Προς το περιεχόμενο

Opel Corsa D 2009


pavloa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν μερικές μέρες αγόρασα ενα opel corsa d 2009 βενζίνη.

Ξέρει κάποιος αν υπάρχει το manual στα ελληνικά?

Επίσης στις πίσω πόρτες δεν έχει ηχεία ενώ έχει θέση ώστε να βάλω.

Ξέρει κάποιος τι ηχεία μπορώ να βάλω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 λεπτά πριν, pavloa είπε

Πριν μερικές μέρες αγόρασα ενα opel corsa d 2009 βενζίνη.

Ξέρει κάποιος αν υπάρχει το manual στα ελληνικά?

Επίσης στις πίσω πόρτες δεν έχει ηχεία ενώ έχει θέση ώστε να βάλω.

Ξέρει κάποιος τι ηχεία μπορώ να βάλω?

Σε αντιπροσωπεία ρώτησε με ελάχιστη χρέωση μήπως σου δώσουν το βιβλίο.

Αλλά για διάφορα τεχνικά μπορείς να πάς σε συνεργείο να βγάλεις φωτοτυπία , έχουν βιβλία με κάθε μοντέλο.

Στο συγκεκριμένο μοντέλο να έχεις υπ οψίν την βαλβίδα πίεσης λαδιού , την έιχαν ως ελάττωμα και το προηγούμενο Corsa C.

Φθηνή είναι η αλλαγή της 20-25€ , ξεκινάει να στάζει λάδι και προχωράει στήν πλεξούδα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

21 λεπτά πριν, NickTG είπε

Το κατέβασα το Manual ευχαριστώ πολύ.

23 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Σε αντιπροσωπεία ρώτησε με ελάχιστη χρέωση μήπως σου δώσουν το βιβλίο.

Αλλά για διάφορα τεχνικά μπορείς να πάς σε συνεργείο να βγάλεις φωτοτυπία , έχουν βιβλία με κάθε μοντέλο.

Στο συγκεκριμένο μοντέλο να έχεις υπ οψίν την βαλβίδα πίεσης λαδιού , την έιχαν ως ελάττωμα και το προηγούμενο Corsa C.

Φθηνή είναι η αλλαγή της 20-25€ , ξεκινάει να στάζει λάδι και προχωράει στήν πλεξούδα. 

Η βαλβίδα πίεσης λαδιού  σε πιο σημείο ακριβώς βρίσκεται ώστε να το παρακολουθώ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, pavloa είπε

Το κατέβασα το Manual ευχαριστώ πολύ.

Η βαλβίδα πίεσης λαδιού  σε πιο σημείο ακριβώς βρίσκεται ώστε να το παρακολουθώ? 

Όπως βλέπεις με ανοιγμένο καπό αριστερά . Μπροστά από το ψευτοκαπακο περίπου . Με γκρι φίσα συνήθως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Όπως βλέπεις με ανοιγμένο καπό αριστερά . Μπροστά από το ψευτοκαπακο περίπου . Με γκρι φίσα συνήθως

Θα το κοιτάξω το πρωί .. ευχαριστώ.

Επεξ/σία από pavloa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλοτάξιδο κατ' αρχήν! Αν επιτρέπεται πόσο το πήρες και από πού;

Αν δεν θέλεις να το γράψεις, παρακαλώ με π.μ.

Επειδή το ψάχνω και εγώ. Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και οπωσδήποτε σε κατηφόρα να μην εμπιστεύεσαι το χειρόφρενο,μιας και μπορεί να είναι είναι προβληματικό.

Συνεβει σε δικό μου και σε γνωστου μου.Αν κάνεις search θα δεις παραπλήσια θέματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Green Dragon είπε

Καλοτάξιδο κατ' αρχήν! Αν επιτρέπεται πόσο το πήρες και από πού;

Αν δεν θέλεις να το γράψεις, παρακαλώ με π.μ.

Επειδή το ψάχνω και εγώ. Ευχαριστώ!

Ευχαριστώ πολύ.. Βασικά για την γυναικα μου το το πήρα, αυτή θα το έχει.

Απο φίλο που έχει μάντρα, απο γερμανία το έφερε, με τα βιβλία του και τα πραγματικά χιλιόμετρα.. Το έψαξα πολύ πριν το πάρω.

