Προς το περιεχόμενο
slayerized89

Αγορά νέου αυτοκινήτου - Γνώμες

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους,

Πρόκειται να αγοράσω το πρώτο μου αυτοκίνητο...επιτέλους γιατί έφτασα 31 για να γίνει αυτο. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα το αυτοκίνητο του πατέρα μου, ένα passat 2003 μοντέλο το οποίο έχει τη στιγμή που μιλάμε 500 χιλιάδες χλμ χωρίς να έχει βγάλει σοβαρά προβλήματα εκτός απο τα τελευταία χρόνια σε μπαταρίες, αντλία βενζίνης λόγω του ότι έχουμε βάλει αέριο εδω και 15 χρόνια περίπου κλπ ψηλά. Γενικά είμαστε ευχαριστημένοι δηλαδή απο την VW.

Απο τις πρώτες μου επιλογές λοιπόν αυτή τη στιγμή είναι το t roc και το tiguan. Ωστόσο, όπου σταθώ και όπου βρεθώ όλοι μου λένε μακριά απο VW και γενικά γερμανικά αυτοκίνητα, πάνε σε Ιάπωνες κλπ. Ποια είναι η άποψη σας για αυτό; Ξέρω ότι οι πρώτοι TSI κινητήρες έβγαλαν προβλήματα αλλα ισχύει το ίδιο και για τα καινούρια μοντέλα; Μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι η VW είναι 1η σε πωλήσεις ενω την παρουσιάζουν για τόσο προβληματική και η δική μου εμπειρία απο την VW είναι θετική.

Τώρα όσο αφορά τις προτιμήσεις μου, έχω budget 30.000 και μου αρέσεί το Peugeut 3008, τα Tiguan & T-Roc, το Jeep Compass, το Toyota CHR και αν μπορέσω να βρώ κάποια προσφορά στο μπατζετ μου ή εστω με μια μικρή υπερβαση μου αρέσουν και τα Audi Q3 και Mercendes GLA.

Αυτο που με προβληματίζει περισσότερο απ όλα είναι η αξιοπιστία. Δεν θα ήθελα να ψάχνω να αλλάξω αυτοκίνητο σε 10 χρόνια ούτε σε βάθος 10-15 χρόνων να πληρώσω αλλο ένα αυτοκίνητο στα συνεργεία. Οκ ξέρω ότι αυτά είναι και τυχερά αλλα προσπαθώ να κάνω την πιο ασφαλή επιλογή και δεν μπορώ να καταλήξω κάπου. Με ενδιαφέρει φυσικά και το κόστος συντήρησης, των service κλπ.

Ψάχνω για μια balanced και value for money επιλογή εντος του budget μου ενός αξιόπιστου αυτοκινήτου με φυσιολογικά κόστη συντήρησης αλλα ταυτόχρονα με ενδιαφέρει και μια ωραία έκδοση με καποια έξτρα...θα είναι το 1ο μου και το έχω μεράκι και έτσι αν πχ το tiguan βγαίνει γυμνό στα 25.000 ενώ το 3008 ίδια τιμή φουλ έξτρα θα πήγαινα στο 3008. 

Με βάση καθαρά τον συνδυασμό μπατζετ και έξτρα θα πήγαινα σε Tiguan ή T-Roc αλλα με προβληματίζει ότι ακούω για το group της VW.

Με ενδιαφέρει η γνώμη σας, ευχαριστώ!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά (έχοντας παραγγείλει το pegeot 2008), θα έπαιρνα με κλειστά μάτια το Q3, που με λίγο ψάξιμο και λίγο παζάρι, θα είναι και μέσα στο μπάτζετ σου και με επαρκή εξοπλισμό. Αν θέλει ο @paylidis ας σε καθοδηγήσει κάπως. Sorry για το tag. 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, chriskourou είπε

Προσωπικά (έχοντας παραγγείλει το pegeot 2008), θα έπαιρνα με κλειστά μάτια το Q3, που με λίγο ψάξιμο και λίγο παζάρι, θα είναι και μέσα στο μπάτζετ σου και με επαρκή εξοπλισμό. Αν θέλει ο @paylidis ας σε καθοδηγήσει κάπως. Sorry για το tag. 

