Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Βενζίνη Shell V-Power


iSAD

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Οσο και η shell.

Δεν θα βρεις καλυτερη βενζινη απο την Racing παντως αυτη την στιγμη, οχι εστω αναμεσα στις "απλες" βενζινες (υπαρχουν και βενζινες - η καλυτερα "υγρα" - που ειναι για ειδικα αυτοκινητα που δεν τις εχουμε εδω, η εστω οχι στα πρατηρια).

Επεξ/σία από Salvation81
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 258
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Το υπεραναλύεις. Χωρίς λόγο.

Βάζε ότι προτείνει ο κατασκευαστής.

Αυτό με την προσθήκη νερού στην βενζίνη είναι παραμύθι. Το νερό είναι μη οργανικός διαλύτης και κανένας "βενζινάς" δεν μπορεί να το αναμίξει με τη βενζίνη. Οι νοθείες είναι συνήθως με φθηνές και κακής

Η βενζίνη με πολλά οκτανια είναι κατάλληλη για κινητήρες με υψηλό λόγο συμπίεσης. Σε κάτι σαξόραλα, και βαγκ του 90-00 δεν κάνει απολύτως τίποτα. Όχι μόνο δεν κάνει αλλά είναι χειρότερη από την απλή. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Δεν θα βρεις καλυτερη βενζινη απο την Racing παντως αυτη την στιγμη, οχι εστω αναμεσα στις "απλες" βενζινες (υπαρχουν και βενζινες - η καλυτερα "υγρα" - που ειναι για ειδικα αυτοκινητα που δεν τις εχουμε εδω, η εστω οχι στα πρατηρια).

Η MotorOil στην Ελλάδα έχει την Shell όπως και τα ΕΛΠΕ έχουν την ΒΡ.

Η racing ερχόταν απο έξω,νομίζω Ολλανδία,δεν ξέρω αν συνεχίζει αυτό.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Η MotorOil στην Ελλάδα έχει την Shell όπως και τα ΕΛΠΕ έχουν την ΒΡ.

Η racing ερχόταν απο έξω,νομίζω Ολλανδία,δεν ξέρω αν συνεχίζει αυτό.

Ακριβως, ερχοταν και ερχεται απεξω ακομα (απο οσο γνωριζω εστω - δεν θυμαμαι χωρα προελευσης ομως).

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεπώς, με την 98άρα θα δω κάποια βελτίωση στο ταξίδι (περισσότερα χιλιόμετρα ίσως;). Το όχημα είναι i20 1.4 του 2010. Συνήθως του βάζω 98άρα αλλά και καθαριστικό απλά σκέφτομαι μήπως η 95άρα τελικά δε κάνει καμία διαφορά, ειδικά στην αυτονομία. Το τραβηγμα είναι άλλο θέμα, σαφώς καλύτερη η 98άρα (φαντάζομαι)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, blackraven είπε

Όλες οι εταιρίες έχουν καλά καύσιμα,τα πρατήρια είναι το θέμα τι κάνουν.Εταιρικά πρατήρια (μπορείς μέσα απο το σαιτ κάθε εταιρίας να τα βρείς) είναι θεωρητικά πιο αξιόπιστα απο πλευράς νοθείας καθώς θα αμαυρωθεί το όνομα της εταιρίας αμα βρεθεί κάτι.Βενζινάδες είναι πιο επικίνδυνοι αλλά και εκεί τα κρούσματα μαζεύτηκαν κατα πολύ πιο εύκολο να σε κλέψουν στην ποσότητα της αντλίας παρά σε ποιότητα καυσίμου.

Πως καταλαβαίνει κανείς αν κάποιο πρατήριο είναι εταιρικό ή όχι για την περίπτωση της Shell αλλά και των άλλων brand;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, icsd08063 είπε

Πως καταλαβαίνει κανείς αν κάποιο πρατήριο είναι εταιρικό ή όχι για την περίπτωση της Shell αλλά και των άλλων brand;

https://www.coralenergy.gr/για-τον-ιδιώτη/πρατήρια-shell/

Τα Ερμής είναι τα εταιρικά αν θυμάμαι καλά.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, icsd08063 είπε

Πως καταλαβαίνει κανείς αν κάποιο πρατήριο είναι εταιρικό ή όχι για την περίπτωση της Shell αλλά και των άλλων brand;

ΕΡΜΗΣ ΑΕΜΕΕ & ΜΥΡΤΕΑ ΑΕ

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
34 λεπτά πριν, icsd08063 είπε

