, μεσαιο, οικογενειακο, θες μεγαλο πορτ-μπαγκαζ, αριθμος θυρών κλπ

Στα χρήματα που λες, μιλάς για αυτοκίνητο 10 ετών τουλάχιστον και βάλε (κοντά στα 20) οπότε τοιαύτη περιπτώσει σημασία  έχει περισσότερο  η κατάσταση του προς αγορά οχήματος αυτή καθεαυτή παρά η όποια "φήμη" της μάρκας ή του μοντέλου. Δηλαδή ένα "ζημιάρικο"  Fίλε Ιδιοκτήτη Αδικα Ταλαιπωρείσαι (FIAT) μπορει  σε βάθος χρόνου να σου βγει καλύτερο από το σούπερ "αξιόπιστο"  Γιαπωνέζικο....( ήδη κινδυνευω με ban αφού ακόμα δε σου έχω προτείνει Τουότα Γιαρις ή ακόμα καλύτερα  Σταρλετ, να ξέρεις)

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, gbras είπε

Opel Astra h 2004 - 2005 lpg ( η χωρίς και βάζεις εσύ) . Αξιοπιστία και με το αέριο που οικονομικό 

Θα το κοιτάξω ευχαριστω 

 

2 ώρες πριν, xsterg είπε

οτι και να δεις κοιτα απο ιδιωτη. οχι απο μαντρα. 

Εννοείται αυτό , οι μάντρες της Κρήτης δεν τις θεωρώ τις καλύτερες 

 

2 ώρες πριν, nik0laus είπε

Όλοι αυτό ψάχνουμε: το πολύ  φθηνό, που δε χαλάει ποτέ, και δε καίει τίποτα μέχρι 1150cc αυτοκίνητο. Αν δε, είναι και πτυσσόμενο ωστε να χωράει τη μετακόμιση του σπιτιου για τις διακοπες στο χωριο μαζί με τα ποδηλατακια των παιδιών και τη πεθερα αλλά και να παρκάρει εύκολα οπουδήποτε στη Κυψέλη και το Παγκράτι τοτε μιλάμε για το τελειο μεταχειρισμένο...

Για αρχή πες μας, ποιας κατηγοριας αυτοκινητο ψαχνεις... μικρο, μεσαιο, οικογενειακο, θες μεγαλο πορτ-μπαγκαζ, αριθμος θυρών κλπ

Στα χρήματα που λες, μιλάς για αυτοκίνητο 10 ετών τουλάχιστον και βάλε (κοντά στα 20) οπότε τοιαύτη περιπτώσει σημασία  έχει περισσότερο  η κατάσταση του προς αγορά οχήματος αυτή καθεαυτή παρά η όποια "φήμη" της μάρκας ή του μοντέλου. Δηλαδή ένα "ζημιάρικο"  Fίλε Ιδιοκτήτη Αδικα Ταλαιπωρείσαι (FIAT) μπορει  σε βάθος χρόνου να σου βγει καλύτερο από το σούπερ "αξιόπιστο"  Γιαπωνέζικο....( ήδη κινδυνευω με ban αφού ακόμα δε σου έχω προτείνει Τουότα Γιαρις ή ακόμα καλύτερα  Σταρλετ, να ξέρεις)

Φοιτητής είμαι ,πρώτο αμαξι θα είναι , ο ίδιος θα το συντηρώ ,το ηρακλειο σαν κέντρο είναι χάος,οι εθνικές θέλουν μεγάλη προσοχή  οποτε όσο πιο μικρό αμαξι -αλλά όχι σμαρτ- τόσο το καλύτερο .ουτε χώροι με νοιάζουν να πηγαίνω στη σχολή θέλω και να μπορώ να βάλω 2 άτομα μέσα . Το γιαρις (νομίζω το μοντέλο πριν το 2005 ; ) έχω ακούσει ότι είναι πολύ αξιόπιστο αλλά γιατί δε το πρότεινες ; 

Επεξ/σία από NightmarexD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...