Προς το περιεχόμενο

Αναβάθμιση Ταμειακών μηχανών ... (κόστος,απορίες κτλ)


k_w_t

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 13/7/2020 στις 8:43 ΜΜ, k_w_t είπε

Καλο θα ηταν να μην αναφερω ονομα εταιριας παντως ειναι απο τις μεγαλες του χωρου με ταμειακες ζυγαριες και εξοπλισμο με εδρα το περιστερι..

Για ολες τις ταμειακες ισχυει και οσες δεν εχουν την δυνατοτητα να συνδεθουν πρεπει να αποσυρθουν βαση της διαταξης..

Καλυτερα να μιλησεις με τον λογιστη σου και την εταιρια της ταμειακης...

Διαβασα οτι εχεις γραψει στο φορουμ και μιας και το παιζεις ψαγμενος μαθε και αυτα να τα λες

Η Ιταλια περσι αλλαξε μηχανες χωρις καμια ενημερωση ουτε τροπο αναβαθμισης.Πανω απο 60 εκ. μηχανες σε μαγαζια με κοστος πολυ πιο πανω απο Ελλαδα. Δες το εδω  :  https://www.efsta.eu/en/news-general/italy-online-pos

Η εταιρεια που αναφερεις ειναι απο τις μεγαλυτερες του χωρου εδω και δεν ξερω ποσα χρονια

Επειδη ομως σαν γνησιος Ελληναρας ξερεις μονο να κραζεις και να κρινεις και παντα φταιει ο γειτονας το κρατος κλπ..οπως λες πιο κατω αφησες τον μαστορα με τον κλειδαριθμο στο χερι και περιμενες μεχρι τελους να κανεις την αναβαθμιση.

Σε ρωταω λοιπον πως θα αντεξει μια εταιρεια 1 Εκ. Ελληναραδες που θελουν τελευταια στιγμη να αναβαθμιστουν?

Το κρατος βγηκε και εδωσε παραταση μεχρι Ιουλιο.Ελληναραδες 31 Ιουλιου για αναβαθμιση

Το κρατος βγηκε και εδωσε παραταση μεχρι Δεκεμβριο.Ελληναραδες 31 Δεκεμβριου για αναβαιμιση

Μαντεψε ποτε θα πανε για αναβαθμιση οι επομενοι? Τελος μαρτιου πριν την Ληξη

Δεν ειναι υποχρεωμενη η καθε εταιρεια να κανει την δουλεια του κρατους τσαμπα επειδη δεν ξερουν τι τους γινεται.

Οσους γνωστους ξερω και πηγαν νωρις εξυπηρετηθηκαν μια χαρα σε 1-2 μερες.

Επισης για το online που ανεφερες με υπογραφη οποιος θελει μπορει να το κανει και να πληρωνει ανα τιμολογιο..Τελος του χρονου μπορει να τα βαλει κατω να δει αν τον Συμφερει η οχι..Δεν ειναι για μεγαλο ογκο σε αποδειξεις και τιμολογια.

Σε πειραξε ο καθε εμπορας ταμειακης η το κρατος που το ΦΠΑ ηταν στο 19 % και πηγε 24 % με προκαταβολη φορου?

Οτι και να γινει παντα καποιος φταιει..Μας κλεισαν την εστιαση που αποτελει το 80 % της Ελλαδας και ακομα σχολιαζεις τα 50 Ευρω αναβαθμισης..Ξεψου και αναλογισου πιο Βαθια πιο ειναι το προβλημα μας αυτη στην στιγμη..

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 188
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 15/7/2020 στις 8:32 ΠΜ, kallair είπε

κ οι "καλοπληρωτες" πως θα εχουν ταμειακη αν πρεπει να την πληρωνουν με leasing; αν ο αλλος μετακομισει, πεθανει ή κλεισει; πολλα ειναι τα σημεια που δεν επιτρεπουν μια τετοια κατασταση.

