Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους! Εδώ και 2 εβδομάδες αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα με το 207cc. Το αμάξι είναι 1600cc με αέριο (2009) και ανάβει η ένδειξη check engine μαζί με το μήνυμα antipollution system fault. Το αυτοκίνητο επίσης ενεργοποιεί το βιντιλατέρ το οποίο λειτουργεί ακατάπαυστα παρότι το αμάξι είναι κρύο. Το fan παραμένει σε λειτουργία για 5-6 λεπτά και μετά το σβήσιμο του κινητήρα.  Μετά απο αρκετές χρήσεις του αυτοκινήτου το μήνυμα καθώς και το check engine σβήνουν μόνα τους. Με το universal διαγνωστικό OBD έλαβα μήνυμα σφάλματος P1337. Σε κάποια forum αναφέρουν πρόβλημα στoν πολλαπλασιαστή του κυλίνδρου 1 σε άλλα πρόβλημα με σένσορα του εκκεντροφόρου. Έχει αντιμετωπίσει κανένας παρόμοιο πρόβλημα να με βοηθήσει?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν είναι ο ίδιος κωδικός βλάβης με το δικό Peugeot 207 Rallye , αν θυμάμαι καλά πρέπει να είναι ignition coil η βλάβη σου. Δλδ μπουζοπιπα στα λαϊκά.

Εμένα έχει 4 ανεξάρτητες με ξεχωριστούς πολλαπλασιαστές.

Αποτέλεσμα κάποιος κύλινδρος υπολειτουργεί και μπαίνει το αμάξι σε safe mode και κάνει τα κουλά του με το βεντιλατερ. Και εμένα ακριβώς το ίδιο έκανε.

Αν έχεις όρεξη και πιάνουν τα χέρια σου μπορείς να την αλλάξεις και μόνος σου αφού βεβαιωθεις ότι όντως είναι αυτό.

Επεξ/σία από gatoulismc21
Δημοσ.

Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω φίλος με 207cc 1600 150hp είχε ακριβώς το ίδιο θέμα που περιγράφεις δεν έβγαλε ποτέ άκρη.Η αλήθεια ειναι όμως οτι δεν ήταν και ιδιαίτερα σχολαστικός στη συντήρηση του αυτοκινήτου!

Αφού έβγαλε 2 μπαταρίες off  λόγω του βεντιλατέρ που δούλευε ακόμα και με το αυτοκίνητο σβηστό όπως λές πήγε σε συνεργείο του άλλαξαν πολαπλασιαστές-μπουζί- μπουζοκαλώδια χωρίς καμία αλλαγή.Έφτασε ακόμα και στην αντιπροσωπεία που του έλεγε για επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου και διάφορα κουλά.

Τελικά με τα πολλά έμαθε οτι ο συγκεκριμένος κινητήρας turbo που ήταν συνεργασία με BMW είχε βγάλει πολλά προβλήματα!

Όπως προείπα μέχρι και επισκευή κινητήρα έκανε και τελικά στα ίσα του το αυτοκίνητο δεν ήρθε ποτέ, τελικά το έδωσε(σκότωσε) ανταλλαγή σε αντιπροσωπεία και πήρε καινούριο ένα polo.

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους! Το μοτερ που φοραει το αμαξι ειναι στα 120 αλογα χωρις τουρμπο. Επισης σε αυτο που ειπες για τον κινητηρα οτι ειναι συνεργασια bmw peugeot το γνωριζα ηδη. Αλλωστε φοραει κ το mini couper το ιδιο. Θα δοκιμασω να αλλαξω πολλαπλασιαστες στις θεσεις 1 κ 3 και να δω αν θα μεταφερθει η βλαβη σε πρωτο βαθμο. Σε καθε περιπτωση αν εχει καποιος παρομοια εμπειρια του προβληματος ας μου στειλει. Ευχαριστω

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, vaggos2586 είπε

Τελικά με τα πολλά έμαθε οτι ο συγκεκριμένος κινητήρας turbo που ήταν συνεργασία με BMW είχε βγάλει πολλά προβλήματα!

 

μπαρουφες του ειπαν και μάλλον εμπλεξε με ασχετους μεστορες... ο συγκεκριμενος κινητήρας ειναι διαμάντι, στα bmw τουλάχιστον... Δε βγάζει τιποτα πρακτικα απο ζημιές...

