Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, efkola είπε

😁 Να είσαι καλά!

Θα ήθελα να ευχαριστήσω πραγματικά τα μέλη που με/μας βοήθησαν με τις γνώσεις τους. Έτσι όπως έχουν εκτιναχθεί οι τιμές της ενέργειας, η συνεισφορά τους είναι σημαντική για όσους διαθέτουμε μικρά-μεσαία πορτοφόλια.

Νομίζω πως πολλοί από εδώ χρωστάμε κέρασμα στα παιδιά αυτά και μακάρι να παραμείνουν και να μας συμβουλεύουν και τους επόμενους μήνες :)

...σε korakio και ekrepali οργανώνουμε ένα σφάξιμο παρθένας κατσίκας κατά το Πάσχα και καθαρίσαμε :-D

Spoiler

και για τους υπόλοιπους θα σφάξουμε τις πατάτες :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, Ashaman said:

Να ρωτησω κατι? 

Μεσα στο ebill εσενα γραφει οτι εισαι στο MyHomeOnline αλλα σου ερχονται λογαριασμοι στο Γ1?

 

Δε μπορώ να τα ξαναγράψω φίλε. Βρες στο ιστορικό του προφίλ μου τις αναρτήσεις που έκανα εδώ. 

7 minutes ago, Ashaman said:

 

Επεξ/σία από greekfragma
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά! Από τέλη Νοεμβρίου πήγα στη Δεη enter plus απο  watt and volt που ήμουν. Μέχρι τότε τα είχα όλα ξεχρεωμενα στη watt and volt. Μέχρι να γυρίσω στη δεη πέρασα σχεδόν 25 μέρες. Μετά από λίγο μου ήρθε ένας εκκαθαριστικός της watt and volt 285€. Δεν το πλήρωσα ακόμα και σήμερα μου ήρθε μυνημα από watt and volt ότι έχει εγκριθεί εντολή διακοπής άμα δεν ξεχρεωθει μέχρι 3/2. Τι πιθανότητα έχουν να μου το κόψουν; κάποιο διακανονισμό δεν κάνουν που ρώτησα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Feygatos... είπε

Καλησπέρα παιδιά! Από τέλη Νοεμβρίου πήγα στη Δεη enter plus απο  watt and volt που ήμουν. Μέχρι τότε τα είχα όλα ξεχρεωμενα στη watt and volt. Μέχρι να γυρίσω στη δεη πέρασα σχεδόν 25 μέρες. Μετά από λίγο μου ήρθε ένας εκκαθαριστικός της watt and volt 285€. Δεν το πλήρωσα ακόμα και σήμερα μου ήρθε μυνημα από watt and volt ότι έχει εγκριθεί εντολή διακοπής άμα δεν ξεχρεωθει μέχρι 3/2. Τι πιθανότητα έχουν να μου το κόψουν; κάποιο διακανονισμό δεν κάνουν που ρώτησα. 

Εδώ το έστειλαν σε εμένα που έχω φύγει από τον Οκτώβριο και δεν έχω κανέναν αριθμό παροχής στο όνομα μου πλέον.

 

Επεξ/σία από SilentVoice
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Feygatos... είπε

Καλησπέρα παιδιά! Από τέλη Νοεμβρίου πήγα στη Δεη enter plus απο  watt and volt που ήμουν. Μέχρι τότε τα είχα όλα ξεχρεωμενα στη watt and volt. Μέχρι να γυρίσω στη δεη πέρασα σχεδόν 25 μέρες. Μετά από λίγο μου ήρθε ένας εκκαθαριστικός της watt and volt 285€. Δεν το πλήρωσα ακόμα και σήμερα μου ήρθε μυνημα από watt and volt ότι έχει εγκριθεί εντολή διακοπής άμα δεν ξεχρεωθει μέχρι 3/2. Τι πιθανότητα έχουν να μου το κόψουν; κάποιο διακανονισμό δεν κάνουν που ρώτησα. 

Πολυ μεγαλη πιθανοτητα αν δεν το  πληρωσεις την οφειλη σου ..Προσεχε τοτε..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα την ομάδα και ευχαριστώ για την ανταπόκριση στα ερωτήματα μου.

