Προς το περιεχόμενο
Hal9000

Η Tesla θα διαθέσει σύντομα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά της και στην Ελλάδα

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 minutes ago, TopicStrarter said:

Πηγή πως δεν τηρούν τις προδιαγραφές γιατί αυτά που είδα εγώ είχαν ακόμη και αερόσακο. 

Αφού είχαν αερόσακο μια χαρά. 

Abs? ESP? Αλλά σύγχρονα συστήματα ασφαλείας?

Τι προδιαγραφές euro καλύπτει ο κινητήρας? 

Από crash test πως πάει? 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, safridia είπε

Συμφωνα με το παρακατω, για Ελλαδα ο μεσος ορος για τα επιβατηγα ειναι 7 χρονια, για πετρελαιο τα 3 και βενζινη παλι καπου 7 χρονια.
Δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινω σωστα τον ορο passanger car, και γιατι απο κατω εχει πετρελαιο και βενζινη, δεν μοιαζει να ειναι ο μεσος ορος τους.
Οποτε τα 15 χρονια απεχει παρα πολυ απο την πραγματικοτητα

image.png.02b6178bf4edc2e718cca939d825a59d.png

βάλε και ένα link να δούμε πως ακριβώς πάρθηκαν αυτά τα νούμερα πχ απο τα δεδομένα όλων των πινακίδων; υπάρχουν και συλλεκτες ειδικά σε πιο πλούσιες χώρες που μπορεί να έχουν ένα αμάξι 70 ετών για τα σαββατοκύριακα ή μόνο για βιτρίνα και ένα 3ετίας που οδηγούν ας πούμε αμέσως το average βγαίνει στα 36.5 χρόνια απο αυτές τις 2 πινακίδες.... 

 

Το λέω γιατι βλέπω πως δείχνει την γερμανία να έχει γηραιότερα αμάξια απο Ελλάδα και επειδή ζούσα μπορώ να πω με σιγουριά πως όλα ή έστω η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων που έβλεπα στις 3 πόλεις που έζησα αλλά και σε άλλες περιοχές που έχω επισκεφτεί ήταν καινούργια και εδώ στην ελλάδα τα μισά ή έστω μεγάλο ποσοστό ειναι χρέπια 

 

Και γενικά ο μέσος όρος αν και πολύ χρήσιμος σε κάποια πράματα σε κάποια άλλα είναι λίγο παραπλανιτικό το median καλύτερη επιλογή σε αυτές τις ερωτήσεις

 

πχ τι θέλω να πω έστω 11 αυτοκίνητα σε 2 χώρες

 

Χώρα Α -------------------------------------Χώρα Β
1) 2 ετών-----------------------------------1) 3 ετών 
2) 2 ετών-----------------------------------2) 3 ετών
3) 3 ετών-----------------------------------3) 4 ετών
4) 3 ετών-----------------------------------4) 6 ετών
5) 3 ετών-----------------------------------5) 8 ετών
6) 3 ετών-----------------------------------6) 8 ετών
7) 4 ετών-----------------------------------7) 12 ετών
8 )4 ετών-----------------------------------8) 13 ετών
9) 10 ετών----------------------------------9) 15 ετών
10) 50 ετών------------------------------10) 15 ετών
11) 60 ετών------------------------------11) 15 ετών

Από αυτά αν βγάλεις μέσο όρο βγαίνει ότι η χώρα Α έχει αυτοκίνητα 13 ετών κατά μέσο όρο και η χώρα Β έχει αμάξια 9 ετών κατά μέσο όρο αλλά όπως βλέπεις στην χώρα Α οδηγούν ως επι των πλείστων καινούργια αυτοκίνητα άρα ο μέσος όσος ειναι παραπλανητικός (κάτι τέτοιες διαφορές στον τρόπο παρουσίασης δεδομένων χρησιμοποιούν οι λογιστές όταν λέμε πως "μαγειρεύουν" τα νούμερα, δεν γράφουν δηλαδή ψευδή στοιχεία απλά τα παρουσιάζουν με παραπλανητικό τρόπο. ) 

 

Ενώ το median εδώ δείχνει την διαφορά των χωρών πιο "ρεαλιστικά" δηλαδή για την Α χώρα έχουμε 3 έτη και για την Β χώρα 8 έτη. 