6 ώρες πριν, GPOWERR είπε

Και οπωσδήποτε σε κατηφόρα να μην εμπιστεύεσαι το χειρόφρενο,μιας και μπορεί να είναι είναι προβληματικό.

Συνεβει σε δικό μου και σε γνωστου μου.Αν κάνεις search θα δεις παραπλήσια θέματα.

Καλά εννοείται οτι πάντα βάζω και χειρόφρενο.. Σε όσα αυτοκίνητα είχα,  χειρόφρενο, ταχύτητα και το τιμόνι γυρισμένο.

Οταν λες προβληματικό, εννοείς με την ντίζα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα το Corsa D Sport 3d 2008 Ζ12ΧEP μοτερ. Έκανα γύρω στα 110.000km με το αμάξι.

Μου έσπασε κι εμένα την βαλβίδα πίεσης λαδιού, μου έκοψε ιμάντα χρονισμού poly-v και έβγαλε πρόβλημα στην φλάτζα καθρέφτη (κλασσικό θέμα στο συγκεκριμένο μοτέρ).

Επίσης, όντως το χειρόφρενο δεν έπιανε πολύ καλά, στις μεγάλες κατηφόρες δεν το έβαζα γιατί δεν αισθανόμουν ασφαλής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, red7genius είπε

Είχα το Corsa D Sport 3d 2008 Ζ12ΧEP μοτερ. Έκανα γύρω στα 110.000km με το αμάξι.

Μου έσπασε κι εμένα την βαλβίδα πίεσης λαδιού, μου έκοψε ιμάντα χρονισμού poly-v και έβγαλε πρόβλημα στην φλάτζα καθρέφτη (κλασσικό θέμα στο συγκεκριμένο μοτέρ).

Επίσης, όντως το χειρόφρενο δεν έπιανε πολύ καλά, στις μεγάλες κατηφόρες δεν το έβαζα γιατί δεν αισθανόμουν ασφαλής.

Α μην μου λες τέτοια τώρα. Το αυτοκίνητο έχει τώρα 108.000km.

Λες να πάω να αλλάξω καδένα και να βάλω μια καινούρια βαλβίδα λαδιού να είμαι σίγουρος ότι δεν θα μου βγάλει πρόβλημα στα επόμενα χιλιόμετρα?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το πήρα με 108.000 και του έκανα άλλα τόσα.

Η καδένα δεν νομίζω να χρειάζεται αλλαγή, δυστυχώς δεν μπορείς να το τσεκάρεις εύκολα γιατι πρέπει να λυθεί πολύ πράμα. Ίσως να χρειάζεται σφίξιμο, αν κάνει κλωτσίματα το αμάξι μπορείς να το αναφέρεις στο επόμενο σέρβις. Την βαλβίδα επίσης δεν γνωρίζω αν μπορείς να την ελέγξεις κάπως, εγώ μια μέρα είδα λάδια στον δρόμο και είδα ότι την είχε πετάξει.

Για το θέμα με την φλάτζα καθρεφτη να έχεις στο νου σου τα λάδια και το ψυγείο. Στην ουσία ο καθρεφτης είναι το πλαινό καπάκι της καδένας, χαλάει η φλάτζα της τρόμπας νερού με αποτέλεσμα να περνάει λάδι στο ψυγείο. Θα το καταλάβεις αν εμφανίζεται καφε "μαγιονέζα" στο δοχείο διαστολής.

Δες και εδώ:

http://www.opel-club.gr/vbulletin/archive/index.php/t-27557.html

Μην αγχώνεσαι, απλά να τα έχεις στο νου σου ώστε να προλάβεις τα χειρότερα! Συχνό έλεγχο στα λάδια οπωσδήποτε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, pavloa είπε

Ευχαριστώ πολύ.. Βασικά για την γυναικα μου το το πήρα, αυτή θα το έχει.

Απο φίλο που έχει μάντρα, απο γερμανία το έφερε, με τα βιβλία του και τα πραγματικά χιλιόμετρα.. Το έψαξα πολύ πριν το πάρω.

Καλά εννοείται οτι πάντα βάζω και χειρόφρενο.. Σε όσα αυτοκίνητα είχα,  χειρόφρενο, ταχύτητα και το τιμόνι γυρισμένο.

