Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, spocky είπε

Σημερα είδα οτι διαγραφηκαν οι μετρησεις στο self metering απο 4 παροχες που ειχα δωσει στις 14/01. Δεν ξερω αν ετσι πρεπει να ειναι αλλα εμεινε αυτο. Ουτε με 10 patches δεν διορθωνεται αυτο το χαος.

image.png.2e180c7106938db83547b62cfd429770.png

Και σε μένα έχουν διαγράψει τις μετρήσεις αλλά λογαριασμό μου έστειλαν κανονικά με τις μετρήσεις που έβαλα

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπέρα και σε αυτό το νήμα!

Δεν είναι δυνατόν να ησυχάσει άνθρωπος.

Μετά την επιστροφή μου στη ΔΕΗ περίμενα τον πρώτο λογαριασμό. Είναι έναντι και εχει τις παρακάτω χρεώσεις.

Δείτε νυχτερινό! Τι τους κάνω? Επικοινωνία με αυτούς ή αμφισβήτηση ΡΑΕ?

Απλά να αναφέρω ότι στη συγκεκριμένη σύνδεση πέρσι ανάλογη περίοδο για 61 μέρες 18/11/20-17/1/21 (και όχι 40 που είναι αυτή 10/12/21-18/01/22) η ημερήσια ήταν 580kw και  η νυχτερινή 116kw

 

1493794811_.png.44a431590d3569e554c584e1bf0c2210.png

Επεξ/σία από gvoi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή βλέπω ότι αναφέρεστε σε κοινοποιήσεις στον ΣτΚ:

οι κοινοποιήσεις αυτές δεν έχουν κάποιο νόημα γιατί μετά απο λιγες μερες  έρχεται απάντηση από το Συνήγορο ότι πρέπει να έχεις έγγραφη επικοινωνία από τον προμηθευτή συν ότι απαιτούν και μια δίκη τους δομή και επιπλέον στοιχεία καταγγέλλοντος και του φορέα που καταγγέλλεις. 
 

επισης δεν ακούτε τον @korakios που έχει γράψει 1000 φορες μην ακούτε το λιμενάρχη, καπετάνιο, λοστρόμο, μούτσο, καβοδέτη κλπ και χάνετε χρόνο και ψυχραιμία παίρνοντας τηλέφωνο στο call center τους για αμφισβητήσεις παράπονα κλπ. 
 

Ο δρόμος είναι ένας, παράπονο στο customercare και απαντάνε συνήθως εντός 3-4 ημερών. Η καταγγελία στη ΡΑΕ μπορεί να τρέχει ανεξάρτητα. 
 

Ακόμα κι έτσι όμως έχουν χάσει τη μπάλα γιατί τουλάχιστον σε δυο δικές μου καταγγελίες στη ΡΑΕ άλλες απαντήσεις δίνουν στην πλατφόρμα «ναι θα διορθωθούν όλα» και αντίθετες από το customercare «δε δικαιούστε παλιό τιμοκατάλογο γιατί ενεργοποιηθήκατε τάδε Δεκεμβρίου κλπ»

Τέσπα ο αγώνας για δικαίωση συνεχίζεται!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εδώ μία από τα ίδια, 17/11/21 πέρασα στην ΔΕΗ με αίτηση μέσω e-contract, στις 19/11/21 έκανα ebill, ενεργοποίησα το online και 2 μέρες μετά δεν ήταν ενεργοποιημένο όπου το ξανά ενεργοποίησα. Αποτέλεσμα 4 μέρες χρέωση εκτός online και ρήτρα 9.10 ευρώ. Είχα πίστωση ΤΕΜ 6.24, οπότε για 3-4 ευρώ δεν κάνω καμία διαδικασία αμφισβήτησης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, marksk είπε

Και σε μένα έχουν διαγράψει τις μετρήσεις αλλά λογαριασμό μου έστειλαν κανονικά με τις μετρήσεις που έβαλα

 

 

Έτσι δουλεύει. Όταν ανοιξει το παράθυρο για να δηλώσεις τις μετρησεις του επόμενου μήνα, τότε θα φανούν και οι τελευταίες μετρησεις που έδωσες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, balogreg είπε

Ενώ ο πρώτος λογαριασμός εκδόθηκε στις 16/12/2021 με το πρόγραμμα my home on line,δεν έχει εκδοθεί ακόμη ο δεύτερος. Να ανησύχησω?

Ναι, να ανησυχήσεις.

επιβεβαίωσε πως στο ebill βλέπεις ακόμα ενεργό το home online.

Στην δικιά μου περίπτωση δεν φαίνεται ενεργό και έχω ανοίξει καταγγελίες σε όλα τα μέτωπα. Άκρη δεν έχω βγάλει ακόμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/1/2022 στις 3:08 ΜΜ, rafm είπε

Σήμερα ήλθε το email με την σύμβαση για το ΔΕΗ myHomeOnline και γράφει επάνω αυτό το πρόγραμμα.

