Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 ώρες πριν, washcloud είπε

^ Δεν θυμάμαι κάποιον εδώ ν' αναφέρει ότι κόλλησε η διαδικασία λόγω ληγμένης ΥΔΕ πάντως. Αντίθετα θυμάμαι να έχουν κάνει την μετάβαση με την ΥΔΕ ληγμένη. Και γενικά δεν υπάρχει και λόγος να κολλήσει εξ' αιτίας της - ίσως ο/η υπάλληλος να έλεγε τα δικά του. Κατά τ' άλλα, επειδή θα χρειαστεί όντως να βγάλεις νέα, γκούγκλαρε/ρώτα τιμές στην περιοχή σου (ρώτα και κάποιον ηλεκτρολόγο που ίσως ξέρεις ήδη), εξαρτάται κι από τετραγωνικά πχ, αλλά για ένα μέσο σπίτι υπολόγισε 40-45€ και βγάλε μία (να βεβαιωθείς ότι ΘΑ την καταθέσει σε ΔΕΔΔΗΕ ο ηλεκτρολόγος διότι παίζουν και μαλάκες, ζήτα του πχ κάποιο είδος απόδειξης της κατάθεσης, αρ. πρωτοκόλλου ίσως - εκτός κι αν παίζει να την καταθέσεις ο ίδιος, αφού την ετοιμάσει ο ηλεκτρολόγος, κι έτσι θα γλυτώσεις και λεφτά, παίζει να σου ζητήσει ηλεκτρολόγος μέχρι 20-25), αφού ούτως ή άλλως θα την χρειαστείς εντός 6 (+1 ακόμη περιθώριο σαν final warning) μηνών. Δεν ξέρω με τί κριτήριο (ίσως παλαιότητας κτηρίου; ) βγάζουν κατά περιπτωση διαφορετική ισχύ οι ηλεκτρολόγοι, αλλά το μαξ είναι 14 χρόνια (και πρακτικά έχω δει να παίζει και το 12). Ρώτα/ζήτα να σου βάλει το μαξ, αν είναι δικό του το θέμα.

Μια δική μου αίτηση μεταφοράς από ΗΡΩΝ  σε home online είναι κολλημένη λόγω ληγμένης ΥΔΕ. Το αστείο είναι ότι πριν 2 χρόνια όταν έφυγα από ΔΕΗ προς ΗΡΩΝ πάλι ληγμένη ήταν αλλά δεν ασχολήθηκαν. 
Παρόλα αυτά έχει φανεί το ακίνητο της παροχής  στο ebill  καθώς είχα κωδικούς από άλλη παροχή που επίσης μετέφερα πρόσφατα. 
Όχι δε χρειάζεται να υποβάλει ο ηλεκτρολόγος άμεσα την ΥΔΕ στον τοπικό ΔΕΔΔΗΕ:

Μόλις υπογράφει από ηλεκτρολόγο και ιδιοκτήτη τη σκανάρεις και της στέλνεις στο τοπικό υποκατάστημα ΔΕΔΔΗΕ που ανήκεις  με μειλ. 
στη συνέχεια από ΔΕΔΔΗΕ Μεσόγειων μου είπαν ότι πρέπει να την παραλάβουν εντός ενός μήνα πρωτότυπη ή να υποβληθεί εκεί. 
επειδη ακόμα δεν έχω βρει χρόνο να πάω με την ηλεκτρολόγο στο ακίνητο..
 

Για την ιστορία μιλάμε για αίτηση προς my home online από τις…5/11/21 όπου μετά από καταγγελία ΡΑΕ αξιώθηκαν να μου στείλουν έντυπα προς υπογραφή 3/1/22 όπου η σύμβαση δεν άνοιγε γιατί είχαν λάθος password. Ξαναέστειλαν σύμβαση 8/1 όπου την υπέγραψα και την έστειλα την επόμενη μέρα αλλάζοντας εγώ την ημερομηνία αυτής σε 23/11/21. Φυσικά έγινε αποδεκτή αλλά δεν έκλεισα την καταγγελία στη ΡΑΕ θεωρώντας δεδομένο ότι θα ενεργοποιήσω με νέο home online -αν υπάρχει ακόμα αφού τελειώνει ο μήνας- και φυσικά στα καπάκια θα παίξει απάντηση στη ΡΑΕ με αίτημα ενεργοποίησης παλιού τιμοκατάλογου home online λόγω ημερομηνίας αίτησης (αποκλείεται να παίξει αυτό το σενάριο αλλά δε χάνω κάτι να το επιχειρήσω). 
 

