Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αναδρομική πίστωση ΤΕΜ 24,4€ και εδώ. Να δούμε πως θα τα πάρουν στον εκκαθαριστικό λογαριασμό...
"Αναδρομική χρέωση ΤΕΜ" σε σταθερά online/enter Ιούνιο-Ιούλιο ύστερα και από την "καταργήση" ρήτρας.
Πλάκα θα έχει μόλις δούν πολλοί τέτοιες χρεώσεις σε σταθερά.🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα παιδιά,

Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα με τη ΔΕΗ. Έχω ενεργοποιημένο το myhomeonline από τον Σεπτέμβριο και, παρόλο που υποτίθεται ότι εκδίδεται λογαριασμός κάθε μήνα, εμένα εξακολουθεί να έρχεται μήνα παρά μήνα (δηλαδή ένας έναντι και ένας εκκαθαριστικός το 4μηνο, δεν το κυνήγησα γιατί δεν είχα πρόβλημα με αυτό). Προχωρώντας λοιπόν, τον περασμένο Δεκέμβριο έκανα αίτηση για νυκτερινό ρεύμα και πλήρωσα τα 42 ευρώ κανονικά. Υπήρχε ήδη ηλεκτρονικός μετρητής, παρόλα αυτά η ενεργοποίηση του άργησε και έγινε στις 8/3/22 ύστερα από αρκετά τηλέφωνα κλπ.

Το πρόβλημα λοιπόν ξεκινάει από εκεί. Ο τελευταίος εκκαθαριστικος εκδόθηκε 17/1/22, φυσικά με τις μετρήσεις τις ημερίσιες. 11/3 εκδίδεται έναντι λογαριασμός (όπως ήταν αναμενόμενο να γίνει, εφόσον ο προηγούμενος ήταν εκκαθαριστικός)

Περίμενα λοιπόν να γίνει η μέτρηση 12/5 ώστε να εκδοθεί ο νέος εκκαθαριστικός λογαριασμός που θα αφορούσε τις ημερίσιες καταναλώσεις μέχρι τις 8/3 που ενεργοποιήθηκε το νυχτερινό συν τις μετέπειτα μέχρι 12/5, καθώς και τις νυκτερινές μετρήσεις από 8/3 μέχρι 12/5. Μάλιστα πήρα και τηλέφωνο μια εβδομάδα πριν τις 12/5 στον ΔΕΔΔΗΕ ώστε να επιβεβαιώσω ότι θα γίνουν μετρήσεις νυκτερινού και με καθησύχασαν ότι έχει ενεργοποιηθεί κανονικά το νυκτερινό και θα γίνουν 2 μετρήσεις.

Στις 10/5 λοιπόν, 2 ημέρες πριν την καταμέτρηση, σκάει εκκαθαριστικός λογαριασμός για το διάστημα 13/1 - 12/3 με μόνο ημερίσιες καταμετρήσεις και χωρίς να έχουν αφαιρέσει και το ποσό του έναντι που πλήρωσα τον Μάρτιο (τουλάχιστον δεν φαίνεται στο πεδίο έναντι κατανάλωσης, βλέπω όμως μια διόρθωση στη διαφορά παρακάτω.

Παίρνω επιτόπου τηλέφωνο στη ΔΕΗ, μου είπε η κοπέλα ότι ο εκκαθαριστικός αυτός εκδόθηκε επειδή άλλαξα τον μετρητή και ότι θα πρέπει να περιμένω τη μέτρηση στις 12/5 για να βγει ο οριστικός εκκαθαριστικός που θα συμπεριλαμβάνει αυτή τη περίοδο συν την περίοδο από το Μάρτιο μέχρι 12/5 σε ημερήσιο και νυχτερινό και αφού αφαιρέσουν και το ποσό του έναντι που έχω πληρώσει. Παρόλα αυτά πέρασαν από τότε 12 μέρες και δεν έχει εκδοθεί νέος εκκαθαριστικός και στο τηλέφωνο που τους ξαναπήρα μου λένε να περιμένω ακόμα. Τους εξήγησα ότι θα χρεωθεί σε λίγο αυτός ο λογαριασμός που δεν πρέπει στη πιστωτική μου κάρτα, αλλά μου είπαν να κάνω υπομονή λίγες μέρες ακόμα.

