Προς το περιεχόμενο

Sony a6100 kit vs Canon m50 kit


Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, Cntrl+X είπε

Αν υπάρχει φακός μεγάλου εστιακού εύρους για Sony, το πιθανότερο είναι να τον βρω εγώ πριν από σένα γιατί τον ψάχνω χρόνια τώρα 😛.

Ίσως ψάχνεις σε λάθος μέρη 

FE Sony.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ίσως εννοεί σε νορμάλ τιμή και όχι στα 2000+++ ευρώ... 😛

Νομίζω ο 400 σκέτος που δείχνεις έχει  πάνω από 15.000

Επεξ/σία από stratigos24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, stratigos24 είπε

ίσως εννοεί σε νορμάλ τιμή και όχι στα 10.000+++ ευρώ... 😛

https://www.e-infin.com/eu/item/4032/sony_e_70-350mm_f4.5-6.3_g_oss_lens_(sel70350g)

https://www.e-infin.com/eu/item/3998/sony_fe_200-600mm_f/5.6-6.3_g_oss_lens_(sel200600g)

 

Ουτε καν διχιλιαρο ο 600αρης zoom. Αρα δεν μιλαμε για 10.000+ ευρω (οπως αρχικα ειχες γραψει στο post σου).

Τώρα αν θέλεις και 600mm και το πιο γρηγορο διαφραγμα, λυπαμαι, αλλα θα βαλεις ΠΟΛΥ βαθια το χερι στην τσεπη οποια εταιρια και αν κοιταξεις.

Υπόψιν ότι οι ποιοτικοι τηλεφακοι άνω των 200mm συνηθως κοστιζουν περισσοτερο απο το σωμα στο οποιο κουμπωνουν.

Επεξ/σία από MAFAKA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

canon να ξερεις βγαζει θερμά χρωματα. πορτοκαλίζουν λιγο.

η νικον βγαζει ψυχρό χρωμα, λιγο μπλε.

η σονυ ειναι στην μεση. αν θες για βιντεο κοιτα σε handycam ή fdr-ax33.

την δουλεψα και εμεινα απολυτα ικανοποιημενος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, xxatziva είπε

canon να ξερεις βγαζει θερμά χρωματα. πορτοκαλίζουν λιγο.

η νικον βγαζει ψυχρό χρωμα, λιγο μπλε.

η σονυ ειναι στην μεση. αν θες για βιντεο κοιτα σε handycam ή fdr-ax33.

την δουλεψα και εμεινα απολυτα ικανοποιημενος.

Δεν θέλω όμως ΜΟΝΟ βίντεο, γι'αυτο πάω σε mirrorless.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vagosofron είπε

Δεν θέλω όμως ΜΟΝΟ βίντεο, γι'αυτο πάω σε mirrorless.

https://www.skroutz.gr/s/9282249/Panasonic-Lumix-DMC-GX80-Kit-G-Vario-12-32mm-Asph-Mega-OIS-Black.html

και αυτη την εχω δουλεψει αλλα στο auto focus ψαρευει. δηλαδη μπρος πισω η εστιαση για να ειναι οκ. σε manual focus αν αλλαζεις γωνια πατας ενα touch koympi af και ειναι οκ. αλλα εμενα προσωπικα δεν μου αρεσει να αγγιζω την καμερα οταν ειναι μικρη σε μεγεθος γιατι αυτο το λιγο που θα κουνηθει με χαλαει στο βιντεο αλλιως stabilize με προγραμα με ελαχιστο ζουμ για να μην κουνιέται. επισης αν πας σε μιρορλεσσ να κοιταξεις φακο απο f0 μεχρι f2,5 ωστε να ειναι φωτεινος φακος και για τελος να κοιταξεις να παρεις καποια που να αλλαζουν οι φακοι η με καποιο ανταπτορα να κουμπωνουν και αλλης μαρκας φακοι εκτος του κατασκευαστη. se ayteσ που εχεις βεβαια θα πηγαινα στην σονυ γιατι εχει πιο καθαρα και ζωντανα χρωματα. σε βιντεο η σονυ δεν παιζεται. και για αυτο εχουν διαφορά κοντα 300ευρω.