Γενικα και για τις άλλες 2 παροχές που τρέχουν καταγγελίες για τιμοκατάλογο παλιού home online οι απαντήσεις ξεκινάνε με το τυποποιημένο μπλα μπλα  «δεν είχατε ενεργοποιήσει το μηνιαίο λογαριασμό» και όταν στα καπάκια όταν τους το καταρρίψεις σου γράφουν «μην ανησυχείτε θα σας βάλουμε στο παλιό home online και δε χρειάζεται να κάνετε τίποτα». 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 27,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, dimostr είπε

Αν δε δώσεις μετρήσεις τι θα γίνει ?

Πληρώνεις έναντι για 1-1.5 χρόνο και εν τέλει σου έρχεται εκκαθαριστικός των 1500-2000 ευρώ. Το έχω πάθει εις διπλούν γιατί στην ΔΕΔΔΗΕ μαμιούνταν και δεν ερχόντουσαν για μέτρηση. Αποτέλεσμα ήταν να κάνουμε διακανονισμό εις διπλούν και ακόμα δεν έχουμε ξεχρεώσει (μένουν 3 δόσεις αλλά και πάλι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας επειδη τωρα αρχισα να ασχολουμαι παλι  με το θεμα δεη θα ηθελα λιγο την βοηθεια σας .Κατοικω σε νησι και στις αρχες του 21 οταν νοικιασα το σπιτι μου προτειναν τοτε απο την δεη το my home enter το οποιο εκανα και μου ειπαν τοτε για 24μηνο.Λιγες μερες μετα εκανα αιτηση για κοινωνικο επειδη δεν ηξερα αμα το δικαιουμαι και τελικα εγκριθηκε.Τοτε πηγα στην δεη και μου ειπαν με το εδωσαν και γραπτως οτι δεν υπαρχει θεμα γυρνας στο κοινωνικο και απ οτι καταλαβα νομιζα οταν ληξει το κοινωνικο θα ξαναγυριζω σε home enter.Τωρα τον οκτωβρη νομιζω εκανα αιτηση για κοινωνικο και δεν εγκριθηκε γιατι με την φετινη δηλωση φαινομουνα φιλοξενουμενος κατα το προηγουμενο ετος.Εδω θελω να ρωτησω οντως ισχυει μπορω να κανω κατι απο την στιγμη που νοικιαζω τωρα?Και καταληγω οτι απο τον δεκεμβρη ειμαι σε Γ1Ν.Ολο αυτο το διαστημα στους εκκαθαρστικους εκαιγα περιπου 1400kw πλην του τελευταιου που εκαψα 1600kw δηλαδη μεχρι 21 ιανουαριου επειδη στη θερμανση βασιζομαι στο ρευμα ευτυχως λιγους μηνες το χρονο στην ροδο κατοικω .Ηθελα να ρωτησω με αυτα τα δεδομενα τι να κανω να μπω σε καποιο προγραμμα να παραμεινω εδω που ειμαι και να περιμενω ξανα τον σεπτεμβρη για αιτηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, dimostr είπε

Αν δε δώσεις μετρήσεις τι θα γίνει ?

Δεν ξέρω. Πάντως τις ανέφερα μαζί με το πρόβλημα. Το ιδανικό θα ήταν να φανούν αυτές που έστειλα ότι δεησουν και το φτιάξουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Δεν ξέρω. Πάντως τις ανέφερα μαζί με το πρόβλημα. Το ιδανικό θα ήταν να φανούν αυτές που έστειλα ότι δεησουν και το φτιάξουν.

Όταν μπήκα στο προγραμμα 29/11 έδωσα μετρήσεις και έβγαλαν εκκαθαριστικό λογαριασμό 18/12 και τώρα ειδα ότι για να δώσω μετρήσεις ανοίγει 4/2 να σου πω την αλήθεια έχω μπερδευτεί λίγο αφού υποτίθεται ότι βγαίνει μηνιαία ο λογαριασμός , είχα υποτίθεται και πάγια εντολή που μέσα στο ebill δεν φαινόταν ενεργοποιημένη , την ενεργοποίησα εκ νέου , τον πρώτο λογαριασμό τον πλήρωσα μέσω ebanking , 

24 λεπτά πριν, DaemonicMP είπε

Πληρώνεις έναντι για 1-1.5 χρόνο και εν τέλει σου έρχεται εκκαθαριστικός των 1500-2000 ευρώ. Το έχω πάθει εις διπλούν γιατί στην ΔΕΔΔΗΕ μαμιούνταν και δεν ερχόντουσαν για μέτρηση. Αποτέλεσμα ήταν να κάνουμε διακανονισμό εις διπλούν και ακόμα δεν έχουμε ξεχρεώσει (μένουν 3 δόσεις αλλά και πάλι).

