Προς το περιεχόμενο

Βενζίνη Shell V-Power


iSAD

Προτεινόμενες αναρτήσεις

27 λεπτά πριν, sb01053 είπε

Όλα τα αυτοκίνητα έχουν εγχειρίδιο χρήσης. Εκεί μέσα γράφει αν το αυτοκίνητο έχει ανάγκη από συγκεκριμένα οκτάνια όπως επίσης και στην τάπα βενζίνης. Οι κινητήρες που χρειάζονται τα οκτάνια το γράφουν και την τάπα. Στα αμάξια αυτά και μόνο και σε συγκεκριμένες συνθήκες θα προκύψουν διαφορές. Προφανώς αν χρειάζεται τουλάχιστον 98 οκτάνια θα πρέπει να βάζεις. Αν γράφει 95, δεν είναι απαραίτητο οτι θα δεις διαφορά αν βάλεις 100αρα. Οι βελτιωτές επίσης, ρυθμίζουν τους εγκεφάλους βάσει καυσίμου.

Μεγαλύτερη διαφορά στην κατανάλωση έχει η διαδρομή, οι καιρικές συνθήκες και το πόδι του οδηγού παρά τα οκτάνια. Αθήνα Τρίπολη για παράδειγμα άλλη κατανάλωση θα δείξει στο πήγαινε και διαφορετική στην επιστροφή λόγω μορφολογίας εδάφους. Όπως διαφορά θα δεις με a/c ανοικτό ή 40 βαθμούς θερμοκρασία

Αυτο με το AC παντως ειναι μεγαλη ιστορια, πριν πολλα χρονια ειχα δει τεστ στην τηλεοραση που στην ιδια διαδρομη ειχαν το AC ανοιχτο και μετα ειχαν και τα 4 παραθυρα ανοιχτα. Μηδαμινες διαφορες σε καταναλωση γιατι με ανοιχτα παραθυρα υπηρχε φυσικα αντισταση αερα (drag).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 258
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ε

6 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Αυτο με το AC παντως ειναι μεγαλη ιστορια, πριν πολλα χρονια ειχα δει τεστ στην τηλεοραση που στην ιδια διαδρομη ειχαν το AC ανοιχτο και μετα ειχαν και τα 4 παραθυρα ανοιχτα. Μηδαμινες διαφορες σε καταναλωση γιατι με ανοιχτα παραθυρα υπηρχε φυσικα αντισταση αερα (drag).

Εννοώ οτι άλλο να οδηγείς με 40 βαθμούς και φουλ a/c και άλλο με 15 και κλειστά παράθυρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, sb01053 είπε

ε

Εννοώ οτι άλλο να οδηγείς με 40 βαθμούς και φουλ a/c και άλλο με 15 και κλειστά παράθυρα. 

Ναι οκ, εγω αναφερομουν απλα σε ιδιες συνθηκες με κλειστα παραθυρα και AC η με ανοιχτα και χωρις AC.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως δεν είμαι πολύ σίγουρος για την ποιότητα των καθαριστικών που βάζουν στην Vpower. Σε Hyundai matrix με υγραέριο, έβαζα μόνο Vpower ,όχι την racing, τα τελευταία 3 χρόνια. Φέτος από Φεβρουάριο μέχρι Απρίλιο, πολλές φορές (σχεδόν 2-3 την εβδομάδα)το πρωί μου αναβόσβηνε το λαμπάκι του κινητήρα, έκανα ένα φουλάρισμα και έριξα στο ντεπόζιτο ένα καθαριστικό συστήματος τροφοδοσίας και ψεκασμού της wurth, έκτοτε δεν μου ξανάναψε το λαμπάκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, vali είπε

Εγώ πάντως δεν είμαι πολύ σίγουρος για την ποιότητα των καθαριστικών που βάζουν στην Vpower. Σε Hyundai matrix με υγραέριο, έβαζα μόνο Vpower ,όχι την racing, τα τελευταία 3 χρόνια. Φέτος από Φεβρουάριο μέχρι Απρίλιο, πολλές φορές (σχεδόν 2-3 την εβδομάδα)το πρωί μου αναβόσβηνε το λαμπάκι του κινητήρα, έκανα ένα φουλάρισμα και έριξα στο ντεπόζιτο ένα καθαριστικό συστήματος τροφοδοσίας και ψεκασμού της wurth, έκτοτε δεν μου ξανάναψε το λαμπάκι.