Ευχαριστώ για το feedback σου και θα με βοηθήσει και ο φίλος στο tag αν γνωρίσει να απαντήσει. Πιστεύεις ότι με λίγο παζάρι μπορώ να βρω μια αξιοπρεπή έκδοση στα 30.000; Επίσης οι χώροι του Q3 πως είναι συγκριτικά με το Tiguan; Και τελευταία ερώτηση, τι παίζει απο εγγύηση, κόστος service κλπ; Είναι ακριβή η συντήρηση μελλοντικά;  Προβλήματα που θα έπρεπε να λάβω υπόψη; 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δώσε πληριοφορίες όπως πόσα χλμ κάνεις τον χρόνο, πόσα άτομα θα μπαίνουν στο αμάξι, υπάρχει οικογένεια, υπάρχει ανάγκη για χώρους, επιδόσεις, πάρκινγκ?

Το ότι πουλάει η VW σαν ζεστό ψωμί οφείλετε στο τρομερό τους μάρκετινγκ. Υπάρχουν αρκετά "καλύτερες" επιλογές από το troc.

Τ ΡΟΚ και Τιγκουαν είναι σε διαφορετικές κατηγορίες (b και c segment)

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, hountalas είπε

Δώσε πληριοφορίες όπως πόσα χλμ κάνεις τον χρόνο, πόσα άτομα θα μπαίνουν στο αμάξι, υπάρχει οικογένεια, υπάρχει ανάγκη για χώρους, επιδόσεις, πάρκινγκ?

Το ότι πουλάει η VW σαν ζεστό ψωμί οφείλετε στο τρομερό τους μάρκετινγκ. Υπάρχουν αρκετά "καλύτερες" επιλογές από το troc.

Τ ΡΟΚ και Τιγκουαν είναι σε διαφορετικές κατηγορίες (b και c segment)

Πιστεύω μεταξύ 15.000-20.000 χλμ πάνω κάτω ανα έτος. Για την ώρα δεν υπάρχει άμεση ανάγκη για χώρους αλλα δεν πρόκειται να αλλάξω στο μελλον όταν έρθουν με το καλό παιδιά στην οικογένεια οπότε υπολογίζω απο τώρα στους χώρους, θα ήθελα ειδανικά να καλύπτει μια οικογένια τετραμελή σε φυσιολογικά επίπεδα. Ανάγκη για παρκιν δεν έχω ιδιαίτερα γιατί ζω επαρχία και όσο αφορά τις επιδόσεις κάνω φυσιολογική οδήγηση δεν με ενδιαφέρουν τρελές επιδόσεις αλλα σε μεγάλο δρόμο πάω με 130-140 και θέλω να νιώθω άνεση με το αυτοκίνητο σε ανηφόρες και προσπεράσεις, μέχρι εκεί. 

Το t roc είναι στις επιλογές μου γιατί απλα μου αρέσει εμφανισιακά και αν δεν έχει μεγάλες διαφορές στους χώρους σε σχέση με ένα tiguan θα πήγαινα με t roc γιατί μια πλούσια έκδοση του t roc βγαίνει όσο ένα πιο γυμνό tiguan.

Απο εκεί και πέρα θα ήθελα να ακούσω προτάσεις και γνώμες και φυσικά τι παίζει τελικά με την αξιοπιστία της VW γενικότερα. Και οκ το καταλαβαίνω αυτο για το μαρκετινγκ αλλα πόσο μπορεί να κρατήσει το μαρκετινγκ σε βάθος χρόνου μια εταιρεία που είναι τόσο προβληματική όσο παρουσιάζεται πως είναι η VW; Είναι όντως τόσο χάλια όσο ακούγεται η αυτό ισχύει απλά για παλιότερα μοντέλα; Ποια είναι η αξιοπιστία των τελευταίων μοντέλων της VW την τελευταία 5ετία; 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο εδώ μέσα δεν είναι αξιόπιστη η VW,για αγορά αυτοκινήτου ρώτησε σε σοβαρά φόρουμ αυτοκίνησης και ψάξε και σε site εξωτερικού.ΟΧΙ εδώ μέσα,αν πάλι θέλεις να ακούσεις τους κολλημένους εδώ,συνέχισε.

