Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, power_1 είπε

Εγω δεν πηρα κανενα  λογαργιασμο απο 26/11 Σε online με μηναίο λογαριασμό ενεργοποιημένο .Σε επικοινωνια μαζι τους μου λενε οτι δεν ενεργοποιησα τον μηνιαιο λογαργιασμο αλλα το κουτακι ειναι τσεκαρισμενο σε ημιδιαφανη μορφη(αρα ειδη τσεκαρισμενο )χρειαστηκαν απειρες ωρες για να βγαλω γραμμη κι περιπου μιση ωρα για να επιβεβαιωσουν τα στοιχεια μου !!!!!!!!!

Αφου ειχα στειλει πριν αιτημα στη ΔΕΗ οπου ανελεια την κατασταση κι οι απαντησεις ηταν ασχετες με την...ερωτηση !!!!!

Αφου δεν εχω ακομη λογαργιασμο (παρολο που ειμaι απο 26/11 στο myhome online και εχω τσεκαρισμενο το μηνιαιο λογαργιασμο κι την παγια εντολη) και φυσικα δεν γνωριζω για την τυχη των 30€ επιστροφη.

Πρεπει να δηλωσω στο selfmetering την ενδειξη του μετρητη (μεχρι 25/1) μπας κι παρω κανενα λογαργιασμο ? Η να περιμενω να μετρηση η ΔΕΗ?

 

 

 

 

 

 

 

Καλημέρα!,ναι καθυστερούν, εγώ είμαι στο ονλινε από 18/10/21,έχω λάβει μόνο ένα λογαριασμό Οκτώβρη - Νοεμβρί,τους έχω πάρει αρκετές φορές τηλ,η τελευταία χθές,η απάντηση είναι ότι υπάρχει συστημικό πρόβλημα, κοινός δεν έχουν  προσωπικο, να καταχωρίσεις της ένδειξης,δεν έχει όμως να κάνει με το πότε θα λάβεις λογαριασμό..

Επεξ/σία από x-files
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

να ρωτησω και εγω κατι αν και πιθανοτατα θα εχει απαντηθει σε προηγουμενα μηνυματα.ημουν σχεδον ενα χρονο στο online τοτε που μοιραζαν το 100αρικο.το σεπτεμβριο μπηκα στο κοινωνικο και μ`εβγαλαν απο το online.μπορω να ξαναμπω στο online τωρα η θα χασω το κοινωνικο; υπαρχει καποιο οφελος ο συνδυασμος αυτων των δυο; αν γινεται βεβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, KenJiNx είπε

Καλησπέρα! Καθυστερεί και σε άλλους ο μηναίος λογαριασμός ;
Ο πρώτος ήρθε 6/12 και από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση..
Σε online με μηναίο λογαριασμό ενεργοποιημένο..

 

4 ώρες πριν, power_1 είπε

Εγω δεν πηρα κανενα  λογαργιασμο απο 26/11 Σε online με μηναίο λογαριασμό ενεργοποιημένο .Σε επικοινωνια μαζι τους μου λενε οτι δεν ενεργοποιησα τον μηνιαιο λογαργιασμο αλλα το κουτακι ειναι τσεκαρισμενο σε ημιδιαφανη μορφη(αρα ειδη τσεκαρισμενο )χρειαστηκαν απειρες ωρες για να βγαλω γραμμη κι περιπου μιση ωρα για να επιβεβαιωσουν τα στοιχεια μου !!!!!!!!!

Αφου ειχα στειλει πριν αιτημα στη ΔΕΗ οπου ανελεια την κατασταση κι οι απαντησεις ηταν ασχετες με την...ερωτηση !!!!!

Αφου δεν εχω ακομη λογαργιασμο (παρολο που ειμaι απο 26/11 στο myhome online και εχω τσεκαρισμενο το μηνιαιο λογαργιασμο κι την παγια εντολη) και φυσικα δεν γνωριζω για την τυχη των 30€ επιστροφη.

