Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

ΔΕΗ MyHome Online/Enter


Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλησπερα... Και που το ξερεις οτι θα βαλουν την ενδειξη της φωτογραφιας; Αφου θα περασει ο Δεδδηε για την καταμετρηση που λες;;

Άντε πάλι, τα'χουμε ξαναπεί αυτά γύρω στις 10 φορές κι εδώ και στο άλλο φόρουμ. Έλλειψη προσωπικού, τεράστιος φόρτος εργασίας... όταν η αλλαγή παρόχου είναι τόσο κοντά στον εκκαθαριστικό και η φωτογραφία έχει μέτρηση μεγαλύτερη του εκκαθαριστικού, τα ξεπετάνε έτσι και τέλος. Έτσι γίνεται σε όλη την Ελλάδα εκτός από εκεί που δουλεύεις εσύ. 😛Αν μεσολαβούσε μεγαλύτερο διάστημα εννοείται θα έρχονταν να μετρήσουν.

  • Haha 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 3,9k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

ΤΡΟΜΕΡΑ  προνομια 50% εκπτωση στο παγιο παγιο προ εκπτωσης ... 1 ευρω το μηνα 🤣 30 ευρω δωρο σε 2 χρονια αρα 30/24 μηνες = 1,25 ευρω το μηνα   ΒΓΑΖΕΙΣ ΙΣΑ ΜΕ 1.75 ευρω ΤΟ ΜΗΝΑ

Ξεμπέρδεψα σήμερα με τα συμβόλαια 3η εργάσιμη και τα απέστειλα. Σας τα επισυνάπτω με σβησμένα τα προσωπικά στοιχεία για να δείτε ξεκάθαρα ΠΟΣΑ είναι, ΠΟΙΑ είναι και ΤΙ ΜΟΡΦΗ έχουν. Λίστα αρχείων:

Για εμένα ΔΕΝ πας στο Online αλλά στο Enter. Η κατανάλωση (ημέρας) στο Online χρεώνεται 0,11058/kWh και 0,10500 στο Enter. Για όσους λένε δεν παίζει κανένα ρόλο και δεν κερδίζεις τίποτα εγώ βλέπω τελε

Δημοσιευμένες Εικόνες

33 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Άντε πάλι, τα'χουμε ξαναπεί αυτά γύρω στις 10 φορές κι εδώ και στο άλλο φόρουμ. Έλλειψη προσωπικού, τεράστιος φόρτος εργασίας... όταν η αλλαγή παρόχου είναι τόσο κοντά στον εκκαθαριστικό και η φωτογραφία έχει μέτρηση μεγαλύτερη του εκκαθαριστικού, τα ξεπετάνε έτσι και τέλος. Έτσι γίνεται σε όλη την Ελλάδα εκτός από εκεί που δουλεύεις εσύ. 😛Αν μεσολαβούσε μεγαλύτερο διάστημα εννοείται θα έρχονταν να μετρήσουν.

Δεν ξερω αν γινεται αυτο παντου απο τον Δεδδηε...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον 1ο λογαριασμό στο online, ήρθε με κάτι λίγες kwh στο Γ1Ν και υπόλοιπες online..

Τώρα πως τα μοιράσανε δε ξέρω, απλά η αλλαγή έγινε 4-5 μέρες αφού ήρθε εκκαθαριστικός τετραμήνου.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκδόθηκε ο τρίτος κατά σειρά λογαριασμός με Home Online, αλλά ήταν εκκαθαριστικός, όχι έναντι, μάλλον επειδή
α) ο προηγούμενος εκκαθαριστικός είχε εκδοθεί αρχές Ιούνη
β) εντάχθηκα στο πρόγραμμα τέλη Ιούλη
...οπότε υπολόγισε κατανάλωση από το προηγούμενο εκκαθαριστικό (που σημαίνει ότι τη πρώτη φορά μπορεί να μην ακολουθηθεί το σχήμα 3+1)

Μάλλον γι αυτό το λόγο, περιλαμβάνει και Ρήτρα CO2....όπως και χρεώσεις με διαφορετική τιμή kwh...