  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, jmmys είπε

Μόνο εδώ μέσα δεν είναι αξιόπιστη η VW,για αγορά αυτοκινήτου ρώτησε σε σοβαρά φόρουμ αυτοκίνησης και ψάξε και σε site εξωτερικού.ΟΧΙ εδώ μέσα,αν πάλι θέλεις να ακούσεις τους κολλημένους εδώ,συνέχισε.

Δεν ξέρω πραγματικά που και τι να ψάξω και ποιον να πιστέψω. Άλλοι λένε μακριά απο γαλλικά αυτοκίνητα, άλλοι όχι γερμανικά...δεν ξέρω ειλικρινά. Κάνω απλά μια πρώτη έρευνα. Έξω απο τα forum πάντως μεταξύ γνωστών, φίλων κλπ ακούω τα ίδια για την VW. Εγώ ξανά λέω απο προσωπική εμπειρία έρχομαι απο ένα passat 2003 με 500.000 χλμ το οποίο βγήκε θηρίο...Αλλα είχε άλλη μηχανή τότε νομίζω ότι μετά οι TSI βγήκαν προβληματικοί και δεν ξέρω πόσο έχει βελτιωθεί αυτό μέχρι και τα τελευταία μοντέλα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα τα αυτοκίνητα πλέον είναι καλά ΑΝ δεν τα ξεσκίζεις στην οδήγηση, βάζεις καύσιμο καλής ποιότητας, τα συντηρείς σωστά όπως λέει το εργοστάσιο και όχι όπως βολεύει την τσέπη μας, ή όπως ξέρει ο μαστροΜήτσος στη γωνία. Τώρα αν βγάλει θέμα κανένα ηλεκτρικό περιφερειακό δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλό το αυτοκίνητο, απλά τα ηλεκτρονικά είναι ευαίσθητα σε όλα τα αυτοκίνητα. 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, giorgos_di είπε

Όλα τα αυτοκίνητα πλέον είναι καλά ΑΝ δεν τα ξεσκίζεις στην οδήγηση, βάζεις καύσιμο καλής ποιότητας, τα συντηρείς σωστά όπως λέει το εργοστάσιο και όχι όπως βολεύει την τσέπη μας, ή όπως ξέρει ο μαστροΜήτσος στη γωνία. Τώρα αν βγάλει θέμα κανένα ηλεκτρικό περιφερειακό δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλό το αυτοκίνητο, απλά τα ηλεκτρονικά είναι ευαίσθητα σε όλα τα αυτοκίνητα. 

Πλέον όμως τα αυτοκίνητα είναι σχεδόν εξολοκλήρου ηλεκτρονικά...ηλεκτρονικά χειρόφρενα ηλεκτρονικά τα πάντα. Αν είναι να χαλάνε συνέχεια ηλεκτρονικά πράγματα (που ξέρω ότι είναι ευαίσθητα) και είσαι κάθε 6 μήνες 300-500 ευρώ για να φτιάχνεις τέτοιες ζημιές δεν λέει...αυτό εννοώ γενικά όσο αφορά αξιοπιστία εκτός απο τα μηχανικά φυσικά.

Το καύσιμο καλής ποιότητας είναι σημαντικό αλλά ακόμη και εκεί πως μπορείς να είσαι σίγουρος απο που βάζεις και αν είναι καλό ή όχι; 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα χλμ που κάνεις μπορείς να κοιτάξεις και diesel τότε. Το τ ροκ το απέρριψα λόγω εσωτερικού πλαστικού. Δεν λέω ότι είναι άσχημο ή δεν έχει χώρους απλά στα 25000+ που έχει η έκδοση experience (που γίνεται σωστό το αυτοκίνητο) θα μου κακοφαινόταν το σκληρό ταμπλό. Φυσικά όλα τα vw είναι λίγο πολύ safe επιλογές όσων αφορά την σχεδίαση μέσα - έξω. Κάτι πάει να κάνει το golf 8 με το νέο εσωτερικό του.

Τώρα στα b segment έχεις πολλές επιλογές και καλό είναι να δεις ποια σου αρέσουν και ποια όχι.

Τα dsg πονάνε στην περίπτωση που παρουσιάσει βλάβη και παρουσιάζουν με συχνότητα επικίνδυνη σε μερικά αμάξια και ειδικά χωρίς σκίσιμο. Τώρα λάδι καίγανε τα 1.4 tsi παλιότερα. Εφόσον πας σε μηχανικό κιβώτιο δεν θα υπάρχει μεγάλο θέμα πιστεύω.

