Προς το περιεχόμενο

Ο Μυστικός Δείπνος του Da Vinci όπως δεν τον είδατε ποτέ ξανά!


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, _filippos_ said:

αυτο που μου κάνει εντύπωση είναι πως υπήρξαν κάποιοι που έχτισαν πόρτα ακριβώς απο κάτω καταστρέφοντας μέρος απο ένα τέτοιο αριστούργημα.

Όσο αδαής κι αν είναι κάποιος απο τέχνη και τεχνοτροπία, ορισμένα πράγματα είναι τόσο εξόφθαλμα που ... τέλος πάντων.

Ιερομόναχοι ήταν, για αιώνας κατέστρεφαν και έσπαγαν και σκότωναν κόσμο. Την τέχνη αυτή την ανέχθηκαν μόνο επειδή απεικονίζει τα δικά τους. Αλλιώς... από ζωγραφική μόνο αγιογραφία μέχρι και τον Τσιμαμπούε και μουσική, μονοφωνία πριν τον Τζιοβάννι Παλεστρίνα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 07/07/2020 at 14:13, dimakisk said:

Μία έκδοση μεγέθους 1 GP (Gigapixel) του γνωστού έργου του σπουδαίου Ιταλού καλλιτέχνη θα σας επιτρέψει να διακρίνετε και την παραμικρή λεπτομέρεια. ...

Σε τοιχογραφία του 1495 όση ανάλυση και να δώσεις δεν πρόκειται να δεις ή να βρεις τίποτα.
Το μόνο όφελος που μπορεί να έχεις είναι κερδίσεις είναι λεφτά πουλώντας φωτογραφία με 16k (και βάλε) resolution σε ψώνια και αγράμματους με cash.
Ο μυστικός δείπνος wikipedia https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/45/"The_Last_Supper"_by_Leonardo_da_Vinci_-_Joy_of_Museums.jpg
Ο μυστικός δείπνος gettyimages https://media.gettyimages.com/photos/the-last-supper-milan-italy-picture-id824574626?s=2048x2048
.
800x600: Ultima-Cena800.jpg
.
Ελληνικά: Ο μυστικός δείπνος (την Μεγάλη Τετάρτη πήγατε εκκλησία?)
Λατινικά: Ultima Cena αλλά καθολικοί και λοιποί με το ultima ίσως να εννοούν ό,τι και μεις.
εγγλέζικα: The Last Supper (το τελευταίο ελαφρύ βραδυνό φαϊ ή κάπως έτσι)

Επεξ/σία από eyw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το κρασί σε γυάλινο ποτήρι το έπιναν? Και μάλιστα τόσο διαφανές και καθαρό και χωρίς διαθλάσεις?
Τον είχα για καλύτερο ζωγράφο τον Da Vinci!

image.png.c32f62895947f9d3bc6ac7047ee5bbeb.png

 

Επεξ/σία από manval
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eδώ λέει ότι το χέρι που κρατάει το μαχαίρι είναι του Πέτρου. Όμως επίσης φαίνεται και σα να προέρχεται από κάποιον άλλον πίσω από την πλάτη του Ιούδα, αλλά δεν υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να του ανήκει

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 1272020 111953 πμ.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 hours ago, manval said:

Το κρασί σε γυάλινο ποτήρι το έπιναν? Και μάλιστα τόσο διαφανές και καθαρό και χωρίς διαθλάσεις?
Τον είχα για καλύτερο ζωγράφο τον Da Vinci!

image.png.c32f62895947f9d3bc6ac7047ee5bbeb.png

Το κρασί τότε το έπιναν πάντα αραιωμένο με νερό (3 μέρη νερού 1 μέρος κρασί) γιατί ο σκοπός τους δεν ήταν να γίνονται ...ντίρλα! 😛 Ενώ το ανόθευτο "καθαρό" κρασί ονομαζόταν Άκρατος οίνος (ανόθευτος) και συνήθως το χρησιμοποιούσαν σαν φάρμακο ή τονωτικό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, SilverMachine είπε

Δεν ειναι καταχωρημενο καπου οτι ο ΝταΒιντσι ηταν επαναστατης of some short για να χρειαζεται να περασει "κρυφα μυνηματα". Η αναγενηση ξεκινησε μετα απ αυτον βασικα, κ οτι ο ιδιος ηταν εναντια στο συστημα ειναι "ταμπελα" που του κολλησαν τον 20ο αιωνα.