 

Επεξ/σία από xxatziva
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρω ότι δεν σε ενδιαφέρει η camcorder αλλά όταν ανακάμψουμε λίγο από αυτή την κρίση θα στραφώ σε κάτι τέτοιο για σωστή βιντεσκόπηση του μικρού μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/7/2020 στις 1:34 ΠΜ, vagosofron είπε

Οχι δεν την προοριζω για τέτοια θέματα. Αλλά η αλήθεια είναι οτι στο μέλλον θα επενδύσω σε άλλον έναν φακό τουλάχιστον.

     Αντί της μεσοβεζικης λύσης του λίγο απ' όλα σε μια μιρορλες , θα προτιμούσα να αλληθωρισω προς μία Black Magic . Όσο για φωτογραφία υπάρχουν πολλές μα πολλές λύσεις σε μεταχειρισμένο με λίγα χρήματα . 

Στις 19/7/2020 στις 1:34 ΠΜ, vagosofron είπε

Οχι δεν την προοριζω για τέτοια θέματα. Αλλά η αλήθεια είναι οτι στο μέλλον θα επενδύσω σε άλλον έναν φακό τουλάχιστον.

     Αντί της μεσοβεζικης λύσης του λίγο απ' όλα σε μια μιρορλες , θα προτιμούσα να αλληθωρισω προς μία Black Magic . Όσο για φωτογραφία υπάρχουν πολλές μα πολλές λύσεις σε μεταχειρισμένο με λίγα χρήματα . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, MAFAKA είπε

Ίσως ψάχνεις σε λάθος μέρη 

FE Sony.png

Αυτοί δεν είναι φακοί μεγάλου εστιακού εύρους αλλά μεγάλου εστιακού μήκους. Το δεύτερο είναι συνήθως υποσύνολο του πρώτου. Το εστιακό εύρος των φακών που παραθέτεις κυμαίνεται από μηδέν έως τρία. Αν θες φακό μεγάλου εστιακού εύρους στη Sony θες πάνω από πέντε κατοστάρικα ενώ σε οποιαδήποτε άλλη εταιρία, για καινούργιο φακό θες δύο κατοστάρικα. Τόσο μου στοίχισε εμένα ένας Tamron 18-200mm για μια Canon 750D. Δεδομένου λοιπόν ότι το budget του φίλου που ψάχνει για μηχανή είναι τέτοιο που να ζορίζεται να σκεφτεί την a6400 που είναι πολύ καλύτερη από την a6100, τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται.

16 ώρες πριν, xxatziva είπε

canon να ξερεις βγαζει θερμά χρωματα. πορτοκαλίζουν λιγο.

η νικον βγαζει ψυχρό χρωμα, λιγο μπλε.

η σονυ ειναι στην μεση

Σωστές παρατηρήσεις γενικά. Απλά στη Sony που χρησιμοποιώ εγώ πότε πότε (a5000) τα χρώματα των τόνων του δέρματος είναι απαράδεκτα, έχουν ένα σαφές κίτρινο colorcast, χωρίς όμως για κάποιο λόγο τα χρώματα του τοπίου να είναι θερμά. Η πράσινη βλάστηση επίσης συχνά μοιάζει σαν καμμένη, μαύρη. Η κατάσταση σώζεται μόνο χάρη στο γεγονός ότι στο RAW μπορείς να φέρεις τα χρώματα εκεί που θέλεις. Οι διαφορές RAW / JPEG τότε, είναι χαοτικές. Στις Canon που έχω δει, τα χρώματα είναι σαφώς κοντύτερα στην πραγματικότητα. Τα χρώματα της Nikon μου αρέσουν και παρόλο που στο τοπίο είναι κάπως ψυχρά (θετικό αυτό εφόσον μιλάμε για ουρανό/ θάλασσα / βλάστηση) στους τόνους του δέρματος δίνουν μια κάπως ροδαλή / κοκκινωπή χροιά σε σχέση με άλλα brands.