Σε συνέχεια των όσων είπαμε εχτές, σχετικά τα έγγραφα που παρέλαβα για το myhomeonline, θα ήθελα να συμπληρώσω τα ακόλουθα:

1. στην σύμβαση που έλαβα για υπογραφή αναφέρει το πρόγραμμα

image.png.2bac8053fd8fe8a8b7eeafdaf145e082.png

2. το κομμάτι που αφορά την στανταρ χρέωση που σας είπα, είναι το εξής

image.png.b986cc4ac01fd1cc62b03f458c53139c.png

3. Η κατανάλωση που κάνουμε σίγουρα τους 10 μήνες το χρόνο είναι πάνω από 500kw, έχουμε νυχτερινό, δεν δικαιούμαι ΚΟΤ και ο λογαριασμός που με ανάγκασε να φύγω, έστω και με ποινή 60€, είναι:

image.png.1a0d81a2dc9936cea6ef53f999f2de0e.png

4. Σε επικοινωνία σήμερα με την w&v μου πρότειναν το zero και επέμεναν ότι θα κάνω λάθος να πάω σε σταθερό, καθώς η άνοδος δεν θα συνεχίσει για πολύ ακόμα

Με βάση όλα τα ανωτέρω, τι λέτε, αξίζει να φύγω ή θα έχω τίποτα περίεργες χρεώσεις (παρατήρηση 1& 2)και εδώ και θα την πατήσω ξανά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, akisdg είπε

Καλησπέρα την ομάδα και ευχαριστώ για την ανταπόκριση στα ερωτήματα μου.

Σε συνέχεια των όσων είπαμε εχτές, σχετικά τα έγγραφα που παρέλαβα για το myhomeonline, θα ήθελα να συμπληρώσω τα ακόλουθα:

1. στην σύμβαση που έλαβα για υπογραφή αναφέρει το πρόγραμμα

image.png.2bac8053fd8fe8a8b7eeafdaf145e082.png

2. το κομμάτι που αφορά την στανταρ χρέωση που σας είπα, είναι το εξής

image.png.b986cc4ac01fd1cc62b03f458c53139c.png

3. Η κατανάλωση που κάνουμε σίγουρα τους 10 μήνες το χρόνο είναι πάνω από 500kw, έχουμε νυχτερινό, δεν δικαιούμαι ΚΟΤ και ο λογαριασμός που με ανάγκασε να φύγω, έστω και με ποινή 60€, είναι:

image.png.1a0d81a2dc9936cea6ef53f999f2de0e.png

4. Σε επικοινωνία σήμερα με την w&v μου πρότειναν το zero και επέμεναν ότι θα κάνω λάθος να πάω σε σταθερό, καθώς η άνοδος δεν θα συνεχίσει για πολύ ακόμα

Με βάση όλα τα ανωτέρω, τι λέτε, αξίζει να φύγω ή θα έχω τίποτα περίεργες χρεώσεις (παρατήρηση 1& 2)και εδώ και θα την πατήσω ξανά...

Κοιταξε να δεις τι αναφερουν για το ZERO...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να ρωτήσω κάτι που με αγχωνει.

Μπήκα  στο online, μου ήρθε κανονικά πρώτος λογαριασμός Δεκεμβρίου,μου δέσμευσε το ποσό στην κάρτα η ΔΕΗ. Βγαίνει καινούργιος λογαριασμός ΔΕΗ Γενάρη, κανονικά. Στην κάρτα έχω αυτόματη εξόφληση, πληρώνεται, μηδενίζει και δεν βλέπω  ΔΕΗ κίνηση ή να  υπάρχει δέσμευση στη  ΔΕΗ. Στο λογαριασμό του Γενάρη της ΔΕΗ δεν έχω ανεξωφλητο ποσό. Περισσότερο με αγχωνει μη με πετάξει από το ονλινε λόγω μη πληρωμής. Η κάρτα έχει επαρκές υπολοιπο. Στο e-bill υπάρχει η κάρτα κανονικά.

Επεξ/σία από marksk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και πάνω που είπα να στέιλω τα έγγραφα, αυτά δεν λένε να πάνε με τίποτα🤣 Λέτε να είναι ένδειξη για κάτι😂.

Έλαβα το κάτωθι μήνυμα και δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...Λογικά θα μιλήσω και αύριο με την εταιρία, αλλά φαίνεται ότι οι συμβάσεις δεν προωθήθηκαν...

image.png.38943850c4b69a193e0e21d2211b4895.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Vincanity είπε

 

 

a2.jpg

a1.jpg

Bασικά σου χρωστάνε 33,57€ από την επιδότηση ("πίστωση ταμείου ενεργειακής μετάβασης") - δεν την έχουν αποδώσει σωστά (...κουτσουρεμένες μέρες - συντελεστής Σεπτέμβρη για όλο το 3μηνο της επιδότησης...Τσκ. Κλασσική "Wyft&Vοlt".........). ΠΙΘΑΝΩΣ θα το κάνουν στον επόμενο λογαριασμό (να το θυμάσαι κι ενδεχομένως αν θες να τους το τονίσεις κι από τώρα). 

