Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, greekfragma είπε

@denis1961

Και μόνο που έχεις γράψει να κάνουμε ψηφιακή παραποίηση εγγράφου σύμβασης σε προηγούμενή σου ανάρτηση και οτι δε τρέχει κάστανο....ότι και να γράψεις δε πρέπει ΚΑΝΕΙΣ να παίρνει σοβαρά όσα μας γράφεις για να μας "καθησυχάσεις"

 

*Την "παραποίηση" την κάνει ο Φορέας που έχεις καταθέσει την Αίτησή σου ... Εσύ ζητάς το Προϊόν "Α" , & Ο Φορέας σου αποστέλλει Έγγραφο προς υπογραφή , με το Προϊόν "Β"  ... Το Οποίο έχει "κενά" ... & δεν είναι παραποίηση , η πραγματική καταγραφή του Προγράμματος που έχεις Αιτηθεί αρχικώς.. 

*Γενικά όμως , ότι και γράφει η Σύμβαση-Έγγραφο , δεν παίζει κανέναν ρόλο .. Η διαδρομή αλλαγής παροχής είναι συγκεκριμένη και προκαθορισμένη από την ΔΕΗ ... * Ήδη έχω αλλάξει 3 Παροχές  , και αναμένω ακόμη 2 για ολοκλήρωση .   

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 27,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 15/10/2021 στις 8:03 ΜΜ, denis1961 είπε

Καλησπέρα Παιδιά. Σε όσους αποστέλλεται η ΣΥΜΒΑΣΗ τηε ΔΕΗ , με χαρακτηρισμό "Γ1 ΟικιακόΤιμολόγιο" , μπορείτε να αλλάξετε την περιγραφή , με το : Adobe Acrobat XI Pro , & να βάλετε το Πρόγραμμα : My HomeOnline .. Για σιγουριά ότι δεν θα συμβεί κάτι ανεπιθύμητο..

Δεν βάζεις και τους δικούς σου όρους επί της ευκαιρίας;

Αφού θα μπείς που θα μπεις στη διαδικασία επεξεργασίας της σύμβασης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, denis1961 είπε

*Την "παραποίηση" την κάνει ο Φορέας που έχεις καταθέσει την Αίτησή σου ... Εσύ ζητάς το Προϊόν "Α" , & Ο Φορέας σου αποστέλλει Έγγραφο προς υπογραφή , με το Προϊόν "Β"  ... Το Οποίο έχει "κενά" ... & δεν είναι παραποίηση , η πραγματική καταγραφή του Προγράμματος που έχεις Αιτηθεί αρχικώς.. 

*Γενικά όμως , ότι και γράφει η Σύμβαση-Έγγραφο , δεν παίζει κανέναν ρόλο .. Η διαδρομή αλλαγής παροχής είναι συγκεκριμένη και προκαθορισμένη από την ΔΕΗ ... * Ήδη έχω αλλάξει 3 Παροχές  , και αναμένω ακόμη 2 για ολοκλήρωση .   

MHN επιμένεις.

Σε περίπτωση ΣΤΡΑΒΗΣ εάν ο πάροχος θέλει να σε ΚΑΨΕΙ...και δει την ηλεκτρονική παραποίηση ΕΚΕΙ θα πατήσει...και αντί να βρεις το δίκιο σου, και κερατάς και δαρμένος!

σταμάτα λοιπόν την παραπληροφόρηση που καταντά και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ και ΚΑΝΕΙΣ δε πρέπει να ακολουθεί αυτά που μας αραδιάζεις εδώ μέσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, Asvos21 είπε

Καλησπέρα, έκανα αίτηση για αλλαγή ονοματος στο ρολόι και για να μπω στο online την προηγούμενη Κυριακή, κάλεσαν την Τετάρτη και δεν το προλάβαμε. Μας έστειλαν email ότι θα καλέσουν την επόμενη μέρα αλλά τίποτα…. Καλέσαμε την Πέμπτη έγινε μια επιβεβαίωση και είπαν να έχετε το νου σας στο email. Καλέσαμε πάλι σήμερα η 1η κοπέλα όλα καλά δεν εκκρεμεί κάτι να σας περάσω στο αρμόδιο τμήμα, η 2η κοπέλα έβλεπε μόνο ότι δεν απαντήσαμε αλλά μετά από υποδείξεις των παραπάνω βρήκε τις επικοινωνίες και είπε ότι θα πρέπει να κάνουμε υπομονή να μας καλέσουν από το αρμόδιο τμήμα και ότι εκείνη δεν μπορεί να κάνει κάτι.