Οταν λες προβληματικό, εννοείς με την ντίζα?

Ειναι σε αρκετα αυτοκινητα προβληματικο και λυνεται απο μονο του.Εμενα μου εφυγε σε κατηφορα με οπισθεν ταχυτητα μεσα παρκαρισμενο και περασε 3 διασταυρωσεις.Ευτυχως σταματησε σε πεζοδρομιο χωρις να τραυματησει καποιον μιας και τσουλαγε με 5-10χμ/ω λογω της οπισθεν ταχυτητας που ειχα μεσα.Σε γνωστο μου (2 ετων ντιζελ καινουριο) το ειχε παρκαρει χωρις ταχυτητα μεσα,εφυγε σε κατηφορα και τουμπαρε(15,000 ζημια).Αν κανεις search στο google θα δεις πολλα περιστατικα με οπελ χειροφρενα και ειδικα κορσα.

https://www.google.com/search?ei=EJMeX_usCoeegQbvp7-wDg&q=opel+corsa+handbrake+problem&oq=opel+corsa+handbrake+problem&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzIGCAAQCBAeMgQIABAeUN5qWPxvYMxyaABwAHgAgAF7iAHXApIBAzAuM5gBAKABAaoBB2d3cy13aXrAAQE&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwj79IW8hO3qAhUHT8AKHe_TD-YQ4dUDCAw&uact=5

Εγω το επεισκευασα μιας και ο μηχανικος μου ειπε οτι και καινουριο να εβαζα(160 ευρω) μπορει να εβγαινε προβληματικο λογω κακης σχεδιασης.

Δεν ειναι τυχαιο που και η κοσμοτε insurance ειχε το συγκεκριμενο μοντελο διαφημιση(λολ).

 

Επεξ/σία από GPOWERR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, pavloa είπε

Α μην μου λες τέτοια τώρα. Το αυτοκίνητο έχει τώρα 108.000km.

Λες να πάω να αλλάξω καδένα και να βάλω μια καινούρια βαλβίδα λαδιού να είμαι σίγουρος ότι δεν θα μου βγάλει πρόβλημα στα επόμενα χιλιόμετρα?

Βαλβίδα πίεσης λαδιού αλλάζεις και μόνος σου με 19 Άρι κλειδί. Απλώς όταν βγάλεις τη παλιά πρόσεξε μη χάσεις το ελατήριο. ή καθάρισε τη φισα με σπρέι επαφών και παρακολούθησε το. 

Λάδια νερά θα κοιτάς , ισχύει για τη φλάντζα καθρέφτη μετά τις 200,000. Χειρόφρενο εάν πηγαίνεις σε κατηγορεί αντίθετα τις Ρόδες.

Τώρα όσο αφορά καδένα άστο ακόμη.

Και να αλλάξεις σετ όταν χρειαστείς. Το πρωί ακούς κροτάλισμα 2-3 δευτερόλεπτα;

Να αλλάζεις λάδια και φίλτρο κάθε 8000-10000 , βοηθάει στη διάρκεια ζωής της καδένας . Και βάλε λάδια καλά ποιοτικά όχι από μεγάλες αλυσίδες και σύμφωνα με τις προδιαγραφές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, GPOWERR είπε

Ειναι σε αρκετα αυτοκινητα προβληματικο και λυνεται απο μονο του.Εμενα μου εφυγε σε κατηφορα με οπισθεν ταχυτητα μεσα παρκαρισμενο και περασε 3 διασταυρωσεις.Ευτυχως σταματησε σε πεζοδρομιο χωρις να τραυματησει καποιον μιας και τσουλαγε με 5-10χμ/ω λογω της οπισθεν ταχυτητας που ειχα μεσα.Σε γνωστο μου (2 ετων ντιζελ καινουριο) το ειχε παρκαρει χωρις ταχυτητα μεσα,εφυγε σε κατηφορα και τουμπαρε(15,000 ζημια).Αν κανεις search στο google θα δεις πολλα περιστατικα με οπελ χειροφρενα και ειδικα κορσα.

https://www.google.com/search?ei=EJMeX_usCoeegQbvp7-wDg&q=opel+corsa+handbrake+problem&oq=opel+corsa+handbrake+problem&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzIGCAAQCBAeMgQIABAeUN5qWPxvYMxyaABwAHgAgAF7iAHXApIBAzAuM5gBAKABAaoBB2d3cy13aXrAAQE&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwj79IW8hO3qAhUHT8AKHe_TD-YQ4dUDCAw&uact=5

Εγω το επεισκευασα μιας και ο μηχανικος μου ειπε οτι και καινουριο να εβαζα(160 ευρω) μπορει να εβγαινε προβληματικο λογω κακης σχεδιασης.