Με κάνες και γέλασα τι είναι αμάξι; 

μια ταμειακη είναι φορολογικός μηχανισμός και πλέον οι μηχανές είναι πιο οικονομικές από τι παλαιότερα 

οταν ανοίγεις μια επειχειρηση τι να κάνουμε υπάρχουν κάποια έξοδα που είναι αναγκαια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/2/2021 στις 11:33 ΜΜ, kotsoym είπε

Διαβασα οτι εχεις γραψει στο φορουμ και μιας και το παιζεις ψαγμενος μαθε και αυτα να τα λες

Η Ιταλια περσι αλλαξε μηχανες χωρις καμια ενημερωση ουτε τροπο αναβαθμισης.Πανω απο 60 εκ. μηχανες σε μαγαζια με κοστος πολυ πιο πανω απο Ελλαδα. Δες το εδω  :  https://www.efsta.eu/en/news-general/italy-online-pos

Η εταιρεια που αναφερεις ειναι απο τις μεγαλυτερες του χωρου εδω και δεν ξερω ποσα χρονια

Επειδη ομως σαν γνησιος Ελληναρας ξερεις μονο να κραζεις και να κρινεις και παντα φταιει ο γειτονας το κρατος κλπ..οπως λες πιο κατω αφησες τον μαστορα με τον κλειδαριθμο στο χερι και περιμενες μεχρι τελους να κανεις την αναβαθμιση.

Σε ρωταω λοιπον πως θα αντεξει μια εταιρεια 1 Εκ. Ελληναραδες που θελουν τελευταια στιγμη να αναβαθμιστουν?

Το κρατος βγηκε και εδωσε παραταση μεχρι Ιουλιο.Ελληναραδες 31 Ιουλιου για αναβαθμιση

Το κρατος βγηκε και εδωσε παραταση μεχρι Δεκεμβριο.Ελληναραδες 31 Δεκεμβριου για αναβαιμιση

Μαντεψε ποτε θα πανε για αναβαθμιση οι επομενοι? Τελος μαρτιου πριν την Ληξη

Δεν ειναι υποχρεωμενη η καθε εταιρεια να κανει την δουλεια του κρατους τσαμπα επειδη δεν ξερουν τι τους γινεται.

Οσους γνωστους ξερω και πηγαν νωρις εξυπηρετηθηκαν μια χαρα σε 1-2 μερες.

Επισης για το online που ανεφερες με υπογραφη οποιος θελει μπορει να το κανει και να πληρωνει ανα τιμολογιο..Τελος του χρονου μπορει να τα βαλει κατω να δει αν τον Συμφερει η οχι..Δεν ειναι για μεγαλο ογκο σε αποδειξεις και τιμολογια.

Σε πειραξε ο καθε εμπορας ταμειακης η το κρατος που το ΦΠΑ ηταν στο 19 % και πηγε 24 % με προκαταβολη φορου?

Οτι και να γινει παντα καποιος φταιει..Μας κλεισαν την εστιαση που αποτελει το 80 % της Ελλαδας και ακομα σχολιαζεις τα 50 Ευρω αναβαθμισης..Ξεψου και αναλογισου πιο Βαθια πιο ειναι το προβλημα μας αυτη στην στιγμη..

 

 

 

 

Δεν μπορω να καταλαβω το μένος σου... 

Εκανες εγγραφη και το μοναδικο σου post στο insomnia για να αποδειξεις τι ?

Δεν είπα ότι θα περιμένω τελευταία στιγμή (την έχω φτιάξει από τον Ιούλιο)

Ευτυχώς βρήκα εξουσιοδοτημένο τεχνικό και την έφτιαξε σε 1ωρα (είχε πάρει τον κλειδάριθμο και με περίμενε) και με λιγότερο κόστος.  Ο ίδιος τεχνικός μου άλλαξε και διεύθυνση τηλεφωνικά όταν χρειάστηκε χωρίς κόστος.

Αυτό που με εκνεύρισε στην όλη υπόθεση είναι το λεγόμενο after Sales Support.