καμια ιδέα; Να ξανακάνω πάλι αίτηση;

ΥΓ βάζω πληθυντικό γιατί το ρολόι γυρνάει στο όνομα της κοπέλας μου οποτε παίζουμε και σπασμένο τηλέφωνο με τις επικοινωνίες….

Χρήσιμες συμβουλές επιβίωσης.  🔽

 

11.jpg.a1eed507264fa6f573f8695cffa5f3a2.jpg

 

50 λεπτά πριν, matrixtv1 είπε

επισης μια τελευταια ερώτηση πρην στείλω τα αρχεια.Στην υπευθηνη δηλωση GOV που ζηταει τον αριθμο παροχης ποιον βαζω αυτον που εχω τωρα στον τωρινο παροχο και τα 11 ψηφια η βαζω μονο τα 9?

 

30 λεπτά πριν, Agwnistikotatos είπε

Τα 9 που έβαλες στην αίτηση.

Στη σύμβαση γενικώς όρων έχουν γραμμένα 9 ψηφία. Στην υπεύθυνη δήλωση πάντως εγώ έβαλα 11, δεν έχει σημασία.

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρακαλώ για επιείκεια, έχω χαθεί μέσα σε όλα τα νήματα, και είμαι και κάποιας ηλικίας... Συνέπεια αυτού, δεν μπορώ να ασχοληθώ με ebanking, οπότε το online πρόγραμμα δεν είναι για εμένα. Επιστρέφω σε σπίτι που δεν είχε ποτέ ρεύμα σε χωριό, οπότε θα ξεκινήσω από το μηδέν. Από ότι έχω καταλάβει το enter δεν έχει ρήτρα προσαρμογής, και έχει και σχετικά χαμηλή χρέωση η κιλοβατώρα... Δεν γνωρίζω πόσο θα κάψω εκεί, καθώς σας είπα συνταξιούχος, τώρα γυρίζω πίσω σε κάτι που μπαίνει πρώτη φορά ρεύμα τώρα... Θα με συμβουλεύατε να πάω στο enter, ή έχω καταλάβει κάτι λάθος; Από άλλο νήμα βλέπω πως από τους ιδιώτες υπάρχουν δυσάρεστες εκπλήξεις. Ευχαριστώ για όποια βοήθεια, και αν έχω χάσει κάτι από όλα τα μηνύματα, μπορείτε να μου στείλετε λινκ ώστε να διαβάσω κάποια sos;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dimitrismagp είπε

παρακαλώ για επιείκεια, έχω χαθεί μέσα σε όλα τα νήματα, και είμαι και κάποιας ηλικίας... Συνέπεια αυτού, δεν μπορώ να ασχοληθώ με ebanking, οπότε το online πρόγραμμα δεν είναι για εμένα. Επιστρέφω σε σπίτι που δεν είχε ποτέ ρεύμα σε χωριό, οπότε θα ξεκινήσω από το μηδέν. Από ότι έχω καταλάβει το enter δεν έχει ρήτρα προσαρμογής, και έχει και σχετικά χαμηλή χρέωση η κιλοβατώρα... Δεν γνωρίζω πόσο θα κάψω εκεί, καθώς σας είπα συνταξιούχος, τώρα γυρίζω πίσω σε κάτι που μπαίνει πρώτη φορά ρεύμα τώρα... Θα με συμβουλεύατε να πάω στο enter, ή έχω καταλάβει κάτι λάθος; Από άλλο νήμα βλέπω πως από τους ιδιώτες υπάρχουν δυσάρεστες εκπλήξεις. Ευχαριστώ για όποια βοήθεια, και αν έχω χάσει κάτι από όλα τα μηνύματα, μπορείτε να μου στείλετε λινκ ώστε να διαβάσω κάποια sos;

Nαι, πήγαινε enter.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Asvos21 είπε

μια επιβεβαίωση και είπαν να έχετε το νου σας στο email. Καλέσαμε πάλι σήμερα η 1η κοπέλα όλα καλά δεν εκκρε

Μου ήρθε η σύμβαση με email, αναφέρει στη σελίδα 2 κάτω κάτω, 

Άρθρο 2: Ο Πελάτης θα παραλαμβάνει την ηλεκτρική ενέργεια σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 6 της Σύμβασης. Η χρέωση του Πελάτη θα πραγματοποιείται σύμφωνα με τους όρους του εφαρμοζόμενου τιμολογίου ……………………………….., το οποίο επισυνάπτεται στο παρόν.

