Προς το περιεχόμενο

καινουριο Nissan Micra


exitpc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειμαι στην αναζητηση νεου αυτοκινητου.Το καινουριο Nissan Micra μου εχει γυαλισει τωρα τελευταια!

Δεν βγαζει πετρελαιοκινητηρες?Δεν αναφερεται κατι στο nissan.gr

Αν δε βγαζει πως γινεται και πηρε την περασμενη βδομαδα μια μεγαλη πολυεθνικη της περιοχης 5 καινουρια με πετρελαιο?Πηρε παλιοτερα μοντελα?Χανω κατι?

 

Επισης αν το εχει καποιος ας πει εντυπωσεις.Ευχαριστω

Επεξ/σία από exitpc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μου αυτο δεν το γνωριζω , ψαξε καλυτερα σε αρθρα και ρωτα και σε εναν αντιπροσωπο , 

αν θες τωρα μεταχειρισμενο πανε καλυτερα σε βενζινη διοτη τα 2 χερι αυτοκινητα πιθανον να εχουν καποιο προβλημα ειτε με συστημα ψεκασμου η με τρομπα , 

κοινα προβληματα που εχουν τα πετρελαιοκινητα ανεξαρτητα μαρκας .

Παντα λεω πρωσοπικη γνωμη εσυ κανεις την αποφαση αλλα αυτα πρεπει να τα "ξερεις" ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά να πω ότι δεν ξέρω αν σταμάτησαν οι πετρελαιοκινητήρες αλλά θα σου πω την άποψη μου σχετικά με το micraκι!!Εγω έχω το 1.5 diesel,το πήρα καινούριο το 18’ και ήδη έχω κάνει 88000 χλμ όποτε μπορω να πω ότι έχω μια ολοκληρωμένη άποψη.Ας ξεκινήσω από τα αρνητικά: Πρώτον είναι πολύ ακριβό για τέτοιας κατηγορίας αυτοκινητο (σχεδόν 18000€ η nconnecta έκδοση που έχω εγώ).Δεύτερον, δεν μ άρεσε καθόλου που ψιλοκοπαναει μέσα λόγω της σκληρής ανάρτησης κι επίσης ένα θεματάκι που είχα με το κάθισμα που έτριζε μου βγάλανε την ψυχή μέχρι να γίνει,κι επίσης τα πλαστικά που είναι χαμηλά κάτω από το ταμπλό είναι της πλάκας και αν δεν είναι καλά βιδωμένα (που στο δικό μου δεν ήταν)τρίζουν κι έψαχνα να βρω τι σκατα είναι που εν τέλη το βρήκα και τώρα είμαι μια χαρά.Αλλο αρνητικό εγώ προσωπικά δεν έχω βρει.Παμε τώρα στα θετικά: 1ον κατανάλωση ,με σχετικά γρήγορους ρυθμούς και καθημερινή διαδρομή για την δουλειά (210 χλμ απόσταση Πήγαινε έλα) Με κλιματιστικό και με 110-120 έχω σταθερά 4,9-5,1 λίτρα/100 μέση κατανάλωση.Χωρίς κλίμα και με πιο χαλαρούς ρυθμούς δηλαδη με 90-100 έχω δει και 4,6 μέση και όλα αυτά μετρημένα από γέμισμα σε γέμισμα και ότι με βάση το trip computer.Θετικο 2ον υποκειμενικά αλλά και αντικειμενικά είναι από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα και εξωτερικά αλλά και το εσωτερικό του και τραβάει βλέμματα ,ειδικα στο μπλε που το έχω,αφού να φανταστείς στις αρχές Που το πήρα και δεν είχε πολύ κυκλοφορήσει με ρωτούσαν στα βενζινάδικα Τι αυτοκίνητο είναι και οταν τους έλεγα micra δεν το πιστεύανε.Εδω θα μπει και ένα τρίτο θετικό,που το αυτοκίνητο έχει μεγαλώσει και κάνει έχει πάτημα και αίσθηση στον δρόμο ενός αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας.Εγω κάνω εντελως ξεκούραστα κάθε μέρα 210 χλμ και δεν καταλαβαίνω ότι είμαι σ ένα micra.Τα σέρβις του δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά(80 το μικρό ,150 το μεγάλο) και είναι κάθε 15000χλμ.Οσον αφορά τον κινητήρα έχει ροπή , δεν είναι και το πιο γρήγορο diesel της κατηγορίας,αλλά νομίζω θα σε υπερκαλύψει.Τωρα ,ένα ακόμα θετικό για μενα που το ανέφερα και ως αρνητικό ,είναι η ανάρτηση.Δεν ξέρω,αλλά μου δίνει μια σιγουριά,και ένα δυο φορές που χρειάστηκε να στρίψω με πιο πολλά χιλιόμετρα το εκανα χωρίς κανένα άγχος ή φόβο.Αν με ρωτάς αν αξίζει η αγορα του,για μενα ναι.Ισως σε λίγο καλύτερη τιμή.Εγω πάντως είμαι πολύ ευχαριστημένος.Για οποιαδήποτε άλλη απορία μου λες. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλλον λες για την πίσω ανάρτηση που είναι πολύ σκληρή, ε;

Όντως έχει ωραία εμφάνιση, συγκρινόμενο μάλιστα, με τις προηγούμενες δυο γενιές που είχαν κακάσχημα σχέδια...