Πως καταλαβαίνει κανείς αν κάποιο πρατήριο είναι εταιρικό ή όχι για την περίπτωση της Shell αλλά και των άλλων brand;

και ΚΑΛΥΨΩ για EKO και ΒP

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
36 λεπτά πριν, icsd08063 είπε

Πως καταλαβαίνει κανείς αν κάποιο πρατήριο είναι εταιρικό ή όχι για την περίπτωση της Shell αλλά και των άλλων brand;

Δεν παίζει και τόσο ρόλο μιας και 2 shell στο Βόλο αν και εταιρικά , το ένα είναι αν σου κάτσει (έχω 3 χρόνια να βάλω βέβαια) και το άλλο στάνταρ μάπα 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/7/2020 στις 10:07 ΜΜ, Dinos1973 είπε

Θα τρελαθούμε ......ρωγμές σε κινητήρα από χρήση 100αρας........πραγματικά τι πίνετε μερικοί ?

+ κάπου έχασε την μπάλα ο ηλεκτρονικός ψεκασμός δεν δουλεύει ετσι.......δεν θα ψεκάσει ίδια ποσότητα για να πάρεις περισσότερη δύναμη θα ψεκάσει μικρότερη ποσότητα για να πάρεις την ίδια δύναμη από την 95 πχ... ετσι εκρήξεις δεν αλλάζουν μαλιστα ειναι ποιο καθαρές (χωρικός τόσα καταληπα) ετσι κινητήρα καθαρίζει
στο καρμπουρατερ βέβαια δεν παιζει αυτο

εγω οταν πάω μεγαλο ταξίδι στην εθνική πχ θεσσαλονικη αθηνα και πίσω βάζω shell v power racing διαφορά στο ταξίδι τεράστια (έως και 30% ανετα) ειδικα αν εισαι σε cruize controll ανετα θα ελεγα τρώει αέρα  και οχι βενζίνη. στην πολη δεν ξερω αν υπαρχή μεγάλη διαφορά εως και καθόλου θα έλεγα (και αυτοκίνητο ειναι σχετικα ελαφρι ουτε 1 τονος
 

Επεξ/σία από Black Demis
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 12/7/2020 στις 6:06 ΜΜ, iSAD είπε

Καλησπέρα θέλω να κάνω μια ερώτηση , έχω το Opel Corsa E καινούργιο πριν κάνα 3 μηνο και θέλω να ρωτήσω για την βενζίνη. Εγώ βάζω σταθερά από ένα cyclon βενζινάδικο , άκουσα ότι κάθε Τρίτη νομίζω η shell βγάζει την 97-98 οκτάνια στην τιμή της κανονικής , αλλά επίσης άκουσα μακρυά από αυτή την εταιρία. Τι έχετε να πείτε εσείς? Το αμάξι είναι 1400 90 άλογα δεν του είναι τόσο αναγκαία η 100αρα αλλά θέλω να βάζω όσο πιο συχνά με παίρνει για καλό του κινητήρα.

Ευχαριστώ

    Προσωπικά δεν καταλαβαίνω την ανάγκη για τέτοιου είδους καύσιμο , υποθέτω πως έχει να κάνει με το περί νεότητας του οχήματος και το συνοδευτικό μεράκι .

   Για την εταιρεία δεν βλέπω τον λόγο να μείνει κανείς μακριά , αντίθετα και για όσο καιρό έβαζα από την Shell δεν υπήρξε ποτέ το ελάχιστο σαν πρόβλημα . Μάλιστα θα λέγαμε πως ένας καλός λόγος είναι πως χρησιμοποιώντας την κάρτα πιστότητας που διαθέτουν , αποδυκνειεται εύκολα πως ο ανεφοδιασμός γίνεται μόνο σε δικά τους καταστήματα , ώστε σε περίπτωση αστοχίας καμιάς αντλίας καυσίμου ας πούμε , να υπάρχουν επιχειρήματα . Εννοείται πως δεν θα απαιτήσει κανείς αποζημίωση για αντλία σε αυτοκίνητο 20ετιας άλλα σε καινούργιο .

