Προς το περιεχόμενο

Βενζίνη Shell V-Power


iSAD

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Kostasm45 είπε

Δηλαδή έχει άλλη θερμογόνο η βενζίνη των 95 άλλη των 98 και άλλη των 100 οκτανίων ?

περισσότερο έργο παράγει ίδια ποσότητα.... αυτό δεν ξερω αν κολλάει ακριβός η λέξη θερμογόνο  δύναμη εδώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Black Demis είπε

περισσότερο έργο παράγει ίδια ποσότητα.... αυτό δεν ξερω αν κολλάει ακριβός η λέξη θερμογόνο  δύναμη εδώ

Με ποιο τρόπο ακριβώς ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Black Demis είπε

+ κάπου έχασε την μπάλα ο ηλεκτρονικός ψεκασμός δεν δουλεύει ετσι.......δεν θα ψεκάσει ίδια ποσότητα για να πάρεις περισσότερη δύναμη θα ψεκάσει μικρότερη ποσότητα για να πάρεις την ίδια δύναμη από την 95 πχ... ετσι εκρήξεις δεν αλλάζουν μαλιστα ειναι ποιο καθαρές (χωρικός τόσα καταληπα) ετσι κινητήρα καθαρίζει
στο καρμπουρατερ βέβαια δεν παιζει αυτο

εγω οταν πάω μεγαλο ταξίδι στην εθνική πχ θεσσαλονικη αθηνα και πίσω βάζω shell v power racing διαφορά στο ταξίδι τεράστια (έως και 30% ανετα) ειδικα αν εισαι σε cruize controll ανετα θα ελεγα τρώει αέρα  και οχι βενζίνη. στην πολη δεν ξερω αν υπαρχή μεγάλη διαφορά εως και καθόλου θα έλεγα (και αυτοκίνητο ειναι σχετικα ελαφρι ουτε 1 τονος
 

30% αυξηση σε τι? σε χιλιομετρα που βγαζει?

δλδ εαν βγαζεις με νορμαλ βενζινη 600χλμ,με v power βγαζεις 780?Στην ιδια διαδρομη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Kostasm45 είπε

Με ποιο τρόπο ακριβώς ?

4 λεπτά πριν, tutuyo είπε

30% αυξηση σε τι? σε χιλιομετρα που βγαζει?

δλδ εαν βγαζεις με νορμαλ βενζινη 600χλμ,με v power βγαζεις 780?Στην ιδια διαδρομη?

ας δούμε ένα παράδειγμα στο δικό μου αυτοκίνητο (colt 1.3 100hp 2012) βάζω κλασσική 95 της γειτονιάς και πάω θεσσαλονικη αθηνα χοντρικά χοντρικά βγάζω 600 χιλομετρα (μπαίνω στην πόλη και κάνω και βόλτες δλδ )
όταν βάζω v power racing την ίδια διαδρομή με ίδια ταχύτητα (130 σε cruize control πάντα) βγάζω έως και 750 εχω δει και 770 μια φορά και λιγοτερο θόρυβο

ετσι συμπέρασμα αυτοκίνητο ψεκάζει λιγοτερα και παράγει το ίδιο έργο 

έχει γίνει δοκιμή πάρα πολλές φορές το κοίλο ειναι οτι με την κλασσικη 100 της γειτονιάς (που λέμε) η διάφορα ειναι αν όχι μηδέν εκεί κοντά τουλάχιστον 
για καποιο λόγο μονο η v power racing παράγει οτι παράγει και το κακό ειναι ειναι μακριά απο το σπίτι και μόνο οταν παω ταξίδι την βάζω

απο την αλλη στην πόλη μπορώ να πω δεν βλέπω και πολλές διαφορές (άλλα εκεί κατά 99 φταίει το πόδι μου και ο μα...ς μου χαρακτήρας)