Το θέμα όμως είναι, με το diesel, δεν περιορίζεται πολύ, ο τρόπος οδήγησης;

 

Επεξ/σία από _BASSstarlet_
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Manolios1925 είπε

Αρχικά να πω ότι δεν ξέρω αν σταμάτησαν οι πετρελαιοκινητήρες αλλά θα σου πω την άποψη μου σχετικά με το micraκι!!Εγω έχω το 1.5 diesel,το πήρα καινούριο το 18’ και ήδη έχω κάνει 88000 χλμ όποτε μπορω να πω ότι έχω μια ολοκληρωμένη άποψη.Ας ξεκινήσω από τα αρνητικά: Πρώτον είναι πολύ ακριβό για τέτοιας κατηγορίας αυτοκινητο (σχεδόν 18000€ η nconnecta έκδοση που έχω εγώ).Δεύτερον, δεν μ άρεσε καθόλου που ψιλοκοπαναει μέσα λόγω της σκληρής ανάρτησης κι επίσης ένα θεματάκι που είχα με το κάθισμα που έτριζε μου βγάλανε την ψυχή μέχρι να γίνει,κι επίσης τα πλαστικά που είναι χαμηλά κάτω από το ταμπλό είναι της πλάκας και αν δεν είναι καλά βιδωμένα (που στο δικό μου δεν ήταν)τρίζουν κι έψαχνα να βρω τι σκατα είναι που εν τέλη το βρήκα και τώρα είμαι μια χαρά.Αλλο αρνητικό εγώ προσωπικά δεν έχω βρει.Παμε τώρα στα θετικά: 1ον κατανάλωση ,με σχετικά γρήγορους ρυθμούς και καθημερινή διαδρομή για την δουλειά (210 χλμ απόσταση Πήγαινε έλα) Με κλιματιστικό και με 110-120 έχω σταθερά 4,9-5,1 λίτρα/100 μέση κατανάλωση.Χωρίς κλίμα και με πιο χαλαρούς ρυθμούς δηλαδη με 90-100 έχω δει και 4,6 μέση και όλα αυτά μετρημένα από γέμισμα σε γέμισμα και ότι με βάση το trip computer.Θετικο 2ον υποκειμενικά αλλά και αντικειμενικά είναι από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα και εξωτερικά αλλά και το εσωτερικό του και τραβάει βλέμματα ,ειδικα στο μπλε που το έχω,αφού να φανταστείς στις αρχές Που το πήρα και δεν είχε πολύ κυκλοφορήσει με ρωτούσαν στα βενζινάδικα Τι αυτοκίνητο είναι και οταν τους έλεγα micra δεν το πιστεύανε.Εδω θα μπει και ένα τρίτο θετικό,που το αυτοκίνητο έχει μεγαλώσει και κάνει έχει πάτημα και αίσθηση στον δρόμο ενός αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας.Εγω κάνω εντελως ξεκούραστα κάθε μέρα 210 χλμ και δεν καταλαβαίνω ότι είμαι σ ένα micra.Τα σέρβις του δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά(80 το μικρό ,150 το μεγάλο) και είναι κάθε 15000χλμ.Οσον αφορά τον κινητήρα έχει ροπή , δεν είναι και το πιο γρήγορο diesel της κατηγορίας,αλλά νομίζω θα σε υπερκαλύψει.Τωρα ,ένα ακόμα θετικό για μενα που το ανέφερα και ως αρνητικό ,είναι η ανάρτηση.Δεν ξέρω,αλλά μου δίνει μια σιγουριά,και ένα δυο φορές που χρειάστηκε να στρίψω με πιο πολλά χιλιόμετρα το εκανα χωρίς κανένα άγχος ή φόβο.Αν με ρωτάς αν αξίζει η αγορα του,για μενα ναι.Ισως σε λίγο καλύτερη τιμή.Εγω πάντως είμαι πολύ ευχαριστημένος.Για οποιαδήποτε άλλη απορία μου λες. 

Ολες οι πληροφοριες που γραφεις ειναι πολυ χρησημες.