Πουλήσαν Ταμειακές μηχανές "έτοιμες να συνδεθούν με το TAXIS" και στο τέλος θέλαν λεφτά να τις συνδέσουν.

Όχι φίλε μου όταν πουλάς κάτι και λες ότι είναι έτοιμο να δουλέψει ,πρέπει να δουλέψει.

Τώρα λένε άλλαξε τις προδιαγραφές το κράτος και ότι δεν φταίνε αυτοί.  Τιμολογήστε το κράτος τότε..

Σκέψου να αγοράσες μια τηλεόραση πριν ένα χρόνο και τώρα να μην πιάνει τα κανάλια και να σου λένε φταίει η Digea όχι εμείς.. Θα πλήρωνες να στην αναβαθμίσουν ή θα το ζήταγες δωρεάν ?

Και δεν ειναι ο καθε εμπορακος οπως λες. Ειναι οι ιδιοι που εβαζαν διπλες βασεις σε προγραμματα σερβιτορων και εσβηναν αποδειξεις σε μεγαλα νησια.

Ειναι οι ιδιοι που επιαναν τους καταστηματαρχες και εβγαζαν μεροκαματο "σβηνοντας αποδειξεις πριν το Ζ" 

Ειναι οι ιδιοι που οποτε αλλαζει το ΦΠΑ κονομανε για να το αλλαξουν στις ταμειακες.

Οπως κονομησανε και οταν βαλανε χρεωση στις σακουλες κτλ

 

Επεξ/σία από k_w_t
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/2/2021 στις 1:29 ΜΜ, k_w_t είπε

 

Δεν μπορω να καταλαβω το μένος σου... 

Εκανες εγγραφη και το μοναδικο σου post στο insomnia για να αποδειξεις τι ?

Δεν είπα ότι θα περιμένω τελευταία στιγμή (την έχω φτιάξει από τον Ιούλιο)

Ευτυχώς βρήκα εξουσιοδοτημένο τεχνικό και την έφτιαξε σε 1ωρα (είχε πάρει τον κλειδάριθμο και με περίμενε) και με λιγότερο κόστος.  Ο ίδιος τεχνικός μου άλλαξε και διεύθυνση τηλεφωνικά όταν χρειάστηκε χωρίς κόστος.

Αυτό που με εκνεύρισε στην όλη υπόθεση είναι το λεγόμενο after Sales Support.

Πουλήσαν Ταμειακές μηχανές "έτοιμες να συνδεθούν με το TAXIS" και στο τέλος θέλαν λεφτά να τις συνδέσουν.

Όχι φίλε μου όταν πουλάς κάτι και λες ότι είναι έτοιμο να δουλέψει ,πρέπει να δουλέψει.

Τώρα λένε άλλαξε τις προδιαγραφές το κράτος και ότι δεν φταίνε αυτοί.  Τιμολογήστε το κράτος τότε..

Σκέψου να αγοράσες μια τηλεόραση πριν ένα χρόνο και τώρα να μην πιάνει τα κανάλια και να σου λένε φταίει η Digea όχι εμείς.. Θα πλήρωνες να στην αναβαθμίσουν ή θα το ζήταγες δωρεάν ?

Και δεν ειναι ο καθε εμπορακος οπως λες. Ειναι οι ιδιοι που εβαζαν διπλες βασεις σε προγραμματα σερβιτορων και εσβηναν αποδειξεις σε μεγαλα νησια.

Ειναι οι ιδιοι που επιαναν τους καταστηματαρχες και εβγαζαν μεροκαματο "σβηνοντας αποδειξεις πριν το Ζ" 

Ειναι οι ιδιοι που οποτε αλλαζει το ΦΠΑ κονομανε για να το αλλαξουν στις ταμειακες.