 

(Αναγέννηση στη ζωγραφική) η περίοδος «που ξεκινά στα τέλη του 14ου και τις αρχές του 15ου αιώνα και κορυφώνεται με το έργο των Λεονάρντο, Μιχαήλ Αγγέλου και Ραφαήλ.»

(Από το βιβλίο των Peter and Linda Murray, The Art of the Renaissance).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, filipN είπε

(Αναγέννηση στη ζωγραφική) η περίοδος «που ξεκινά στα τέλη του 14ου και τις αρχές του 15ου αιώνα και κορυφώνεται με το έργο των Λεονάρντο, Μιχαήλ Αγγέλου και Ραφαήλ.»

(Από το βιβλίο των Peter and Linda Murray, The Art of the Renaissance).

Σε ευχαριστω. Εριξα μια γρηγορη ματια κ βρηκα κατι καινουργιο. 

Ομως φιλε μου αυτα που μου δινεις ειναι μια μειοψηφικη γνωμη, βασισμενη αποκλειστικα στην τεχνη. Η Αναγεννηση σαν συνολο ξεκινα μετα-- https://en.wikipedia.org/wiki/Renaissance

Αξιζει να διαβασεις το λινκ, να δεις οτι ενω εγω σου αναφερω χρονικα ορια 15ο+16ο αιωνα, εσυ μιλας για αυτους που θεωρουν οτι ξεκινα 14ο κ καταληγει 17ο. Ομως αυτοι εχουν πολυ εστιασμενο ενδιαφενον πανω στην τεχνη κ τους εκφραστες της. Αντιθετα εγω συμφωνω με τους "κλασσικους" ιστορικους που μιλαν για γυρω στα 200 χρονια "μονο", γιατι μετα μπλεκουμε με την ελευθερια του συνερχεσται, στοες, γνωστικισμους, κοινωνικα κινηματα, τυπογραφιες κλπ. Απ τον 17ο αιωνα κ μετα μιλαμε για τις ιστορικα αποδεδειγμενες απαρχες της μασονιας, του σοσιαλισμου, του καπιταλισμου, την μεταλλαξη του πολεμου στην μορφη που τον γνωριζουμε με εκτεταμενη χρηση πυροβολων, την απαρχη των εφευρεσεων που θα επιφερουν την Βιομηχανικη Επανασταση εναν αιωνα μετα, την εγκαθιδρυση τραπεζων, κ γενικοτερα για αλλου τυπου κοινωνιες, που μονο αναγεννησιακες κοινοτητες δεν θυμιζουν. 

Δεν θα διαφωνησω μαζι σου, γιατι αν θες να το δεις σκετα καλιτεχνικα, ισως εχεις δικιο εσυ. Αν το δεις κοινωνικα ισως εχω εγω (γιατι περαν της Ιταλιας, οι υπολοιπες χωρες ηταν σε πολυ διαφορετικη μοιρα πολιτικα, οικονομικα κ κοινωνικα).

Το παλικαρι αναφερθηκε στον Λεοναρδο ως "επαναστατη" κατα καποιον τροπο, κ αυτο συναδει με καποια που λεγονται σε καποιες ακαδημιες. Αλλα η αληθεια ομως ειναι οτι οι εννοιες ηταν πολυ διαφορετικες τοτε για να μπορουν να δικαιολογησουν την κατηγοριοποιηση (ιστορικα- οχι καλιτεχνικα) καποιου απ τα μεγαλα τοτε ονοματα σε μια συγκεκριμενη σημερινη ομαδα. Οσο Μακεδονες ειναι οι Σκοπιανοι χιλια χρονια μετα τον Αλεξανδρο, αλλα τοσο αντικαθεστωτικος ειναι κ ο Λεοναρδος, για να σου δωσω ενα παραδειγμα. Η αν το παρεις αναποδα, αν ο Λεοναρδος ηταν απ τους πρωτους επαναστατες, τοτε κ ο Χριστος ηταν ο πρωτος κομμουνιστης (εχει ειπωθει κ αυτο στις ακαδημιες). Ολα επαφιενται στο ποσο "αυστηρα", η "καλιτεχνικα" θες να δεις τα πραγματα. 