Κατάλαβα ,κάτσε να δίνουμε τότε μη φάμε κανα παπά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, DaemonicMP είπε

 Και τρίτον, αν ήταν μόνο η ΔΕΗ που πρέπει να προσέχω θα τα πρόσεχα συνεχώς αλλά δυστυχώς είμαι ο μόνος που ενδιαφέρεται και το ψάχνει στο σπίτι ενώ κανονικά δεν θα έπρεπε να είναι καν αρμοδιότητά μου (είμαι 23 χρονών με 3 άλλα άτομα στο σπίτι που δεν ενδιαφέρονται καθόλου και δεν το ψάχνουν καν) και είμαι υπεύθυνος για όλες τις πληρωμές του σπιτιού, κάνω αιτήσεις ΚΕΑ, ΚΟΤ και δεν συμμαζεύεται και έχω και άλλα πράγματα να κάνω.

...τότε αγορίνα παίρνω πίσω τις "συμβουλές" (που ήταν πάντως "προς όλους", με αφορμή το δικό σου ποστ) και κράτα γερά... (...ΑΛΛΑ, έχεις που έχεις αναλάβει από μόνος να είσαι "ο υπεύθυνος του νοικοκυριού", άρα προσπάθα να το κάνεις όσο καλύτερα γίνεται...Για δικό σου πρωτ' απ' όλα καλό, έστω και έμμεσο...).

Όσο για τους λογαριασμούς (που και πάλι ΚΑΙ "προς όλους" πήγαινε), δεν είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο να σβήσεις τα προσωπικά στοιχεία, όποτε χρειαστεί να ξανανεβάσεις λογαριασμό. Για την ώρα, μάλλον δεν χρειάζεται να το κάνεις βέβαια, καθώς το βασικό (αναφορικά με την απορία σου) ήταν να δούμε με πόσο σε χρέωσε την kWh η ΔΕΗ, και αυτό ήδη το είδαμε : 0,0976, οπότε είσαι εντάξει...

Καλή συνέχεια.   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας, όταν πήγα τέλη Δεκεμβρίου στο κατάστημα της ΔΕΗ για να βάλω πρόγραμμα σταθερό, είπα στην υπάλληλο πως θέλω να μπω στο enter και όχι στο online επειδή το enter δέχεται και ΚΟΤ και η απάντηση της (που ήταν αστραπιαία)"γιατί ποιος σου είπε πως το online δεν δέχεται ΚΟΤ? και φυσικά δέχεται" . Και λόγο αυτού τελικά πήγα στο online. Φυσικά ακόμα δεν έχει έρθει κάποιος έναντι για να δω, τι θα γράφει πάνω. Αναμένω. Τώρα θα πει ο κορακιος να μη εμπιστεύεστε τι λέει ο υπάλληλος ,καθαρίστρια κλπ, αλλά πίστεψα στα λόγια της και αναμένω να αποδειχθούν αληθή η όχι. Δηλαδή δεν υπάρχει ούτε και ένας με online και κοτ,μετά της 3/12 για να ανεβάσει ένα αποδεικτικό? 

Ένα ακόμα σαν ερώτηση, όταν έκανα αίτηση για το online ,έκανα ταυτόχρονα και για νυχτερινό μετρητή . Όλα τακτοποιήθηκαν έχω και νυχτερινό και στο online είμαι.

1ον Άνοιξε η περίοδος τώρα για να κάνω self metering αλλά δεν με αφήνει να βάλω καθόλου μέτρηση ,μπορώ να κάνω κάτι;

2ον ο μετρητής ο καινούριος άρχισε από το 0 ,και να μπορούσα να βάλω μέτρηση, τι θα έβαζα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, geodimis είπε