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι βενζίνάδες μπορώ να πω ότι είναι ποιο τίμιοι από τα συνεργεία μοτοσυκλετών και από τα καταστήματα ανταλλακτικών μοτο μ αυτά που έχουν δει τα μάτια μου.Εκεί υπάρχουν τα αρχιλαμόγια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Black Demis είπε

ας δούμε ένα παράδειγμα στο δικό μου αυτοκίνητο (colt 1.3 100hp 2012) βάζω κλασσική 95 της γειτονιάς και πάω θεσσαλονικη αθηνα χοντρικά χοντρικά βγάζω 600 χιλομετρα (μπαίνω στην πόλη και κάνω και βόλτες δλδ )
όταν βάζω v power racing την ίδια διαδρομή με ίδια ταχύτητα (130 σε cruize control πάντα) βγάζω έως και 750 εχω δει και 770 μια φορά και λιγοτερο θόρυβο

ετσι συμπέρασμα αυτοκίνητο ψεκάζει λιγοτερα και παράγει το ίδιο έργο 

Φιλικά πάντα , χωρίς να θέλω να παραστήσω τον έξυπνο και προφανώς δεν απευθύνομαι  μόνο σε εσένα , αλλά σε οποιοδήποτε έχει διάθεση , αν μη τι άλλο να έχει τεκμηριωμένη άποψη , υπάρχουν βιβλία ΜΕΚ i , ΜΕΚ ii ακόμα του τεχνικού Λυκείου όπου μπορείτε να μάθετε βασικές έννοιες για τους βενζινοκινητήρες και βασικά έννοιες των καυσίμων . Θα δεις ότι θα αναθεωρήσεις πολλά από αυτά που πίστευες και θα βάζεις και τα γέλια με αυτά που ακούς .

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/7/2020 στις 6:06 ΜΜ, iSAD είπε

Καλησπέρα θέλω να κάνω μια ερώτηση , έχω το Opel Corsa E καινούργιο πριν κάνα 3 μηνο και θέλω να ρωτήσω για την βενζίνη. Εγώ βάζω σταθερά από ένα cyclon βενζινάδικο , άκουσα ότι κάθε Τρίτη νομίζω η shell βγάζει την 97-98 οκτάνια στην τιμή της κανονικής , αλλά επίσης άκουσα μακρυά από αυτή την εταιρία. Τι έχετε να πείτε εσείς? Το αμάξι είναι 1400 90 άλογα δεν του είναι τόσο αναγκαία η 100αρα αλλά θέλω να βάζω όσο πιο συχνά με παίρνει για καλό του κινητήρα.

Ευχαριστώ

    Όσο για την αντλία βενζίνης ( όχι πετρελαίου ) οι τυχόν ζημίες που θα προκύψουν δεν έχουν πάντα να κάνουν με το καύσιμο , άλλα και με τα ρεύματα . Μένει η αντλία από ρεύμα , δεν κρατάει καύσιμο για να ξεκινήσει ο κινητήρας ......... εσείς γυρίζετε την μίζα , όλα γυρίζουν σωστά , σκάσιμο μηδέν . Κατεβαίνετε , πηγαίνετε από εκεί που είναι η τάπα της βενζίνης συνήθως , σκύβετε κάτω από το αυτοκίνητο , εκεί που βρίσκεται το ρεζερβουάρ , του δίνετε τρία δυνατά χτυπήματα από κάτω με το χέρι , όχι περισσότερα και λέμε χτυπήματα όχι χάδια , γυρνάτε πίσω , αν έμεινε από ρεύμα η αντλία θα πάρει μπρος κατευθείαν . 

   Ένα λογικό σενάριο είναι η αντλία να παραδώσει πνεύμα μετά τα 150.000 χλμ , όχι απαραίτητα όμως . 