Σ ευχαριστω για το βιβλιο παντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/7/2020 στις 11:52 ΜΜ, anax111 είπε

Όλη η μυθολογία γύρω από την δήθεν απεικόνιση της Μαρίας της Μαγδαληνής στην θέση του Απόστολου Ιωάννη είναι μια μούφα και μισή. Το σχέδιο του Ντα Βίντσι για τον μυστικό δείπνο σώζεται μέχρι σήμερα και γράφει πεντακάθαρα στην θέση του Αγίου Ιωάννη "Άγιος Ιωάννης" . Γενικά το 80% από αυτά που γράφει στο μυθιστόρημά "Κώδικας Ντα Βίντσι" ο Νταν Μπράουν είναι τρίχες. Κατά τα άλλα είναι ένα καταπληκτικό μυθιστόρημα αλλά γράφει του κόσμου τις ανακρίβειες. Έχει κληθεί πολλές φορές ο Νταν Μπράουν να έρθει σε τετ α τετ συνέντευξη με ιστορικούς τέχνης προκειμένου να δικαιολογήσει αυτά που γράφει και φυσικά δεν πήγε ποτέ. Ο Ντα Βίντσι διαφέρει κατά πολύ από αυτό που θέλουν σήμερα να τον παρουσιάσουν. Πίστευε στον Θεό και στην πρώτη σειρά της διαθήκης του γράφει "Αφήνω την ψυχή μου στα χέρια του Αρχαγγέλου Μιχαήλ και του Θεού." 

Την τοιχογραφία του Μυστικού Δείπνου την κατέστρεψε ο  ίδιος καθώς προσπάθησε να την στεγνώσει βάζοντας μαγκάλια μπροστά της και από τότε δεν συνήλθε ποτέ.  Ο Ντα Βίντσι σίγουρα υπήρξε πρωτοπόρος και ικανότατος ζωγράφος αλλά τα έργα του δεν έχουν όλα την ίδια ποιότητα και αυτό δημιουργεί πολλά προβλήματα στους ειδικούς. Π.χ. Ο Iωάννης ο Βαπτιστής του Λούβρου σαν ζωγραφική είναι δύο κλάσεις κάτω από την Τζοκόντα παρ όλο που είναι έργο μεταγενέστερο της Τζοκόντα. Προσωπικά πιστεύω ότι ούτε ο Χριστός Σωτήρας που του αποδόθηκε πρόσφατα και πουλήθηκε πάνω από 100 εκ. δολάρια είναι του Ντα Βίντσι αλλά οι δημοπρασίες έργων τέχνης είναι μεγάλη μπίζνα  και ο νοών νοείτω. 

Αρχικά,O Dan brown δεν χρειάζεται να δικαιολογήσει τίποτα σε ιστορικούς,εφόσον γραφει μυθιστόρημα.
Πέρα από αυτό όμως,τα περισσότερα που οι πολλοί άκουσαν πρώτη φορά εξαιτίας του βιβλίου αυτού,δεν είναι καν καινούρια για όσους ασχολούνται.Απλά οι μαζες τα άκουσαν πρώτη φορά εξαιτίας του συγκεκριμένου βιβλίου.
Ψάξε για το χωριο rennes-le-chateau στην γαλλία,την εκκλησία της μαρίας μαγδαληνής που έχουν εκεί, τους συμβολισμούς όλων των (ασυνηθιστων)εργων τεχνης που εχει εκεί(δαίμονες κλπ),τα λατινικά "Terribilis est locus iste"   στον ναο,το μουσείο που εστιάζει στους ναίτες ιππότες και τον ρόλο που (θεωρητικα τουλ) έπαιξαν και πως σχετίζονται με ολη την ιστορία του αγ. δισκοπότηρου και την μαρια μαγδαληνη,όπως και τι μπορει να συμβολίζουν και στην σχέση του τζίζας με την μαρία ,και άλλα πολλά που βαριέμαι να γράψω,αλλά σίγουρα ως ενδείξεις τουλ. φαίνονται πιο βάσιμες από άλλες ιστορίες τύπου "περπάτησε στο νερό ή έκανε το νερό κρασι".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, suffocater είπε

