Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδω και κανενα μηνα συμβαινει αυτο που γραφω.Δε θα με απασχολουσε τοσο αν δεν ηταν εξαρτημενα τα φλας απο την μπαταρια μιας και μιζα δεν εχω και φωτα εχω κανονικα.Μετα απο συμβουλη απο εναν μηχανικο και απο εξουσιοδοτημενο Piaggio η αιτια ηταν ο ανορθωτης.Αλλαχτηκε αλλα τιποτα δεν αλλαξε.Στους ακροδεκτες της μπαταριας καταληγουν το πολυ 4volt αντι για 13.Εχει καποιος παρομοια εμπειρια , παει καπου αλλου το μυαλο σας ;

Εγινε αναφορα και στα πηνεια αλλα απο εκει και φωτα εχω κανονικα και ο κινητηρας λειτουργει αψογα.

Τα αστειο της υποθεσης ειναι οτι στα 150 μετρα εχω Παπαλεξανδρακη αλλα φορα με τη φορα που πηγαινω εκει αποκομιζω την εντυπωση οτι αν δεν εχεις οχημα αξιας η δεν εχεις αγορασει απο εκει , δεν ασχολουνται μαζι σου.

Θα ηθελα επισης σε περιοχη περιστερι-αιγαλεω καποια συσταση μηχανικου που να μην κοιταει το πορτοφολι σου και να θελει να ασχοληθει.(Δε βρισκω για αυτο ψαχνομαι να το φτιαξω μονος αν γινεται)

Επεξ/σία από leolipop
Δημοσ.

από τα Πηνεία, κάποιες περιηληξεις μέσα είναι για την λειτουργία του μοτέρ, και κάποιες για φόρτιση μπαταρίας. Πρέπει να μετρηθούν με πολύμετρο να δεις τι βγάζει. Επίσης μέτρησε τις τάσεις που πάνε στον ανορθωτη. Μου έχει τύχει επίσης καμμένη γείωση (καλώδιο) και δεν δούλευε σχεδόν τπτ

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...