...αλλά γιατί μού δίνει δύο διαφορετικές τιμές CO2;

dei-oct-ekk.jpg.6cda513f7a862baa7ab7c3934e0a9585.jpg

Επεξ/σία από definitio
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε νέα σύνδεση στην ΔΕΗ πήγα σε κατάστημα και μου έβαλε το Home Enter Plus και μου λέει οταν μπεί το ebill θα μπεις να δεις για το Online 

Σήμερα που έβαλα το ebill δε με αφήνη να επιλέξω το Online... μόνο λεεί όταν πατάω στο my home enter+ ότι ισχύι εώς 10/10/2022  με κορόιδεψε στο κατάστημα και δεν μπορώ τώρα να βάλω το online?

Spoiler

1654823592_Screenshot2021-10-15011013.png.1c846829fbb46841420a53647bcf6113.png

και όταν πατάω και μηνιαίος λογαριασμός μου βγάζει αυτό το σφάλμα

Δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του Μηνιαίου Λογαριασμού. Για το υπόψη ακίνητο δεν υπάρχει ενεργή Σύμβαση Προμήθειας με τη ΔΕΗ, διότι έχει καταγγελθεί ή δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί.  

Μήπως για αυτό δεν μπορώ να βάλω ακόμα το Online? 🤔

  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν έχεις adblock απενεργοποίησε το και ξαναδοκίμασε @valantis123 Ή κοίτα παρακάτω μήπως το αίτημα ενεργοποίησης έχει γίνει αυτόματα και είναι υπό επεξεργασία.

17 ώρες πριν, ekrepali είπε

Άντε πάλι, τα'χουμε ξαναπεί αυτά γύρω στις 10 φορές κι εδώ και στο άλλο φόρουμ. Έλλειψη προσωπικού, τεράστιος φόρτος εργασίας... όταν η αλλαγή παρόχου είναι τόσο κοντά στον εκκαθαριστικό και η φωτογραφία έχει μέτρηση μεγαλύτερη του εκκαθαριστικού, τα ξεπετάνε έτσι και τέλος. Έτσι γίνεται σε όλη την Ελλάδα εκτός από εκεί που δουλεύεις εσύ. 😛Αν μεσολαβούσε μεγαλύτερο διάστημα εννοείται θα έρχονταν να μετρήσουν.

Όπως είπα, ο ΔΕΔΔΗΕ ολοκλήρωσε τη μεταφορά με "φωτογραφικές" διαδικασίες. Πριν λαλήσει ο πετεινός.  😄 Πάλι καλά που δε μένω στη περιοχή που δουλεύει ο άλλος, γιατί αν δεν είχαν υπάλληλο να στείλουν για μέτρηση θα περίμενα ως του χρόνου.

4.jpg.d6a010ac1562de4a1ce22df7da7402e0.jpg

 

Επίσης η αίτηση για το MyHomeOnline έγινε αυτόματα, δε πάτησα εγώ τίποτα. Όλα μαζί την ίδια ώρα τα έχει στο ιστορικό... έκδοση λογαριασμού με email, ηλεκτρονικό λογαριασμό, αίτηση για online, μηνιαίος λογαριασμός. Όλα μεταβολή από το Σύστημα. Ρe HERTHAN, τους έχεις παρεξηγήσει.😛

@korakios Έκανα δοκιμή... στο ΥΔΕ έχει ακόμα το παλιό νούμερο... είτε δεν άλλαξε είτε αργεί στο σύστημα να συγχρονιστεί; Σε κάθε περίπτωση θέλει τηλέφωνο στο ΔΕΔΔΗΕ για να βγει άκρη με όσους έχουν ΚΟΤ.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Haha 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσοχή πάνω δεξιά στο τιμολόγιο να αναγράφει Home Online!!!

Η συγκεκριμένη εταιρεία προσπαθεί να εξαπατήσει μερίδα πελατών, συνάπτοντας συμβάσεις σε διαφορετικά προγράμματα από αυτό που αιτήθηκαν!!!