Επισυνάπτω τους 3 λογαριασμούς που ανέφερα, καθώς, ειδικά στον υποτιθέμενο εκκαθαριστικό δεν μπορώ να βγάλω άκρη στο πεδίο των μετρήσεων, αφού γράφει δύο μετρήσεις για ημερίσιο...

 

 

2022-01-17_1.png

2022-01-17_2.png

2022-03-11_1.png

2022-03-11_2.png

2022-05-10_1.png

2022-05-10_2.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Καλησπέρα παιδιά,

Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα με τη ΔΕΗ. Έχω ενεργοποιημένο το myhomeonline από τον Σεπτέμβριο και, παρόλο που υποτίθεται ότι εκδίδεται λογαριασμός κάθε μήνα, εμένα εξακολουθεί να έρχεται μήνα παρά μήνα (δηλαδή ένας έναντι και ένας εκκαθαριστικός το 4μηνο, δεν το κυνήγησα γιατί δεν είχα πρόβλημα με αυτό). Προχωρώντας λοιπόν, τον περασμένο Δεκέμβριο έκανα αίτηση για νυκτερινό ρεύμα και πλήρωσα τα 42 ευρώ κανονικά. Υπήρχε ήδη ηλεκτρονικός μετρητής, παρόλα αυτά η ενεργοποίηση του άργησε και έγινε στις 8/3/22 ύστερα από αρκετά τηλέφωνα κλπ.

Το πρόβλημα λοιπόν ξεκινάει από εκεί. Ο τελευταίος εκκαθαριστικος εκδόθηκε 17/1/22, φυσικά με τις μετρήσεις τις ημερίσιες. 11/3 εκδίδεται έναντι λογαριασμός (όπως ήταν αναμενόμενο να γίνει, εφόσον ο προηγούμενος ήταν εκκαθαριστικός)

Περίμενα λοιπόν να γίνει η μέτρηση 12/5 ώστε να εκδοθεί ο νέος εκκαθαριστικός λογαριασμός που θα αφορούσε τις ημερίσιες καταναλώσεις μέχρι τις 8/3 που ενεργοποιήθηκε το νυχτερινό συν τις μετέπειτα μέχρι 12/5, καθώς και τις νυκτερινές μετρήσεις από 8/3 μέχρι 12/5. Μάλιστα πήρα και τηλέφωνο μια εβδομάδα πριν τις 12/5 στον ΔΕΔΔΗΕ ώστε να επιβεβαιώσω ότι θα γίνουν μετρήσεις νυκτερινού και με καθησύχασαν ότι έχει ενεργοποιηθεί κανονικά το νυκτερινό και θα γίνουν 2 μετρήσεις.

Στις 10/5 λοιπόν, 2 ημέρες πριν την καταμέτρηση, σκάει εκκαθαριστικός λογαριασμός για το διάστημα 13/1 - 12/3 με μόνο ημερίσιες καταμετρήσεις και χωρίς να έχουν αφαιρέσει και το ποσό του έναντι που πλήρωσα τον Μάρτιο (τουλάχιστον δεν φαίνεται στο πεδίο έναντι κατανάλωσης, βλέπω όμως μια διόρθωση στη διαφορά παρακάτω.

Παίρνω επιτόπου τηλέφωνο στη ΔΕΗ, μου είπε η κοπέλα ότι ο εκκαθαριστικός αυτός εκδόθηκε επειδή άλλαξα τον μετρητή και ότι θα πρέπει να περιμένω τη μέτρηση στις 12/5 για να βγει ο οριστικός εκκαθαριστικός που θα συμπεριλαμβάνει αυτή τη περίοδο συν την περίοδο από το Μάρτιο μέχρι 12/5 σε ημερήσιο και νυχτερινό και αφού αφαιρέσουν και το ποσό του έναντι που έχω πληρώσει. Παρόλα αυτά πέρασαν από τότε 12 μέρες και δεν έχει εκδοθεί νέος εκκαθαριστικός και στο τηλέφωνο που τους ξαναπήρα μου λένε να περιμένω ακόμα. Τους εξήγησα ότι θα χρεωθεί σε λίγο αυτός ο λογαριασμός που δεν πρέπει στη πιστωτική μου κάρτα, αλλά μου είπαν να κάνω υπομονή λίγες μέρες ακόμα.

Επισυνάπτω τους 3 λογαριασμούς που ανέφερα, καθώς, ειδικά στον υποτιθέμενο εκκαθαριστικό δεν μπορώ να βγάλω άκρη στο πεδίο των μετρήσεων, αφού γράφει δύο μετρήσεις για ημερίσιο...