Αρχικά,O Dan brown δεν χρειάζεται να δικαιολογήσει τίποτα σε ιστορικούς,εφόσον γραφει μυθιστόρημα.
Πέρα από αυτό όμως,τα περισσότερα που οι πολλοί άκουσαν πρώτη φορά εξαιτίας του βιβλίου αυτού,δεν είναι καν καινούρια για όσους ασχολούνται.Απλά οι μαζες τα άκουσαν πρώτη φορά εξαιτίας του συγκεκριμένου βιβλίου.
Ψάξε για το χωριο rennes-le-chateau στην γαλλία,την εκκλησία της μαρίας μαγδαληνής που έχουν εκεί, τους συμβολισμούς όλων των (ασυνηθιστων)εργων τεχνης που εχει εκεί(δαίμονες κλπ),τα λατινικά "Terribilis est locus iste"   στον ναο,το μουσείο που εστιάζει στους ναίτες ιππότες και τον ρόλο που (θεωρητικα τουλ) έπαιξαν και πως σχετίζονται με ολη την ιστορία του αγ. δισκοπότηρου και την μαρια μαγδαληνη,όπως και τι μπορει να συμβολίζουν και στην σχέση του τζίζας με την μαρία ,και άλλα πολλά που βαριέμαι να γράψω,αλλά σίγουρα ως ενδείξεις τουλ. φαίνονται πιο βάσιμες από άλλες ιστορίες τύπου "περπάτησε στο νερό ή έκανε το νερό κρασι".

 

Βασικά αυτό που λες ότι δεν χρειάζεται να δικαιολογήσει τίποτα ισχύει για όλα τα μυθιστορήματα εκτός από τον "Κώδικα Ντα Βίντσι" και αυτό γιατί ο συγγραφέας γράφει στην σελίδα τίτλου ότι "Όλη η έρευνα για το βιβλίο είναι πραγματική". Αυτή ακριβώς η φράση είναι που δημιουργεί το όλο πρόβλημα. Όταν λες λοιπόν ότι η έρευνα είναι πραγματική σημαίνει ότι τα στοιχεία που παραθέτεις ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Όπως ο Άρθουρ Κλαρκ έκανε έρευνα για το ποιες πρέπει να είναι η διαστάσεις ενός διαστημικού σκάφους σε σχήμα κυλίνδρου ώστε να έχει με περιστροφή βαρύτητα  ίση με την γήινη στο "Ραντεβού με τον Ράμα" και όλα τα νούμερα που παραθέτει είναι πραγματικά. Αντίθετα ο Νταν Μπράουν αναφέρει ένα σωρό ανύπαρκτα στοιχεία που δεν υπάρχουν πουθενά. Όσο για αυτό που γράφεις για τον Rennew Le Chateau εάν είχες ασχοληθεί με συμβολισμούς μεσαιωνικών έργων τέχνης θα ήξερες ότι για όλα τα στοιχεία που αναφέρουν οι συνομοσιολόγοι υπάρχουν πολύ απλούστερες και τεκμηριωμένες επιστημονικά εξηγήσεις αλλά η παραφιλολογία πάντα διαστρεβλώνει τα στοιχεία ανάλογα με το τι θέλει να πουλήσει. Ότι ακριβώς κάνει εδώ κι χρόνια ο Λιακόπουλος πουλώντας χιλιάδες βιβλία στους αφελείς. Ότι ακριβώς γίνεται κάνουν και οι παραγωγοί του ντοκιμαντέρ Ancient Aliens με τις πυραμίδες παρουσιάζοντας δήθεν αποδείξεις για την κατασκευή τους από εξωγήινους την στιγμή που υπάρχουν ακριβείς περιγραφές στον Ηρόδοτο για την μέθοδο κατασκευής τους. 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, anax111 είπε

