Προς το περιεχόμενο
Hal9000

Η Tesla θα διαθέσει σύντομα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά της και στην Ελλάδα

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καιρός ήταν. Όλα τα Βαλκάνια είχαν ήδη. 
Το βασικό φυσικά είναι το δίκτυο φόρτισης αλλά και το δίκτυο υποστήριξης. 
Αυτή τη στιγμή αν έχεις τεσλα στην Ελλάδα και πάθει κάτι, πάει Ιταλία για σέρβις. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Από την άλλη φαντάζομαι πόσο απελπισμένος πρέπει να είναι αυτός ο Μασκ να έρχεται να ανοίξει μαγαζί  Ελλάδα.:P

Αν τα φέρνει απο αερική βολεύει να τα ξεφορτώνει Πειραιά οπότε γιατί να μην κάνει και ένα μαγαζί + να κάνει και ταχυφορτιστές μιας και η ελλάδα ειναι τουριστικός προορισμός οπότε οι βόρειοι πελάτες της να έχουν άνεση στις διακοπές τους. 

30 λεπτά πριν, maarinos είπε

Έστω αγοράζω ηλεκτρικό ανεξάρτητος μάρκας, η συσκευή φόρτισης, πόσο ρεύμα θα καταναλώσει??

όσο χρεώνει η ΔΕΗ ή όποιον πάροχο έχεις το ρεύμα για το σπίτι σου, (~ 10 λεπτα την κιλοβατώρα)  θες περίπου 100 Kwh για το model S και ~50 για το model 3  οπότε ~10 ευρώ και ~5 ευρώ αντίστοιχα 

5 λεπτά πριν, mjaros είπε

Καιρός ήταν. Όλα τα Βαλκάνια είχαν ήδη. 
Το βασικό φυσικά είναι το δίκτυο φόρτισης αλλά και το δίκτυο υποστήριξης. 
Αυτή τη στιγμή αν έχεις τεσλα στην Ελλάδα και πάθει κάτι, πάει Ιταλία για σέρβις. 

οι 5 πόσοι είναι που έχουν Tesla στην ελλάδα εκεί τα πάνε ή έχουν κάνα μάστορα ντόπιο στην ελλάδα; 

Επεξ/σία από TopicStrarter
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

 

οι 5 πόσοι είναι που έχουν Tesla στην ελλάδα εκεί τα πάνε ή έχουν κάνα μάστορα ντόπιο στην ελλάδα; 

Αυτό λέω. Ποιος θα πάρει ένα όχημα όταν δεν είπα έχει σέρβις στην Αθήνα. 
Αυτη τη στιγμή οι κάτοχοι τεσλα στην Ελλάδα είναι μετρημένοι. 
Τα 30-50 χιλ δεν είναι πολλά, αλλά αν δεν υπάρχει δίκτυο φόρτισης και σέρβις είναι αποτρεπτικό. 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, mariosCS είπε

Εάν φέρει και δίκτυο ταχυφορτιστών στις εθνικές θα είναι σούπερ!! 

Αλλιώς "δώρον άδωρον" 

οποιος εχει γκαραζ δεν εχει θεμα 🤡

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσε ρε Τέσλα, εδώ έχουμε εμείς τα Ελληνικά supercar εκείνου του τύπου που δείχνει μόνο σχέδια που πας...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειμαι Κεντρική Ευρώπη, είναι γεμάτος ο τόπος. Σταθμοί υπάρχουν παντού. Το πρόβλημα είναι ότι είναι υπερπαντελώς αθόρυβα. Τιποτα. Κατι που τα καθιστά επικίνδυνα στην Ελλάδα, μια απο τις πιο θορυβώδεις χώρες του πλανήτη, μαζί με το Πακιστάν και την Ινδία.
Και η οποία μάλιστα, για κάποιο παρανοικό λόγο, λατρεύει τον θόρυβο και τη φασαρία.

  • Haha 1
  • Confused 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
22 minutes ago, mjaros said:

Αυτό λέω. Ποιος θα πάρει ένα όχημα όταν δεν είπα έχει σέρβις στην Αθήνα. 
Αυτη τη στιγμή οι κάτοχοι τεσλα στην Ελλάδα είναι μετρημένοι. 

image.jpg.0c66518914d220d9b76503944dd0cd7f.jpg

  • Haha 9

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι λοιπόν, για σένα φίλε μου, που θες να το μαρσάρεις, έξω από "της γκόμενας"...
('η που έχεις τον πεζό - ναι υπάρχουν κι αυτοί - λίγο κάτω από τον τσιμεντόλιθο, στην τροφική αλυσίδα :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
33 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

Αν τα φέρνει απο αερική βολεύει να τα ξεφορτώνει Πειραιά οπότε γιατί να μην κάνει και ένα μαγαζί + να κάνει και ταχυφορτιστές μιας και η ελλάδα ειναι τουριστικός προορισμός οπότε οι βόρειοι πελάτες της να έχουν άνεση στις διακοπές τους. 

