Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 minute ago, yazidis said:

Σήμερα ήταν να πληρωθεί ένας λογαριασμός της ΔΕΗ με την πάγια εντολή που έχω στην κάρτα μου, και ακόμα δεν έχει πληρωθεί...

Λέτε να κάνω κάποια κίνηση;

μέχρι τις 12 το βράδυ θα τα έχει τραβήξει...μην ανησυχείς...δε ξεχνάνε ποτέ όταν είναι να πάρουν χρήμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 λεπτά πριν, greekfragma είπε

μέχρι τις 12 το βράδυ θα τα έχει τραβήξει...μην ανησυχείς...δε ξεχνάνε ποτέ όταν είναι να πάρουν χρήμα.

Μωρέ αν δεν ήταν να χάνεις τις εκπτώσεις ή να υπάρχει κίνδυνος να βγεις από το πρόγραμμα με τη φήμη που κυκλοφόρησε αν τα πληρώνεις ο ίδιος και δεν τα τραβάει το σύστημα, θα τα είχα ήδη όλα πληρωμένα. Το θέμα μου είναι μη γίνει καμιά βλακεία και χάνουμε την συνέπεια, και άντε να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας, γιατί όλοι ρίχνουν το μπαλάκι μετά στις τράπεζες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις είχα τηλέφωνο από τον προϊστάμενο του καταστήματος ΔΕΗ που έγινε το αίτημα αμφισβήτησης χρεώσεων Γ1 και με διαβεβαίωσε οτι έγινε δεκτό και θα φανεί στον επόμενο λογαριασμό η διόρθωση όλων των χρεώσεων/πιστώσεων.

Με ενημέρωσε οτι κανονικά για όσους έχουν συμβόλαιο μέσω econtract υπεύθυνα για τη διόρθωση είναι αποκλειστικά εκείνα τα τμήματα μέσω email και όχι τα καταστήματα. Τα καταστήματα αναλαμβάνουν μόνο τοπικά τα αιτήματα που έγιναν με συμβόλαια στο κατάστημα. Λογικό μου ακούγεται αυτό που λέει.

Εφόσον του εξήγησα όμως οτι το [email protected] 3μήνες πετάει χαρταετό εγώ ως καταναλωτής θα αναζητήσω τον τοπικό αντιπρόσωπο της εταιρίας με φυσική παρουσία...άρα το τοπικό κατάστημα ΔΕΗ.

και προφανώς μου είπε οτι ναι σαν πελάτης δεν έχω άλλη επιλογή.

Τέλος μου τόνισε οτι το ζήτημα με τις χρεώσεις Γ1 σε συμβόλαια MyHomeOnline έχει συζητηθεί σε ανώτερο επίπεδο και οτι υπάρχει ενημέρωση για διόρθωση οριζοντίως προς όλους.

Του είπα οτι εκκρεμούν ατελείωτες καταγγελίες σε myRAE και ΣτΚ και οτι πολύς κόσμος είναι έτοιμος για νομικές ενέργειες. Δήλωσε ενήμερος και οτι είναι ενήμεροι και οι από πάνω του.

 

Ελπίζω σε όλους σας να υπάρξει διόρθωση και να γλιτώσει ο κόσμος τα τσάμπα κερατιάτικα του συστημικού λάθους.

 

Αυτά. Καλή συνέχεια σε όλους :)

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτοί εκεί στην ΔΕΗ δεν ξέρουν τι τους γίνετε👿🤬. Εχω να λάβω λογαριασμό 2 μήνες. Τους στέλνω email στις 5 Ιαν '22  και μου λένε θα σας ειδοποιήσουμε, κάτι το οποίο δεν έγινε ποτέ. Τους στέλνω εχθές πάλι email και σήμερα μου απαντάνε το εξής