H "ρήτρα" είναι για την περίοδο μέσα Ιούλη μέχρι μέσα Νοέμβρη. Που σημαίνει ότι η επιβάρυνση επί της "βασικής τιμής (ημερήσιας) κιλοβατώρας" (=το 0,077), είναι +0,14, άρα πες γύρω στο "0.22", μείον φυσικά την επιδότηση που για την συγκεκριμένη περίοδο κατανάλωσης ήταν κατά μ.ο. πες 0,07, άρα η "τελική τιμή κιλοβατώρας" ήταν για το συγκεκριμένο διάστημα, 0,15 (άρα διπλασιασμός από ό,τι πλήρωνες μέχρι τον Ιούλιο) . Που επίσης σημαίνει ότι στον επόμενο εκκαθαριστικό, η προσαύξηση θα είναι με τους βαρβάτους Νοέμβρη (έστω και μισό) και Δεκέμβρη και μάλλον παρομοίως για τον Γενάρη (για Φλεβάρη,,,θα δείξει). Άρα θα είναι (μάλλον) γύρω στο 0,23 η "ρήτρα" (κάτω από 0,20 χλωμό), συν το 0,077, μείον μ.ο. 0,14 (πες), άρα κιλοβατώρα "τελική" πες 0,17. Με άλλα λόγια μάλλον θα σου έρθει κα'να 20άρι παραπάνω (για ΑΥΤΕΣ τις κιλοβατώρες......Αν όμως τυχόν ανέβηκαν οι καταναλώσεις σου από μέσα Νοέμβρη λόγω πχ πιθανών θερμαντικών μέσων, τότε η αύξηση αυτή θα είναι (πέραν της ανεβασμένης κατανάλωσης), ποιος ξέρει πόσα : +50; +100; (επιπλέον)

..δια ταύτα  : αν μείνεις στις ~900kWh/4μηνο, και ΑΝ δεν κοπούν οι επιδοτήσεις (και αν σου τις βάζει κανονικά η Watt), τότε ΔΕΝ θα δεις, από άποψη "άμεσων Ευρώ", κάποια ουσιώδη διαφορά. Τα ίδια θα πληρώνεις (στο Έντερ της ΔΕΗ που ρώταγες χθες), με διάφορα "αν" και "εφ' όσον". Α κι ένα ακόμη "αν" : είναι η κύριά σου κατοικία και η παροχή στο όνομά σου; Αν ΟΧΙ, δεν θα παίρνεις ΚΑΘΟΛΟΥ επιδότηση...(γύρω στο 35άρι πες το μήνα)...

Αν πας Έντερ, θα έχεις λίγο πιο ήσυχο το κεφάλι σου με όλα αυτά. Κι αν τυχόν αλλάξει κάτι με τις τιμές χονδρικής, με μικρή ρήτρα πρόωρης αποχώρησης (40άρι πες, στους 3 μήνες, αν και πιο νωρίς απ' το 6μηνο δεν νομίζω να σκεφτεί κανείς να φύγει, άρα κάνε την ποινή 20άρικο τότε) θα μπορείς να ξαναπάς σε ρητροπρόγραμμα.

Επίλογος : εγώ θα πήγαινα Έντερ ΔΕΗ και θα παρακολουθούσα πως πάνε τα πράγματα στην ενέργεια και τις τιμές. Το κακό είναι ότι το Έντερ θέλει 100Ε εγγύηση (αλλά αν βάλεις αυτόματη εξόφληση μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας θα σου επιστραφεί ως πιστωτικό στον πρώτο/δεύτερο λογαριασμό). Αν πεις να βάλεις το Ονλάιν δεν θα έχεις εγγύηση, ΑΛΛΑ είναι απαραίτητη η αυτόματη εξόφληση. Γενικά όπως βλέπεις όλα είναι ένας μύλος και δεν μπορεί κάποιος να σου πει "κάνε αυτό", όταν δεν είναι εσύ και πχ δεν ξέρει τα οικονομικά σου....Πρέπει να τα βάλεις κάτω και να επιλέξεις εσύ τί σε ΒΟΛΕΥΕΙ καλύτερα, γιατί το τί σε "συμφέρει", είναι πολύ σχετικό....Εγώ πάντως σου είπα, θα πήγαινα σε σταθερό και μάλιστα στο Έντερ : καλύτερα η "σταθερότητα" της ΔΕΗ, παρά η ρήτρα αναπροσαρμογής, και μάλιστα της W&V (αχώνευτη εταιρία, με όσα κάνει......).

Ελπίζω μόνο να μην έχεις (μεγάλη) ποινή αν αποχωρήσεις από την Watt, γιατί τότε κι αν μπερδεύεται το πράγμα...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, akisdg είπε

και πάνω που είπα να στέιλω τα έγγραφα, αυτά δεν λένε να πάνε με τίποτα🤣 Λέτε να είναι ένδειξη για κάτι😂.