Πρεπει να δηλωσω στο selfmetering την ενδειξη του μετρητη (μεχρι 25/1) μπας κι παρω κανενα λογαργιασμο ? Η να περιμενω να μετρηση η ΔΕΗ?

 

 

 

 

 

 

 

 

1 ώρα πριν, x-files είπε

Καλημέρα!,ναι καθυστερούν, εγώ είμαι στο ονλινε από 18/10/21,έχω λάβει μόνο ένα λογαριασμό Οκτώβρη - Νοεμβρί,τους έχω πάρει αρκετές φορές τηλ,η τελευταία χθές,η απάντηση είναι ότι υπάρχει συστημικό πρόβλημα, κοινός δεν έχουν  προσωπικο, να καταχωρίσεις της ένδειξης,δεν έχει όμως να κάνει με το πότε θα λάβεις λογαριασμό..

Καλημέρα. Τελικά δεν είμαι ο μόνος που έλαβε μόνο ένα λογαριασμό όλο αυτό το διάστημα. Κι είχα αρχίσει να ανησυχώ. Θα μας έρθει φουσκωμένος κι άντε τρέχα μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, x-files είπε

Καλημέρα!,ναι καθυστερούν, εγώ είμαι στο ονλινε από 18/10/21,έχω λάβει μόνο ένα λογαριασμό Οκτώβρη - Νοεμβρί,τους έχω πάρει αρκετές φορές τηλ,η τελευταία χθές,η απάντηση είναι ότι υπάρχει συστημικό πρόβλημα, κοινός δεν έχουν  προσωπικο, να καταχωρίσεις της ένδειξης,δεν έχει όμως να κάνει με το πότε θα λάβεις λογαριασμό..

Μηπως πρεπει να βαλω την καταχωρηση self metering για να ερθει επιτελoυς ο πρωτος λογαργιασμος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, power_1 είπε

Μηπως πρεπει να βαλω την καταχωρηση self metering για να ερθει επιτελoυς ο πρωτος λογαργιασμος 

αυτο σου απάντησα,να την βάλεις,αυτό δεν έχει να κάνει όμως με το πότε θα σου έρθει ο λογαριασμός

επίσης το περίεργο είναι ότι μιλάμε για μηνιαίο λογαριασμό αλλά στην πλατφόρμα μπορείς να κάνεις καταχώρηση κάθε 2 μήνες..ότι ναναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/12/2021 στις 12:14 ΠΜ, api23 είπε

Καλησπέρα, υπέγραψα για Home Online στις 14/10/21 και μου ήρθε πρόσφατα ο πρώτος εκκαθαριστικός -έκδοσης 15/12- με Γ1 Οικιακό και Ρήτρα 139€ για χρονικό διάστημα 25/10-12/12, χωρίς κανένα από τα προνόμια του Home Online αφού είμαι στο Γ1 (δεν έχει -30€, άλλο πάγιο αντί για 0,5€, 1 έτος αντί για 2 διάρκεια, αλλη τιμολόγηση kwh κλπ). Έκανα εγγραφή ebill σήμερα στις 28/12 και είδα ότι δεν εκκρεμεί η άιτηση για Online. Σήμερα τους έστειλα mail αφού πήρα τηλέφωνο και η εκπρόσωπος είπε πως έχω δίκιο και θα βάλει το αίτημα στο σύστημα, αλλά να το στείλω και γραπτώς. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω αν έκανα κάποιο λάθος και με ποιο τρόπο έπρεπε να ενεργοποιήσω το Online. Ουσιαστικά περίμενα το λογαριασμό  για να δω τον κωδικό εταίρου. Σε ενδιάμεσα mail (από 14/10 και μετά) δεν απάντησαν ποτέ. Πρέπει να συμπληρώσω (εκτός του mail που έκανα) επιπλέον τα έντυπα για Παράπονα και Αμφισβήτηση λογαριασμού? Και μετά 10 μέρες καταγγελία? 