Συνημμένα: Ο Τιμοκατάλογος του εφαρμοζόμενου τιμολογίου (Άρθρο 2 παρόντος)."

 

Τιμοκατάλογος όμως δεν υπάρχει πουθενά, ούτε συνημμένος στο ίδιο αρχείο, ούτε σε κάποιο άλλο του e-mail.
Έκανα καλά που απάντησα στο email και ζήτησα να μου στείλουν τον αναφερόμενο τιμοκατάλογο ; είχε κι άλλος τέτοιο πρόβλημα ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο πρόβλημα είναι οι απαιτήσεις που έχετε απ'τη ΔΕΗ. 😛 Ψηφιακή υπηρεσία είναι το online. Οι ειδικοί όροι και οι τιμοκατάλογος αποκτάνε ισχύ μόλις ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα στο ebill.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να κανω αλλη μια ερώτηση τωρα που εστειλα τα αρχεια πως θα κανω εγγραφη στο ebill? 

Επισης δεν ελαβα ουτε εγω auto reply να ανησυχω ?

Επεξ/σία από matrixtv1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dimitrismagp είπε

παρακαλώ για επιείκεια, έχω χαθεί μέσα σε όλα τα νήματα, και είμαι και κάποιας ηλικίας... Συνέπεια αυτού, δεν μπορώ να ασχοληθώ με ebanking, οπότε το online πρόγραμμα δεν είναι για εμένα. Επιστρέφω σε σπίτι που δεν είχε ποτέ ρεύμα σε χωριό, οπότε θα ξεκινήσω από το μηδέν. Από ότι έχω καταλάβει το enter δεν έχει ρήτρα προσαρμογής, και έχει και σχετικά χαμηλή χρέωση η κιλοβατώρα... Δεν γνωρίζω πόσο θα κάψω εκεί, καθώς σας είπα συνταξιούχος, τώρα γυρίζω πίσω σε κάτι που μπαίνει πρώτη φορά ρεύμα τώρα... Θα με συμβουλεύατε να πάω στο enter, ή έχω καταλάβει κάτι λάθος; Από άλλο νήμα βλέπω πως από τους ιδιώτες υπάρχουν δυσάρεστες εκπλήξεις. Ευχαριστώ για όποια βοήθεια, και αν έχω χάσει κάτι από όλα τα μηνύματα, μπορείτε να μου στείλετε λινκ ώστε να διαβάσω κάποια sos;

Αν το πρόβλημα είναι το e-banking μόνο, να αναφέρω ότι κανένα πρόγραμμα δεν απαιτεί e-banking. Απλά την κάρτα σας εισάγετε και τραβάει αυτόματα κάθε μήνα το ποσό του λογαριασμού.

Σαν να είχατε Netflix σκεφτείτε το.

57 λεπτά πριν, KenJiNx είπε

Μου ήρθε η σύμβαση με email, αναφέρει στη σελίδα 2 κάτω κάτω, 

Άρθρο 2: Ο Πελάτης θα παραλαμβάνει την ηλεκτρική ενέργεια σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 6 της Σύμβασης. Η χρέωση του Πελάτη θα πραγματοποιείται σύμφωνα με τους όρους του εφαρμοζόμενου τιμολογίου ……………………………….., το οποίο επισυνάπτεται στο παρόν.

Συνημμένα: Ο Τιμοκατάλογος του εφαρμοζόμενου τιμολογίου (Άρθρο 2 παρόντος)."