 

 

2022-01-17_1.png

2022-01-17_2.png

2022-03-11_1.png

2022-03-11_2.png

2022-05-10_1.png

2022-05-10_2.png

Καλημέρα... Η μέτρηση έγινε από τον Δεδδηε στην ημερομηνία που είναι κανονικά να γίνει.. Για παρε τηλέφωνο να μάθεις... Και ποιες μετρήσεις έχουν δοθεί,. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα φυσικά στον ΔΕΔΔΗΕ και μου είπαν, όπως λες ότι μέτρησαν και έστειλαν τις μετρήσεις στις 12/5, όπως έπρεπε. Από τη ΔΕΗ κάθε φορά που παίρνω λένε ότι για να εκδοθεί εκκαθαριστικός λογαριασμός πρέπει να έρθουν μετρήσεις και ότι θα πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ 2 μέρες νωρίτερα, λέω οκ να το δεχθώ αυτό, αλλά αν είναι έτσι ο τελευταίος εκκαθαριστικός πρέπει να είναι μέχρι 10/5 και όχι μέχρι 12/3...Μπάχαλο δεν βγάζω άκρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Πήρα φυσικά στον ΔΕΔΔΗΕ και μου είπαν, όπως λες ότι μέτρησαν και έστειλαν τις μετρήσεις στις 12/5, όπως έπρεπε. Από τη ΔΕΗ κάθε φορά που παίρνω λένε ότι για να εκδοθεί εκκαθαριστικός λογαριασμός πρέπει να έρθουν μετρήσεις και ότι θα πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ 2 μέρες νωρίτερα, λέω οκ να το δεχθώ αυτό, αλλά αν είναι έτσι ο τελευταίος εκκαθαριστικός πρέπει να είναι μέχρι 10/5 και όχι μέχρι 12/3...Μπάχαλο δεν βγάζω άκρη.

Άρα από τις μετρήσεις που πήρε και έδωσε ο Δεδδηε θα βγει ο λογαριασμός σου... Υπομονη.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, takoulou είπε

Άρα από τις μετρήσεις που πήρε και έδωσε ο Δεδδηε θα βγει ο λογαριασμός σου... Υπομονη.. 

Το ελπίζω; Το θέμα είναι ότι αυτός ο εκκαθαριστικός εδώ λήγει 2/6 και θα χρεωθεί στην πιστωτική, για αυτό ανησυχώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς σε ίδια φάση κ περιμένω κ γω να δω.

 

Στην καταχώρηση ενδείξεων στο e-bill, θα ενεργοποιηθεί, προφανώς, ακονα ένα πεδίο για την καταχώριση κ των νυχτερινων κιλοβατώρων σωστά??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, demakhs είπε

Ακριβώς σε ίδια φάση κ περιμένω κ γω να δω.

 

Στην καταχώρηση ενδείξεων στο e-bill, θα ενεργοποιηθεί, προφανώς, ακονα ένα πεδίο για την καταχώριση κ των νυχτερινων κιλοβατώρων σωστά??

Ναι αλλά για να ενεργοποιηθεί το πεδίο θα πρέπει να εκδοθεί ο πρώτος λογαριασμός που να συμπεριλαμβάνει νυχτερινές κιλοβατώρες. Για αυτό στη πρώτη μέτρηση που ήταν να γίνει πήρα απευθείας τον ΔΕΔΔΗΕ για να δω αν μέτρησε και τα δύο και του έδωσα και εγώ τις 2 μετρήσεις (ημέρας και νύχτας), παρόλα αυτά, εκ του αποτελέσματος, δεν βοήθησε ιδιαίτερα, καθώς τα τσακάλια της ΔΕΗ τα έχουν κάνει σαλάτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειχα ζητησει μεταβαση στο homeOnline. Ο προηγουμενος εκκαθαριστικος λογαριασμος ηρθε με ρητρα,μολις 10 ευρω  και θεωρησα οτι χρεωθηκετο διαστημα μεχρι τη μεταβαση στο καινουργιο προγραμμα.

Σημερα μου ερχεται εναντι και εχει ξανα ρητρα και αυτη τη φορα 45 ευρω.

Εχω βαλει τη συζυγο να παρει τηλεφωνο μολις μπορεσει,γιατι ειναι στο ονομα της,αλλα μεχρι τοτε εχει κανεις καμια ιδεα τι γινεται;

edit Λυθηκε.