Ευχαριστώ τους διαχειριστές και όσους μοιράζονται τις εμπειρίες τους και μας άνοιξαν τα μάτια

Έστειλα καταγγελία στη myRae και απάντησε η ΔΕΗ ως εξής:

"Σε απάντηση της ως άνω αναφοράς σας σχετικά με το θέμα που θίγει την υπ΄αριθμό  xxx παροχή σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως κατόπιν του απαιτούμενου ελέγχου που πραγματοποιήθηκε στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι δεν έχετε ενταχθεί στο πρόγραμμα «MyHome Online», καθώς αφενός δεν έχει ενεργοποιηθεί η πάγια τραζική εξόφληση των λογαριασμών σας και αφετέρου δεν έχει υποβληθεί αίτημα για μηνιαία έκδοση και αποστολή των λογαριασμών σας. Ως εκ τούτου και καθώς η ενεργοποίηση της πάγιας εντολής και της μηνιαίας έκδοσης και αποστολής λογαριασμών, αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για την ένταξή σας στο πρόγραμμα «MyHome Online», θα χρειαστεί να τις ενεργοποιήσετε και να επανέλθετε με εκ νέου αίτημά για την ολοκλήρωση της ένταξής σας στο πρόγραμμα.".

Το μονο που έκανα είναι ενεργοποίηση του ebill  στις 27/12/21 αφού μου ήρθε ο λογαριασμός σε χαρτί . Δεν προχώρησα ούτε σε ενεργοποίηση αυτόματης πληρωμής, ούτε στο home online αφού θα ήταν με τις αυξημένες χρεώσεις και όχι με αυτές που υπέγραψα τον Νοέμβριο. Επίσης δεν πλήρωσα το λογαριασμό που εκκρεμεί αφού δεν ήταν ενεργοποιημένη η πάγια εντολή. Έχετε κάποια ιδέα πως προχωράω? Κουρτίνα 1 ή 2? Εγώ λέω 1.

1. Ενεργοποιώ την πάγια εντολή και τη μηνιαία έκδοση και αποστολή λογαριασμών μέσω ebill και αποδέχομαι να κλεισει το αίτημα στη RAE και ψάχνω να βρω το δίκαιο μου με τις χρεώσεις του Νοεμβρίου κατόπιν (ξανά καταγγελία κλπ)?

ή

2 Απορρίπτω το αίτημα RAE και επιμένω ότι όλα αυτά που μου λέει η ΔΕΗ δεν ήταν γραμμένα πουθενά στο συμβόλαιο και ούτε μου έδωσε κάποιος αυτές τις οδηγίες. Σε αυτήν την περίπτωση τι να ζητήσω, να μου το ενεργοποιήσει η ΔΕΗ με τις παλιές χρεώσεις (αυτό ήδη το έγραψα στην καταγγελία)?

<<<<<<ευχαριστώ για το χρόνο σας 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, power_1 είπε

Μηπως πρεπει να βαλω την καταχωρηση self metering για να ερθει επιτελoυς ο πρωτος λογαργιασμος 

Κι εμένα άργησαν να εκδοθούν οι λογαριασμοί τον Νοέμβριο (ο ένας του πατέρα μου). Τους έστειλα ερώτημα (για θέματα λογαριασμών) με την φόρμα επικοινωνίας από την σελίδα της ΔΕΗ και μετά από λίγες μέρες τους εκδώσανε. Τώρα πάλι καθυστερεί ο λογαριασμός του πατέρα μου και ξαναέστειλα ερώτημα προχθές.

Επεξ/σία από RexMundi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

΄Το θεωρώ απαράδεκτο απο την ΔΕΗ ενώ εχω υπογράψει για μηνιαία έκδοση  λογαριασμού και μηνιαία καταχώρηση ενδείξεων να μην τηρούνε τους όρους. Και να μου λένε κιόλας οτι εγω φταίω γιατι δεν εχω ενεργοποιήσει την μηνιαία έκδοση ενώ και ενεργοποιημένη και κλειδωμένη.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, gponiris είπε

Η κυρια μου λεει σε απαντηση στις 12ιαν οτι ανηκω σε κοτ και οτι:

Για το χρονικό διάστημα από 26.11.2021 έως 17.12.2021 έχετε τιμολογηθεί βάσει του εν λόγω προγράμματος.

