Προς το περιεχόμενο

Βενζίνη Shell V-Power


iSAD

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, iSAD είπε

Επομένως αν με παίρνει οικονομικά , το να βάζω μόνο 100αρα είναι θεωρητικά καλύτερα για την μηχανή , σωστά?

όχι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 258
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, iSAD είπε

Καλησπέρα θέλω να κάνω μια ερώτηση , έχω το Opel Corsa E καινούργιο πριν κάνα 3 μηνο και θέλω να ρωτήσω για την βενζίνη. Εγώ βάζω σταθερά από ένα cyclon βενζινάδικο , άκουσα ότι κάθε Τρίτη νομίζω η shell βγάζει την 97-98 οκτάνια στην τιμή της κανονικής , αλλά επίσης άκουσα μακρυά από αυτή την εταιρία. Τι έχετε να πείτε εσείς? Το αμάξι είναι 1400 90 άλογα δεν του είναι τόσο αναγκαία η 100αρα αλλά θέλω να βάζω όσο πιο συχνά με παίρνει για καλό του κινητήρα.

Ευχαριστώ

Οι cyclon avin shell ανοίκουν στον όμιλο motor oil. Από εκεί και μετά πρέπει να βρεις ένα βενζινάδικο να εμπιστευτείς. Η vpower έχει απλός κάποια πρόσθετα. Η racing είναι διαφορετική βενζίνη η οποία είναι εισαγόμενη. Επίσης υπάρχει και η εφαρμογή FuelGR που γράφει τον ιδιοκτήτη του πρατηρίου και έχει και αξιολόγηση για το κάθε πρατήριο.

Επεξ/σία από neutrinogr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Όση διαφορά έχει το νερό της Ελλάδας από το νερό της Γερμανίας, τόση είναι και η διαφορά στην ποιότητα της βενζίνης. Θα ήθελα να έβλεπα στα μάτια τον κύριο της Καρέντα που πέταξε την εξυπνάδα. Όποια αντιπροσωπία σας κατηγορήσει την όποια "βενζίνη" να ζητήσετε και την αντίστοιχη απόδειξη, δηλαδή το έγγραφό υπογεγραμμένο από πιστοποιημένο χημικό εργαστήριο για κάθε νόμιμη χρήση.

Έχοντας οδηγήσει το ίδιο αμάξι για 17 χρόνια και στη Γερμανία για πολλά χρόνια και στην Ελλάδα για πολλά χρόνια,βενζίνη,

αλλά και φορτηγό για πολλά χρονια,όπου έβαζα πετρέλαιο Ελλάδα και Γερμανία,και σε άλλες χώρες βέβαια,

είδα μεγάλη διαφορά στην αυτονομία και λιγάκι στην απόδοση.Πυρακια δεν είχα ποτέ με 95αρα ελληνική,απλά ένα ρεζερβουάρ μου βγάζει πάντα γύρω στα 150-200χλμ λιγότερα από ότι με την γερμανική 95αρα,αυτά δοκιμασμένα για πολλά χρόνια.

Επίσης έχω βάλει δεκάδες φορές  και ελληνική 100αρα και μου έβγαζε ακόμα λιγότερα χλμ από την 95αρα.

Ένα διάστημα,για ένα 4μηνο περιπου έβαζα Γερμανία BP ultimate 102 οκτανίων,αλλά δεν είδα καμμία διαφορά με την εκεί 95αρα,επειδη προφανώς η 95αρα εκεί είναι όντως τόσο και το αμάξι μου είναι κατασκευασμένο για 95αρα.

Συνεπώς πιστεύω ότι η ελληνική 100αρα δεν είναι στην ουσία ούτε καν γερμανική 95αρα,και αμφιβάλλω πολύ αν υπάρχει Ελλάδα καθαρή 100αρα.

Όσο για τα diesel,εκεί είναι το πάρτυ,πολύ πιο χάλια το ελληνικό.

  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως στο παπάκι μου (Honda innova καρπυρατεράτο) όσες φορές έβαλα 98αρα μου έβγαλε λιγότερη αυτονομία από την 95αρα, μετρημένο πάντα στο ίδιο δρομολόγιο και στις ίδιες συνθήκες.Δεν ξέρω αν οφείλεται σε νοθεία ή όχι, εγώ πάντως την θεωρώ την 98αρα πεταμένα λεφτά να την βάζεις συνέχεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Κάτσε στα αυγά σου .Και μην σκας τόσο πολύ!!!

Μου φαίνεται θα μείνω cyclon και σε ταξίδι που θα κάνω σε λίγες μέρες μια 100αρα και τέλος. Θα βάζω που και που 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Mr^Robot είπε

Ωστόσο προτιμάω να δώσω το κάτι παραπάνω στο εταιρικό πρατήριο αλλά να ξέρω ότι αυτό πού βάζω στο αμάξι μου μέσα είναι καλό.