Είναι καθαρά θέμα επιλογών και τι ζητάς από το αυτοκίνητο που θα αγοράσεις. Εγώ πχ είχα θέσει ως ελάχιστες προδιαγραφές led φώτα, cruise control, ψηφιακό πίνακα, ημιδερμάτινο σαλόνι, κάμερες οπισθοπορείας, αισθητήρες περιμετρικά και το κυριότερο να το βλέπω και να μου αρέσει. Τελικά κατέληξα σε 2008 allure 1.2 100hp μετά από 3 test drive για να διαπιστώσω αν τα άλογα είναι οκ. Θα ήθελα να έχει και blind spot, προβολάκια, πίσω βραχιόνιο αλλά δεν γίνεται να τα βρεις όλα.

Δες το τ ροκ , οδήγησε το σε διαδρομή με κίνηση αλλά και σε περιφερειακό και δυο και τρεις φορές.

Σαν γενικός κανόνας οι πιο premium μάρκες (σε αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας) άσχετα που είναι ακριβότερες υπολείπονται και σε εξοπλισμό και δεν πιστεύω ότι προσφέρουν κάτι παραπάνω σε ποιότητα κύλισης. Αλλάζει το θέμα στην ηχομόνωση, στο αν έχει πίσω πολλαπλούς και σε τιμές ανταλλακτικών και σέρβις

Επεξ/σία από hountalas

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, slayerized89 είπε

Πλέον όμως τα αυτοκίνητα είναι σχεδόν εξολοκλήρου ηλεκτρονικά...ηλεκτρονικά χειρόφρενα ηλεκτρονικά τα πάντα. Αν είναι να χαλάνε συνέχεια ηλεκτρονικά πράγματα (που ξέρω ότι είναι ευαίσθητα) και είσαι κάθε 6 μήνες 300-500 ευρώ για να φτιάχνεις τέτοιες ζημιές δεν λέει...αυτό εννοώ γενικά όσο αφορά αξιοπιστία εκτός απο τα μηχανικά φυσικά.

Το καύσιμο καλής ποιότητας είναι σημαντικό αλλά ακόμη και εκεί πως μπορείς να είσαι σίγουρος απο που βάζεις και αν είναι καλό ή όχι; 

Δεν εγγυάται κανείς ότι τα ηλεκτρονικά θα χαλάνε συνέχεια, βελτιώνεται και η ζωή αυτών με τα χρόνια. Στο κακό σενάριο που όλα είναι αναλώσιμα, μια πολυετής εγγύηση σου λύνει κάπως τα χέρια, εκεί μπορείς να επιλέξεις κατασκευαστή. Επιπλέον, μπορείς να δεις λίστες  από ανεξάρτητους οργανισμούς, βλ. jdpower σε ότι αφορά την αξιοπιστία κατασκευαστών και μοντέλων τους. 

Το καύσιμο μπορείς να τεστάρεις πόσα χιλιόμετρα σου βγάζει, αν "κόβει" το αμάξι σε επιταχύνσεις.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 λεπτά πριν, hountalas είπε

Στα χλμ που κάνεις μπορείς να κοιτάξεις και diesel τότε. Το τ ροκ το απέρριψα λόγω εσωτερικού πλαστικού. Δεν λέω ότι είναι άσχημο ή δεν έχει χώρους απλά στα 25000+ που έχει η έκδοση experience (που γίνεται σωστό το αυτοκίνητο) θα μου κακοφαινόταν το σκληρό ταμπλό. Φυσικά όλα τα vw είναι λίγο πολύ safe επιλογές όσων αφορά την σχεδίαση μέσα - έξω. Κάτι πάει να κάνει το golf 8 με το νέο εσωτερικό του.

Τώρα στα b segment έχεις πολλές επιλογές και καλό είναι να δεις ποια σου αρέσουν και ποια όχι.

Τα dsg πονάνε στην περίπτωση που παρουσιάσει βλάβη και παρουσιάζουν με συχνότητα επικίνδυνη σε μερικά αμάξια και ειδικά χωρίς σκίσιμο. Τώρα λάδι καίγανε τα 1.4 tsi παλιότερα. Εφόσον πας σε μηχανικό κιβώτιο δεν θα υπάρχει μεγάλο θέμα πιστεύω.