Κατόπιν των ανωτέρω η τιμολόγηση του λογαριασμού δεν χρήζει διόρθωσης.

Φαινεται πουθενα αυτο στον  λογαριασμο οτι τιμολογουμαι σαν ονλαιν ή θα τρελαθω τελειως?

απόρριψη και ζητάς παρέμβαση της ΡΑΕ

1 ώρα πριν, api23 είπε

Έστειλα καταγγελία στη myRae και απάντησε η ΔΕΗ ως εξής:

μπορεί και να σε συμφέρει το Γ1 απο τις νέες τιμές του online αν σε καλύπτουν οι επιδοτήσεις

αλλά αν θες να το προχωρήσεις κάνεις απόρριψη και ζητάς απο ΡΑΕ να παρέμβει για τους λόγους που ανέφερες

o yiankap έχει γράψει ένα πολύ ωραίο κείμενο , δες μήπως γράφει κάτι παραπάνω
https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/?do=findComment&comment=58981634

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, stelios120 είπε

΄Το θεωρώ απαράδεκτο απο την ΔΕΗ ενώ εχω υπογράψει για μηνιαία έκδοση  λογαριασμού και μηνιαία καταχώρηση ενδείξεων να μην τηρούνε τους όρους. Και να μου λένε κιόλας οτι εγω φταίω γιατι δεν εχω ενεργοποιήσει την μηνιαία έκδοση ενώ και ενεργοποιημένη και κλειδωμένη.

Το ιδιο κι εγω ,ενεργοποιημενη κι κλειδωμενη.κι λεν οτι δεν την ενεργοποιησα

Προβλημα στο συστημα κι θα το πληρωσουμε εμεις ?

Πρεπει να υπαρχει προβλημα στο συστημα τους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, power_1 είπε

Το ιδιο κι εγω ,ενεργοποιημενη κι κλειδωμενη.κι λεν οτι δεν την ενεργοποιησα

Προβλημα στο συστημα κι θα το πληρωσουμε εμεις ?

Πρεπει να υπαρχει προβλημα στο συστημα τους

Δεν παίζονται όντος, διότι πρώτον ο μηνιαίος λογαριασμός είναι ΠΡΟΫΠΌΘΕΣΗ για το ονλινε,και ναι είναι ενεργοποιημένο, και κλειδωμένο από το σύστημα ΤΟΥΣ,και ο χρήστης δεν μπορεί να παρέμβει, πραγματικά δεν ξέρουν τι τους γίνεται

Επεξ/σία από x-files
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, george1703 είπε

στο συγκεκριμένο πρόγραμμα ισχύει η κρατική επιδότηση που δίνουν ή ειναι μόνο για τα ρητροπρογραμματα?

 

ναι ισχύει,αλλά κάπου πήρε το μάτι μου,ότι θα τη σταματήσουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν έπειτα από πολύ σκέψη και αφού μου βγήκε ο κούκος αηδόνι στην watt and volt μετά από 7 μήνες θα πληρώσω τα 140 ευρώ ποινής και θα γυρίσω στην ΔΕΗ. Έχω διαβάσει όλοι μέρα το φόρουμ και τα έχω μπερδέψει λίγο οπότε ρωτάω...ποιο πρόγραμμα να πάρω. Enter,  online, ή το Γ1.επισης να κάνω τα χαρτιά για κοινωνικο τιμολογιο η όχι αν πάω σε κάποιο από αυτά τα προγράμματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, api23 είπε

Έστειλα καταγγελία στη myRae και απάντησε η ΔΕΗ ως εξής:

"Σε απάντηση της ως άνω αναφοράς σας σχετικά με το θέμα που θίγει την υπ΄αριθμό  xxx παροχή σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως κατόπιν του απαιτούμενου ελέγχου που πραγματοποιήθηκε στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι δεν έχετε ενταχθεί στο πρόγραμμα «MyHome Online», καθώς αφενός δεν έχει ενεργοποιηθεί η πάγια τραζική εξόφληση των λογαριασμών σας και αφετέρου δεν έχει υποβληθεί αίτημα για μηνιαία έκδοση και αποστολή των λογαριασμών σας. Ως εκ τούτου και καθώς η ενεργοποίηση της πάγιας εντολής και της μηνιαίας έκδοσης και αποστολής λογαριασμών, αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για την ένταξή σας στο πρόγραμμα «MyHome Online», θα χρειαστεί να τις ενεργοποιήσετε και να επανέλθετε με εκ νέου αίτημά για την ολοκλήρωση της ένταξής σας στο πρόγραμμα.".

