Προς το περιεχόμενο

Υπαναχώρηση σε αίτημα φορητότητας wind


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στην ομάδα. Το συμβόλαιο μου στο όνομα μου στη cosmote έληγε στις 10 Ιουλίου και είπα να το διαπραγματευτώ. Είχα 50αρα και είπα να πάω στα 100. Όμως δεν μου εκαναν καλύτερη τιμή από τα 41.90. Έτσι έκανε αίτηση φορητότητας η γυναίκα μου σε κατάστημα της wind στις 30 Ιουνιου να μεταφερθεί η γραμμη στο όνομα της που έδινε την 100 άρα στα 35 ευρώ. Όμως εγώ δεν εμπιστεύομαι την wind, και περίμενα την αντιπροσφορα της cosmote, που ήρθε τελικά σήμερα και συμφώνησα να παραμείνω. Το θέμα είναι ότι στη wind δεν ακυρώνουν την αίτηση φορητότητας. Έχω ένα συμβόλαιο στα χέρια μου χωρίς καμμία υπογραφή μου. Μπορώ να αμφισβητήσω την αίτηση φορητότητας του αριθμού που είναι στο όνομα μου αφού δεν έχω βάλει καμμία υπογραφή?
Τι με συμβουλευετε να κάνω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η λογική λέει, πως αφού πήγες σε κατάστημα, και δεν μπήκε κάποια υπογραφή, δεν νομίζω να μπορούν να σου κάνουν κάτι.
Αν είχε γίνει η αίτηση τηλεφωνικά και σε είχαν ηχογραφήσει κλπ, τότε θα άλλαζε το πράγμα.

Δεν θέλω να σε κάψω, αλλά ας μας πουν κ άλλοι να σιγουρευτείς και εσύ και εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης σε αιτήσεις εντός εμπορικού καταστήματος. Μόνο εκτός αυτών (π.χ. τηλεφωνικώς, online, πωλητής στον χώρο μας κλπ).

Υπογραφή μπήκε μια χαρά στο επίσημο έγγραφο που κρατά η εταιρεία, όπως και φωτοτυπία της ταυτότητας. Απλά πάντα μας δίνεται εκτυπωμένο αντίγραφο (και όχι φωτοτυπία) που έχει την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης και όχι την υπογραφή μας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρωτα την γυναικα αμα υπεγραψε πανω στην γραφιδα στο καταστημα γιατι ετσι κανουν ποια υπογραφεις πανω στη γραφιδα και εσυ περνεις απλα ενα αντιγραφο χωρις την υπογραφη αλλα με ολους τους ορους πανω αριθμο αιτησης κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε γραφίδα να μην υπέγραψε, σίγουρα υπέγραψε στα έγγραφα αίτησης και όρων συμβολαίου που κατατέθηκαν για την εταιρεία. Όπως ανέφερα ο κανονισμός προβλέπει να παίρνουμε αντίγραφο και όχι το πρωτότυπο ή συγκεκριμένα φωτοαντίγραφο της σύμβασης, που να έχει την ημερομηνία κατάθεσης.

Αυτό που κάνουν οι εταιρείες είναι να περνούν το αίτημα ηλεκτρονικά και να τραβάνε 2 εκτυπώσεις, όπου υπογράφουμε αυτή που θα κρατήσει το κατάστημα και μας δίνουν την άλλη ως αντίγραφο. Είτε το υπογράψουμε είτε όχι, έχει ακριβώς την ίδια σημασία για μας και την εταιρεία. Την υπογραφή μας την έχουμε βάλει σε αυτό που κρατά η εταιρεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν χρειαστεί ραντεβού με τεχνικό και δεν το κάνεις, Σε 2 μήνες ακυρώνεται μόνη της η αίτηση. Τώρα αν σε ενεργοποιήσουν χωρίς ραντεβού δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Αν φύγεις τους 2 πρώτους μήνες πληρώνεις 2 πάγια τιμοκαταλόγου σαν κόστος αποδέσμευσης. Το κόστος αποδέσμευσης υπάγεται σε ΦΠΑ Αλλά όχι σε τέλη σταθερής τηλεφωνίας (5%).

Η καλύτερη ημερομηνία να φύγεις από μια εταιρία είναι ο 3ος μήνες γιατί  πληρώνεις τις εκπτώσεις που έχεις λάβει για τους 2 πρώτους μήνες σαν κόστος αποδέσμευσης. Φυσικά αυτά αναγράφονται και στο συμβόλαιο ανά μήνα το κόστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...