  Έφυγα διότι η κάρτα πιστότητας που έδιναν είχε απίστευτους όρους , δλδ κάποιος για να πάρει ένα σετ υαλοκαθαριστήρες έπρεπε να βάζει καύσιμο επί δύο χρόνια . Όσο για τα υπόλοιπα δώρα , οι πόντοι που έπρεπε να συμπληρώσει κανείς δεν μπορούσαν να συγκεντρωθούν ούτε σε τρείς ζωές . Συν βέβαια ότι κάθε φορά που έμπαινα για καύσιμο με ζαλιζαν στην κυριολεξία με την V power , εγώ τους έλεγα ευχαριστώ δεν θέλω 200 άλογα ιπποδύναμη και τους έλεγα απλή αμόλυβδη .

   Στο καύσιμο λοιπόν , εφόσον ο κατασκευαστής αναφέρει πως χρειάζεται απλή αμόλυβδη , οτιδήποτε άλλο είναι πλεονασμός και χάσιμο χρόνου και χρημάτων .

  Η απλή αμόλυβδη έχει ένα ποσοστό λαδιού μέσα της το οποίο λιπαίνει τον κινητήρα σε σχέση με την όποια Super αμόλυβδη , η οποία έχοντας περισσότερα οκτάνια είναι σίγουρα πιο πτητική με ελάχιστες ικανότητες λίπανσης η δε ωφέλεια στον κινητήρα είναι θεωρητική για ναχαμε να λέγαμε . 

   Η καθαρότητα του καυσίμου έχει να κάνει με το σταθμό ( βενζινάδικο ) όπου , όσο μεγαλύτερη κατανάλωση έχει , πάνω από 10 χιλιολιτρα , μπορεί να προσφέρει καλύτερη τιμή , αφού την αγοράζει φθηνότερα και εδώ να πούμε ότι μιλάμε για επώνυμους σταθμούς , αφού υπάρχουν κι' άλλοι φθηνοί , άλλα ....... 

  Προτιμάτε ένα σταθμό , άντε δύο για λόγους πήγαινε έλα η απόστασης που κινείστε , δεν αφήνετε το ρεζερβουάρ να αδειάσει , να μην ανάψει το λαμπάκι , αφού τα κατακάθια του καυσίμου που θα δημιουργηθούν έτσι κι' αλλιώς θα βρουν πιο εύκολα το δρόμο τους για την αντλία . Η αντλία αν είστε σχολαστικός , μπορείτε να ελέγξετε αν δέχεται συντήρηση , καμία αλλαγή φίλτρου , δεν νομίζω βέβαια , αλλά ίσως βρεθεί κάποιος που να πιάνουν τα χέρια του .

   Όσο για την κατανάλωση , η super αμόλυβδη δεν πρόκειται να δώσει ουσιαστική διαφορά , ο τρόπος που κινείστε και οι συνθήκες είναι αυτές που χρειάζεται να δείτε . Για κατανάλωση , πρώτα τέσσερα σωστά φουσκωμένα λάστιχα , καλά μπουζί , σωστά συντηρημενος κινητήρας κι' από εκεί και πέρα έχει να κάνει με τις οδηγικες συνήθειες του καθενός , πόσο βαρύ πόδι έχει , με ποιον τρόπο αλλάζει ταχύτητες ......... 

  Απλή αμόλυβδη και τίποτε παραπάνω από έναν η δύο σταθμούς .

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, Black Demis είπε

+ κάπου έχασε την μπάλα ο ηλεκτρονικός ψεκασμός δεν δουλεύει ετσι.......δεν θα ψεκάσει ίδια ποσότητα για να πάρεις περισσότερη δύναμη θα ψεκάσει μικρότερη ποσότητα για να πάρεις την ίδια δύναμη από την 95 πχ... ετσι εκρήξεις δεν αλλάζουν μαλιστα ειναι ποιο καθαρές (χωρικός τόσα καταληπα) ετσι κινητήρα καθαρίζει
στο καρβουρατερ βεβαια δεν παιζει αυτο

Το αβάνς δεν αλλάζει;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, Black Demis είπε

+ κάπου έχασε την μπάλα ο ηλεκτρονικός ψεκασμός δεν δουλεύει ετσι.......δεν θα ψεκάσει ίδια ποσότητα για να πάρεις περισσότερη δύναμη θα ψεκάσει μικρότερη ποσότητα για να πάρεις την ίδια δύναμη από την 95 πχ... ετσι εκρήξεις δεν αλλάζουν μαλιστα ειναι ποιο καθαρές (χωρικός τόσα καταληπα) ετσι κινητήρα καθαρίζει
στο καρβουρατερ βεβαια δεν παιζει αυτο

Δηλαδή έχει άλλη θερμογόνο η βενζίνη των 95 άλλη των 98 και άλλη των 100 οκτανίων ?

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.