Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα και καλή βδομάδα σε όλους.

Έχω 2 ερωτήσεις και θα παρακαλούσα όποιον γνωρίζει να μου απαντήσει.

1. Γνωρίζουμε τις νέες τιμές που θα ισχύουν μετά τις 2/12 στους απλούς λογαριασμούς;

Όχι στους Enter & Online γιατί αυτούς τους βρήκα.

2. Εάν κάνω σήμερα αίτημα από το ebill στον υπολογιστή για το Online, προλαβαίνω λέτε την προθεσμία με τις παλιές τιμές ή είναι καλύτερα να πάω σε κατάστημα;

Ευχαριστώ πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

54 λεπτά πριν, xodover1977 είπε

*Η Εγγύηση που πληρώνεις στο Κατάστημα,  για Συμβόλαιο - Σύμβαση , π.χ. για το "ENTER" , Επιστρέφεται με την έκδοση του 2ου Λογαριασμού (όχι με τον 1ο Λογ.) εφόσον όμως κάνεις Ενεργοποίηση την Πάγια Εντολή Πληρωμής (μέσω του ebill) . *Εάν δεν ενεργοποιήσεις την Πάγια Εξόφληση , δεν επιστρέφεται η Εγγύηση.. *Το πρόγραμμα "ENTER" δεν το χάνεις , γιατί δεν έχει υποχρέωση εξόφλησης με Πάγια Εντολή .. * Απλά θα την κάνεις άμα θες , για να πάρεις την Εγγύηση Πίσω.. 

Τέλεια! Εννοείται θα την κάνω.

 

Ευχαριστώ πολύ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, knight666 είπε

Καλημέρα και καλή βδομάδα σε όλους.

Έχω 2 ερωτήσεις και θα παρακαλούσα όποιον γνωρίζει να μου απαντήσει.

1. Γνωρίζουμε τις νέες τιμές που θα ισχύουν μετά τις 2/12 στους απλούς λογαριασμούς;

Όχι στους Enter & Online γιατί αυτούς τους βρήκα.

2. Εάν κάνω σήμερα αίτημα από το ebill στον υπολογιστή για το Online, προλαβαίνω λέτε την προθεσμία με τις παλιές τιμές ή είναι καλύτερα να πάω σε κατάστημα;

Ευχαριστώ πολύ.

1. εννοεις γ1/γ1ν? αν ναι δεν αλλαζουν, εχουν ρητρα

2. https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/?do=findComment&comment=58942293

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσπαθώ να βγάλω άκρη με το λογαριασμό της μητέρας μου, από το τηλέφωνο (είμαι μακρυά της) αν κατάλαβα καλά πρέπει να έχει κάποιο Electricity Home Day fixed, απ' όσο κατάλαβα, στους λογαριασμούς της δεν έχει ρήτρα ή δεν την βλέπει. Το θέμα είναι υπάρχει πρόγραμμα που να μην έχει την ρήτρα στην ελπεδισον?  Με κλειστά μάτια να την στείλω για ΔΕΗ online ? δεν έχει κοτ αλλά μπορεί να πληρώνει με πάγια.

Επεξ/σία από toni31
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω καταλάβει.

Έχω Γ1Ν με ΚΟΤ Β.

Με συμφέρει να πάω στο Online έστω και με τον τιμοκατάλογο που θα ισχύσει από 3/12, σε περίπτωση που δεν προλάβω, ή να μείνω όπως είμαι;

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση κρίσεως:

Μια σύμβαση Volterra χωρίς ΟΤΣ με 0,099 /kWh (μετά έκπτωσης) και μηδενικό πάγιο , πρόκειται για το σταθερό τής Volterra που καταργήθηκε πριν δύο μήνες.

Θα την πηγαίνατε σε ΔΕΗ enter ;

Φοβάμαι μήπως μου το καταργήσει η Volterra ακριβώς μετά το εξάμηνο.

Αλλά και μετά το δεσμευτικό εξάμηνο πάλι δεν θα είναι το τοπίο ζοφερό ;

Οπότε τί θα κάνετε εσείς ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

μετά την τρίτη αποστολή του email με τα δικαιολογητικά - (αίτηση την περασμένη παρασκευή με τηλέφωνο για το enter και τιμή 0.10500) 

Capture.JPG

Επεξ/σία από baladisk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, knight666 είπε

Δεν έχω καταλάβει.

Έχω Γ1Ν με ΚΟΤ Β.

Με συμφέρει να πάω στο Online έστω και με τον τιμοκατάλογο που θα ισχύσει από 3/12, σε περίπτωση που δεν προλάβω, ή να μείνω όπως είμαι;

Ευχαριστώ.

Online,ενεργοποιείς μέσα από το ebill 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις γύρισα από ΔΕΗ και η προϊστάμενος μου είπε ότι μονο όσοι είναι ήδη στη ΔΕΗ μπορούν να προλάβουν τις προηγούμενες τιμές,οπότε τον ήπια φρέντο...Έβαλα γονείς και πεθερικά στο εντερ και εγώ περίμενα να φύγω στις 9/12...Αμ δε...