 

 

Επεξ/σία από TopicStrarter
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
37 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

Πηγή πως δεν τηρούν τις προδιαγραφές γιατί αυτά που είδα εγώ είχαν ακόμη και αερόσακο. 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, NickTG είπε

Αφού είχαν αερόσακο μια χαρά. 

Abs? ESP? Αλλά σύγχρονα συστήματα ασφαλείας?

Τι προδιαγραφές euro καλύπτει ο κινητήρας? 

Από crash test πως πάει? 

Ο κινητήρας είναι renault (ή μιας άλλης μεγάλης γαλλικής μάρκας δεν είμαι σίγουρος όμως πέρασαν χρόνια που το τσέκαρα αλλά μάλλον renault) οπότε είναι εντάξει 

νομίζω έχει ABS (και επίσης δεν είναι κάτι το κόστος ανα όχημα είναι μηδαμινό για να προστεθεί είναι σαν να ρωτάς πχ αν έχει καταλύτη.. και να μην είχε δεν προσθέτει ιδιαίτερο κόστος ούτε απαιτεί επανασχεδιασμό του οχήματος για να βάλει) 

Τώρα αποτελέσματα για crash test δεν ξέρω αλλά σίγουρα δεν κολλάει εκει το θέμα γιατί έχουν ένα σωρό δεν ειναι ότι δεν έχουν λεφτά να κρασάρουν μερικά...  το τελικό pony με full εξοπλισμό υποτίθεται θα έχει  τιμή λιανικής 7000 ευρώ οπότε φαντάζομαι ένα barebone χωρίς ΦΠΑ και λοιπά έξοδα που μπαίνουν στην τιμή λιανικής θα βγαίνει αρκετά πιο κάτω και νομίζω πως έχουν τα χρήματα για κάτι τέτοιο ειδικά αν σκεφτείς ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το απομηνάρι του crash test για ανταλλακτικά....  σίγουρα δεν είναι εκει το θέμα. 

Επεξ/σία από TopicStrarter

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι τεσλα και πρασινα αλογα εδω με τους δρόμους που έχουμε μονο  για lada είμαστε 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 minutes ago, TopicStrarter said:

Ο κινητήρας είναι renault (ή μιας άλλης μεγάλης γαλλικής μάρκας δεν είμαι σίγουρος όμως πέρασαν χρόνια που το τσέκαρα αλλά μάλλον renault) οπότε είναι εντάξει 

Ξεκάθαρα δεν πάει έτσι. 

Και ο κινητήρας στο δικό μου είναι Daihatsu και πιο σύγχρονος από το σακάκι που ήθελαν να βάλουν στο Pony. 

Καινούριο αμάξι όμως με τον κινητήρα αυτό δεν θα έβγαζε έγκριση τύπου. 

10 minutes ago, TopicStrarter said:

νομίζω έχει ABS (και επίσης δεν είναι κάτι το κόστος ανα όχημα είναι μηδαμινό για να προστεθεί είναι σαν να ρωτάς πχ αν έχει καταλύτη.. και να μην είχε δεν προσθέτει ιδιαίτερο κόστος ούτε απαιτεί επανασχεδιασμό του οχήματος για να βάλει) 

Με το νομίζω και μόνο για το ABS δεν γίνεται κάτι. 

Υποχρεωτικό είναι ήδη και το ESP και τα υπόλοιπα συστήματα ασφαλείας θα είναι και αυτά σε λίγο. 

Επίσης όχι, δεν το κουμπώνεις απλά και είσαι έτοιμος. 

11 minutes ago, TopicStrarter said:

Τώρα αποτελέσματα για crash test δεν ξέρω αλλά σίγουρα δεν κολλάει εκει το θέμα γιατί έχουν ένα σωρό δεν ειναι ότι δεν έχουν λεφτά να κρασάρουν μερικά...  το τελικό pony με full εξοπλισμό υποτίθεται θα έχει  τιμή λιανικής 7000 ευρώ οπότε φαντάζομαι ένα barebone χωρίς ΦΠΑ και λοιπά έξοδα που μπαίνουν στην τιμή λιανικής θα βγαίνει αρκετά πιο κάτω και νομίζω πως έχουν τα χρήματα για κάτι τέτοιο ειδικά αν σκεφτείς ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το απομηνάρι του crash test για ανταλλακτικά....  σίγουρα δεν είναι εκει το θέμα. 

