Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, valantis123 είπε

Δηλαδή αν το διακόψω μετά δεν μπορώ να βάλω απευθείας Home Online? θα πρέπει ή θα μου βάλουν Γ1?

Αιτείσαι ηλεκτρονικά Home Online, δεν προχωρούν την αίτησή σου, σε καλούν τηλεφωνικά και θεωρούν την κλήση νέα αίτηση χωρίς να αντιληφθείς ότι πρόκειται περί αυτού (εκτός αν προσέξεις στη σύμβαση ότι τα στοιχεία της σύμβασης δεν συμφωνούν με την ηλεκτρονική σου αίτηση, ούτε ημερομηνία και αριθμός αίτησης, ούτε το προϊόν) και τελικά σε πάνε στο Γ1 σαν να αιτήθηκες απλά να πας στη ΔΕΗ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, Agwnistikotatos είπε

Αιτείσαι ηλεκτρονικά Home Online, δεν προχωρούν την αίτησή σου, σε καλούν τηλεφωνικά και θεωρούν την κλήση νέα αίτηση χωρίς να αντιληφθείς ότι πρόκειται περί αυτού (εκτός αν προσέξεις στη σύμβαση ότι τα στοιχεία της σύμβασης δεν συμφωνούν με την ηλεκτρονική σου αίτηση, ούτε ημερομηνία και αριθμός αίτησης, ούτε το προϊόν) και τελικά σε πάνε στο Γ1 σαν να αιτήθηκες απλά να πας στη ΔΕΗ.

Α πολύ ωραία πάω να ανοίξω νέα βάσανα δηλαδή τώρα.

Δηλαδή πώς πας στο HomeOnline αφού σε βάλουν στο Γ1 απο το ebill?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, valantis123 είπε

Α πολύ ωραία πάω να ανοίξω νέα βάσανα δηλαδή τώρα.

Δηλαδή πώς πας στο HomeOnline αφού σε βάλουν στο Γ1 απο το ebill?

Απ’ό,τι φαίνεται ΔΕΝ πας!

  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντωμεταξύ αντίγραφο της αίτησης στην φόρμα επικοινωνιας δεν πέρνεις οπότε άντε μετά απέδειξε το... έβγαλα μία φωτογραφία την αίτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, valantis123 είπε

Εντωμεταξύ αντίγραφο της αίτησης στην φόρμα επικοινωνιας δεν πέρνεις οπότε άντε μετά απέδειξε το... έβγαλα μία φωτογραφία την αίτηση.

Δεν βοηθάει σε κάτι πέραν από το να αποδείξεις ότι παραπλανήθηκες, μιας και η αναγραφόμενη στη σύμβαση αίτηση, είναι η τηλεφωνική συνδιάλεξη.

Επεξ/σία από Agwnistikotatos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν η σύνδεση ειναι στο Γ1 ή Γ1Ν χωρίς κοτ ,μεσα απο το ebill σου δίνει την δυνατότητα να διαλέξεις ένα από τα online, enter, enter+ , αν έχεις κοτ αλλάζεις μόνο σε online

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, adsl2+ είπε

Αν η σύνδεση ειναι στο Γ1 ή Γ1Ν χωρίς κοτ ,μεσα απο το ebill σου δίνει την δυνατότητα να διαλέξεις ένα από τα online, enter, enter+ , αν έχεις κοτ αλλάζεις μόνο σε online

Τα ενεργοποιούν αν πρόκειται νέα συμβόλαια που δεν έχουν κλείσει 12/24 μήνες;

Ο συμφορουμίτης νωρίτερα έγραψε του είπαν μετά τους 12 μήνες…

Μαλλον αυτό πρόκειται μόνο για παλιούς πελάτες, αλλά το χρησιμοποιούν ως τυράκι για να τραβήξουν νέους…🤥