Δεν ειναι τυχαιο που και η κοσμοτε insurance ειχε το συγκεκριμενο μοντελο διαφημιση(λολ).

ΑΑ τόσο καλά. Θα το έχω στο μυαλό μου. Καλά πως γίνετε να λύνει μόνο του?

Πως ακριβώς το  επισκευασες?

 ΧΑ ναι την έχω δει την διαφήμιση λες να καταλήξω και εγω να κυνηγάω το αυτοκίνητο?

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Βαλβίδα πίεσης λαδιού αλλάζεις και μόνος σου με 19 Άρι κλειδί. Απλώς όταν βγάλεις τη παλιά πρόσεξε μη χάσεις το ελατήριο. ή καθάρισε τη φισα με σπρέι επαφών και παρακολούθησε το. 

Λάδια νερά θα κοιτάς , ισχύει για τη φλάντζα καθρέφτη μετά τις 200,000. Χειρόφρενο εάν πηγαίνεις σε κατηγορεί αντίθετα τις Ρόδες.

Τώρα όσο αφορά καδένα άστο ακόμη.

Και να αλλάξεις σετ όταν χρειαστείς. Το πρωί ακούς κροτάλισμα 2-3 δευτερόλεπτα;

Να αλλάζεις λάδια και φίλτρο κάθε 8000-10000 , βοηθάει στη διάρκεια ζωής της καδένας . Και βάλε λάδια καλά ποιοτικά όχι από μεγάλες αλυσίδες και σύμφωνα με τις προδιαγραφές.

θα την αλλάξω την βαλβίδα για να ξέρω ότι για τα επομενα χιλιόμετρα θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

 Λαδια και φίλτρο πάντα τα αλλάζω στις 8.000.

Τώρα μου έβαλαν 10 40  total.ιδια μάρκα βάζω και στο δικό μου αυτοκίνητο.

Δεν έχω παρατηρήσει αν ακούγεται κάτι το πρωί.. θα το δω αυριο και θα ενημερώσω.

Για τον καθρέφτη έχω ακόμη αλλά θα το έχω στο μυαλό μου.

2 ώρες πριν, red7genius είπε

Εγώ το πήρα με 108.000 και του έκανα άλλα τόσα.

Η καδένα δεν νομίζω να χρειάζεται αλλαγή, δυστυχώς δεν μπορείς να το τσεκάρεις εύκολα γιατι πρέπει να λυθεί πολύ πράμα. Ίσως να χρειάζεται σφίξιμο, αν κάνει κλωτσίματα το αμάξι μπορείς να το αναφέρεις στο επόμενο σέρβις. Την βαλβίδα επίσης δεν γνωρίζω αν μπορείς να την ελέγξεις κάπως, εγώ μια μέρα είδα λάδια στον δρόμο και είδα ότι την είχε πετάξει.

Για το θέμα με την φλάτζα καθρεφτη να έχεις στο νου σου τα λάδια και το ψυγείο. Στην ουσία ο καθρεφτης είναι το πλαινό καπάκι της καδένας, χαλάει η φλάτζα της τρόμπας νερού με αποτέλεσμα να περνάει λάδι στο ψυγείο. Θα το καταλάβεις αν εμφανίζεται καφε "μαγιονέζα" στο δοχείο διαστολής.

Δες και εδώ:

http://www.opel-club.gr/vbulletin/archive/index.php/t-27557.html

Μην αγχώνεσαι, απλά να τα έχεις στο νου σου ώστε να προλάβεις τα χειρότερα! Συχνό έλεγχο στα λάδια οπωσδήποτε.

Η καδένα και εγω δεν πιστεύω να θελει. Θα κανω καμία 40-5000 χιλ ακόμη και μετά θα την αλλαξω.

Το είδα το λινκ που έβαλες και ευχυχως που το είπες για να το παρακολουθήσω.

Επεξ/σία από pavloa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...