:lol:

Δεν ξέρεις αλλά σίγουρα δεν είναι εκεί το θέμα? 

Δεν είναι μόνο να κρασαρουν ( :lol:) μερικά το ζήτημα. 

Πρέπει να καλύπτει και τα απαιτούμενα όρια.

Αυτό με το απομεινάρι του τεστ για ανταλλακτικά δεν θα το σχολιάσω καν. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, NickTG είπε

Ξεκάθαρα δεν πάει έτσι. 

Και ο κινητήρας στο δικό μου είναι Daihatsu και πιο σύγχρονος από το σακάκι που ήθελαν να βάλουν στο Pony. 

Καινούριο αμάξι όμως με τον κινητήρα αυτό δεν θα έβγαζε έγκριση τύπου. 

Ε τι λέμε σε άλλες χώρες κουμπώνει ένας στο γκαράς του ένα κινητήρα ότι θέλει και χρειάζεται απλά άδεια για τον σκελετό και να έχει τα λοιπά που χρειάζονται πχ φλάς και μπορεί να το κυκλοφορίσει εδώ στην ελλάδα δεν παίζει ένας μάστορας να μπορεί να κάνει δικό του αμάξι και να το κυκλοφορεί. 

 

Τώρα όσο αφορά την pony αγοράζουν καινούργιους κινητήρες απο μεγάλη μάρκα δεν γίνεται να μην μπορείς να τους φοράς δεν θα τους παρήγαγε η renault σε αυτή την περίπτωση... δεν πήγαν σε μια μάντρα με μεταχειρισμένα και βγάλανε τα μοτέρ απο μέσα έλεος... 

 

4 λεπτά πριν, NickTG είπε

Επίσης όχι, δεν το κουμπώνεις απλά και είσαι έτοιμος. 

ναι γίνεται το ABS είναι απλά ένας σένσορας στην ρόδα και ένα μηχάνημα που θα επικοινωνεί με τον σένσορα και θα αφήνει ή θα στέλνει τα υδραυλικά των φρένων (σαν να πατάει και να αφήνει το πετάλι των φρένων δηλαδή)  και επίσης πρόσφατα μπήκε ως υποχρεωτικό στα οχήματα και δεν είμαι σίγουρος καν αν είναι η ναμκο περιμένει εδώ και παραπάνω απο μια δεκαετία να ξαναπάρει άδεια και δεν της δίνουν... 

 

Γρήγορη αναζήτηση χωρίς ψάξιμο για τιμή λιανικής  βγαίνει στα 320$ είμαι βέβαιος πως η ναμκο αν δεν μπορεί να κάνει το δικό της μπορεί να βρει άνετα πολύ καλύτερη τιμή χονδρικής 

 

https://www.buyautoparts.com/buynow/74-00365_CPCX

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, TopicStrarter είπε

βάλε και ένα link να δούμε πως ακριβώς πάρθηκαν αυτά τα νούμερα πχ απο τα δεδομένα όλων των πινακίδων; υπάρχουν και συλλεκτες ειδικά σε πιο πλούσιες χώρες που μπορεί να έχουν ένα αμάξι 70 ετών για τα σαββατοκύριακα ή μόνο για βιτρίνα και ένα 3ετίας που οδηγούν ας πούμε αμέσως το average βγαίνει στα 36.5 χρόνια απο αυτές τις 2 πινακίδες.... 