Τωρα αλλους 3 μήνες nrg και βλέπουμε από ποιον θα την φάμε μετά (γιατί να μην τη φάμε χλωμό)

Επεξ/σία από lakistsiou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, lakistsiou είπε

Μόλις γύρισα από ΔΕΗ και η προϊστάμενος μου είπε ότι μονο όσοι είναι ήδη στη ΔΕΗ μπορούν να προλάβουν τις προηγούμενες τιμές,οπότε τον ήπια φρέντο...Τωρα αλλους 3 μήνες nrg και βλέπουμε από ποιον θα την φάμε μετά (γιατί να μην τη φάμε χλωμό)

🥶

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, nikolas_kriti είπε

Μίλησα με ΔΕΗ,δεν ήταν καν περασμένη η ταυτότητα του πατέρα!! Και τώρα που φαίνεται σ αυτούς οτι έχει γίνει αλλαγή ονόματος και το έχουν στείλει στη ΔΕΔΔΗΕ,δεν μπορεί το ακίνητο εαν δεν κάνει την ενεργοποίηση ο ΔΕΔΔΗΕ να ενεργοποιήθεί σε κανενός το ebill!!! Οπότε περιμένουμε ΔΕΔΔΗΕ!!

 

2 ώρες πριν, Rattlehead είπε

Δεν εμφανίζεται αμέσως. Θα πρέπει να περάσει ο τεχνικός να μετρήσει και μετά να σε αφήσει το συστημα να κάνεις εγγραφή. Αυτά μου είπε η υπάλληλος και εμένα. Ο τεχνικός μπορεί να κάνει και μια βδομάδα για την μέτρηση, μην ανησυχείς είσαι ήδη στο enter. 

 

Δε μετράει κανείς, βάζουν ό,τι βλέπουν στη φωτογραφία... ελπίζω να ξεμπλέξετε γρήγορα.

2 ώρες πριν, jimakos234 είπε

Μια επαληθευση, εφωσον βλεπω κανονικα στο ebill απο το Σάββατο την κατοικια μου με το Home Enter, δεν θα εχω κανενα θεμα που στον ΔΕΔΔΗΕ βλέπω τον ίδιο αριθμο παροχης με της nrg?

Σημαίνει ότι ακόμα ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει ολοκληρώσει τη μεταφορά. Το ebill είναι ενεργοποιημένο σε standby, μετά την αλλαγή παροχής πρέπει να σου βγάλει μήνυμα ότι το έντερ είναι ενεργοποιημένο ως το 2023

2 ώρες πριν, lazarnik είπε

@korakios

ακου κουφο.

κοιταξα σημερα να δω αν αλλαξαν τα τελευταια νουμερα, αλλα δεν αλλαξαν.

περασα απο δεδδηε (ειναι σχετικα κοντα) να ρωτησω αν αλλαξαν ή αν δεν αλαξαν να το τρεξουμε.... ο υπαλληλος αφου ελεγξε μου ειπε, πως αλλαξαν και μαλιστα το ειχαν αλλαξει απο παρασκευη. Μα λέω στο site σας δεν εχουν αλλαξει.... τι να σας πω (μου λεει) και εφυγα. τωρα που γυρισα σπιτι ξανα μπηκα απο υπολογιστη και ακομα δεν εχουν αλλαξει. πως γινεται αυτο? δεν ενημερωνεται αμεσα? θα παρω και μια στα κεντρικα να δω τι θα πουνε και εκει.

Ο ΔΕΔΔΗΕ ολοκλήρωσε τη μεταφορά, δεν έχει ενημερωθεί ακόμα η ΔΕΗ μέσω του Θαλή. Είχα παρόμοια φάση ανάποδα... πήρα mail απ'τη ΔΕΗ ότι έστειλε το αίτημα εκπροσώπησης στο ΔΕΔΔΗΕ κι εκείνοι το παρέλαβαν μετά από 2-3 μέρες. Φυσιολογικό είναι.

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκεψη πριν απο λίγο σε κατάστημα ΔΕΗ. Πάνοπλος με όλα τα δικαιολογητικά για να κάνω το ENTER.  Χτυπάει  η υπάλληλος κάτι στο pc. Μετά παιρνει τηλέφωνο κάπου και μου ανακοινώνει

ΚΥΡΙΕ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΥΔΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ. ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2020, ΚΑΙ  ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑΤΕ. ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΡΕΥΜΑ.

Τρελλάθηκα. Η παροχή ειναι της υπερήλικης μητέρας μου,που της εχω γυναίκα επι 24ωρου βάσεως. Ειναι η μόνιμη κατοικία της. Τέτοιο χαρτί δεν πήρα ποτέ. Τους το ειπα. Με υφος χιλίων καρδιναλίων ,μου ξαναείπαν ¨Να ξερετε ανα πάσα στιγμή θα σας κόψουν το ρευμα". Οι ιδιώτες πάροχοι δεν σας το είπαν? Η σας το ειπαν και δεν το κάνατε? Τους ειπα οτι ποτέ δεν μου ειπαν κάτι ουτε ο ΗΡΩΝ ούτε η nrg  που πήγα μετά. Νευριασα  πολύ και έφυγα.