Επεξ/σία από Cntrl+X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Cntrl+X είπε

Αυτοί δεν είναι φακοί μεγάλου εστιακού εύρους αλλά μεγάλου εστιακού μήκους. Το δεύτερο είναι συνήθως υποσύνολο του πρώτου. Το εστιακό εύρος των φακών που παραθέτεις κυμαίνεται από μηδέν έως τρία. Αν θες φακό μεγάλου εστιακού εύρους στη Sony θες πάνω από πέντε κατοστάρικα ενώ σε οποιαδήποτε άλλη εταιρία, για καινούργιο φακό θες δύο κατοστάρικα. Τόσο μου στοίχισε εμένα ένας Tamron 18-200mm για μια Canon 750D. Δεδομένου λοιπόν ότι το budget του φίλου που ψάχνει για μηχανή είναι τέτοιο που να ζορίζεται να σκεφτεί την a6400 που είναι πολύ καλύτερη από την a6100, τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται.

Σωστές παρατηρήσεις γενικά. Απλά στη Sony που χρησιμοποιώ εγώ πότε πότε (a5000) τα χρώματα των τόνων του δέρματος είναι απαράδεκτα, έχουν ένα σαφές κίτρινο colorcast, χωρίς όμως για κάποιο λόγο τα χρώματα του τοπίου να είναι θερμά. Η πράσινη βλάστηση επίσης συχνά μοιάζει σαν καμμένη, μαύρη. Η κατάσταση σώζεται μόνο χάρη στο γεγονός ότι στο RAW μπορείς να φέρεις τα χρώματα εκεί που θέλεις. Οι διαφορές RAW / JPEG τότε, είναι χαοτικές. Στις Canon που έχω δει, τα χρώματα είναι σαφώς κοντύτερα στην πραγματικότητα. Τα χρώματα της Nikon μου αρέσουν και παρόλο που στο τοπίο είναι κάπως ψυχρά (θετικό αυτό εφόσον μιλάμε για ουρανό/ θάλασσα / βλάστηση) στους τόνους του δέρματος δίνουν μια κάπως ροδαλή / κοκκινωπή χροιά σε σχέση με άλλα brands.

και παντα αναλογα τον φωτισμο. περιβαλλον-εσωτερικο φωτισμο. λεντ-προβολεας. επειδη τραβαω φωτο σε μυστηρια γαμο-βαφτιση πεφτει δουλειά απειρη για να ειναι ολα οπως πρεπει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, xxatziva είπε

και παντα αναλογα τον φωτισμο. περιβαλλον-εσωτερικο φωτισμο. λεντ-προβολεας. επειδη τραβαω φωτο σε μυστηρια γαμο-βαφτιση πεφτει δουλειά απειρη για να ειναι ολα οπως πρεπει.

Με τι τα τραβάς; Η Panasonic που ανέφερες δε νομίζω ότι είναι η πλέον κατάλληλη για το σκοπό αυτό. Εγώ έχω την GM1 και τα JPEG της είναι ιδιαίτερα. Δεν είναι εύκολο να απαπαράγεις αυτά τα χρώματα κατά το RAW extracting. Έχει κορεσμένο μπλε, καθαρό άσπρο, αλλά αν επιχειρήσεις από το RAW να φτιάξεις μόνο την ισορροπία λευκού προς το ψυχρό, δεν τα πετυχαίνεις. Επίσης έχει αυξημένο sharpness / microcontrast.

Επεξ/σία από Cntrl+X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Cntrl+X είπε

 

Σωστές παρατηρήσεις γενικά. Απλά στη Sony που χρησιμοποιώ εγώ πότε πότε (a5000) τα χρώματα των τόνων του δέρματος είναι απαράδεκτα, έχουν ένα σαφές κίτρινο colorcast, χωρίς όμως για κάποιο λόγο τα χρώματα του τοπίου να είναι θερμά. Η πράσινη βλάστηση επίσης συχνά μοιάζει σαν καμμένη, μαύρη. Η κατάσταση σώζεται μόνο χάρη στο γεγονός ότι στο RAW μπορείς να φέρεις τα χρώματα εκεί που θέλεις. Οι διαφορές RAW / JPEG τότε, είναι χαοτικές. Στις Canon που έχω δει, τα χρώματα είναι σαφώς κοντύτερα στην πραγματικότητα. Τα χρώματα της Nikon μου αρέσουν και παρόλο που στο τοπίο είναι κάπως ψυχρά (θετικό αυτό εφόσον μιλάμε για ουρανό/ θάλασσα / βλάστηση) στους τόνους του δέρματος δίνουν μια κάπως ροδαλή / κοκκινωπή χροιά σε σχέση με άλλα brands.

