Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας την βοήθεια σας!

Κατανάλωση 800-1000 kw το τετράμηνο, μία βοήθεια που να πάω; Έχει ληξει το protergia οικιακό και με έχουν ταράξει στα τηλέφωνα! Προσωπικά έχω κοιτάξει το protergia οικιακό MVP ή κάποιο από τα ΔΕΗ MyHome απλά δεν γνωρίζω τι να κάνω! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στον πρώτο λογαριασμό ήταν 6 μέρες και ήταν μηδενικό και Γ1 το δεύτερο η κιλοβατώρα έχει 0.17 άρα όχι αυτό που υπέγραψα και ένα χρόνο όχι δύο και δεύτερον η έκπτωση στον πρώτο λογαριασμό των 30ευρω όσο τον είδες τον είδα ντροπη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, greekfragma είπε

αν δε κάνω λάθος αυτό είναι για τη στιγμή που ξεπερνάς την συμφωνηθείσα ισχύ σε κατανάλωση. π.χ. Μονοφασικό 8KVA

αν δηλαδή υπάρχουν στιγμές που τραβάς παραπάνω ρεύμα από όσο έχει συμφωνηθεί για την παροχή. Σε οικιακά τιμολόγια δε το έχω δει να συμβαίνει ποτέ.

Περισσότερο νόημα νομίζω έχει αν είναι επαγγελματικό.

Κάτι τέτοιο μου είπαν και από το τηλέφωνο. Αφορά επαγγελματικες παροχές 35kVA κάτι τέτοιο. Απλώς έχουν την ίδια σύμβαση για επαγγελματικα και οικιακά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Ionas1 είπε

Καλά, ούτε ένα email ότι πληρώθηκε ο λογαριασμός δεν στέλνει το σύστημα όταν πληρώνεις?

Μιλας για την πλατφόρμα στο ebill. Τους έχω κάνει κ εγώ παράπονα από περσυ να το αναβαθμίσουν, τουλάχιστον να εμφανίζονται ως εξοφλημενοι οι λογαριασμοί που έχουν πληρωθει. Και να μην χρειαζεται να μπαίνεις e banking και να ψάχνεις στις κινησεις. Προσωπικά κατεβάζω τα αποδεικτικά πληρωμής 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, εκδόθηκε ο τελευταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός ρεύματος από τον προηγούμενο προμηθευτή μου (Protergia), για διάστημα 68 ημερών (Οκτ 21 - Δεκ 21)

Στοιχεία Λογαριασμού

Πάγιο Ημερήσιας Ενέργειας:  5,89 €

Ημερήσια Ενέργεια:  886x0,11028€/kWh=97,71 €

Προσαύξηση σύμφωνα με άρθρο 8.8:   886kWh x 0,22243€/kWh=197,07 €

Πίστωση Ταμείου Ενεργειακής Μετάβασης:  -78,84 €

Έκπτωση Ενέργειας 45%:  -43,97 €

ΑΞΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ: 177,86 €

Οπότε, η χρέωση ανά KWh βγαίνει 0,20€ δηλαδή πάνω από τα 0,17€/KWh του προγράμματος My Home Online ΔΕΗ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nikos1980 είπε

Μιλας για την πλατφόρμα στο ebill. Τους έχω κάνει κ εγώ παράπονα από περσυ να το αναβαθμίσουν, τουλάχιστον να εμφανίζονται ως εξοφλημενοι οι λογαριασμοί που έχουν πληρωθει. Και να μην χρειαζεται να μπαίνεις e banking και να ψάχνεις στις κινησεις. Προσωπικά κατεβάζω τα αποδεικτικά πληρωμής 

Κατεβάζεις τα αποδεικτικά πληρωμής εννοείς από την κάρτα που πλήρωσες? Από την τράπεζά σου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημερα σε ολους!        

Το home enter ληγει 10/22 θα μπορεσω να κανω παραταση στην ιδια τιμη κιλοβατωρας?με νεα τιμη ή τελος το προγραμμα?

ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, zoupous είπε

καλημερα σε ολους!        

Το home enter ληγει 10/22 θα μπορεσω να κανω παραταση στην ιδια τιμη κιλοβατωρας?με νεα τιμη ή τελος το προγραμμα?

ευχαριστω.

Σοβαρα τώρα θες να σου απαντήσει κάποιος τι θα ισχύει μετά από 9 μήνες;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, korakios είπε

α , νόμιζα είχες κάνει μέσω myrae , τώρα που θα κάνεις να αναφέρεις και τον αριθμό πρωτοκόλλου που πήρες απο την κοινοποίηση

Είχα κάνει παράπονο μέσω myRAE από τις 7/12/2021 για το ότι μου αργούσαν την ενεργοποίηση του Home Online (πριν βγει ο λογαριασμός) αλλά δεν έχει προχωρήσει καθόλου από τότε.

Θα κάνω νέο παράπονο με τον αριθμό πρωτοκόλλου όπως λες. Γενικά δεν βλέπω να υπάρχει καμία απόκριση από τρίτους, ούτε και από τη ΔΕΗ, σε παράπονα, καταγγελίες και αμφισβητήσεις, και λογικά θα συνεχίσουν να μας χρεώνουν στην τύχη.

Εγώ δεν θα το αφήσω έτσι, θα τους ταράξω στις καταγγελίες σε όσο χρόνο έχω διαθέσιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Geoponer είπε

Είχα κάνει παράπονο μέσω myRAE από τις 7/12/2021 για το ότι μου αργούσαν την ενεργοποίηση του Home Online (πριν βγει ο λογαριασμός) αλλά δεν έχει προχωρήσει καθόλου από τότε.

Θα κάνω νέο παράπονο με τον αριθμό πρωτοκόλλου όπως λες. Γενικά δεν βλέπω να υπάρχει καμία απόκριση από τρίτους, ούτε και από τη ΔΕΗ, σε παράπονα, καταγγελίες και αμφισβητήσεις, και λογικά θα συνεχίσουν να μας χρεώνουν στην τύχη.

Εγώ δεν θα το αφήσω έτσι, θα τους ταράξω στις καταγγελίες σε όσο χρόνο έχω διαθέσιμο.

Μετα απο σχεδον 2 μηνες αφου αιτηθηκα για το HomeOnline  και αφου ετοιμαζεται να εκδοθει 2ος λογαριασμος δεν εχω μπει ακομα στο προγραμμα. Και παραπονα μεσω τηλεφωνου 3 φορες, και γραπτη καταγγελια (ΡΑΕ κλπ...) Νομιζω οτι πανε με σειρα προτεραιότητας...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα. Μετά από ανοιχτό αίτημα στη ΡΑΕ σχετικά με την καταγγελία λόγω καθυστέρησης ενεργοποίησης του προγράμματος home online, πήρα την παρακάτω απάντηση σήμερα. Το αίτημα το συνέχισα με δίκη μου απάντηση, ότι δεν δέχομαι την ημερομηνία που μου λενε για σύμβαση που υπογράφτηκε στις 18/11. 

Απάντηση ΔΕΗ ΡΑΕ .pdf

Στιγμιότυπο οθόνης 2022-01-20, 12.19.45 μμ.png

Επεξ/σία από ppmarkos
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα ήταν να πληρωθεί ένας λογαριασμός της ΔΕΗ με την πάγια εντολή που έχω στην κάρτα μου, και ακόμα δεν έχει πληρωθεί...

Λέτε να κάνω κάποια κίνηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...