Προς το περιεχόμενο
KoumT50

Townmate 81cc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα , εχω ενα townmate με μαμα στροφαλλο και ενα 51 εμβολο , με 22k κεφαλη και ενα keihin 20αρι , το μηχανακι το ειχα καιρο και πηγαινε πολυ καλα αλλα οπως παντα με 80 χλμ και σε καμια κατηφορα κανα 85-90 .

τωρα για να του δωσω γκαζι κι αλλο δεν παιζει , οποτε σκεφτηκα μια σχετικα φτηνη λυση που  μπορει να μου βγει .

townmate αλυσιδα ...οχι δεν θελω να το κανω lifan η racing ,τουλαχιστον ακομα ,θελω πρωτα να δω κατα ποσο θα κερδισω κατι και τι , ξερω οτι το διαφορικο κοβει το μηχανακι πολυ αλλα θελω να το δω το ποσο.

η ερωτηση μου ειναι για κανενα εμπειρο που το εχει κανει και ξερει πως γινεται να κανω την γωνιακη σε γραναζι , ξερω οτι γινεται αλλα θελω γνωμες κλπ.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν θα το πείραζα καθόλου η ακόμα καλύτερα να το επαναφέρεις στην αρχική του κατάσταση (restoration). Έχεις ένα σκυλί μηχανάκι, ιστορικό, μπιμπελό που δεν βρίσκεις εύκολα σε καλή κατάσταση. Όσο για το άλλο σκέλος, πάρε κάτι πιο σύγχρονο.

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οχι , οχι και παλι οχι 

το ειχα καποτε μεχρι που μου το φαγαγε ... 

ειδικα αν εχεις το τετραταχυτο κανε τα παντα να το φερεις οσο πιο κοντα γινεται στο μαμα με original ανταλλακτικα τωρα που βρισκεις ακομα

και η επομενη βλαβη θα ειναι απο τα τετρασεγγονα σου οταν θα μαθαινουν σουζες στο λυκειο :)

αν δεν σου φτανεις μαζευεις λεφτα για μηχανη, αυτη την αρχη και λογικη εχω σε ενα honda astrea grand πρωτο χερι απο οταν πρωτοβγηκε 

και η μεγαλυτερες βλαβες ηταν καποτε που κοπηκε η ντιζα του κοντερ και ενα γιδι μαστορας που εφαγε την ταπα του λαδιου... 

δεν τα πειραζουμε αυτα τα μηχανακια, για να δεις στο κοντερ + ποσο;;; και να χασεις παντου απο αξιοπιστια και καταναλωση ;;

Επεξ/σία από xrhstosiak

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω βάψει και αργότερα θα το κάνω κοντραδικο με 140cc monster το πρώτο στάδιο όμως θα ήταν αυτό με χαμηλό budget αγριο εκκεντρο και ένα ζιγκλερ

Οσο για το restoration δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα 

1 λεπτό πριν, xrhstosiak είπε

οχι , οχι και παλι οχι 

το ειχα καποτε μεχρι που μου το φαγαγε ... 

ειδικα αν εχεις το τετραταχυτο κανε τα παντα να το φερεις οσο πιο κοντα γινεται στο μαμα με original ανταλλακτικα τωρα που βρισκεις ακομα

και η επομενη βλαβη θα ειναι απο τα τετρασεγγονα σου οταν θα μαθαινουν σουζες στο λυκειο :)

αν δεν σου φτανεις μαζευεις λεφτα για μηχανη, αυτη την αρχη και λογικη εχω σε ενα honda astrea grand πρωτο χερι απο οταν πρωτοβγηκε 

και η μεγαλυτερες βλαβες ηταν καποτε που κοπηκε η ντιζα του κοντερ και ενα γιδι μαστορας που εφαγε την ταπα του λαδιου... 

δεν τα πειραζουμε αυτα τα μηχανακια

1ον ανταλλακτικά γνήσια ξέχνα το.

Έχω περάσεις 4 σετ 47mm και μου έκαιγαν λάδι όλα μέχρι που έκανα ρεκτιφιέ τον μαμά 

2ον Η σουζα δεν μετράει για εμένα και αν ήθελα έπαιρνα φαναρο με μεγάλο γρανάζι πίσω και πάω πορεία 

3ον φίλε μου σπατάλησε χρόνο για να απαντήσω και στο θέμα που ρώτησα δεν απάντησες ότι με βοήθησες..θέλω να κάνω γωνιακή σε γρανάζι αν ξες πες μου κατι ..

Ευχαριστώ για τον χρόνο σ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλως ηρθες λοιπον στα forums 

καλυτερα κοιτα προς τα πιο ειδικα moto forums

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι ολο 80ρι? εχεις 3ρι σασμαν? αν ναι βαλε το 4ρι απτο 80ρι και κοιταξε να βαλεις διαφορικο D η C

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.