Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, ALXIOA είπε

ναι εχω λογαριασμο ενεργοποιημενο κανονικα. στην icard..!! αλλα δεν μου τα βαζουν...

στην visa που λες που στελνουμε μαιλ. μπηκα στην σελιδα της εχει 1002 ερωτοαπαντησεις....!!

Δεν έχει τύχει να επικοινωνήσω ποτέ αλλά θα κοιτούσα εδώ:

https://usa.visa.com/contact-us.html

Και επέλεξε consumer και transaction dispute.

Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τα πιστώνουν? Η κάρτα γιατί ακυρώθηκε? Σου βγάλανε νέα? Εσύ με ποια κάρτα πλήρωσες? Η leopay που αναφέρεις δεν είναι άλλη εταιρία?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, zaccki είπε

Δεν έχει τύχει να επικοινωνήσω ποτέ αλλά θα κοιτούσα εδώ:

https://usa.visa.com/contact-us.html

Και επέλεξε consumer και transaction dispute.

Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τα πιστώνουν? Η κάρτα γιατί ακυρώθηκε? Σου βγάλανε νέα? Εσύ με ποια κάρτα πλήρωσες? Η leopay που αναφέρεις δεν είναι άλλη εταιρία?

Με αυτήν που μου ακύρωσαν πλήρωσα πριν 3_4 μήνες.. την ακύρωσαν από μόνοι τους.και μου έστειλαν Μάιλ να κάνω εγγραφή στην icard. Η leopay έκλεισε. Δεν μπορούσα ούτε στην εφαρμογή τους να μπω..

Δημοσ.
2 ώρες πριν, zaccki είπε

Κάτσε γιατί με μπέρδεψες. Με leopay πληρωσες η οποιά έκλεισε και εγινε icard?

Ναι αγόρι μου. Με αυτήν .η κάρτα σαν κάρτα έληγε 2022. Αυτοί οι @@@ τι σκατα έκαναν εκλεισαν σαν leopay και άνοιξαν σαν icard. Αυτήν την κάρτα που είχα leopay την ακύρωσαν αυτοί από μόνοι τους..

1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Bulgaria Forever...

Μακαρι να βρεις ακρη αν και εκεινοι ειναι χειροτεροι και απο εμας.

Τους έχω στείλε 4 Μάιλ από χτες και με χουν γραμμένο. Κάνουν τους @@@ ....

Δημοσ.
6 ώρες πριν, zaccki είπε

Δεν έχει τύχει να επικοινωνήσω ποτέ αλλά θα κοιτούσα εδώ:

https://usa.visa.com/contact-us.html

Και επέλεξε consumer και transaction dispute.

Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τα πιστώνουν? Η κάρτα γιατί ακυρώθηκε? Σου βγάλανε νέα? Εσύ με ποια κάρτα πλήρωσες? Η leopay που αναφέρεις δεν είναι άλλη εταιρία?

Για να αμφισβητήσετε μια χρέωση, επικοινωνήστε με τον εκδότη ή την τράπεζά σας χρησιμοποιώντας τον αριθμό χωρίς χρέωση που βρίσκεται στο μπροστινό ή πίσω μέρος της κάρτας Visa. Σε πολλές περιπτώσεις, ο εκδότης ή η τράπεζά σας θα απαιτήσει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη συναλλαγή προτού επιλύσει την αμφισβητούμενη χρέωση.

Αυτο το εκανα...!!

Δημοσ.
5 ώρες πριν, ALXIOA είπε

Για να αμφισβητήσετε μια χρέωση, επικοινωνήστε με τον εκδότη ή την τράπεζά σας χρησιμοποιώντας τον αριθμό χωρίς χρέωση που βρίσκεται στο μπροστινό ή πίσω μέρος της κάρτας Visa. Σε πολλές περιπτώσεις, ο εκδότης ή η τράπεζά σας θα απαιτήσει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη συναλλαγή προτού επιλύσει την αμφισβητούμενη χρέωση.

Αυτο το εκανα...!!

Εσύ σε αυτή την περίπτωση δεν αμφισβητείς κάποια συναλλαγή. Εσύ αμφισβητείς την ίδια την "τράπεζα". Δεν μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό εκτός του να μιλήσεις με την ίδια την visa.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...