Πηρα 2 ηλεκτρολόγους σχετικά γνωστούς και τους ρώτησα αν παιζει να μου το κόψουν απότομα, και γελούσαν. Δεν υπάρχει περίπτωση, να το κάνουν έτσι απότομα  σε πελάτη που ποτέ δεν έχει οφειλές.

Το  φοβερό ηταν οτι ήταν βασιλικότεροι του βασιλέως. Ξεφτιλισμένοι.

Τωρα επι της ουσίας. Ψαχνω να κάνω το ΥΔΕ άμεσα. Πρέπει μετά να το δώσω και χέρι με χέρι σε κάποιον γνωστό ,να το περάσει στην ΔΕΔΔΗΕ.  Λογικά δεν προλαβαίνω μετά να κάνω home Εnter (πάντα απο κατάστημα εννοώ). Εκτός άν ισχύει η 2/12 και όχι η 30/11. Δεν ξέρω κιόλας άν  πρέπει. Ξενέρωσα άσχημα.

Αυτή ηταν η εμπειρία μου. Καλοδεχουμενο οποιοδήποτε σχόλιο επι της ουσίας. Ευχαριστώ πολύ.

11 λεπτά πριν, apache48 είπε

🥶

Τι σοβαρά? Θα τρελλαθούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, xraxra said:

Επισκεψη πριν απο λίγο σε κατάστημα ΔΕΗ. Πάνοπλος με όλα τα δικαιολογητικά για να κάνω το ENTER.  Χτυπάει  η υπάλληλος κάτι στο pc. Μετά παιρνει τηλέφωνο κάπου και μου ανακοινώνει

ΚΥΡΙΕ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΥΔΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ. ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2020, ΚΑΙ  ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑΤΕ. ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΡΕΥΜΑ.

Τρελλάθηκα. Η παροχή ειναι της υπερήλικης μητέρας μου,που της εχω γυναίκα επι 24ωρου βάσεως. Ειναι η μόνιμη κατοικία της. Τέτοιο χαρτί δεν πήρα ποτέ. Τους το ειπα. Με υφος χιλίων καρδιναλίων ,μου ξαναείπαν ¨Να ξερετε ανα πάσα στιγμή θα σας κόψουν το ρευμα". Οι ιδιώτες πάροχοι δεν σας το είπαν? Η σας το ειπαν και δεν το κάνατε? Τους ειπα οτι ποτέ δεν μου ειπαν κάτι ουτε ο ΗΡΩΝ ούτε η nrg  που πήγα μετά. Νευριασα  πολύ και έφυγα.

Πηρα 2 ηλεκτρολόγους σχετικά γνωστούς και τους ρώτησα αν παιζει να μου το κόψουν απότομα, και γελούσαν. Δεν υπάρχει περίπτωση, να το κάνουν έτσι απότομα  σε πελάτη που ποτέ δεν έχει οφειλές.

Το  φοβερό ηταν οτι ήταν βασιλικότεροι του βασιλέως. Ξεφτιλισμένοι.

Τωρα επι της ουσίας. Ψαχνω να κάνω το ΥΔΕ άμεσα. Πρέπει μετά να το δώσω και χέρι με χέρι σε κάποιον γνωστό ,να το περάσει στην ΔΕΔΔΗΕ.  Λογικά δεν προλαβαίνω μετά να κάνω home Εnter (πάντα απο κατάστημα εννοώ). Εκτός άν ισχύει η 2/12 και όχι η 30/11. Δεν ξέρω κιόλας άν  πρέπει. Ξενέρωσα άσχημα.

Αυτή ηταν η εμπειρία μου. Καλοδεχουμενο οποιοδήποτε σχόλιο επι της ουσίας. Ευχαριστώ πολύ.

Τι σοβαρά? Θα τρελλαθούμε.

Προχωράει κανονικά η αλλαγή παρόχου με ληγμένη ΥΔΕ. Βρες κάποιον από το myconstructor να στη δώσει άμεσα. Την στέλνεις με κούριερ και σε 2 μερούλες έχουν περάσει στο αρχείο την ΥΔΕ χωρίς θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Σημαίνει ότι ακόμα ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει ολοκληρώσει τη μεταφορά. Το ebill είναι ενεργοποιημένο σε standby, μετά την αλλαγή παροχής πρέπει να σου βγάλει μήνυμα ότι το έντερ είναι ενεργοποιημένο ως το 2023

Αυτο μου το εχει εμφανισει ηδη. Επισης περιεργως εχει ενεργοποιηθει το green pass, ενω δεν το ειχα επιλεξει.

παραλληλα λεει και το Online ειναι υπο εξεταση, συμφωνα παντα με το ebill.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...