Επεξ/σία από cumulus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χρεωση ρήτρας από NRG με κατάργηση του fixed και διαπίστωση των κακων μαντατων 25/3. Έγινε αίτηση σε ΔΕΗ ΕΝΤΕΡ 4/4 ενώ από την NRG μετα από επικοινωνία μου ειπαν ότι με ειχαν ενημερωσει για την αλλαγή και τελοσπαντων θα ειχα μεχρι 15/4 δικαιωμα να φυγω χωρις ποινή.

Οπως ειπα υπογραφηκε νεα συμβαση με τη ΔΕΗ 4/4 και μαλλον με τις κλασικες δικαιολογιες περι ΔΕΔΔΗΕ ξεκινησε η εκπροσωπιση 25/4. Ηρθε πλεον το εκκαθαριστικό της NRG με Ποινή μεσα και φυσικα λεει οτι εφοσον η ενεργοποιηση εγινε μετα την 15/4 χρεωθηκε ποινή!!!!

Και τωρα τι? Πληρωνουμε κανονικα? Δεν πληρωνουμε τιποτα? Πληρωνουμε ολα εκτός από την ποινή? Καταγγελια ΡΑΕ (κοροιδια κανονικη αφου ειναι απλό τσατ αναμεσα σε μας και τις εταιρειες!!) απαντηθηκε οπως μου απαντησαν παραπανω. Καταγγελια Συνηγορο Καταναλωτη θα ακολουθησει. Κάτι άλλο που μπορεί να γίνει? Διακοπή μπορεί να κανει ο παλιος παροχος αν δεν πληρωθεί? Βαζει και τοκους υπερημεριας και θα το βρω σε 50 χρονια στον αλλο κοσμο στην εισοδο για πληρωμή?

Επεξ/σία από agnostos99
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηρθε λογαριασμός enter μόλις είναι έναντι και υπολόγισαν 1381 μέρα   και 228 νυχτα ενώ είναι 644 μέρα και 320 νύχτα 644+320 = 964 προηγούμενος λογαριασμός εκαθ 1159 μέρα  191 νύχτα = 1350 + 964 = 2314 <2500 που είναι το κοινωνικό μας

Το ερώτημα είναι στον επόμενό εκκαθαριστικο θα γίνει μείωση κοινωνικού τιμολογίου  για αυτούς τους λογαριασμούς ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, agnostos99 είπε

Καταγγελια Συνηγορο Καταναλωτη θα ακολουθησει.

θα σε στείλουν ΡΑΕ, ο ΣτΚ δεν μπορεί να επιβάλει

19 λεπτά πριν, agnostos99 είπε

Καταγγελια ΡΑΕ (κοροιδια κανονικη αφου ειναι απλό τσατ αναμεσα σε μας και τις εταιρειες!!) απαντηθηκε οπως μου απαντησαν παραπανω.

απόρριψη και ζητάς παρέμβαση της ΡΑΕ (πχ δεν είδες τα ψιλά γράμματα)

20 λεπτά πριν, agnostos99 είπε

Κάτι άλλο που μπορεί να γίνει?

δικαστικώς ή ΙΝΚΑ

20 λεπτά πριν, agnostos99 είπε

Διακοπή μπορεί να κανει ο παλιος παροχος αν δεν πληρωθεί?

ναι, άλλοι αναφέραν οτι καταργήθηκε , προσωπικά δε βλέπω κάτι τέτοιο στην απόφαση του ΣτΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, korakios είπε

θα σε στείλουν ΡΑΕ, ο ΣτΚ δεν μπορεί να επιβάλει

απόρριψη και ζητάς παρέμβαση της ΡΑΕ (πχ δεν είδες τα ψιλά γράμματα)

δικαστικώς ή ΙΝΚΑ

ναι, άλλοι αναφέραν οτι καταργήθηκε , προσωπικά δε βλέπω κάτι τέτοιο στην απόφαση του ΣτΕ

Ευχαριστω @korakios

Στη ΡΑΕ δεν έχει επιλογη να επιληφθει η ιδια. Οι μονες δυο επιλογες ειναι 1-Αποδοχή σχολιου και ολοκληρωση αιτηματος , 2-Απορριψη Απάντησης με εισαγωγη νεου σχολιου.

ΙΝΚΑ γινεται κανονικα καταγγελια?

Επεξ/σία από agnostos99
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...