Αν δεν γράφει Home Online ζητάτε ΑΜΕΣΗ διόρθωση της σύμβασης και μετά προχωράτε σε υπογραφή της!!!

E2DD777A-C271-41C0-BB3D-DAA39E99C658.jpeg

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης το αποδεικτικό από το econtract δεν βοηθάει σε κάτι, γιατί για το σκοπό επίτευξης του παραπάνω (βλέπε προηγούμενο post), η εταιρεία καλεί τηλεφωνικά πριν την αποστολή της σύμβασης (αυτό που δήθεν ονομάζουν πολλοί από εδώ επιβεβαίωση στοιχείων) και χρησιμοποιεί την νέα αίτηση πλέον που πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεφώνου!
Οπότε αν εκεί δεν έχει αιτηθεί από πλευράς σας το «Home Online», που κανείς δεν το αιτείται γνωρίζοντας ότι το έχει ήδη αιτηθεί και απλά απαντάει τα στοιχεία που τον ρωτάνε, δεν δικαιώνεται πουθενά!

Γι’αυτο και στη σύμβαση που λαμβάνετε αναγράφεται ημερομηνία αίτησης η ημερομηνία τηλεφωνικής επικοινωνίας και αριθμός αίτησης επίσης ο αριθμός της αίτησης που πήρε η τηλεφωνική επικοινωνία και όχι αυτή του econtract!

Δηλαδή και δικαστικά να πάτε, η εταιρεία θα ισχυριστεί ότι η αίτηση που προχώρησε σε σύναψη σύμβασης είναι αυτή που αναγράφεται στην (υπογεγραμμένη από τους αντισυμβαλλόμενους σύμβαση) κατόπιν τηλεφωνικής αίτησης του πελάτη στην ημερομηνία που αναγράφεται στη σύμβαση και ορίστε και η μαγνητοφωνημένη επικοινωνία, στην οποία ουδέποτε αναφέρεται το προϊόν Home Online από κανένα από τα συμβαλλόμενα μέλη!

Και τελικά έχετε πάει σε ένα κατά πολύ ακριβότερο προϊόν από αυτό που ήσασταν ήδη…

ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΙΑΣΥΝΕΣ!

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Agwnistikotatos είπε

Προσοχή πάνω δεξιά στο τιμολόγιο να αναγράφει Home Online!!!

Η δικη περίπτωση
Έκανα αιτηση στο αποδεικτικό έγραφε πρόγραμμα Home Online

Στην σύμβαση έγραφε Γ1Ν

Μετα την ενεργοποίηση δείχνει οτι εξετάζετε το αίτημα για την μετατροπή σε Home Online

862041593_.png.a7badf6940388ddc644b6fea8d3a3bf9.png

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 ώρες πριν, valantis123 είπε

Δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του Μηνιαίου Λογαριασμού. Για το υπόψη ακίνητο δεν υπάρχει ενεργή Σύμβαση Προμήθειας με τη ΔΕΗ, διότι έχει καταγγελθεί ή δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί. 

Μήπως για αυτό δεν μπορώ να βάλω ακόμα το Online? 🤔

προφανώς , δεν έχεις περάσει ακόμα στη ΔΕΗ

8 λεπτά πριν, antykaps είπε

Μετα την ενεργοποίηση δείχνει οτι εξετάζετε το αίτημα για την μετατροπή σε Home Online

συνήθως έτσι κάνουν Γ1->online

η μόνη στραβή είναι αν πούνε τέλος η προσφορά του online και ξεμένεις στο Γ1

11 ώρες πριν, valantis123 είπε

Σε νέα σύνδεση στην ΔΕΗ πήγα σε κατάστημα και μου έβαλε το Home Enter Plus και μου λέει οταν μπεί το ebill θα μπεις να δεις για το Online 