Καλα το ενα ειναι 100% καθαριστικο και το αλλο ειναι ενα μικρο ποσοστο. Και εγω που βαζω Racing ριχνω και 1 φορα το 6 μηνο Redex στο ρεζερβουαρ. Το θεμα ειναι πως η απλη δεν εχει κανενα ποσοστο καθαριστικων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Καλα το ενα ειναι 100% καθαριστικο και το αλλο ειναι ενα μικρο ποσοστο. Και εγω που βαζω Racing ριχνω και 1 φορα το 6 μηνο Redex στο ρεζερβουαρ. Το θεμα ειναι πως η απλη δεν εχει κανενα ποσοστο καθαριστικων.

Ακόμα και η απλή πρέπει να έχει ένα ποσοστό καθαριστικών. Οι "ενισχυμένες" έχουν περισσότερη ποσότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/7/2020 στις 7:08 ΜΜ, iSAD είπε

Πώς θα καταλάβω αν είναι της εταιρίας η shell που λες? Είπε ένας φίλος κάτι να δω αν λέει Ερμής αλλά πώς ακριβώς?

Από την απόδειξη θα καταλάβεις ποιανού είναι το βενζινάδικο. Αν γράφει το όνομα του βενζινα η κάποιας εταιρίας (Μιρτεα ΑΕ η Ερμής αε κτλ) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, NT1G είπε

Ακόμα και η απλή πρέπει να έχει ένα ποσοστό καθαριστικών. Οι "ενισχυμένες" έχουν περισσότερη ποσότητα.

Μπορει να εχουν βαλει στις προσφατες σχετικα απλες (με τις νεες ονομασιες που και καλα ειναι βελτιωμενες), παλιοτερα αποτι ελεγαν στην Shell και στην BP δεν ειχαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Θα το συνεχίσω λίγο , ένας βενζινοκινητήρας δεν παύει να είναι καταναλωτικό αγαθό , όπως και ολόκληρο το ιδιωτικής χρήσης επιβατικό αυτοκίνητο .

   Εδώ αξίζει να θυμίσω πως με σειρά σπουδαιότητας , αν πρόκειται για μοτοσακο δίνουμε μεγαλύτερη βαρύτητα στον κινητήρα και το ανάποδο σε ένα αυτοκίνητο , όπου κοιτάμε πρώτα το αμάξωμα . Ο λόγος είναι πως η αντικατάσταση , εφόσον χρειαστεί , του κινητήρα σε ένα μοτοσακο είναι αντιστρόφως ανάλογη σε αξία από ότι σε ένα αυτοκίνητο .

  Η περίσσια σπουδή σήμερα , στις αρχές του 21ου αιώνα , σε έναν κινητήρα αυτοκινήτου του είδους τι λάδια να του βάζω , τι ξυδια να του αλλάζω κλπ δεν έχει νόημα ( εφόσον ακολουθείται πιστά η σωστή συντήρηση του ) αφού το κόστος αντικατάστασης ενός κινητήρα σε αυτοκίνητο είναι δυσανάλογα υψηλό σε σχέση με την ολική αντικατάσταση του . Σε απλά ελληνικά , κανείς σήμερα δεν θα κάτσει να ασχοληθεί με αλλαγή κινητήρα σε αυτοκίνητο , αφού το επόμενο λογικό βήμα είναι να το διώξει έναντι κάποιου ποσού και να το αντικαταστήσει με κάτι άλλο .

  Με βάση αυτό το σενάριο , η παραπανισια ενασχόληση με το τι λάδια να του βάλω κλπ δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο νόημα . Σε ακραίες περιπτώσεις όπου θέλαμε ένα αυτοκίνητο για λόγους σπανιότητας και αναπαλαίωσης , θα ξεπλεναμε τον κινητήρα με δύο τρία χέρια Vanellus C3 και στην συνέχεια θα του βάζαμε ένα λάδι , κάτι που συνιστούσε ο κατασκευαστής . Κάποιες φορές το μεράκι μας αφού λογικό είναι πως αποκτήθηκε με κόπους , παίρνει λίγο υπερβολικές διαστάσεις . Λάδι θέλει και τακτικό έλεγχο , τίποτε παραπάνω , τίποτε παρακάτω .