όσο χρεώνει η ΔΕΗ ή όποιον πάροχο έχεις το ρεύμα για το σπίτι σου, (~ 10 λεπτα την κιλοβατώρα)  θες περίπου 100 Kwh για το model S και ~50 για το model 3  οπότε ~10 ευρώ και ~5 ευρώ αντίστοιχα 

οι 5 πόσοι είναι που έχουν Tesla στην ελλάδα εκεί τα πάνε ή έχουν κάνα μάστορα ντόπιο στην ελλάδα; 

Ξέχασες να βάλεις στην τιμή της κιλοβατώρας  τα έξτρα (ΦΠΑ, νησιά, δυκτυα μεταφορά και πάει λέγοντας)

Θα έλεγα στην καλύτερη να βγαίνει η κιλοβατώρα 17 με 19 λεπτα, αν βέβαια η κατανάλωση σου δεν ξεπερνάει κάποια επίπεδα για να τρως και πέναλτι

  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή η καραμέλα με το "ποιος θα αγοράσει Τεσλα" γιατί συνεχίζει;

Αν κυκλοφορήσετε στην Αθήνα και Porsche θα δείτε και σίγουρα πολλά premium Mercedes, BMW, Audi, Volvo. Όχι ολοκαινούργια τα περισσότερα, αλλά σαφέστατα υπάρχει αγορά και ξεκάθαρα τα Τεσλα είναι value σε σχέση με E-class, X3, Q5 και XC60. Αυτό το κομμάτι θέλει να χτυπήσει και πολύ πιθανό να καταφέρει να πάρει σημαντικό κομμάτι της πίτας.

  • Like 5

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

 

Μπορεί να μην έχουμε οδηγική παιδεία και οδικό δίκτυο θα έχουμε όμως ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μεγάλη πρόοδος η Ψωροκώσταινα.  😁

Επεξ/σία από alphay
  • Haha 1
  • Confused 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, mernides είπε

Αυτή η καραμέλα με το "ποιος θα αγοράσει Τεσλα" γιατί συνεχίζει;

Αν κυκλοφορήσετε στην Αθήνα και Porsche θα δείτε και σίγουρα πολλά premium Mercedes, BMW, Audi, Volvo. Όχι ολοκαινούργια τα περισσότερα, αλλά σαφέστατα υπάρχει αγορά και ξεκάθαρα τα Τεσλα είναι value σε σχέση με E-class, X3, Q5 και XC60. Αυτό το κομμάτι θέλει να χτυπήσει και πολύ πιθανό να καταφέρει να πάρει σημαντικό κομμάτι της πίτας.

 

Πριν καμιά εβδομάδα πέρασε Lamborghini απο την γειτονιά μου.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα είμαι σίγουρος ότι θα τα φέρουν γιατί η υπάρχει το μεγάλο φαγοπότι με τα δις που θα δανείσουν οι Γερμανοί για  την πράσινη ανάπτυξη.

Τί θα γίνει με service που είναι αποκλειστικά στη Tesla και με τους φορτιστές αυτό είναι ένα άλλο ανέκδοτο που θα αντιμετωπίσουν οι τολμηροί.

Όμως στη Αμερική και στη Ευρώπη μπορείς να πας το παλιό σου ρυπογόνο αυτοκίνητο σε ειδικά συνεργεία εγκεκριμένα και να σου το μετατρέψουν σε μηδενικών ρύπων ηλεκτρικό.

Έτσι έχει κάνει και ο Σβαρτζενέγκερ το θηριώδες Hummer του ηλεκτρικό.

Εδώ όμως απαγορεύεται κάτι τέτοιο και όσοι το έκαναν δεν πήραν ποτέ πινακίδα κυκλοφορίας μετά.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατάφερε να πάρει πινακίδα κυκλοφορίας στα 120 χρόνια αυτοκίνησης αυτού του τριτοκοσμικού κράτους ήταν το BMW i3.

To καρτέλ του πετρελαίου κυβερνούσε πάντα το ελληνικό κράτος και ήταν συνέταιρος μαζί του με την φορολογία καυσίμων.

Με Γερμανούς και Αμερικανούς κατασκευαστές δεν τους παίρνει να τους ότι δεν σας δίνω πινακίδα κυκλοφορίας αλλά όποιος Έλληνας φτιάξει ηλεκτρικό αυτοκίνητο πινακίδα δεν θα δει.

Όπως και εκείνος στη Φλώρινα που φτιάχνει μόνος ελαφρά αεροπλάνα και τα πετάει με Ιταλικά νούμερα  γιατί ποτέ δεν του έδωσαν ελληνικά.

  • Like 1
  • Sad 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 minutes ago, Aprile said:

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατάφερε να πάρει πινακίδα κυκλοφορίας στα 120 χρόνια αυτοκίνησης αυτού του τριτοκοσμικού κράτους ήταν το BMW i3.

Κάτι το οποίο δεν ισχύει βέβαια αλλά ΟΚ. 

  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τζάμπα γκρίνιες γενικώς. 

Καλώς να έρθουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Θα τα αγοράσουν λίγοι και μετρημένοι, μεγάλη εισχώρηση στην Ελλάδα και πτώση τιμών από το 2030 και μετά, αυτή η δεκαετία θα είναι η δεκαετία προσαρμογής. 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.