Ελπίζω να είμαι καλυμμένος από ταλαιπωρία Γάμμα 🤐

Screenshot_1.png

Δεν είσαι...το ίδιο έκανα και εγώ και με ενημέρωσαν ότι, πρεπει να μπω στο ebill και να το ενεργοποιήσω ξανά....όταν τους είπα ότι η σύμβαση γράφει για myhome Online, μου απάντησαν ότι αυτό είναι πρόθεση να μπείς στο πρόγραμμα αλλά η ενεργοποίηση του γίνεται μόνο ηλεκτρονικά...μέχρι τότε είσαι σε Γ1...γιαυτό θα πάρω αύριο τηλέφωνο να λάβω τους κωδικούς και θα προσπαθήσω να κάνω ενεργοποίηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα λέω να ολοκληρώσω την αίτηση και να ξανά επιστρέψω στην ΔΕΗ. 

Θα πάω στο πρόγραμμα enter με 0.18 και 0.13 νυχτερινό χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογης.

Αξίζει εσείς που το έχετε κάνει ;; 

 

Στην watt and wolt που είναι τώρα για το σπίτι έχω πληρώσει 550€ το Δεκέμβριο και 400€!!!! Έναντι τον Ιανουάριο με ρήτρα στα 780€!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Twoface είπε

Θα πάω στο πρόγραμμα enter με 0.18 και 0.13 νυχτερινό χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογης.

Αξίζει εσείς που το έχετε κάνει ;; 

Αναφορά σε κείμενο

copy-paste
πλέον εξαρτάται απο το αν σε καλύπτει η επιδότηση

0,30 η τελική στα ρητροπρογράμματα
έχεις επιδότηση

0,03€/kw Σεπ
0,06€/kw Οκτ 0,08 KOT
0,13€/kw Νοε 0,16 KOT
0,165€/kw Δεκ 0,185 KOT
Σταθερά προγράμματα 0,02€/kw
μέχρι 300kw/μήνα
Ιαν : 0,16€/kw<150kw/μήνα και 0,12€/kw 150kw έως 300kw , 0,18€/kw για ΚΟΤ

άγνωστο τον επόμενο μήνα πόση , μέχρι πόσο χρόνο, για πόσα kw και με τι κριτήρια θα δίνεται

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, akisdg είπε

Δεν είσαι...το ίδιο έκανα και εγώ και με ενημέρωσαν ότι, πρεπει να μπω στο ebill και να το ενεργοποιήσω ξανά....όταν τους είπα ότι η σύμβαση γράφει για myhome Online, μου απάντησαν ότι αυτό είναι πρόθεση να μπείς στο πρόγραμμα αλλά η ενεργοποίηση του γίνεται μόνο ηλεκτρονικά...μέχρι τότε είσαι σε Γ1...γιαυτό θα πάρω αύριο τηλέφωνο να λάβω τους κωδικούς και θα προσπαθήσω να κάνω ενεργοποίηση

Ναι,σωστά στα λένε

Είχα γράψει σε νεότερο σχόλιο κάπου ότι η εκπρόσωπος της ΔΕΗ στην τηλεφωνική μας επικοινωνία που έγινε 2 ημέρες μετά την υποβολή ενδιαφέροντός μου,μου εξήγησε ότι θα μπω στο e-bill και να επιλέξω μόνο τον ηλεκτρονικό μηνιαίο λογαριασμό.

Αλλά κάποιος φίλος μερικές σελίδες πριν, το έχει αναφέρει ξεκάθαρα αυτό.

Πως περιμένεις να φανεί η σύνδεση στο e-bill κι επιλέγεις το προϊόν myHomyOnline το τικάρεις και επιλέγεις και τον ηλεκτρονικό μηνιαίο λογαριασμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, rafm είπε

Ναι,σωστά στα λένε

δε νομίζω , απο τη στιγμή που πουλά το online σαν ξεχωριστό πρόγραμμα και δηλώνεις και κάρτα , όλα έπρεπε να είναι έτοιμα και απλά να πάρεις προσωρινούς κωδικούς για το ebill (που πάλι όλα πρέπει να είναι ενεργοποιημένα απο την πλευρά της εταιρίας)

γιαυτό και οι καταγγελίες

Επεξ/σία από korakios
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, korakios είπε

δε νομίζω , απο τη στιγμή που πουλά το online σαν ξεχωριστό πρόγραμμα και δηλώνεις και κάρτα , όλα έπρεπε να είναι έτοιμα και απλά να πάρεις προσωρινούς κωδικούς για το ebill (που πάλι όλα πρέπει να είναι ενεργοποιημένα απο την πλευρά της εταιρίας)

γιαυτό και οι καταγγελίες

Σωστά, ολόσωστα !!  αυτό είναι τραγικό και δεν επιτρέπεται να συμβαίνει...

Οργάνωση του προχείρου, όμως οι συνθήκες επιτρέπουν την βασιλεία του μονόφθαλμου στους υπόλοιπους τυφλούς

Για παρόμοιους λόγους την είχα αποχαιρετήσει προ πολλού...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, balogreg είπε

Ενώ ο πρώτος λογαριασμός εκδόθηκε στις 16/12/2021 με το πρόγραμμα my home on line,δεν έχει εκδοθεί ακόμη ο δεύτερος. Να ανησυχησω?

Μη βιάζεσαι!

Από 30/11 έχει να μου εκδοθεί νεότερος λογαριασμός (είμαι στο online από τον Αύγουστο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, turbat0s said:

Μη βιάζεσαι!

Από 30/11 έχει να μου εκδοθεί νεότερος λογαριασμός (είμαι στο online από τον Αύγουστο).

Συγγενής μου που ενεργοποιήθηκε στο online στις 30/11 δεν έχει λάβει κανέναν λογαριασμό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...