Οπως κονομησανε και οταν βαλανε χρεωση στις σακουλες κτλ

 

Η λογική σου μου έχει μουδιάσει τον εγκέφαλο. Είναι ακριβώς η ίδια με την λογική που λέει ότι αγόρασα από εσένα ένα μπουφάν large και επειδή έφαγα και πήγα XLarge θα μου το αλλάξεις δωρεάν. Είσαι σοβαρός ή απλά τα λες έτσι για να έχουμε να λέμε. Επίσης αν ξέρεις κάποιο επαγγελματία να δουλεύει δωρεάν να μας το πεις, μην το κρατάς μυστικό. Μεγάλη κονομα φίλος και δεν ξέρουμε που να τα βάλουμε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, CCKarpathos είπε

Η λογική σου μου έχει μουδιάσει τον εγκέφαλο. Είναι ακριβώς η ίδια με την λογική που λέει ότι αγόρασα από εσένα ένα μπουφάν large και επειδή έφαγα και πήγα XLarge θα μου το αλλάξεις δωρεάν. Είσαι σοβαρός ή απλά τα λες έτσι για να έχουμε να λέμε. Επίσης αν ξέρεις κάποιο επαγγελματία να δουλεύει δωρεάν να μας το πεις, μην το κρατάς μυστικό. Μεγάλη κονομα φίλος και δεν ξέρουμε που να τα βάλουμε!

Μαλλον η δικη σου λογικη δεν στεκει.... 

Το παραδειγμα που εφερες δηλωνει δικη μου υπαιτιοτητα (εφαγα) ...

Εδω μιλαμε για προιον το οποιο δεν δουλευει συμφωνα με τις προδιαγραφες για τις οποιες πουληθηκε.

ΟΔΗΓΙΑ 1999/44/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

της 25ης Μαΐου 1999

(10) ότι, σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των αγαθών προς τους όρους της σύμβασης, οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν δικαίωμα σε δωρεάν αποκατάσταση της συμμόρφωσης επιλέγοντας είτε την επισκευή είτε την αντικατάσταση του αγαθού ή, εφόσον αυτό δεν είναι δυνατόν, θα πρέπει να έχουν δικαίωμα σε μείωση του τιμήματος ή υπαναχώρηση από την σύμβαση·

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και σε τι φταίει ο επαγγελματίας που την πούλησε , να πληρώσει τις αλλαγές που κάνει η κυβέρνηση , χωρίς να αναλαμβάνει το κόστος , έξοδα υπάλληλων , εργατοώρες κτλ που θα ασχοληθεί ο κάθε επαγγελματίας?

 

και το χειρότερο , ότι κάνουν αλλαγές όποτε θέλουν και όσες φόρες θέλουν ,από τα υπουργεία , χωρίς να ενημερώνουν τις εταιρείες. Κι έτσι η κάθε εταιρεία πρέπει να μαντέψει , τι πρέπει να κάνει και ΘΑ πρέπει να κάνει το κάθε φορολογικό μηχάνημα .

Ολα αυτα ελπιζω να καταλαβαινεις πως απαιτουν χρονο , κοπο , γνωσεις , υλικα και ειναι μια αλυσιδα νομιζω μεγαλη για να φτασει να ειναι (ισως και να μην ειναι , αν αποφασισουν κι αλλες αλλαγες) ετοιμη στο τελικο πελατη για να στελνει δεδομενα στο mydata

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι ευκολότερο να μουρμουράει ο καθένας για την επίσκεψη στον μάστορα και να γράφει στα φορουμ

για αλλαγές που επιβάλει το κράτος μη επιδοτούμενες

παρά να ανοίξει το manual της μηχανής όπου αναγράφει πως να αλλάξεις το φπα,, να βάλεις το περιβαλλοντικό τέλος η οτιδήποτε χρειαστεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tempes είπε

και σε τι φταίει ο επαγγελματίας που την πούλησε , να πληρώσει τις αλλαγές που κάνει η κυβέρνηση , χωρίς να αναλαμβάνει το κόστος , έξοδα υπάλληλων , εργατοώρες κτλ που θα ασχοληθεί ο κάθε επαγγελματίας?