Και πώς το ξέρεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Αν χτυπάνε πυράκια να πάτε συνεργείο.όλα τα υπόλοιπα είναι παραμύθια.:P

Κι όμως, αν ανεβασω στροφές με clima σε ανηφόρα ακους πυράκια, με 100άρα κάνω αλλαγές στις 6Κ και δεν εχει βγάλει ποτε αχνα (160Κ χιλιόμετρα...)

1 ώρα πριν, NiKoSmile είπε

Αν έχεις πυράκια στην ανηφόρα με την 95ρα, δοκίμασε να κατεβάσεις μια ταχύτητα, συνήθως το κάνει χειμώνα με κρύα μηχανή.

Κατακαλόκαιρο και μετά απο 60 χιλιόμετρα διαδρομής, άλλωστε δεν ανεβάζω στροφές πριν ανέβει θερμοκρασία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, NT1G είπε

Σε υψόμετρο γιατί;

Γιατί στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες σε μεγαλύτερα υψόμετρα έχουμε λιγότερο οξυγόνο. Εξασφαλίζουμε έτσι ανάφλεξη στη μέγιστη συμπίεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Και πώς το ξέρεις?

Η τωρινή μου ανθρώπινη υπόσταση δεν μου επιτρέπει να βάλω το χέρι μου στο ρεζερβουάρ και να λειτουργήσει ως μετρητης ποιότητας καυσίμου.

Βασιζομαι σε γνώμες άλλων ανθρώπων που χρησιμοποιούν το ίδιο πρατήριο , από την δική μου εμπειρία και από την "εγγύηση" της εταιρικής ταυτότητας που δίνει. 

Όπως το κάνει ο περισσότερος κόσμος.

 

Επεξ/σία από Mr^Robot
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
7 λεπτά πριν, Mr^Robot είπε

Η τωρινή μου ανθρώπινη υπόσταση δεν μου επιτρέπει να βάλω το χέρι μου στο ρεζερβουάρ και να λειτουργήσει ως μετρητης ποιότητας καυσίμου.

Βασιζομαι σε γνώμες άλλων ανθρώπων που χρησιμοποιούν το ίδιο πρατήριο , από την δική μου εμπειρία και από την "εγγύηση" της εταιρικής ταυτότητας που δίνει. 

Όπως το κάνει ο περισσότερος κόσμος.

+1

Προσωπικά, έβαζα για χρόνια από μη εταιρικά πρατήρια, καθώς κι ένα σεβαστό διάστημα σε πρατήρια shell την προσφορά της v-power.

Πάντα είχα θέματα με τα λίτρα και τα χλμ που αυτά απέδιδαν.

Και αυτό, μέσα από αναλυτική καταγραφή των γεμισμάτων, κλπ.

Σαφώς και δεν είναι 100% αξιόπιστη μέθοδος, αλλά η γενική εικόνα φαίνεται ξεκάθαρα όταν σε κλέβουν είτε στο γέμισμα, είτε με νοθεία κλπ.

Όταν έμαθα μετά από πολλά χρόνια την ύπαρξη εταιρικών δικτύων, το γύρισα σε ένα απ'τα γνωστά εταιρικά δίκτυα (δεν θα αναφέρω ποιο για να μη θεωρηθεί και προμόσιον) και βρήκα την υγειά μου.

Η απόδοση χλμ/λίτρο είναι σταθερή χωρίς έντονες αποκλίσεις μεταξύ των ανεφοδιασμών.

Πλέον δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναγεμίσω σε μη εταιρικό δίκτυο, παρά μόνο κάτω από έκτακτες περιπτώσεις όπως πχ να βρίσκομαι εκτός βάσης και να αναγκαστώ να ανεφοδιάσω εκτάκτως, πράγμα δύσκολο γιατί πλέον με όχημα diesel η αυτονομία αγγίζει τα 1000χλμ οπότε χλωμό να χρειαστεί.

 

Το αστείο είναι πως πιο παλιά με το προηγούμενο όχημα που ήταν βενζίνη, αναγκάστηκα να βάλω από τυχάρπαστο πρατήριο στις διακοπές και η κλοπή στα χλμ ήταν τραγικά εμφανής.

Κρίμα να υπάρχουν τόσοι πολλοί κακοί επαγγελματίες πρατηριούχοι που καθιστούν τον κλάδο τέρμα αναξιόπιστο και μαζί με αυτούς, να "καίγονται" και οι ελάχιστοι σωστοί που αναγκαστικά στιγματίζονται.

 

Δεν ξέρω αν τα εταιρικά δίκτυα είναι κι αυτά 100% αξιόπιστα, αλλά μέχρι στιγμής τα προσωπικά μου νούμερα δείχνουν ότι είναι σαφώς ανώτερα σε αξιοπιστία από τους ιδιώτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Periphery είπε

+1

Προσωπικά, έβαζα για χρόνια από μη εταιρικά πρατήρια, καθώς κι ένα σεβαστό διάστημα σε πρατήρια shell την προσφορά της v-power.