Το μονο που έκανα είναι ενεργοποίηση του ebill  στις 27/12/21 αφού μου ήρθε ο λογαριασμός σε χαρτί . Δεν προχώρησα ούτε σε ενεργοποίηση αυτόματης πληρωμής, ούτε στο home online αφού θα ήταν με τις αυξημένες χρεώσεις και όχι με αυτές που υπέγραψα τον Νοέμβριο. Επίσης δεν πλήρωσα το λογαριασμό που εκκρεμεί αφού δεν ήταν ενεργοποιημένη η πάγια εντολή. Έχετε κάποια ιδέα πως προχωράω? Κουρτίνα 1 ή 2? Εγώ λέω 1.

1. Ενεργοποιώ την πάγια εντολή και τη μηνιαία έκδοση και αποστολή λογαριασμών μέσω ebill και αποδέχομαι να κλεισει το αίτημα στη RAE και ψάχνω να βρω το δίκαιο μου με τις χρεώσεις του Νοεμβρίου κατόπιν (ξανά καταγγελία κλπ)?

ή

2 Απορρίπτω το αίτημα RAE και επιμένω ότι όλα αυτά που μου λέει η ΔΕΗ δεν ήταν γραμμένα πουθενά στο συμβόλαιο και ούτε μου έδωσε κάποιος αυτές τις οδηγίες. Σε αυτήν την περίπτωση τι να ζητήσω, να μου το ενεργοποιήσει η ΔΕΗ με τις παλιές χρεώσεις (αυτό ήδη το έγραψα στην καταγγελία)?

<<<<<<ευχαριστώ για το χρόνο σας 

 

Η ενεργοποίηση του προγράμματος online απαιτεί την ενεργοποίηση της παγιας εντολης και την πληρωμή μηνιαίου λογαριασμού, αν δεν στα λέει μέσα στο συμφωνητικό τότε στα έλεγε σε όρους η κείμενο που κλικαρες πως το αποδέχεσαι κατά την ηλεκτρονική αίτηση. Συνεπώς κάνε το 1. Την ρήτρα δεν την γλιτώνεις ούτε διαγράφεται αναδρομικά τώρα. 

3 ώρες πριν, NikolaQ είπε

Λοιπόν έπειτα από πολύ σκέψη και αφού μου βγήκε ο κούκος αηδόνι στην watt and volt μετά από 7 μήνες θα πληρώσω τα 140 ευρώ ποινής και θα γυρίσω στην ΔΕΗ. Έχω διαβάσει όλοι μέρα το φόρουμ και τα έχω μπερδέψει λίγο οπότε ρωτάω...ποιο πρόγραμμα να πάρω. Enter,  online, ή το Γ1.επισης να κάνω τα χαρτιά για κοινωνικο τιμολογιο η όχι αν πάω σε κάποιο από αυτά τα προγράμματα.

Online, το πιο οικονομικό πρόγραμμα με αποφυγή εγγύησης και εκπτώσεις εφόσον ενεργοποιήσεις πάγια εντολή και πληρωμή ανά μήνα και κάποιες

Enter, λιγότερο οικονομικό αλλά χωρίς πάγια εντολή, πληρωμή εγγύησης και ανά δίμηνο. 

Και στα 2 γλιτώνεις τις ρητρες. Για το ΚΟΤ νομίζω ότι μπορείς να το βάλεις ακόμα και στα 2 πρόγραμμα. 

Το Γ1 το απλό μην το βαλεις, θα είναι σαν να είσαι στους ιδιώτες παρόχους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...