 

και το χειρότερο , ότι κάνουν αλλαγές όποτε θέλουν και όσες φόρες θέλουν ,από τα υπουργεία , χωρίς να ενημερώνουν τις εταιρείες. Κι έτσι η κάθε εταιρεία πρέπει να μαντέψει , τι πρέπει να κάνει και ΘΑ πρέπει να κάνει το κάθε φορολογικό μηχάνημα .

Ολα αυτα ελπιζω να καταλαβαινεις πως απαιτουν χρονο , κοπο , γνωσεις , υλικα και ειναι μια αλυσιδα νομιζω μεγαλη για να φτασει να ειναι (ισως και να μην ειναι , αν αποφασισουν κι αλλες αλλαγες) ετοιμη στο τελικο πελατη για να στελνει δεδομενα στο mydata

Για αυτο εγραψα πιο πανω .. Τιμολογηστε το κρατος....

Μην ξεχνας οτι και ο κατοχος της ταμειακης επαγγελματιας ειναι.

Αγορασε κατι για να κανει την δουλεια του (υποτιθεται ετοιμο)..

Τωρα θα χασει και αυτος εργατοωρες και χρηματα χωρις να φταιει σε τιποτα.... 

Επεξ/σία από k_w_t
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, k_w_t είπε

Για αυτο εγραψα πιο πανω .. Τιμολογηστε το κρατος....

Μην ξεχνας οτι και ο κατοχος της ταμειακης επαγγελματιας ειναι.

Αγορασε κατι για να κανει την δουλεια του (υποτιθεται ετοιμο)..

Τωρα θα χασει και αυτος εργατοωρες και χρηματα χωρις να φταιει σε τιποτα.... 

Πως θα τιμολογησουμε στο κράτος;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/2/2021 στις 3:03 ΜΜ, k_w_t είπε

Για αυτο εγραψα πιο πανω .. Τιμολογηστε το κρατος....

Μην ξεχνας οτι και ο κατοχος της ταμειακης επαγγελματιας ειναι.

Αγορασε κατι για να κανει την δουλεια του (υποτιθεται ετοιμο)..

Τωρα θα χασει και αυτος εργατοωρες και χρηματα χωρις να φταιει σε τιποτα.... 

Σε κάθε απόφαση της ΑΑΔΕ και γενικά του κράτους αναφέρει την πρόταση: "Το γεγονός ότι, από τις διατάξεις της απόφασης αυτής, δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Προϋπολογισμού του Υπουργείου Οικονομικών, καθώς και του Προϋπολογισμού της Α.Α.Δ.Ε., αποφασίζουμε:"

Ποιος θα τιμολογήσει το κράτος;
Εγώ που δεν διαμαρτύρομαι ή εσύ που διαμαρτύρεσαι;

Τέλος, όσο αφορά τις προδιαγραφές, όταν πουλήθηκε τηρούσε κανονικά όλες τις προδιαγραφές, διαφορετικά ΔΕΝ θα επιτρεπόταν η πώληση.
 

Επεξ/σία από Highlander
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Highlander είπε


Τέλος, όσο αφορά τις προδιαγραφές, όταν πουλήθηκε τηρούσε κανονικά όλες τις προδιαγραφές, διαφορετικά ΔΕΝ θα επιτρεπόταν η πώληση.
 

ακριβως ετσι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Highlander είπε

Σε κάθε απόφαση της ΑΑΔΕ και γενικά του κράτους αναφέρει την πρόταση: "Το γεγονός ότι, από τις διατάξεις της απόφασης αυτής, δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Προϋπολογισμού του Υπουργείου Οικονομικών, καθώς και του Προϋπολογισμού της Α.Α.Δ.Ε., αποφασίζουμε:"

Ποιος θα τιμολογήσει το κράτος;
Εγώ που δεν διαμαρτύρομαι ή εσύ που διαμαρτύρεσαι;

Τέλος, όσο αφορά τις προδιαγραφές, όταν πουλήθηκε τηρούσε κανονικά όλες τις προδιαγραφές, διαφορετικά ΔΕΝ θα επιτρεπόταν η πώληση.
 