Το λέω γιατι βλέπω πως δείχνει την γερμανία να έχει γηραιότερα αμάξια απο Ελλάδα και επειδή ζούσα μπορώ να πω με σιγουριά πως όλα ή έστω η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων που έβλεπα στις 3 πόλεις που έζησα αλλά και σε άλλες περιοχές που έχω επισκεφτεί ήταν καινούργια και εδώ στην ελλάδα τα μισά ή έστω μεγάλο ποσοστό ειναι χρέπια 

Και γενικά ο μέσος όρος αν και πολύ χρήσιμος σε κάποια πράματα σε κάποια άλλα είναι λίγο παραπλανιτικό το median καλύτερη επιλογή σε αυτές τις ερωτήσεις

πχ τι θέλω να πω έστω 11 αυτοκίνητα σε 2 χώρες

Χώρα Α -------------------------------------Χώρα Β
1) 2 ετών-----------------------------------1) 3 ετών 
2) 2 ετών-----------------------------------2) 3 ετών
3) 3 ετών-----------------------------------3) 4 ετών
4) 3 ετών-----------------------------------4) 6 ετών
5) 3 ετών-----------------------------------5) 8 ετών
6) 3 ετών-----------------------------------6) 8 ετών
7) 4 ετών-----------------------------------7) 12 ετών
8 )4 ετών-----------------------------------8) 13 ετών
9) 10 ετών----------------------------------9) 15 ετών
10) 50 ετών------------------------------10) 15 ετών
11) 60 ετών------------------------------11) 15 ετών

Από αυτά αν βγάλεις μέσο όρο βγαίνει ότι η χώρα Α έχει αυτοκίνητα 13 ετών κατά μέσο όρο και η χώρα Β έχει αμάξια 9 ετών κατά μέσο όρο αλλά όπως βλέπεις στην χώρα Α οδηγούν ως επι των πλείστων καινούργια αυτοκίνητα άρα ο μέσος όσος ειναι παραπλανητικός (κάτι τέτοιες διαφορές στον τρόπο παρουσίασης δεδομένων χρησιμοποιούν οι λογιστές όταν λέμε πως "μαγειρεύουν" τα νούμερα, δεν γράφουν δηλαδή ψευδή στοιχεία απλά τα παρουσιάζουν με παραπλανητικό τρόπο. ) 

Ενώ το median εδώ δείχνει την διαφορά των χωρών πιο "ρεαλιστικά" δηλαδή για την Α χώρα έχουμε 3 έτη και για την Β χώρα 8 έτη. 

Οποτε στην Γερμανια εχουν παρα πολλα συλλεκτικα και ανεβαζει τον μεσο ορο, σωστα;
Χωρις να ειμαι ειδικος στην στατιστικη εαν καποιος εκανε μελετη και εβαλε μεσα τα συλλεκτικα που κυκλοφορουν υπο ειδικες συνθηκες με ειδικες πινακιδες τοτε ειναι για τα πανηγυρια.
Καταλαβαινω οτι εαν καποιος εχει αποφασισει για μια αποψη οτι στοιχεια και να του φερουν δεν θα τα δεχθει, σαν τους συνομοσιολογους που οσα στοιχεια και να δωσει η Νασα αυτοι παντα θα βρισκουν την σκια σε λαθος μοιρες και θα βγαζουν ολη την αποστολη ψευτικη.
Δεν εχω ιδεα πως προεκυψαν τα στοιχεια, ειναι ομως καποια στοιχεια, δεν ειναι η αποψη του κυρ Βαγγελη που ρυθμιζει καρμπιρατερ ουτε η δικια μου που μενω νοτια προαστια αθηνας, ουτε καποιου που μενει σε ενα απομονωμενο χωριο

ΥΓ Δεν ειμαι Γλυφαδα-Βουλα-Βουλιαγμενη, αλλα προς Παλαιο Φαληρο-Μοσχατο, νομιζω οτι δεν ειμαστε χλιδες εδω, βλεπω καινουργια και περιποιημενα αυτοκινητα.
 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, TopicStrarter said:

Ε τι λέμε σε άλλες χώρες κουμπώνει ένας στο γκαράς του ένα κινητήρα ότι θέλει και χρειάζεται απλά άδεια για τον σκελετό και να έχει τα λοιπά που χρειάζονται πχ φλάς και μπορεί να το κυκλοφορίσει εδώ στην ελλάδα δεν παίζει ένας μάστορας να μπορεί να κάνει δικό του αμάξι και να το κυκλοφορεί. 