Έλαβα το κάτωθι μήνυμα και δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω...Λογικά θα μιλήσω και αύριο με την εταιρία, αλλά φαίνεται ότι οι συμβάσεις δεν προωθήθηκαν...

image.png.38943850c4b69a193e0e21d2211b4895.png

Αν σου ήρθε πρώτα μήνυμα επιβεβαίωσης τότε τα έχουν παραλάβει. Και εγώ όταν τα έστειλα πρώτα έλαβα το παρακάτω

"Αγαπητέ πελάτη,

Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Σας ενημερώνουμε πως έχουμε παραλάβει επιτυχώς το e-mail σας και σύντομα θα σας ενημερώσουμε σχετικά με το αίτημά σας.

Αυτό είναι ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα, παρακαλούμε μην απαντήσετε (no-reply) . 

Με εκτίμηση,

ΔΕΗ – Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Πελατών

και μετά το recipients mailbox is full ...

Του τηλεφώνησα και μου είπαν ότι το έχουν λάβει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, marksk είπε

Να ρωτήσω κάτι που με αγχωνει.

Μπήκα  στο online, μου ήρθε κανονικά πρώτος λογαριασμός Δεκεμβρίου,μου δέσμευσε το ποσό στην κάρτα η ΔΕΗ. Βγαίνει καινούργιος λογαριασμός ΔΕΗ Γενάρη, κανονικά. Στην κάρτα έχω αυτόματη εξόφληση, πληρώνεται, μηδενίζει και δεν βλέπω  ΔΕΗ κίνηση ή να  υπάρχει δέσμευση στη  ΔΕΗ. Στο λογαριασμό του Γενάρη της ΔΕΗ δεν έχω ανεξωφλητο ποσό. Περισσότερο με αγχωνει μη με πετάξει από το ονλινε λόγω μη πληρωμής. Η κάρτα έχει επαρκές υπολοιπο. Στο e-bill υπάρχει η κάρτα κανονικά.

Από το πρόγραμμα σε πετάει ΛΟΓΙΚΑ με τον ΤΡΙΤΟ απλήρωτο (όπως με τον τρίτο που θα έχεις πληρώσει με πχ τραπεζική κατάθεση). Από τον 3ο άλλωστε έχουν την δυνατότητα για να δώσουν εντολή διακοπής κτλ.

Ρώτα τους, αλλά μην αγχώ.

1 ώρα πριν, akisdg είπε

4. Σε επικοινωνία σήμερα με την w&v μου πρότειναν το zero και επέμεναν ότι θα κάνω λάθος να πάω σε σταθερό, καθώς η άνοδος δεν θα συνεχίσει για πολύ ακόμα

...έπρεπε με την ευκαιρία να τους ρωτήσεις τα νούμερα του Τζόκερ για την επόμενη κλήρωση ΚΑΙ να σου πούνε και τί καιρό θα κάνει στις Μαλδίβες 14/2/22 για να δεις αν θα πας εκεί το αμόρε με τα λεφτά του Τζόκερ, ή αλλού...

Στα πιο σοβαρά, αν τυχόν στο ξαναπούνε, πες τους ότι σε μόλις 3 μήνες θα έχεις ΜΟΛΙΣ 40€ ποινή πρόωρης αποχώρησης από το σταθερό της ΔΕΗ (που μέχρι τότε θα τα έχεις ούτως ή αλλως αποσβέσει) και στους 6 θα είναι 20€.

Εγώ αν ήμουν θα τους έλεγα απλά να παν να.

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, peragialos είπε

Αν σου ήρθε πρώτα μήνυμα επιβεβαίωσης τότε τα έχουν παραλάβει. Και εγώ όταν τα έστειλα πρώτα έλαβα το παρακάτω

"Αγαπητέ πελάτη,

Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Σας ενημερώνουμε πως έχουμε παραλάβει επιτυχώς το e-mail σας και σύντομα θα σας ενημερώσουμε σχετικά με το αίτημά σας.

Αυτό είναι ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα, παρακαλούμε μην απαντήσετε (no-reply) . 

Με εκτίμηση,

ΔΕΗ – Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Πελατών

και μετά το recipients mailbox is full ...

Του τηλεφώνησα και μου είπαν ότι το έχουν λάβει.

όχι δεν μου ήρθε κανένα μήνυμα επιβεβαιώσης...το έστειλα και 2η φορά και μου έβγαλε ξανά το ίδιο, αλλά πρόσθεσα και την διεύθυνση  "[email protected]", χωρίς να ξέρω αν έχει νόημα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, akisdg είπε

όχι δεν μου ήρθε κανένα μήνυμα επιβεβαιώσης...το έστειλα και 2η φορά και μου έβγαλε ξανά το ίδιο, αλλά πρόσθεσα και την διεύθυνση  "[email protected]", χωρίς να ξέρω αν έχει νόημα....

Εμένα μου έστειλε τις φόρμες προς συμπλήρωση το [email protected] και εκεί απάντησα. Το μήνυμα λάθους το στέλνει το [email protected].

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...