 

@ts δες τα ρευματα σου (πολλαπλασιαστές/καλωδια), οι πολλ/στες πλεον θεωρούνται αναλώσιμα υλικά...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, paylidis είπε

μπαρουφες του ειπαν και μάλλον εμπλεξε με ασχετους μεστορες... ο συγκεκριμενος κινητήρας ειναι διαμάντι, στα bmw τουλάχιστον... Δε βγάζει τιποτα πρακτικα απο ζημιές...

@ts δες τα ρευματα σου (πολλαπλασιαστές/καλωδια), οι πολλ/στες πλεον θεωρούνται αναλώσιμα υλικά...

Δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά όπως είπα δεν το είχε ιδιαίτερα με τα αυτοκίνητα αλλά θυμάμαι τι ταλαιπωρία είχε περάσει και πόσα χρήματα είχε σπαταλήσει για να το δώσει τελικά ανταλλαγή και να ησυχάσει (ένα αυτοκίνητο που το είχε πάρει 24000ε)

Μόλις διάβασα το θέμα  είχε ακριβώς τα ίδια συμπτώματα όπως του TS

Πάντως άσχετοι στην αντιπροσωπεία λίγο δύσκολο ή έστω να μην ξέρουν που πονάει ένα μοντέλο τους!

Μακάρι να βγάλει άκρη το παλικάρι!

Επεξ/σία από vaggos2586
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, vaggos2586 είπε

Πάντως άσχετοι στην αντιπροσωπεία λίγο δύσκολο

Οι πλεον άσχετοι μπορώ να σε διαβεβαιώσω απο προσωπική εμπειρία, ειδικά σε τόσο πολύπλοκα-ηλεκτρονικά μοτέρ δε ξέρουν τι τους γίνεται...

Κατα τα άλλα 50-60-70-80€ εργατοώρα...

 

Στη περιπτωση του φίλου σου το πιο πιθανό είναι να ήθελε εγκέφαλο.

 

Στη περίπτωση του φίλου μας κατα 90% πολλαπλασιαστές κ τελειωσε ;) 

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, keeper5511 είπε

Καλημέρα σε όλους! Το μοτερ που φοραει το αμαξι ειναι στα 120 αλογα χωρις τουρμπο. Επισης σε αυτο που ειπες για τον κινητηρα οτι ειναι συνεργασια bmw peugeot το γνωριζα ηδη. Αλλωστε φοραει κ το mini couper το ιδιο. Θα δοκιμασω να αλλαξω πολλαπλασιαστες στις θεσεις 1 κ 3 και να δω αν θα μεταφερθει η βλαβη σε πρωτο βαθμο. Σε καθε περιπτωση αν εχει καποιος παρομοια εμπειρια του προβληματος ας μου στειλει. Ευχαριστω

Βρε φιλαρακι αφου σου γραφω ακριβως απο πανω ποιο ειναι το θεμα σου.

Ποιες μπαταριες, εγκεφαλους και πρασσινα αλογατα

Μην το αφησεις να δουλευει ετσι πηγαινε δες το εχτες, ειναι φτηνη επισκευη αν ειναι μονο ενας κυλινδρος κανα 40αρι

και εμενα τον bmw φοραει με τα 150 αλογα.

 

Επεξ/σία από gatoulismc21
Δημοσ.

Φιλε μου θα τσεκαρω αν ειναι πολλαπλασιαστης σημερα κ μετα θα αγορασω αλλον. Εχω αγορασει τζαμπα εξαρτηματα στο παρελθον ενα καρο. Επισης το αμαξι δεν δουλευει συνεχεια ετσι. Για παραδειγμα σημερα  το check engine εσβησε μονο του, αλλα σε λιγες μερες λογικα θα ξαναεμφανιστει.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, keeper5511 είπε

Εχω αγορασει τζαμπα εξαρτηματα στο παρελθον ενα καρο.

Μόνος σου τα αγόραζες ή έκανε πειράματα ο μηχανικός σου?

Δημοσ.

Ο μηχανικος τα αγοραζε, αλλα βγαλε συννενοηση μετα αν εφταιγε κατι αλλο τι τα κανεις. Σε λιγο θα κανω αντικατασταση πολλαπλασιαστων μεταξυ τους κ περιμενω το σφαλμα να ξαναεμφανιστει..

  • 2 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...