Μια δική μου αίτηση μεταφοράς από ΗΡΩΝ  σε home online είναι κολλημένη λόγω ληγμένης ΥΔΕ. Το αστείο είναι ότι πριν 2 χρόνια όταν έφυγα από ΔΕΗ προς ΗΡΩΝ πάλι ληγμένη ήταν αλλά δεν ασχολήθηκαν. 
Παρόλα αυτά έχει φανεί το ακίνητο της παροχής  στο ebill  καθώς είχα κωδικούς από άλλη παροχή που επίσης μετέφερα πρόσφατα. 
Όχι δε χρειάζεται να υποβάλει ο ηλεκτρολόγος άμεσα την ΥΔΕ στον τοπικό ΔΕΔΔΗΕ:

Μόλις υπογράφει από ηλεκτρολόγο και ιδιοκτήτη τη σκανάρεις και της στέλνεις στο τοπικό υποκατάστημα ΔΕΔΔΗΕ που ανήκεις  με μειλ. 
στη συνέχεια από ΔΕΔΔΗΕ Μεσόγειων μου είπαν ότι πρέπει να την παραλάβουν εντός ενός μήνα πρωτότυπη ή να υποβληθεί εκεί. 
επειδη ακόμα δεν έχω βρει χρόνο να πάω με την ηλεκτρολόγο στο ακίνητο..
 

Για την ιστορία μιλάμε για αίτηση προς my home online από τις…5/11/21 όπου μετά από καταγγελία ΡΑΕ αξιώθηκαν να μου στείλουν έντυπα προς υπογραφή 3/1/22 όπου η σύμβαση δεν άνοιγε γιατί είχαν λάθος password. Ξαναέστειλαν σύμβαση 8/1 όπου την υπέγραψα και την έστειλα την επόμενη μέρα αλλάζοντας εγώ την ημερομηνία αυτής σε 23/11/21. Φυσικά έγινε αποδεκτή αλλά δεν έκλεισα την καταγγελία στη ΡΑΕ θεωρώντας δεδομένο ότι θα ενεργοποιήσω με νέο home online -αν υπάρχει ακόμα αφού τελειώνει ο μήνας- και φυσικά στα καπάκια θα παίξει απάντηση στη ΡΑΕ με αίτημα ενεργοποίησης παλιού τιμοκατάλογου home online λόγω ημερομηνίας αίτησης (αποκλείεται να παίξει αυτό το σενάριο αλλά δε χάνω κάτι να το επιχειρήσω). 
 

Γενικα και για τις άλλες 2 παροχές που τρέχουν καταγγελίες για τιμοκατάλογο παλιού home online οι απαντήσεις ξεκινάνε με το τυποποιημένο μπλα μπλα  «δεν είχατε ενεργοποιήσει το μηνιαίο λογαριασμό» και όταν στα καπάκια όταν τους το καταρρίψεις σου γράφουν «μην ανησυχείτε θα σας βάλουμε στο παλιό home online και δε χρειάζεται να κάνετε τίποτα». 

Δεν χρειάζεται να καταθέσεις νέα ΥΔΕ για την αλλαγή παροχου., Σου δίνει την προθεσμία ο Δεδδηε έξι  μήνες... Άρα γιατί κολλησε η αίτηση ρώτησε το.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, washcloud είπε

...τότε αγορίνα παίρνω πίσω τις "συμβουλές" (που ήταν πάντως "προς όλους", με αφορμή το δικό σου ποστ) και κράτα γερά... (...ΑΛΛΑ, έχεις που έχεις αναλάβει από μόνος να είσαι "ο υπεύθυνος του νοικοκυριού", άρα προσπάθα να το κάνεις όσο καλύτερα γίνεται...Για δικό σου πρωτ' απ' όλα καλό, έστω και έμμεσο...).

Όσο για τους λογαριασμούς (που και πάλι ΚΑΙ "προς όλους" πήγαινε), δεν είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο να σβήσεις τα προσωπικά στοιχεία, όποτε χρειαστεί να ξανανεβάσεις λογαριασμό. Για την ώρα, μάλλον δεν χρειάζεται να το κάνεις βέβαια, καθώς το βασικό (αναφορικά με την απορία σου) ήταν να δούμε με πόσο σε χρέωσε την kWh η ΔΕΗ, και αυτό ήδη το είδαμε : 0,0976, οπότε είσαι εντάξει...

Καλή συνέχεια.   