Τώρα όσο αφορά την pony αγοράζουν καινούργιους κινητήρες απο μεγάλη μάρκα δεν γίνεται να μην μπορείς να τους φοράς δεν θα τους παρήγαγε η renault σε αυτή την περίπτωση... δεν πήγαν σε μια μάντρα με μεταχειρισμένα και βγάλανε τα μοτέρ απο μέσα έλεος... 

ναι γίνεται το ABS είναι απλά ένας σένσορας στην ρόδα και ένα μηχάνημα που θα επικοινωνεί με τον σένσορα και θα αφήνει ή θα στέλνει τα υδραυλικά των φρένων (σαν να πατάει και να αφήνει το πετάλι των φρένων δηλαδή)  και επίσης πρόσφατα μπήκε ως υποχρεωτικό στα οχήματα και δεν είμαι σίγουρος καν αν είναι η ναμκο περιμένει εδώ και παραπάνω απο μια δεκαετία να ξαναπάρει άδεια και δεν της δίνουν... 

Γρήγορη αναζήτηση χωρίς ψάξιμο για τιμή λιανικής  βγαίνει στα 320$ είμαι βέβαιος πως η ναμκο αν δεν μπορεί να κάνει το δικό της μπορεί να βρει άνετα πολύ καλύτερη τιμή χονδρικής 

https://www.buyautoparts.com/buynow/74-00365_CPCX

Τι σχέση έχει ένα custom project με ένα αυτοκίνητο που θες να κυκλοφορήσει επίσημα? 

Δουλευόμαστε? Τα σκέφτεσαι αυτά που λες? 

Αν θες να τρέξεις και να πληρώσεις αρκετά λεφτά μπορείς και εδώ να κάνεις διάφορα. Υπήρχε, θα υπάρχει ακόμα αν δεν έσπασε ή δεν το έκαναν ανταλλακτικά, Fiat Punto με δηλωμένο 2λιτρο turbo κινητήρα που δεν έμπαινε ποτέ στο αμάξι. 

Και πάλι θα πω για ακόμα μια φορά πως εδώ δεν μιλάμε για κάποια ιδιοκατασκευή. 

Οι εταιρείες αυτές βγάζουν κινητήρες και αυτοκίνητα και για άλλες αγορές με άλλα όρια. 

Θες να μας βάλεις ένα link έστω που να δείχνει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα και τι προδιαγραφές καλύπτει? 

Το ABS είναι υποχρεωτικό από το 2004, δεν το λες πρόσφατα. 

To ESP από το 2014 και τα υπόλοιπα συστήματα θα είναι από το 2022.

Άρα αν πάρω το σύστημα από μια Cayenne και το βάλω σε ένα Seicento θα δουλεύει από μόνο του άψογα σωστά? 

Στείλε ένα μήνυμα στα παιδιά εκεί στις εταιρείες να τους πεις πόσο απλά είναι τα πράγματα γιατί δίνουν λεφτά για αυτά. 

Για το EuroNCAP το προσπερασαμε στα γρήγορα βλέπω. Ωραίος! 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, NickTG είπε

Τι σχέση έχει ένα custom project με ένα αυτοκίνητο που θες να κυκλοφορήσει επίσημα? 

Δουλευόμαστε? Τα σκέφτεσαι αυτά που λες?

Η όλη συζήτηση απο εκεί ξεκίνησε και συμφώνησα με κάποιον λέγοντας του  κάτι του τύπου "εδώ η Pony δεν μπορεί να πάρει άδεια θα πάρει κάποιος ιδιώτης;"  τώρα αν δεν παρακολουθείς την συζήτηση και θες απλά να πας κόντρα σε κάτι δικό σου θέμα... 

 

6 λεπτά πριν, NickTG είπε

Άρα αν πάρω το σύστημα από μια Cayenne και το βάλω σε ένα Seicento θα δουλεύει από μόνο του άψογα σωστά? 