"Σε απάντηση της ηλεκτρονικής σας επιστολής, σας γνωρίζουμε πως για την παροχή με λογαριασμό συμβολαίου  ότι, έχετε απενεργοποιήσει την επιλογή της έκδοσης μηνιαίου λογαριασμού και είναι κάθε δύο μήνες. Συνεπώς κάθε δυο μήνες μέτρηση και κάθε δύο μήνες λογαριασμό κατανάλωσης.
Τέλος, στην περίπτωση που επιθυμείτε να λαμβάνεται μηνιαίο λογαριασμό παρακαλείσθε όπως προβείτε άμεσα στην αλλαγή καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο απένταξης σας απο το πρόγραμμα για τον λόγο πως είναι μία απο τις βασικές προϋποθέσεις της ενεργοποίησης και χρήσης του προγράμματος.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Με εκτίμηση
Yours sincerely

Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ΔΕΗ.
Customer Service Team"

Μίλησα τηλεφωνικά με την ΔΕΗ πριν λίγο και μου λένε οτι "αυτό που σας απαντήσανε δεν ισχύει γιατί εγώ βλέπω οτι όλα είναι σωστά όπως και η μηνιαία έκδοση λογαριασμού" άλλωστε η μηνιαία έκδοση λογαριασμού στο homeonline ειναι ενεργοποιημένη και κλειδωμένη, δεν μπορώ να επέμβω εγώ. 

Επεξ/σία από stelios120
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υποτίθεται ότι το Online ΔΕΝ έχει ρήτρα αναπροσαρμογής; Στο site της ΔΕΗ λέει "χρέωση ενέργειας χωρίς κλίμακες και χωρίς ρήτρες αναπροσαρμογής". Έκανα copy-paste απ'το site, ούτε παράφραση.

Στον πρώτο λογαριασμό μου όμως, πέραν των λοιπών χρεώσεων, έχω χρεωθεί 124,29€ ως "Ρήτρα Αναπροσαρμ.". 

Τι στο καλό; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Μόλις είχα τηλέφωνο από τον προϊστάμενο του καταστήματος ΔΕΗ που έγινε το αίτημα αμφισβήτησης χρεώσεων Γ1 και με διαβεβαίωσε οτι έγινε δεκτό και θα φανεί στον επόμενο λογαριασμό η διόρθωση όλων των χρεώσεων/πιστώσεων.

Με ενημέρωσε οτι κανονικά για όσους έχουν συμβόλαιο μέσω econtract υπεύθυνα για τη διόρθωση είναι αποκλειστικά εκείνα τα τμήματα μέσω email και όχι τα καταστήματα. Τα καταστήματα αναλαμβάνουν μόνο τοπικά τα αιτήματα που έγιναν με συμβόλαια στο κατάστημα. Λογικό μου ακούγεται αυτό που λέει.

Εφόσον του εξήγησα όμως οτι το [email protected] 3μήνες πετάει χαρταετό εγώ ως καταναλωτής θα αναζητήσω τον τοπικό αντιπρόσωπο της εταιρίας με φυσική παρουσία...άρα το τοπικό κατάστημα ΔΕΗ.

και προφανώς μου είπε οτι ναι σαν πελάτης δεν έχω άλλη επιλογή.

Τέλος μου τόνισε οτι το ζήτημα με τις χρεώσεις Γ1 σε συμβόλαια MyHomeOnline έχει συζητηθεί σε ανώτερο επίπεδο και οτι υπάρχει ενημέρωση για διόρθωση οριζοντίως προς όλους.

Του είπα οτι εκκρεμούν ατελείωτες καταγγελίες σε myRAE και ΣτΚ και οτι πολύς κόσμος είναι έτοιμος για νομικές ενέργειες. Δήλωσε ενήμερος και οτι είναι ενήμεροι και οι από πάνω του.

 

Ελπίζω σε όλους σας να υπάρξει διόρθωση και να γλιτώσει ο κόσμος τα τσάμπα κερατιάτικα του συστημικού λάθους.

 

Αυτά. Καλή συνέχεια σε όλους :)

 

Ευχαριστουμε για την ενημερωση. Μου αρεσε ειδικα οτι θα γινει οριζοντια διορθωση σε ολους.... Αυτο που εχω μαθει εγω οτι τα Bonus σε διευθυντες με την επιστροφη ολων μας πισω στην ΔΕΗ πεφτουν βροχη!!!!  