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Agwnistikotatos είπε

Τα ενεργοποιούν αν πρόκειται νέα συμβόλαια που δεν έχουν κλείσει 12/24 μήνες;

Ο συμφορουμίτης νωρίτερα έγραψε του είπαν μετά τους 12 μήνες…

Μαλλον αυτό πρόκειται μόνο για παλιούς πελάτες, αλλά το χρησιμοποιούν ως τυράκι για να τραβήξουν νέους…🤥

Το Γ1 ,Γ1Ν δεν έχουν δέσμευση ,αρα αλλάζουν, σε αυτόν που είπαν 12 ή 24 μήνες αν καταλαβα ''valantis123'' έχει μπει στο enter+

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, adsl2+ είπε

Το Γ1 ,Γ1Ν δεν έχουν δέσμευση ,αρα αλλάζουν, σε αυτόν που είπαν 12 ή 24 μήνες αν καταλαβα ''valantis123'' έχει μπει στο enter+

Οι συμβάσεις όσων έρχονται τώρα από άλλους παρόχους γράφουν 24 μήνες. (Και των περισσότερων Γ1).

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πάντως η σύμβαση που μου στείλανε γράφει home online και αυτήν υπέγραψα αν δεν γίνετε να μπω και με βάλουν στο γ1 θα γίνει καταγγελία σύμβασης κτλπ επίσης στο ebill πως κάνω εγγραφή πρέπει να περιμένω να μου πουν ότι ολοκληρώθηκε η αλλαγή παρόχου η κάνω κάτι άλλο ;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, matrixtv1 είπε

Εμένα πάντως η σύμβαση που μου στείλανε γράφει home online και αυτήν υπέγραψα αν δεν γίνετε να μπω και με βάλουν στο γ1 θα γίνει καταγγελία σύμβασης κτλπ επίσης στο ebill πως κάνω εγγραφή πρέπει να περιμένω να μου πουν ότι ολοκληρώθηκε η αλλαγή παρόχου η κάνω κάτι άλλο ;

Φαντάζομαι πρέπει να τους καλέσεις για να μάθεις κωδικό εταίρου, διαφορετικά περιμένεις να τον δεις στον πρώτο λογαριασμό.

Αν και υποτίθεται ότι πρέπει να έχεις ήδη ebill από τη στιγμή που μεταφέρθηκες, μιας και αυτό αποτελεί βασική προϋπόθεση του συγκεκριμένου προγράμματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Agwnistikotatos είπε

Φαντάζομαι πρέπει να τους καλέσεις για να μάθεις κωδικό εταίρου, διαφορετικά περιμένεις να τον δεις στον πρώτο λογαριασμό.

Αν και υποτίθεται ότι πρέπει να έχεις ήδη ebill από τη στιγμή που μεταφέρθηκες, μιας και αυτό αποτελεί βασική προϋπόθεση του συγκεκριμένου προγράμματος.

Δεν έχω μεταφερθεί ακόμα στο online σήμερα έστειλα τα συμβόλαια και περιμένω να ολοκληρωθεί η αλλαγή παρόχου .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Agwnistikotatos είπε

Αιτείσαι ηλεκτρονικά Home Online, δεν προχωρούν την αίτησή σου, σε καλούν τηλεφωνικά και θεωρούν την κλήση νέα αίτηση χωρίς να αντιληφθείς ότι πρόκειται περί αυτού (εκτός αν προσέξεις στη σύμβαση ότι τα στοιχεία της σύμβασης δεν συμφωνούν με την ηλεκτρονική σου αίτηση, ούτε ημερομηνία και αριθμός αίτησης, ούτε το προϊόν) και τελικά σε πάνε στο Γ1 σαν να αιτήθηκες απλά να πας στη ΔΕΗ.

Ωπα ωπα, και μενα ετσι ακριβως εγινε. 

Εκανα econtract για το online, με πηραν τηλεφωνο μετα απο καποιες μερες για εξακριβωση στοιχειων και επειτα εατειλαν email με συμβαση Γ1. 