Είναι καθαρά θέμα επιλογών και τι ζητάς από το αυτοκίνητο που θα αγοράσεις. Εγώ πχ είχα θέσει ως ελάχιστες προδιαγραφές led φώτα, cruise control, ψηφιακό πίνακα, ημιδερμάτινο σαλόνι, κάμερες οπισθοπορείας, αισθητήρες περιμετρικά και το κυριότερο να το βλέπω και να μου αρέσει. Τελικά κατέληξα σε 2008 allure 1.2 100hp μετά από 3 test drive για να διαπιστώσω αν τα άλογα είναι οκ. Θα ήθελα να έχει και blind spot, προβολάκια, πίσω βραχιόνιο αλλά δεν γίνεται να τα βρεις όλα.

Δες το τ ροκ , οδήγησε το σε διαδρομή με κίνηση αλλά και σε περιφερειακό και δυο και τρεις φορές.

Σαν γενικός κανόνας οι πιο premium μάρκες (σε αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας) άσχετα που είναι ακριβότερες υπολείπονται και σε εξοπλισμό και δεν πιστεύω ότι προσφέρουν κάτι παραπάνω σε ποιότητα κύλισης. Αλλάζει το θέμα στην ηχομόνωση, στο αν έχει πίσω πολλαπλούς και σε τιμές ανταλλακτικών και σέρβις

Η μόνη σου ένσταση δηλαδή όσο αφορά το T-roc είναι τα εσωτερικά πλαστικά ; Θεωρείς ότι αν μου αρέσει παρόλα αυτά είναι μια καλή επιλογή είτε αυτό είτε το tiguan; Για τα tsi έχω ακούσει και για λάδι, και για καδένες στα tiguan και διάφορα, έχουν λυθεί αυτά τα προβλήματα πλέον; Ta VW είναι safe επιλογή εμφανισιακά όπως λες αλλά δεν ξέρω για αξιοπιστία μηχανής, ηλεκτρονικών συστημάτων κλπ όπως και επίσης κόστος ανταλλακτικών και συνεργείων για την συντήρηση τους κλπ.

Σε πετρέλαιο δεν πάω γιατί φοβάμαι μην πουν μετά απο 5-10 χρόνια ότι απαγορεύονται τα EURO 6 κλπ, γενικά το θεωρώ ρίσκο εκτός απο το ότι ακούω και εγώ πως βγάζουν προβλήματα και η επιδιόρθωση είναι πανάκριβη... 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο t roc θα ήθελα την έκδοση experience η οποία ξεκινάει από τα 26.890 χωρίς μεταλλικό και έξοδα πινακίδας. Αν κατέβαινα μια έκδοση και πήγαινα στην advance πήγαινα στα 22.000 με ψηφιακό πίνακα οργάνων αλλά με φώτα αλογόνου, χωρίς κάμερα οπισθοπορείας. Τα ημι δερμάτινα καθίσματα νταξει κλαιν αλλά και αυτά λείπουν. Μεταξύ 2008 και τ ροκ το 1ο είναι φυσικά πιο σύγχρονο σχεδιαστικά στα μάτια μου. 22100 το 2008 , 23 περίπου να έβγαινε κλειδί το τ ροκ με τις ελλείψεις που ανέφερα.

Μεταξύ αυτών είδα puma, juke, caprtur, focus , corolla, golf 8 και σκεφτόμουνα για το νέο leon. Κατέληξα σε suv γιατί με βολεύουν περισσότερο. Α και το xceed είδα αλλά και αυτό απορριφθεί.

Φυσικά να ξαναπώ ότι απέρριψα όλα αυτά τα οχήματα για τον λόγο του ότι δεν με κάλυπτε στα περισσότερα που ζητούσα.

Πολύ σημαντικό να τα οδηγήσεις όλα άσχετα άμα έιναι στην λίστα σου. Είναι πιο εύκολο να διαμορφώσεις άποψη μετά.

Ξεκίνα τσάρκα σε αντιπροσωπείες έχει φάση !

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mazda κοίταξες? Έχει το CX30 το οποίο είναι ένα ψηλότερο 3άρι. Αρκετά ποιοτικό, και με αξιόπιστο brand name.

Επεξ/σία από giorgos_di

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.