 

Τιμοκατάλογος όμως δεν υπάρχει πουθενά, ούτε συνημμένος στο ίδιο αρχείο, ούτε σε κάποιο άλλο του e-mail.
Έκανα καλά που απάντησα στο email και ζήτησα να μου στείλουν τον αναφερόμενο τιμοκατάλογο ; είχε κι άλλος τέτοιο πρόβλημα ; 

Όλοι!

Ειναι ψευδής η δήλωση!

52 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Το μόνο πρόβλημα είναι οι απαιτήσεις που έχετε απ'τη ΔΕΗ. 😛 Ψηφιακή υπηρεσία είναι το online. Οι ειδικοί όροι και οι τιμοκατάλογος αποκτάνε ισχύ μόλις ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα στο ebill.

Ας έγραφε αυτό τότε!

Πάτε σε Γ1 τιμολογείστε με τον συνημμένο Χ τιμοκατάλογο και αν και εφόσον σας εγκρίνουμε το home online, τιμολογείστε με τον επίσης συνημμένο  Ψ, από την ημερομηνία της έγκρισης και έπειτα.

Τελικά είσαι ακόμα Γ1;

Επεξ/σία από Agwnistikotatos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε συνέχεια της προσπάθειας μου να αλλάξω απο το HomeEnter+ στο HomeOnline κάλεσα τώρα στην ΔΕΗ και αφού με σύνδεσαν με το τμήμα του ebill μού είπαν οτι δεν υπάρχη η δυνατοτητα να το κάνω αυτό και θα πρέπει να το δούμε αφού λήξη αυτό που ξεκίνησα σε 1 χρόνο δηλαδή...

Τους είπα οτι θέλω να κάνω υπαναχωρηση και με συνδέσαν πάλι με της συμβάσης και εκεί μου είπαν απλά να συμπληρώσω την φόρμα επικοινωνιας στο site και να περιμένω ενημέρωση. 

Οτι νανε πραγματικά.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, valantis123 είπε

Σε συνέχεια της προσπάθειας μου να αλλάξω απο το HomeEnter+ στο HomeOnline κάλεσα τώρα στην ΔΕΗ και αφού με σύνδεσαν με το τμήμα του ebill μού είπαν οτι δεν υπάρχη η δυνατοτητα να το κάνω αυτό και θα πρέπει να το δούμε αφού λήξη αυτό που ξεκίνησα σε 1 χρόνο δηλαδή...

Τους είπα οτι θέλω να κάνω υπαναχωρηση και με συνδέσαν πάλι με της συμβάσης και εκεί μου είπαν απλά να συμπληρώσω την φόρμα επικοινωνιας στο site και να περιμένω ενημέρωση. 

Οτι νανε πραγματικά.

Αρχίσαμε …

Ελπίζω να μην πουν το ίδιο σε όσους έφυγαν από άλλους παρόχους και πήγαν σε Γ1 παραπλανημένοι από την εταιρεία και μη ακούγοντας όσους είχαν τις επιφυλάξεις τους στα σημάδια που ήταν ξεκάθαρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ένα πράγμα θα πω....

την επικοινωνία της ΔΕΗ στο 8009001000 έχει αναλάβει εργολαβία η E-Value με ότι αυτό συνεπάγεται για το φακέλωμα των προσωπικών σας στοιχείων.

τους έχω στην αναμονή να μου εξηγήσουν ΠΩΣ θα μιλήσω με το τμήμα συμβολαίων και ΠΩΣ θα μου εγγυηθούν γραπτώς σε email οτι ΟΣΑ προσωπικά δεδομένα τους έδωσα τηλεφωνικά ΔΕΝ θα χρησιμοποιηθούν αλλού και για άλλους σκοπούς.

είναι μέχρι να πάρω ανάποδες...

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά υπάρχει κανείς που πήγε σε ΔΕΗ από άλλον πάροχο αιτούμενος home online και δεν είναι αυτή τη στιγμή σε Γ1;;;

Πιθανότατα μιλάμε για την απάτη του αιώνα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Agwnistikotatos είπε

Τελικά υπάρχει κανείς που πήγε σε ΔΕΗ από άλλον πάροχο αιτούμενος home online και δεν είναι αυτή τη στιγμή σε Γ1;;;

Δηλαδή αν το διακόψω μετά δεν μπορώ να βάλω απευθείας Home Online? θα πρέπει ή θα μου βάλουν Γ1?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...