Τους πηρα τηλ και μου ειπαν οτι ετσι κανιυν σε ολους, και απλα θα το ενεργοποιησω μεσω ebill. 

Εντωμεταξυ ο τιτλος του email με τις υπευθυνες δηλωαεις και την συμβαση γραφει

Fwd: 1011_ΔΕΗ Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Συμβολαίων #616812_HomeOnline

Οποτε, εχω πατημα και αυτο αν μου πουνε μαμου. 

Σημερα μου στειλαν email

Αγαπητέ πελάτη,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στην Εξυπηρέτηση πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στο 2111900500 ή 11500.

Οποτε περιμενω 2 μερες να δω στο ebill μολις φανει η παροχη. 

Απο την στιγμη που θα κλικαρω για το online, ποσο καιρο χρειαζεται για να ενεργοποιηθει; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Tommygre είπε

Ωπα ωπα, και μενα ετσι ακριβως εγινε. 

Εκανα econtract για το online, με πηραν τηλεφωνο μετα απο καποιες μερες για εξακριβωση στοιχειων και επειτα εατειλαν email με συμβαση Γ1. 

Τους πηρα τηλ και μου ειπαν οτι ετσι κανιυν σε ολους, και απλα θα το ενεργοποιησω μεσω ebill. 

Εντωμεταξυ ο τιτλος του email με τις υπευθυνες δηλωαεις και την συμβαση γραφει

Fwd: 1011_ΔΕΗ Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Συμβολαίων #616812_HomeOnline

Οποτε, εχω πατημα και αυτο αν μου πουνε μαμου. 

Σημερα μου στειλαν email

Αγαπητέ πελάτη,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στην Εξυπηρέτηση πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στο 2111900500 ή 11500.

Οποτε περιμενω 2 μερες να δω στο ebill μολις φανει η παροχη. 

Απο την στιγμη που θα κλικαρω για το online, ποσο καιρο χρειαζεται για να ενεργοποιηθει; 

Να σε ρωτήσω στο ebill πως έκανες εγγραφή ;Πως βρήκες τον κωδικό εταίρου που ζητάει ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Tommygre είπε

Ωπα ωπα, και μενα ετσι ακριβως εγινε. 

Εκανα econtract για το online, με πηραν τηλεφωνο μετα απο καποιες μερες για εξακριβωση στοιχειων και επειτα εατειλαν email με συμβαση Γ1. 

Τους πηρα τηλ και μου ειπαν οτι ετσι κανιυν σε ολους, και απλα θα το ενεργοποιησω μεσω ebill. 

Εντωμεταξυ ο τιτλος του email με τις υπευθυνες δηλωαεις και την συμβαση γραφει

Fwd: 1011_ΔΕΗ Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Συμβολαίων #616812_HomeOnline

Οποτε, εχω πατημα και αυτο αν μου πουνε μαμου. 

Σημερα μου στειλαν email

Αγαπητέ πελάτη,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στην Εξυπηρέτηση πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στο 2111900500 ή 11500.

Οποτε περιμενω 2 μερες να δω στο ebill μολις φανει η παροχη. 

Απο την στιγμη που θα κλικαρω για το online, ποσο καιρο χρειαζεται για να ενεργοποιηθει; 

Στο τελευταίο email (για τις 2 εργάσιμες) ο τίτλος παραμένει ίδιος ή το «HomeOnline» έχει γίνει «1»;😏

Προσωπικά ψάχνω κάποια περίπτωση που μεταφέρθηκε από άλλο πάροχο στο Home Online, μετά τις τελευταίες αυξήσεις στην χονδρική (δλδ εντός του Σεπτεμβρίου ή Οκτωβρίου) και τελικά ενεργοποιήθηκε όντως το HomeOnline…🧐

Νομίζω δεν υπάρχει κάποιος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...