Να'σαι καλά φίλε το καλό είναι ότι εν μέρει παίρνω πίσω αυτό που δίνω με άλλους τρόπους (δεν θα αναφέρω για να μην πλατιάζω)

Πάντως διαβάζω το ποστ και αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι εγώ έκανα ηλεκτρονικά την αίτηση για το online στις 28-29/11 ενεργοποιήθηκε αμέσως στις 30/11. Από τότε έχουν έρθει κανονικά ένας εκκαθαριστικός και 2 έναντι λογαριασμοί ανά μήνα, οι τιμές φάνηκαν εντάξει, στον έναν λογαριασμό έγινε χρέωση μεγαλύτερη από την κανονική αλλά η κάρτα σωστά χρεώθηκε και αναρωτιέμαι πως σκατά στάθηκα τόσο τυχερός αυτή τη φορά. Βέβαια τις άλλες δύο που δεν μου μετρούσαν απείλησα εις διπλούν ότι θα κάνω καταγγελία στην ΡΑΕ οπότε ίσως αυτό να έπαιξε τον ρόλο του.

Επεξ/σία από DaemonicMP
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, takoulou είπε

Δεν χρειάζεται να καταθέσεις νέα ΥΔΕ για την αλλαγή παροχου., Σου δίνει την προθεσμία ο Δεδδηε έξι  μήνες... Άρα γιατί κολλησε η αίτηση ρώτησε το.. 

...σιγά μη βγάλει άκρη...Προφανώς κόλλησε λόγω κάποιου μολυβοσπρώχτη που δεν είδε ΥΔΕ και κάπως την είδε...

 

14 λεπτά πριν, Jasonsyna είπε

Καλησπέρα σας, όταν πήγα τέλη Δεκεμβρίου στο κατάστημα της ΔΕΗ για να βάλω πρόγραμμα σταθερό, είπα στην υπάλληλο πως θέλω να μπω στο enter και όχι στο online επειδή το enter δέχεται και ΚΟΤ και η απάντηση της (που ήταν αστραπιαία) "γιατί ποιος σου είπε πως το online δεν δέχεται ΚΟΤ? και φυσικά δέχεται".

...ε κάπου εκεί έπρεπε να την παραπέμψεις στη σελίδα των ειδικών όρων του Έντερ που τονίζει ότι το πρόγραμμα δέχεται ΚΟΤ και καπάκι στη σελίδα του Ονλάιν που απλά δεν αναφέρει αν δεν δέχεται, ούτε εάν δέχεται, και με την ευκαιρία να της ζήταγες να ΔΕΙΣ (κι όχι ν' ακούσεις) μια επιβεβαίωση (οποιουδήποτε είδους), του ισχυρισμού της...

Κι αν σου έλεγε ότι της το 'πε ένα πουλάκι ξερωγώ, εγώ αν ήμουν εσύ θα της έδειχνα το δικό μου πουλάκι και θα ζήταγα να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενό της, να έβλεπα τί πουλάκια πιάνει αυτός.....

(Αναρωτιέμαι, ΑΝ βρεθείς στο Γ1 λόγω ΚΟΤ, ποιος θα σε δικαιώσει...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, DaemonicMP είπε

28-29/11 ενεργοποιήθηκε αμέσως στις 30/11. Από τότε έχουν έρθει κανονικά ένας εκκαθαριστικός και 2 έναντι λογαριασμοί ανά μήνα

Πως γίνεται αυτό ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/1/2022 στις 7:05 ΜΜ, snet είπε

έχω πατήσει το κόκκινο κάνω κάτι άλλο;

image.png.64f5d47150f1dbc38bfb70e33e3c209d.png

Είμαι ακριβώς στο ίδιο στάδιο και πάνω κάτω γράφουμε τα ίδια, αφού η απάντηση της ΔΕΗ είναι ακριβώς η ίδια. Εγώ ζήτησα να χρεώνομαι με το παλιό τιμολόγιο καθώς υπέγραψα το συμβόλαιο 14/10. Πολύ φοβάμαι ότι μονο χρόνο χάνουμε και η ΡΑΕ κάνει απλώς τον τροχονόμο του chat με τη ΔΕΗ. Υπάρχει κάποιος που μέσω ΡΑΕ τελικά δικαιώθηκε? Και ως έσχατη λύση η δικαστική οδός μαλλον δεν ενδείκνεται (χρόνος, χρήμα κλπ)... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, sifario1 είπε