Η Α5000 παντα ειχε προβληματικο white balance. Η Α6000 ειχε αλλες ρυθμίσεις. Υποθετω οτι η Α6100 ειναι ακομη καλυτερη.

Παντως απο ότι βλεπω η Sony εχει πιο ουδετερα χρώματα απο τις Lumix που οντως καπως κιτρινιζουν σε low light. H Canon παντα διακρινονταν για τα χρωματα της σε skin.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Cntrl+X είπε

Με τι τα τραβάς; Η Panasonic που ανέφερες δε νομίζω ότι είναι η πλέον κατάλληλη για το σκοπό αυτό. Εγώ έχω την GM1 και τα JPEG της είναι ιδιαίτερα. Δεν είναι εύκολο να απαπαράγεις αυτά τα χρώματα κατά το RAW extracting. Έχει κορεσμένο μπλε, καθαρό άσπρο, αλλά αν επιχειρήσεις από το RAW να φτιάξεις μόνο την ισορροπία λευκού προς το ψυχρό, δεν τα πετυχαίνεις. Επίσης έχει αυξημένο sharpness / microcontrast.

σαν 2η 3η ειναι η πανασονικ.    sony για βιντεο φορ εβερ.  απλα η πανασονικ ειναι μικρη ελαφρια και βολευει την πετας καπου για διαφορετικο πλανο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, SeNNinhA είπε

Η Α5000 παντα ειχε προβληματικο white balance. Η Α6000 ειχε αλλες ρυθμίσεις. Υποθετω οτι η Α6100 ειναι ακομη καλυτερη.

Παντως απο ότι βλεπω η Sony εχει πιο ουδετερα χρώματα απο τις Lumix που οντως καπως κιτρινιζουν σε low light. H Canon παντα διακρινονταν για τα χρωματα της σε skin.

Κρίνοντας από την GM1, τα χρώματα δεν κιτρινίζουν. Μάλιστα, συχνά εκεί που τα διάφορα προγράμματα RAW editing βλέπουν ως υποκίτρινο ένα χρώμα, η JPEG engine της Panasonic το βλέπει ως υπόλευκο. Από κάποιες απόψεις τα χρώματά της μοιάζουν με αυτά της Nikon. Αν προσπαθήσει κάποιος να πειράξει το white balance προς το ψυχρότερο προκειμένου να εξομοιώσει την JPEG engine της Panasonic θα βρεθεί αντιμέτωπος με άλλα colorcasts. Σε review που έχω διαβάσει για τη μηχανή, υπάρχει μια ελαφρά τάση για πράσινη απόκλιση του κίτρινου, κάτι που εγώ τουλάχιστο δεν έχω παρατηρήσει. Επίσης, μόλις χτες σύγκρινα την GM1 σε συνθήκες πολύ χαμηλού φωτισμού (με φακό 7artisans 55mm f1.4) με μια Canon 6D mark2 (και φακό 85mm f1.8). To white balance της Canon ήταν σαφώς θερμότερο.

Επεξ/σία από Cntrl+X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, MAFAKA είπε

Ίσως ψάχνεις σε λάθος μέρη 

FE Sony.png

Ειναι και αυτες οι εταιρειες που κατασκευαζουν φακούς εντελώς κουτες. Κοιτα να δεις που θα μπορούσαν απλά να κάνουν ψηφιακά τα zoom να κοτσαρουν και ενα νεο κινητό με 100mp καμερα απο πίσω και να ξεμπερδέψουν οπως θα ελεγε και ο φιλος μας ο le petit Nicolas!!!

Ειναι και οι φωτογραφοι ρε παιδί μου κατι μαζόχες..... Να προτιμουν να κουβαλανε φακο 3 κιλα ο ενας! Τι να πει κανεις. Αβυσος η ψυχη του φωτογραφου!

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...