   

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Θα το συνεχίσω λίγο , ένας βενζινοκινητήρας δεν παύει να είναι καταναλωτικό αγαθό , όπως και ολόκληρο το ιδιωτικής χρήσης επιβατικό αυτοκίνητο .

   Εδώ αξίζει να θυμίσω πως με σειρά σπουδαιότητας , αν πρόκειται για μοτοσακο δίνουμε μεγαλύτερη βαρύτητα στον κινητήρα και το ανάποδο σε ένα αυτοκίνητο , όπου κοιτάμε πρώτα το αμάξωμα . Ο λόγος είναι πως η αντικατάσταση , εφόσον χρειαστεί , του κινητήρα σε ένα μοτοσακο είναι αντιστρόφως ανάλογη σε αξία από ότι σε ένα αυτοκίνητο .

  Η περίσσια σπουδή σήμερα , στις αρχές του 21ου αιώνα , σε έναν κινητήρα αυτοκινήτου του είδους τι λάδια να του βάζω , τι ξυδια να του αλλάζω κλπ δεν έχει νόημα ( εφόσον ακολουθείται πιστά η σωστή συντήρηση του ) αφού το κόστος αντικατάστασης ενός κινητήρα σε αυτοκίνητο είναι δυσανάλογα υψηλό σε σχέση με την ολική αντικατάσταση του . Σε απλά ελληνικά , κανείς σήμερα δεν θα κάτσει να ασχοληθεί με αλλαγή κινητήρα σε αυτοκίνητο , αφού το επόμενο λογικό βήμα είναι να το διώξει έναντι κάποιου ποσού και να το αντικαταστήσει με κάτι άλλο .

  Με βάση αυτό το σενάριο , η παραπανισια ενασχόληση με το τι λάδια να του βάλω κλπ δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο νόημα . Σε ακραίες περιπτώσεις όπου θέλαμε ένα αυτοκίνητο για λόγους σπανιότητας και αναπαλαίωσης , θα ξεπλεναμε τον κινητήρα με δύο τρία χέρια Vanellus C3 και στην συνέχεια θα του βάζαμε ένα λάδι , κάτι που συνιστούσε ο κατασκευαστής . Κάποιες φορές το μεράκι μας αφού λογικό είναι πως αποκτήθηκε με κόπους , παίρνει λίγο υπερβολικές διαστάσεις . Λάδι θέλει και τακτικό έλεγχο , τίποτε παραπάνω , τίποτε παρακάτω .

Αναλογα με το τι αυτοκινητο εχει καποιος και φυσικα με το αν μπορει να το διωξει και να παρει κατι ιδιο. Αν μιλαμε για αυτοκινητα των 10-20 χιλιαδιων ναι οκ, παραπανω ομως παμε αλλου και δεν ειναι ευκολη η αντικατασταση τους (οχι με καινουργιο εστω).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Αναλογα με το τι αυτοκινητο εχει καποιος και φυσικα με το αν μπορει να το διωξει και να παρει κατι ιδιο. Αν μιλαμε για αυτοκινητα των 10-20 χιλιαδιων ναι οκ, παραπανω ομως παμε αλλου και δεν ειναι ευκολη η αντικατασταση τους (οχι με καινουργιο εστω).

    Αγαπητέ , λέμε τα ίδια πράγματα και φυσικά αυτά που έχουν έννοια για τον μέσο άνθρωπο και καταναλωτή . Δεν διαφωνούμε σε τίποτα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ βάζω 95αρα και 98αρα σε αναλογία περίπου 30-70.

Εμπειρικά τελείως, χωρίς να έχω κάνει την ενδελεχή μελέτη, που έχουν κάνει κάποια παιδιά εδώ μέσα, δεν έχω παρατηρήσει κάποια σημαντική χιλιομετρική διαφορά ή στη συμπεριφορά του κινητήρα.

Οπότε, οι λόγοι που βάζω 98αρα είναι οτι τις Τρίτες έχει μηδαμινή διαφορά από την 95αρα και οτι ψυχολογικά έχω δεχθεί τις λιγότερες επικαθίσεις στον κινητήρα, όπως διαφημίζεται.