Κάτα πάσα πιθανότητα(εκτός αν είναι για άλλου τύπου υγρά η δεν χωράει να μπεί, αν δεν μπαίνει απο Cayenne θα μπαίνει απο αρκετά μοντέλα πάντως και απο άλλα για τους ίδιους λόγους δεν θα μπαίνει), είναι ένα απλό μηχάνημα που το συνδέεις με τα υδραυλικά κόβεις τα σωληνάκια των υδραυλικών και τα βάζεις στις τρυπούλες/υποδοχές που έχει συνδέεις σε κάθε ρόδα τον σένσορα και ενώνεις το καλωδιάκι στην υποδοχή που έχει αυτό έχει μια πλακετούλα που αν πάρει σήμα απο τον σένσορα θα παίξει με τα υδραυλικά ανεβάζοντας ή κατεβάζοντας την πίεση τους (σαν να πατάς ή να αφήνεις το πετάλι) τώρα για τέρμα efficiency υπολογίζεις βάρος αμαξώματος, απόδοση φρένων, διάμετρος τροχού κτλ και ρυθμίζεις την πλακετούλα να ανεβάζει και να κατεβάζει πίεση με συγκεκριμένο ρυθμό. 

 

Ο μόνος λόγος που υπάρχει το ABS είναι γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι δεν είναι σουμάχερ και ειδικά αν αγχωθούν (σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης) το τελευταίο πράμα που θα σκεφτούν είναι να παίξουν με τα φρένα οπότε θα τα πατήσουν αντανακλαστικά στο φούλ και θα κολλήσει το πόδι εκεί με αποτέλεσμα να ολισθήσει το αμάξι, αν είσαι ψύχραιμος και χωρίς ABS μπορείς να κάνεις ακριβώς ότι κάνει το ABS με τα ίδια αποτελέσματα αλλά δεν θα είσαι ψύχραιμος σε τέτοια στιγμή... 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, έτσι είναι. 

Εχεις δίκιο. Και το pony δεν βγαίνει λόγω σκοτεινών συμφερόντων. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, NickTG είπε

Εντάξει, έτσι είναι. 

Εχεις δίκιο. Και το pony δεν βγαίνει λόγω σκοτεινών συμφερόντων. 

Δεν βγαίνει λόγω άπειρης γραφειοκρατίας και διαφθοράς. 

Καταρχήν για να καταλάβεις δεν πάμε καν στο να πουλήσουν αυτοκίνητα εντός ελλάδας, δεν μπορεί να πάρει άδεια απλά για να παράξει και να τα εξάγει. 

Για τους ίδιους λόγους δεν έρχονται ξένοι να επενδύσουν εδώ  εκτός αν πάρουν τα "ασημικά" τζάμπα. 

Επεξ/σία από TopicStrarter
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 ώρες πριν, Thresh είπε

Δεν είναι μόνο θέμα χώρας ή μισθού.

Όταν με πχ 20000 παίρνεις ένα καλό κι όμορφο και μεγάλο (αν θες) βενζίνη και με αντίστοιχα παίρνεις ένα κουβά ηλεκτρικό, γιατί να επιλέξεις το 2ο? Εσύ θα βγάλεις το "φίδι" από την τρύπα?

ειναι θεμα αποψης/προοπτικης οπως λεμε (perspective ) του καθε ανθρωπου καποιοι το κανουν απο οικολογικη συνειδηση, αλλοι απο περιεργεια για τη νεα τεχνολογια κτλ. Επειδη ζω εξωτερικο πανω απο 5 χρονια τωρα εχω καταλαβει οτι υπαρχει τελειως διαφορετική  αντιληψη στο πως ξοδεύουν τα χρηματα απο τους Ελληνες. Τελος παντων και εγω παντως μαζι σου ειμαι γιατι αυτο που λες εκανα...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο πρόβλημα στην Ελλάδα αυτή την στιγμή είναι το δίκτυο φόρτισης το οποίο πιστεύω θα λυθεί τα επόμενα 3 χρόνια... Το θέμα κόστους δεν νομίζω ότι είναι πολύ μεγάλο πρόβλημα. Σίγουρα δεν θα μπορεί να τα αγοράζει ο μέσος Έλληνας αλλά σκεφτείτε πόσα BMW κυκλοφορούν στην Ελλάδα; Κόστος σίγουρα κατά μέσο όρο πάνω από 28.000€, πόσα Audi Q; Κόστος πάνω από 30.000€, πόσα mercedes; Σίγουρα πάνω από 30.000€, πόσα Peugeot 3008 GTline; Πάνω από 27.000€. Για να μην αναφέρομαι σε μοντέλα... Υπάρχουν αρκετές χιλιάδες αυτοκίνητα στην Ελλάδα που το κόστος τους ξεπερνάει τα 30.000€ κατά πολύ και η κατανάλωση τους είναι πολλές φορές μεγαλύτερη από 7-8 λίτρα στα 100khm (πραγματική). Σίγουρα για αυτούς ένα αυτοκίνητο Tesla θα τους βόλευε. Και η εγκατάσταση ενός φορτιστή στο γκαράζ τους δεν είναι κάτι δύσκολο όταν με μια ιδιωτική εταιρεία ρεύματος πληρώνεις την κιλοβατώρα με 0,05€ δλδ σαν να έχεις κατανάλωση κοντά στα 2 λίτρα στα 100. Επίσης σκεφτείτε τους επαγγελματίες (ΤΑΧΙ) πόσα χρήματα μπορούν να γλιτώσουν το έτος με ένα τέτοιο όχημα (κυκλοφορούν αμέτρητα taxi mercedes E class κόστος πάνω κάτω 50.000€).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Xviper13 είπε