Εγω παντως ειμαι ακομα εδω...:

το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση

 

 

Επεξ/σία από haralabosg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haralabosg είπε

τα Bonus σε διευθυντες με την επιστροφη ολων μας πισω στην ΔΕΗ πεφτουν βροχη!!!! 

Τα αξίζουν, ο κόσμος σφάζεται για να γυρίσει ΔΕΗ :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, greekfragma είπε

@Haldol τα έχουμε γράψει 1000φορές και γω και ο @korakios

κάνε αναζήτηση τις απαντήσεις μας σε αυτό το θρεντ.

Είμαι σίγουρος ότι έχει αναφερθεί ξανά, και το ψάχνω, αλλά σε 592+ σελίδες δεν είναι εύκολη η αναζήτηση :P

Παρόλα αυτά, πρέπει να 'χω το "κλασικό" θέμα κι εγώ, όπου ένα "μέρος" του λογαριασμού (χρονικά) ήταν σε Γ1. Ψάχνω να βρω συμβόλαια κ.λπ μπας και βγάλω άκρη με τις ημερομηνίες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Haldol said:

Είμαι σίγουρος ότι έχει αναφερθεί ξανά, και το ψάχνω, αλλά σε 592+ σελίδες δεν είναι εύκολη η αναζήτηση :P

Παρόλα αυτά, πρέπει να 'χω το "κλασικό" θέμα κι εγώ, όπου ένα "μέρος" του λογαριασμού (χρονικά) ήταν σε Γ1. Ψάχνω να βρω συμβόλαια κ.λπ μπας και βγάλω άκρη με τις ημερομηνίες. 

αναζήτηση στα προφίλ κάνεις και τις καταχωρήσεις μας. έτσι φιλτράρεις μόνο όσες καταχωρήσεις αφορούν το παρόν θρεντ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αιτηση μέσω e contract για home enter 22/11,Αποστόλη συμβολαιων 25/11, Τελικά με ενεργοποίησαν γ1 ενώ έχω και νυχτερινό, ατελείωτα τηλ και email στην εξυπηρέτηση,κάθε φορά λένε κάτι διαφορετικό και ότι το προωθούν στον ανώτερο.Καταγγελια στο my rae 16/12 έλαβα σήμερα αυτή την απαντηση. 

Screenshot_20220120-161710_Word.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιλησα μαζι τους χθες εκαναν εκ νεου αιτηση αναμενω εξελιξεις το πακετο ηταν αυτο και εδω το συμβολαιο λεει

ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
OIKIAKOY ΠΕΛΑΤΗ Η΄ ΜΗ ΟΙΚΙΑΚΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΜΕ ΙΣΧΥ ΠΑΡΟΧΗΣ ΕΩΣ 25 KVA
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΗΤΡΩΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ: 11XPPCDDE9-----D
ΚΩΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ:
ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΤΑΙΡΟΥ:
ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ: Home Online
 

TIMOK-XT-2021-MyHomeOnline_ext31_12.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, greekfragma είπε

μέχρι τις 12 το βράδυ θα τα έχει τραβήξει...μην ανησυχείς...δε ξεχνάνε ποτέ όταν είναι να πάρουν χρήμα.

εμένα πάντως ενώ τα δέσμευσε στην κάρτα, μετά από καμιά 20 ρια μέρες τα αποδέσμευσε. Βγήκε καινούριος χωρίς ληξηπροθεσμο και περιμένω να δω τι θα τραβήξουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα είδα οτι διαγραφηκαν οι μετρησεις στο self metering απο 4 παροχες που ειχα δωσει στις 14/01. Δεν ξερω αν ετσι πρεπει να ειναι αλλα εμεινε αυτο. Ουτε με 10 patches δεν διορθωνεται αυτο το χαος.

image.png.2e180c7106938db83547b62cfd429770.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...