Για το αμορτισερ δεν το ειχα διαβασει καπου.Ουτε για τα πλαστικα κατω απο το ταμπλο που τριζουν.Το ανεφερες στην αντιπροσωπεια οταν το πηρες?Αν ναι τι σου απαντησαν?

1.Εκανες test drive πριν το παρεις?

2.Τι υψος εχεις?1.82 ειμαι εγω...ο πισω μου θα χωραει?Οι χωροι πως ειναι?

 

ΥΓ.Δεν κανω μεγαλες αποστασεις και η δουλεια μου απεχει 4 χιλιομετρα απο το σπιτι.Το καλοκαιρι παω με το ποδηλατο να φανταστεις.Οποτε ο βενζινοκινητηρας ειναι μια χαρα.

ΥΓ 2.Οι πετρελαιοκινητηρες μαλλον σταματησαν...και η πολυεθνικη που ανεφερα πηρε 5 καινουρια μεν αλλα με leasing.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα diesel είναι λίγο πιο σκληρή η ανάρτηση απ ότι στα βενζινησ,τουλάχιστον από τον 900αρι που σταμάτησε τώρα να βγαίνει.Η αλήθεια είναι πως εγώ πήρα το test drive αυτοκίνητο με μια αρκετά καλη έκπτωση ,(15900€ μου βγήκε με όλα).Σχετικα με τους χώρους εγώ είμαι ικανοποιημένος,είμαι 1.80 κι εγώ κάνει ταξιδάκι μίνι 150 χιλιομέτρων με μια κοπέλα 1.70 και δυο μαντράχαλους 1.87 και 1.85 Και ήμασταν μια χαρά,δεν ήταν και σταυροπόδι αλλά δεν διαμαρτυρήθηκε κανείς.Ο χώρος αποσκευών με 300 λίτρα είναι πολύ καλός θα έλεγα!Για την χρήση που το θέλεις κι εγώ δεν θα σου πρότεινα το diesel αλλά σίγουρα κανε ένα test  drive πριν πάρεις το οποιοδήποτε αυτοκίνητο και κοιτά να το δοκιμάσεις  έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στην καθημερινότητα σου,πχ να πας από τους δρόμους που πηγαίνεις στην δουλειά,να δεις πως συμπεριφέρεται σε κακοτραχηλους δρόμους,σε λακούβες κλπ...

48 λεπτά πριν, _BASSstarlet_ είπε

Μάλλον λες για την πίσω ανάρτηση που είναι πολύ σκληρή, ε;

Όντως έχει ωραία εμφάνιση, συγκρινόμενο μάλιστα, με τις προηγούμενες δυο γενιές που είχαν κακάσχημα σχέδια...

Το θέμα όμως είναι, με το diesel, δεν περιορίζεται πολύ, ο τρόπος οδήγησης;

Όταν λες περιορίζεται ο τρόπος οδήγησης;Αν εννοείς ότι περιορίζεται το φάσμα στροφών του κινητήρα ,τότε ναι, αλλά αν ξέρεις πως πρέπει να κινείσαι(να είσαι από τις 2000-4000 στροφές) τότε μπορείς να ευχαριστηθείς και μια πιο γρήγορη βόλτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το νέο Μικρα είναι κλώνος του Clio κάπως πιο τετραγωνισμένο.

Ο κινητήρας 899 κυβικών είναι ιδιαίτερος. Οικονομικός αλλά πολύ ψόφιος σε χαμηλές στροφές. Ο ντίζελ είναι αξιόπιστος χιλιοφορεμένος 1.5 dci της Renault κι αυτός. Επαρκεστατος αν σκεφτεί κανείς ότι έχει μπει και σε μεγαλυτερα αμάξια όπως Pulsar, Qashqai, Megane.

Σε έντονα χρώματα είναι ωραίο, σε άσπρο είναι άσχημο γιατί χτυπάει στο μάτι το για μένα άχαρα τετραγωνισμένο πλαϊνό της πίσω πλευράς. Δεν ξέρω μου φαίνεται σαν παραγονοζ σαν ασύμμετρο. Σε έντονο μπλε ή σε κοραλο κεραμίδι είναι όμορφο, φεύγει το μάτι από τις άχάρες λεπτομέρειες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Manolios1925 είπε

Ο 900αρης καταργήθηκε και στην θέση του μπήκε 1000αρης με 100 και 117 άλογα που νομίζω πως θα είναι λίγο πιο ζωντανός!!!

Ναι αυτο γνωριζω και γω! Ο 900αρης δεν βγηκε καλος.. Με την εννοια δεν τραβουσε σωστα και τσιμπαγε βενζινη! Ο 1000ρης ειναι νεος κινητηρας με καλυτερες καταναλωσεις και επιδοσεις! Ειχα διαβασει σ ενα αρθρο για τον 1000αρη οτι στους κυλινδρους εχει καποια επιστρωση οπως και στο gtr!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...