Το μόνο πρόβλημα στην Ελλάδα αυτή την στιγμή είναι το δίκτυο φόρτισης το οποίο πιστεύω θα λυθεί τα επόμενα 3 χρόνια... Το θέμα κόστους δεν νομίζω ότι είναι πολύ μεγάλο πρόβλημα. Σίγουρα δεν θα μπορεί να τα αγοράζει ο μέσος Έλληνας αλλά σκεφτείτε πόσα BMW κυκλοφορούν στην Ελλάδα; Κόστος σίγουρα κατά μέσο όρο πάνω από 28.000€, πόσα Audi Q; Κόστος πάνω από 30.000€, πόσα mercedes; Σίγουρα πάνω από 30.000€, πόσα Peugeot 3008 GTline; Πάνω από 27.000€. Για να μην αναφέρομαι σε μοντέλα... Υπάρχουν αρκετές χιλιάδες αυτοκίνητα στην Ελλάδα που το κόστος τους ξεπερνάει τα 30.000€ κατά πολύ και η κατανάλωση τους είναι πολλές φορές μεγαλύτερη από 7-8 λίτρα στα 100khm (πραγματική). Σίγουρα για αυτούς ένα αυτοκίνητο Tesla θα τους βόλευε. Και η εγκατάσταση ενός φορτιστή στο γκαράζ τους δεν είναι κάτι δύσκολο όταν με μια ιδιωτική εταιρεία ρεύματος πληρώνεις την κιλοβατώρα με 0,05€ δλδ σαν να έχεις κατανάλωση κοντά στα 2 λίτρα στα 100. Επίσης σκεφτείτε τους επαγγελματίες (ΤΑΧΙ) πόσα χρήματα μπορούν να γλιτώσουν το έτος με ένα τέτοιο όχημα (κυκλοφορούν αμέτρητα taxi mercedes E class κόστος πάνω κάτω 50.000€).

Με όλες τις επιβαρύνσεις το μέσο τιμολόγιο της κιλοβατώρας κινείται πέριξ των 0.2ευρώ. Στον λογαριασμό της ΔΕΗ διαβάζουμε το ΠΛΗΡΩΤΑΙΟ ποσό δια τις κιλοβατώρες και όχι το θεωρητικό(διαφημιζόμενο)

Με ένα ηλεκτρικό αν πας Παρνασό με 4 επιβάτες και ανοικτό κλιματισμό με το ζόρι φτάνεις Αράχωβα και ψάχνεις πρίζα και ξενοδοχείο. Στο χιονοδρομικό φτάνεις μόνο αν κατέβουν οι 3 και σπρώχνουν.

 

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι για ευκατάστατους που έχουν γκαραζ με παροχή ηλεκτρικού , έχουν αυτοκίνητο συμβατικό για τσάρκες και το ηλεκτρικό το θέλουν για "πόλης". (Μιλάω για τις παρούσες συνθήκες)

Επεξ/σία από jgeorgiou

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.