Γεια σας επειδη τωρα αρχισα να ασχολουμαι παλι  με το θεμα δεη θα ηθελα λιγο την βοηθεια σας .Κατοικω σε νησι και στις αρχες του 21 οταν νοικιασα το σπιτι μου προτειναν τοτε απο την δεη το my home enter το οποιο εκανα και μου ειπαν τοτε για 24μηνο.Λιγες μερες μετα εκανα αιτηση για κοινωνικο επειδη δεν ηξερα αμα το δικαιουμαι και τελικα εγκριθηκε.Τοτε πηγα στην δεη και μου ειπαν με το εδωσαν και γραπτως οτι δεν υπαρχει θεμα γυρνας στο κοινωνικο και απ οτι καταλαβα νομιζα οταν ληξει το κοινωνικο θα ξαναγυριζω σε home enter.Τωρα τον οκτωβρη νομιζω εκανα αιτηση για κοινωνικο και δεν εγκριθηκε γιατι με την φετινη δηλωση φαινομουνα φιλοξενουμενος κατα το προηγουμενο ετος.Εδω θελω να ρωτησω οντως ισχυει μπορω να κανω κατι απο την στιγμη που νοικιαζω τωρα?Και καταληγω οτι απο τον δεκεμβρη ειμαι σε Γ1Ν.Ολο αυτο το διαστημα στους εκκαθαρστικους εκαιγα περιπου 1400kw πλην του τελευταιου που εκαψα 1600kw δηλαδη μεχρι 21 ιανουαριου επειδη στη θερμανση βασιζομαι στο ρευμα ευτυχως λιγους μηνες το χρονο στην ροδο κατοικω .Ηθελα να ρωτησω με αυτα τα δεδομενα τι να κανω να μπω σε καποιο προγραμμα να παραμεινω εδω που ειμαι και να περιμενω ξανα τον σεπτεμβρη για αιτηση?

...ρώτα τον λογιστή σου (αν κάνει τις δηλώσεις σου λογιστής), ή ακόμη κι έναν οποιονδήποτε λογιστή - αλλά νομίζω ότι πρέπει να πας από τον δήμο για να το επιλύσεις σχετικά με την αλλαγή στοιχείωνοιχείων (κατοικίας πχ) και να βρεθεί άκρη μέσα από εκεί...; Πάρε τηλ. και ρώτα σ' ένα ΚΕΠ πρώτα (λέγοντάς τους ότι έχει γίνει μεταβολή στοιχείων = δεν είσαι πλέον φιλοξενούμενος).

Κατά τ' άλλα μπερδεύτηκα λίγο με όσα έγραψες - σε κάθε περιπτωση όμως ανέβασε τον τελευταίο λογαριασμό (ολόκληρο, σβήσε προσωπικά στοιχεία) κι αν είναι έναντι, ανέβασε και τον πιο πρόσφατο εκκαθαριστικό (πάντως αφού καις ρεύμα για θέρμανση κι αν είσαι στις kWh/4μηνο που είπες και είσαι ακόμα Γ1, ενεργοποίησε ασυζητητί είτε Ονλάιν είτε Εντερ μέσα από το ebill, αν ΕΧΕΙΣ ebill account. Το Ονλάιν θέλει υποχρεωτικά αυτόματη εξόφληση με κάρτα και μηνιαίο ηλεκτονικό λογαριασμό).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, washcloud είπε

...σιγά μη βγάλει άκρη...Προφανώς κόλλησε λόγω κάποιου μολυβοσπρώχτη που δεν είδε ΥΔΕ και κάπως την είδε...

 

...ε κάπου εκεί έπρεπε να την παραπέμψεις στη σελίδα των ειδικών όρων του Έντερ που τονίζει ότι το πρόγραμμα δέχεται ΚΟΤ και καπάκι στη σελίδα του Ονλάιν που απλά δεν αναφέρει αν δεν δέχεται, ούτε εάν δέχεται, και με την ευκαιρία να της ζήταγες να ΔΕΙΣ (κι όχι ν' ακούσεις) μια επιβεβαίωση (οποιουδήποτε είδους), του ισχυρισμού της...

Κι αν σου έλεγε ότι της το 'πε ένα πουλάκι ξερωγώ, εγώ αν ήμουν εσύ θα της έδειχνα το δικό μου πουλάκι και θα ζήταγα να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενό της, να έβλεπα τί πουλάκια πιάνει αυτός.....

(Αναρωτιέμαι, ΑΝ βρεθείς στο Γ1 λόγω ΚΟΤ, ποιος θα σε δικαιώσει...)

Απλά πλέον που μπαινω συχνά στον λογαριασμό μου στη ΔΕΗ και να με γυρίσουν πιστεύω ότι το πολύ σε 1-2 μέρες θα γυρίσω στο σταθερό πάλι και αυτή τη φορά στο enter.(αρκεί να μην αλλάξουν οι τιμές πάλι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...