αυτό όμως είναι θέμα , το καλό είναι οτι έχεις δικαίωμα υποαναχώρησης 14 ημερών για οποιεσδήποτε ενέργειες , θα πήγαινα απο εκεί και θα ζητούσα εγγράφως με σφραγίδα οτι ισχύει (ή στείλε ένα email απο σήμερα αν δε μπορείς να πας και πας απο Δευτέρα αν δεν έχουν απαντήσει)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Agwnistikotatos Απατεώνες όχι, ανοργάνωτοι ναι. Συμφωνώ ότι κανονικά πρέπει να λέει myhomeonline η σύμβαση, ούτως ώστε σε περίπτωση που το πρόγραμμα καταργηθεί από το ebill... να έχεις καλύτερο πάτημα να σου το ενεργοποιήσουνε εκείνοι.

Εγώ φαντάσου ότι στην τηλεφωνική επικοινωνία επιβεβαίωσα κιόλας τον κωδικό αιτήματος που είχα κάνει για το ΜyHomeOnline... και στη σύμβαση μου βάλανε Γ1. Κανονικά ναι θα έπρεπε να ζητήσω να το διορθώσουν, αλλά μέχρι να γίνει αυτό θα έχανα μέρες. 10 μέρες πέρασαν για να πάει το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ, αν είχα ζητήσει διόρθωση ακόμα θα περίμενα.

Σε κάθε περίπτωση ό,τι και να λέει η σύμβαση (ακόμα και σένα που λέει myhomeonline)... μόλις γίνει αλλαγή παρόχου πας σε Γ1. Το Online ενεργοποιείται αργότερα απ'το ebill, έτσι γίνεται συστεμικά δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Η ενεργοποίηση της σύμβασης myhomeonline (ειδικοί όροι) γίνεται μετά την ολοκλήρωση του αιτήματος.

Το αίτημα  ενεργοποίησης γίνεται είτε αυτόματα, είτε χειροκίνητα (1-2 εργάσιμες παίρνει). Εμένα το έκαναν αυτόματα, παρόλο που η σύμβαση έλεγε Γ1. 😛

 

1243.jpg.abdd73288760acf806add51926aefb60.jpg

 

fff.jpg.96bebda643cc81fc3d10d62c4357d22a.jpg

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1 λεπτό πριν, antykaps είπε

Και σε μενα στο ιστορικο φαινεται οτι εγινε σημερα η μεταβαση σε Home Online

 

Αν στη καρτέλα του ρεύματος υπάρχει το γαλάζιο πεδίο ότι αίτημα είναι υπό εξέταση, τότε είσαι ακόμα σε Γ1.

Τώρα δε μπορείς να το δεις γιατί έπεσε το ebill, μπήκαμε τρεις μαζεμένοι. Μάλλον μέχρι 2 άτομα είναι. 😄

4.jpg.b62d301e15634e331f8b959111f4c12b.jpg

 

Επίσης μόλις παρατήρησα ότι το login περνάει από server του facebook; 🧐

Ελληνικό δημόσιο και περνάνε τα προσωπικά δεδομένα απ'το facebook; Βρε καλά λέει ο HERTHAN για πυρηνικά. 😅

1.jpg.b7146430378606626cc97d7f1f0e6e8d.jpg

 

  • Haha 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως το online είναι μόνο για ενεργοποίηση από ebill, οπότε σε όλους του άλλους που πάνε από κατάστημα τηλεφωνικά κλπ τους βάζουν σε Γ1 για να πιάσουν τον πελάτη και μετά σου λέει μπες ebill και βάλε online μόνος σου;

Πιθανότατα σε κάποιους ηλικιωμένους που δεν ξέρουν από υπολογιστές ή γκρινιάζουν οτι δεν μπορούν να το κάνουν οι ίδιοι, τους το φτιάχνουν απευθείας αλλά όπως φαίνεται δεν ισχύει σε όλους το ίδιο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Α γινατε και web developers τωρα μαλιστα.. Οπως τα λετε τα στελνει στο facebook για να σας κανει add..

Τι ζουμε ρε Θεε μου... :P 

 

@ekrepali

Ποσο καιρο ειναι υπο εξέταση το online?

Επεξ/σία από VirusX2gr
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.