Δεν μπορώ να πάρω θέση, γιατί δεν έχω πεισθεί ούτε από τη μια πλευρά, ούτε από την άλλη.

Θεωρώ ότι ασφαλή συμπεράσματα θα μας έδινε ένα 5ετες πείραμα, σε 3-4 αυτοκίνητα ανά κατηγορία, σε συνθήκες κίνησης ενός μέσου οδηγού.

Ώστε να διαπιστωσουμε αν όντως υπάρχει διαφορά στη κατανάλωση, στην απόδοση, στις επικαθίσεις του κινητήρα και στις φθορές των αναλωσίμων, σε βάθος χρόνου.

Επίσης, στη περίπτωση που υπάρχει ποιοτική και ποσοτική διαφορά, σε τι βαθμό θα είναι αυτή και αν θα υπάρχει χρηματική απόσβεση, σε εύλογο χρονικό διάστημα, λόγο στη διαφορά της τιμής 95vs98.

Όμως, δεν νομίζω ότι θα ασχοληθεί ποτέ κανείς σοβαρά με κάτι τέτοιο.

Οπότε, προσωπικά κινούμαι με βάση το ένστικτο.

Τέλος, επειδή είμαστε Ελλάδα, θα κλείσω με τον κ.Τάκη από το καφενείο στο χωριό "Γιατί η 98αρα που βάζεις είναι 98αρα αληθινή; @@ είναι!"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε

Εγώ βάζω 95αρα και 98αρα σε αναλογία περίπου 30-70.

Εμπειρικά τελείως, χωρίς να έχω κάνει την ενδελεχή μελέτη, που έχουν κάνει κάποια παιδιά εδώ μέσα, δεν έχω παρατηρήσει κάποια σημαντική χιλιομετρική διαφορά ή στη συμπεριφορά του κινητήρα.

Οπότε, οι λόγοι που βάζω 98αρα είναι οτι τις Τρίτες έχει μηδαμινή διαφορά από την 95αρα και οτι ψυχολογικά έχω δεχθεί τις λιγότερες επικαθίσεις στον κινητήρα, όπως διαφημίζεται.

Δεν μπορώ να πάρω θέση, γιατί δεν έχω πεισθεί ούτε από τη μια πλευρά, ούτε από την άλλη.

Θεωρώ ότι ασφαλή συμπεράσματα θα μας έδινε ένα 5ετες πείραμα, σε 3-4 αυτοκίνητα ανά κατηγορία, σε συνθήκες κίνησης ενός μέσου οδηγού.

Ώστε να διαπιστωσουμε αν όντως υπάρχει διαφορά στη κατανάλωση, στην απόδοση, στις επικαθίσεις του κινητήρα και στις φθορές των αναλωσίμων, σε βάθος χρόνου.

Επίσης, στη περίπτωση που υπάρχει ποιοτική και ποσοτική διαφορά, σε τι βαθμό θα είναι αυτή και αν θα υπάρχει χρηματική απόσβεση, σε εύλογο χρονικό διάστημα, λόγο στη διαφορά της τιμής 95vs98.

Όμως, δεν νομίζω ότι θα ασχοληθεί ποτέ κανείς σοβαρά με κάτι τέτοιο.

Οπότε, προσωπικά κινούμαι με βάση το ένστικτο.

Τέλος, επειδή είμαστε Ελλάδα, θα κλείσω με τον κ.Τάκη από το καφενείο στο χωριό "Γιατί η 98αρα που βάζεις είναι 98αρα αληθινή; @@ είναι!"

Οχι δεν ειναι αλλα και η 95αρα που βαζεις δεν ειναι 95αρα.....Γιαυτο βαζουμε το περισσοτερο που βρισκουμε ωστε να ειναι οσο το περισσοτερο γινεται.....Αν βεβαια το αυτοκινητο μας ειναι φτιαγμενο για τετοιες βενζινες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το η 95αρα που βάζεις δεν είναι 95αρα είναι καθαρά εικασία, δεν μπορείς να το ξέρεις. Το άκουσες, στο είπαν, το είπε ένας κτλ κτλ. Νομίζω η premium βενζίνες είναι περισσότερο ψυχολογικό παρα ουσιαστικό, αντε να πούμε οτι δουλεύει "καλυτερα" ο κινητήρας λόγω ήχου και μονο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...