    Οι πετρελαιαδες καλό είναι να ενδιαφέρονται περισσότερο για την αντλία , όπου αν επιδέχεται και συντήρησης , πιστεύω ναι , τότε τακτικά ας γίνεται . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατάλαβα τοτε........... τα παραπάνω χιλομετρα που βγάζω (κάπου στα 150) ειναι καθαρά της φαντασίας μου........ τοτε μάλλον θα πρέπει να δω ψυχίατρο και όχι να διαβάσω το βιβλίο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

ας δούμε ένα παράδειγμα στο δικό μου αυτοκίνητο (colt 1.3 100hp 2012) βάζω κλασσική 95 της γειτονιάς

Απλά μη βάζεις από εκεί και βάλε 95αρα από άλλο πρατήριο . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, Black Demis είπε

κατάλαβα τοτε........... τα παραπάνω χιλομετρα που βγάζω (κάπου στα 150) ειναι καθαρά της φαντασίας μου........ τοτε μάλλον θα πρέπει να δω ψυχίατρο και όχι να διαβάσω το βιβλί

Προφανώς δεν υπάρχει διάθεση ούτε για την στοιχειώδη γνώση  , που προσφέρει ένα απλό εγχειρίδιο που έχει γραφτεί από μηχανολόγους , ούτε πηγές Ίντερνετ ούτε μάρκετινγκ ούτε του καθενός την προσωπική εκτίμηση .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Black Demis είπε

+ κάπου έχασε την μπάλα ο ηλεκτρονικός ψεκασμός δεν δουλεύει ετσι.......δεν θα ψεκάσει ίδια ποσότητα για να πάρεις περισσότερη δύναμη θα ψεκάσει μικρότερη ποσότητα για να πάρεις την ίδια δύναμη από την 95 πχ... ετσι εκρήξεις δεν αλλάζουν μαλιστα ειναι ποιο καθαρές (χωρικός τόσα καταληπα) ετσι κινητήρα καθαρίζει
στο καρμπουρατερ βέβαια δεν παιζει αυτο

εγω οταν πάω μεγαλο ταξίδι στην εθνική πχ θεσσαλονικη αθηνα και πίσω βάζω shell v power racing διαφορά στο ταξίδι τεράστια (έως και 30% ανετα) ειδικα αν εισαι σε cruize controll ανετα θα ελεγα τρώει αέρα  και οχι βενζίνη. στην πολη δεν ξερω αν υπαρχή μεγάλη διαφορά εως και καθόλου θα έλεγα (και αυτοκίνητο ειναι σχετικα ελαφρι ουτε 1 τονος
 

 

2 ώρες πριν, Black Demis είπε

ας δούμε ένα παράδειγμα στο δικό μου αυτοκίνητο (colt 1.3 100hp 2012) βάζω κλασσική 95 της γειτονιάς και πάω θεσσαλονικη αθηνα χοντρικά χοντρικά βγάζω 600 χιλομετρα (μπαίνω στην πόλη και κάνω και βόλτες δλδ )
όταν βάζω v power racing την ίδια διαδρομή με ίδια ταχύτητα (130 σε cruize control πάντα) βγάζω έως και 750 εχω δει και 770 μια φορά και λιγοτερο θόρυβο

ετσι συμπέρασμα αυτοκίνητο ψεκάζει λιγοτερα και παράγει το ίδιο έργο 

έχει γίνει δοκιμή πάρα πολλές φορές το κοίλο ειναι οτι με την κλασσικη 100 της γειτονιάς (που λέμε) η διάφορα ειναι αν όχι μηδέν εκεί κοντά τουλάχιστον 
για καποιο λόγο μονο η v power racing παράγει οτι παράγει και το κακό ειναι ειναι μακριά απο το σπίτι και μόνο οταν παω ταξίδι την βάζω

απο την αλλη στην πόλη μπορώ να πω δεν βλέπω και πολλές διαφορές (άλλα εκεί κατά 99 φταίει το πόδι μου και ο μα...ς μου χαρακτήρας)

Γνωρίζεις οτι ο ηλεκτρονικός ψεκασμός που αναφέρεις δεν μετράει "έργο" αλλά οξυγόνο;