Πάντα είχα θέματα με τα λίτρα και τα χλμ που αυτά απέδιδαν.

Και αυτό, μέσα από αναλυτική καταγραφή των γεμισμάτων, κλπ.

Σαφώς και δεν είναι 100% αξιόπιστη μέθοδος, αλλά η γενική εικόνα φαίνεται ξεκάθαρα όταν σε κλέβουν είτε στο γέμισμα, είτε με νοθεία κλπ.

Όταν έμαθα μετά από πολλά χρόνια την ύπαρξη εταιρικών δικτύων, το γύρισα σε ένα απ'τα γνωστά εταιρικά δίκτυα (δεν θα αναφέρω ποιο για να μη θεωρηθεί και προμόσιον) και βρήκα την υγειά μου.

Η απόδοση χλμ/λίτρο είναι σταθερή χωρίς έντονες αποκλίσεις μεταξύ των ανεφοδιασμών.

Πλέον δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναγεμίσω σε μη εταιρικό δίκτυο, παρά μόνο κάτω από έκτακτες περιπτώσεις όπως πχ να βρίσκομαι εκτός βάσης και να αναγκαστώ να ανεφοδιάσω εκτάκτως, πράγμα δύσκολο γιατί πλέον με όχημα diesel η αυτονομία αγγίζει τα 1000χλμ οπότε χλωμό να χρειαστεί.

Το αστείο είναι πως πιο παλιά με το προηγούμενο όχημα που ήταν βενζίνη, αναγκάστηκα να βάλω από τυχάρπαστο πρατήριο στις διακοπές και η κλοπή στα χλμ ήταν τραγικά εμφανής.

Κρίμα να υπάρχουν τόσοι πολλοί κακοί επαγγελματίες πρατηριούχοι που καθιστούν τον κλάδο τέρμα αναξιόπιστο και μαζί με αυτούς, να "καίγονται" και οι ελάχιστοι σωστοί που αναγκαστικά στιγματίζονται.

Δεν ξέρω αν τα εταιρικά δίκτυα είναι κι αυτά 100% αξιόπιστα, αλλά μέχρι στιγμής τα προσωπικά μου νούμερα δείχνουν ότι είναι σαφώς ανώτερα σε αξιοπιστία από τους ιδιώτες.

Μπορεις να μου πεις μηπως σε ποιο εταιρικο πας? Ειναι πανω σε αυτο που ρωτουσα μηπως για το V-power?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Γιατί στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες σε μεγαλύτερα υψόμετρα έχουμε λιγότερο οξυγόνο. Εξασφαλίζουμε έτσι ανάφλεξη στη μέγιστη συμπίεση.

ε; Και γιατί αλλάζει η συμπίεση; Επίσης σε μεγάλα υψόμετρα έχουμε και λιγότερη πίεση.

26 λεπτά πριν, iSAD είπε

Γιατί όχι? Δεν έχω ιδέα

Γιατί για τον κινητήρα που έχεις τα 98 και 100 οκτάνια είναι αδιάφορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, NT1G είπε

ε; Και γιατί αλλάζει η συμπίεση; Επίσης σε μεγάλα υψόμετρα έχουμε και λιγότερη πίεση.

Γιατί για τον κινητήρα που έχεις τα 98 και 100 οκτάνια είναι αδιάφορα.

Γιατι μου λεγαν πολλοι αν σε παιρνει να βαζεις 100αρα ειναι πιο καλη για τον κινητηρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, iSAD είπε

Μπορεις να μου πεις μηπως σε ποιο εταιρικο πας? Ειναι πανω σε αυτο που ρωτουσα μηπως για το V-power?

Σε αυτό με τα κόκκινα γράμματα.

Τι ρώτησες για το v-power;

Αν θες τη γνώμη μου για το v-power (που δεν είναι 100άρα) και γενικώς για τις 100άρες, δεν αξίζει και σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να προξενήσουν και πρόβλημα στον κινητήρα.

Σκέψου πως κάποιοι κινητήρες έχουν πολύ συγκεκριμένα όρια ανοχής στις εκρήξεις του καυσίμου.

Αν είναι οι προδιαγραφές για 95 οκτάνια και εσύ βάλεις 97-100, τότε μπορεί μέχρι και να πάρεις τους κυλίνδρους στο χέρι (ρωγμές, κλπ).

Επίσης, αναρωτήσου πόσο σε σέβεται σαν πελάτη μία εταιρεία που σε πρήζει να προτιμήσεις συγκεκριμένο της καύσιμο και να σου λέει ψεύδη ότι η απλή έχει εξαντληθεί, κλπ.

Είναι κρίμα ανάμεσα σε τόσες εταιρείες σε ένα χώρο, να ασχολούμαστε με τους λιγότερο επαγγελματίες.

Βέβαια, μέσα απ'τα λάθη μας μαθαίνουμε. Κάποτε όλοι μας την πατήσαμε μέχρι να μάθουμε.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...