Βασικά αυτό που λες ότι δεν χρειάζεται να δικαιολογήσει τίποτα ισχύει για όλα τα μυθιστορήματα εκτός από τον "Κώδικα Ντα Βίντσι" και αυτό γιατί ο συγγραφέας γράφει στην σελίδα τίτλου ότι "Όλη η έρευνα για το βιβλίο είναι πραγματική". Αυτή ακριβώς η φράση είναι που δημιουργεί το όλο πρόβλημα. Όταν λες λοιπόν ότι η έρευνα είναι πραγματική σημαίνει ότι τα στοιχεία που παραθέτεις ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Όπως ο Άρθουρ Κλαρκ έκανε έρευνα για το ποιες πρέπει να είναι η διαστάσεις ενός διαστημικού σκάφους σε σχήμα κυλίνδρου ώστε να έχει με περιστροφή βαρύτητα  ίση με την γήινη στο "Ραντεβού με τον Ράμα" και όλα τα νούμερα που παραθέτει είναι πραγματικά. Αντίθετα ο Νταν Μπράουν αναφέρει ένα σωρό ανύπαρκτα στοιχεία που δεν υπάρχουν πουθενά. Όσο για αυτό που γράφεις για τον Rennew Le Chateau εάν είχες ασχοληθεί με συμβολισμούς μεσαιωνικών έργων τέχνης θα ήξερες ότι για όλα τα στοιχεία που αναφέρουν οι συνομοσιολόγοι υπάρχουν πολύ απλούστερες και τεκμηριωμένες επιστημονικά εξηγήσεις αλλά η παραφιλολογία πάντα διαστρεβλώνει τα στοιχεία ανάλογα με το τι θέλει να πουλήσει. Ότι ακριβώς κάνει εδώ κι χρόνια ο Λιακόπουλος πουλώντας χιλιάδες βιβλία στους αφελείς. Ότι ακριβώς γίνεται κάνουν και οι παραγωγοί του ντοκιμαντέρ Ancient Aliens με τις πυραμίδες παρουσιάζοντας δήθεν αποδείξεις για την κατασκευή τους από εξωγήινους την στιγμή που υπάρχουν ακριβείς περιγραφές στον Ηρόδοτο για την μέθοδο κατασκευής τους. 

Eγώ θα σου πω πως όταν έτρεξαν τον dan brown κάποιοι συγγραφείς για "λογοκλοπή",ακριβώς επειδή δεν ήταν πρώτη φορά που τα συγκεκριμένα πράγματα ακούγονταν, η βασική γραμμή υπεράσπισης ήταν πως δεν μπορείς να κατηγορήσεις κάποιον για λογοκλοπή,οταν μιλάς για πραγματικά,ιστορικά γεγονότα,και δικαιώθηκε. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ,  δεν ισχυρίζομαι πως όσα ισχυρίζονται οι παραπάνω θεωρίες που χρησιμοποιεί και ο dan brown είναι αληθείς,αλλά σίγουρα έχουν μια solid βάση, που αν μη τι άλλο,δεν απορρίπτονται με μία ανάγνωση ,όπως του λιακόπουλου.


 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/7/2020 στις 5:46 ΠΜ, Basil G είπε

Ιερομόναχοι ήταν, για αιώνας κατέστρεφαν και έσπαγαν και σκότωναν κόσμο. Την τέχνη αυτή την ανέχθηκαν μόνο επειδή απεικονίζει τα δικά τους. Αλλιώς... από ζωγραφική μόνο αγιογραφία μέχρι και τον Τσιμαμπούε και μουσική, μονοφωνία πριν τον Τζιοβάννι Παλεστρίνα!

 

To 90% των αρχαιοελληνικών έργων που μας σώζονται σήμερα προέρχονται από βυζαντινά χειρόγραφα μεταξύ 9ου και 14ου αιώνως οπότε αυτό που λες δεν ισχύει. Το υπόλοιπο 10% από παπύρους, λατινικές αραβικές και κοπτικές μεταφράσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...