Εσυ δεν διαμαρτυρεσαι γιατι θα βγαλεις κερδος απο την ολη ιστορια.

Εγω αντιθετα εχω χασουρα.

Και δεν μιλησα για τις προδιαγραφες αλλα για οταν πουληθηκε που  εγραφε

"ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ TAXISNET"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν εκφράζετε την άποψή σας σε κάποιο θέμα, ιδιαίτερα με τόσο έντονο τροπο, καλό θα ήτανε να σκέφτεστε πριν την εκφράσετε με τον εξής τρόπο :ποια απόφαση θα έπαιρνε ένας δικαστής εάν του παρουσιάζατε το θέμα?

Σε κάθε περίπτωση λοιπόν που πωλείται ένα προϊόν ή μία υπηρεσία όταν είναι να αποφασίσουμε εάν η πώληση έγινε με το σωστό τρόπο και πρέπει να ρίξουμε ευθύνες στον πωλητή (μάστορα) πρέπει να σκεφτούμε εάν υπήρξε δόλος κατά την πώληση. Εάν κατά τη διάρκεια της πώλησης ο πωλητής δεν είχε εικόνα για τις αλλαγές που επρόκειτο να συμβούν τότε δεν μπορούμε να του προσάψουμε ευθύνες. Και αντιστρέφοντας τους ρόλους από ένα παράδειγμα που έφερε πιο πάνω ένας φίλος αντί να τιμολογησει ο τεχνικός το κράτος μπορεί αν πιστεύει ότι έχει δίκιο κάποιος πελάτης να ζητήσει αποζημίωση ο ίδιος κατευθείαν από το κράτος χρησιμοποιώντας τη νόμιμη οδό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το κράτος να ζητήσει ότι ευθύνη θέλει. Από τις εταιρείες - τεχνικούς που είναι στη μέση το απαίτηση έχει; γιατί αυτό το ύφος λες και ο ελεύθερος επαγγελματίας που θα του συντηρήσει αναβάθμιση την ταμειακή επειδή η κάθε κυβέρνηση δεν ξέρει τι θέλει, δεν έχει υποχρεώσεις να καλύψει και δεν πρέπει να πληρωθεί για τον χρόνο και τα υλικά που έβαλε. Και αυτό επειδή ένα, δύο χρόνια πριν πήρε ένα φορολογικό μηχανισμό, οποίος πλέον έχει περισσότερες δυνατότητες, θα πρέπει να τον υποστηρίζει δωρεάν εφ όρου ζωής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/2/2021 στις 5:24 ΜΜ, tempes είπε

Από το κράτος να ζητήσει ότι ευθύνη θέλει. Από τις εταιρείες - τεχνικούς που είναι στη μέση το απαίτηση έχει; γιατί αυτό το ύφος λες και ο ελεύθερος επαγγελματίας που θα του συντηρήσει αναβάθμιση την ταμειακή επειδή η κάθε κυβέρνηση δεν ξέρει τι θέλει, δεν έχει υποχρεώσεις να καλύψει και δεν πρέπει να πληρωθεί για τον χρόνο και τα υλικά που έβαλε. Και αυτό επειδή ένα, δύο χρόνια πριν πήρε ένα φορολογικό μηχανισμό, οποίος πλέον έχει περισσότερες δυνατότητες, θα πρέπει να τον υποστηρίζει δωρεάν εφ όρου ζωής

Οταν εχει κανει την αγορα πριν 1 χρονο πιστευω πως ναι πρεπει να τον υποστηριξει δωρεαν.

Τωρα για πριν 3-4 χρονια πρεπει να εβγαζε κατι σαν voucher η κυβερνηση για να πληρωθουν οι εταιριες.

Το οποιο θα ηταν και το πιο δικαιο.

Οπως και να εχει ο τελευταιος που φταιει στην ολη υποθεση ειναι ο κατοχος της ταμειακης.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...