Τι σου λέω και σένα τώρα ε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

κατάλαβα τοτε........... τα παραπάνω χιλομετρα που βγάζω (κάπου στα 150) ειναι καθαρά της φαντασίας μου........ τοτε μάλλον θα πρέπει να δω ψυχίατρο και όχι να διαβάσω το βιβλίο

πολλοι λενε αυτο το παραμυθακι με τα χιλιομετρα γιατι καπου τ ακουσαν, αλλα το μοναδικο ατομο που ξερω εκτος απο σενα που χει "μετρησει" και βγαζει περισσοτερα χιλιομετρα ηταν σιγουρα για ψυχιατρο.. οποτε μηπως να το ψαχνες? 🤣

περα απ τη πλακα, δεν ειναι ενας κινητηρας σ ενα ελεγχομενο χωρο να κανεις τα πειραματα σου σωστα και ωραια, ειναι αμαξι που κανει μια διαδρομη και υπαρχουν πολλοι παραγοντες που παιζουν ρολο. κινηση, ποδι, θερμοκρασια, ελαστικα, συντηρηση, διαδρομη, ακριβεια μετρησης, κλπ.

και με την ιδια βενζινη να δοκιμασεις να κανεις μετρησεις θα εχεις αποκλισεις, τι σημαινει αυτο δηλαδη? αλλη βενζινη σου βαζει στις 10 του μηνα και αλλη στις 20?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαινω γιατι καποιοι μπερδευεστε ξανα και ξανα, τα πραγματα  ειναι απλα.

Η Vpower οπως και η αντιστοιχη της BP εχουν εξτρα καθαριστικα κινητηρα μεσα, αυτος ειναι για εμενα ο μονος λογος να τις προτιμαει καποιος. Αν δεν τον νοιαζει και τοσο μπορει στις 10 φορες που θα βαζει βενζινη η 1 να ειναι με Vpower.

Η Vpower Racing ειναι για αυτοκινητα υψηλων επιδοσεων, δεν νοειται για εμενα να εχει καποιος τουρμπατο αυτοκινητο και να βαζει κατι αλλο. Περα απο τα καθαριστικα ναι εχει και τα περισσοτερα οκτανια αυτη την στιγμη στην Ελληνικη αγορα (εξω ισχυουν αλλα) οποτε ειναι μονοδρομος.

Επισης κατι που διαβασα για ποντους και Shell, βαζω απο το 98-99 και εχω ηδη παρει 3 φορες πραγματα απο εκει και τωρα θα παρω και 4η. Βεβαια οκ και τις 3 φορες μιλαμε για πραγματα που στα μαγαζια κανουν περι τα 40-50-60ε αλλα και παλι γιατι οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα τα αυτοκίνητα έχουν εγχειρίδιο χρήσης. Εκεί μέσα γράφει αν το αυτοκίνητο έχει ανάγκη από συγκεκριμένα οκτάνια όπως επίσης και στην τάπα βενζίνης. Οι κινητήρες που χρειάζονται τα οκτάνια το γράφουν και την τάπα. Στα αμάξια αυτά και μόνο και σε συγκεκριμένες συνθήκες θα προκύψουν διαφορές. Προφανώς αν χρειάζεται τουλάχιστον 98 οκτάνια θα πρέπει να βάζεις. Αν γράφει 95, δεν είναι απαραίτητο οτι θα δεις διαφορά αν βάλεις 100αρα. Οι βελτιωτές επίσης, ρυθμίζουν τους εγκεφάλους βάσει καυσίμου.

Μεγαλύτερη διαφορά στην κατανάλωση έχει η διαδρομή, οι καιρικές συνθήκες και το πόδι του οδηγού παρά τα οκτάνια. Αθήνα Τρίπολη για παράδειγμα άλλη κατανάλωση θα δείξει στο πήγαινε και διαφορετική στην επιστροφή λόγω μορφολογίας εδάφους. Όπως διαφορά θα δεις με a/c ανοικτό ή 40 βαθμούς θερμοκρασία

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...