Προς το περιεχόμενο

Opel Corsa D 2009


pavloa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το εφτιαξα σε δικο μου μάστορα. Μου ειπε οτι έκοψε το ελατηριο λιγο και διαμορφωσε μεσα το δοντι ετσι ωστε να μην ξεπιανει.

Ο γνωστος μου του εφυγε το αυτοκινητο με τραβηγμένο χειροφρενο αλλα δυστυχως εν λειτουργία το μοτερ,με αποτελεσμα να τουμπαρει με την μηχανη να δουλευει και τα διαλυσε ολα μεσα μεχρι να το σβήσουν.Εννοειται και εξωτερικα εγινε χαλια.Απευθυνθηκε στην αντπροσωπεια λογω εγγυησης αλλα εννοείται πως δεν το παραδεχτηκαν με αποτελεσμα να τα πληρωσει απο μονος του.

Σε μενα γυρισε αναποδα ο κινητήρας λογω της οπισθεν που ειχα μεσα,με αποτελεσμα να κανει ζημια σε τεντωτηρα-καδενα(400€ γνησιο σετ).Το σημαντικοτερο ομως ηταν οτι δεν χτυπησε κανεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/7/2020 στις 3:59 ΜΜ, meletis_m είπε

Σε αντιπροσωπεία ρώτησε με ελάχιστη χρέωση μήπως σου δώσουν το βιβλίο.

Αλλά για διάφορα τεχνικά μπορείς να πάς σε συνεργείο να βγάλεις φωτοτυπία , έχουν βιβλία με κάθε μοντέλο.

Στο συγκεκριμένο μοντέλο να έχεις υπ οψίν την βαλβίδα πίεσης λαδιού , την έιχαν ως ελάττωμα και το προηγούμενο Corsa C.

Φθηνή είναι η αλλαγή της 20-25€ , ξεκινάει να στάζει λάδι και προχωράει στήν πλεξούδα. 

Παθών με την βαλβίδα πίεσης, καταλήξαμε σε κόστος 350 ευρώ για άλλαγή 2 αισθητήρων λάμδα που παρέδωσαν πνεύμα λόγω βραυκυκλώματος (αντιπροσωπεία) + 100 ευρώ που βγήκε η πλέξούδα και στραγγίστηκε (εξ. συνεργείο).

Αρκετή ταλαιπωρία μέχρι να το φτιάξω, αν και τελικά αποδείχθηκε ότι έπρεπε να πάω στην αντιπροσωπεία από την αρχή.
Το κυνήγησα όσο δεν πάει μέσω της μαμάς εταιρείας καθώς ένας έξυπνος αντιπρόσωπος που το πήγαινα μου την είχε αλλάξει με μη γνήσια χωρίς να μου πει τίποτα και ενώ ήδη έσταζε.
Δυστυχώς, η μαμά Opel αποδείχθηκε πολύ λίγη καθώς δεν έκανε στην πράξη τίποτα (ούτε μπήκαν στον κόπο να μου απαντήσουν στο μαιλ μου).

Προσωπικά, με έχασαν από επόμενο πιαθνό πελάτη τους εξαιτίας και μόνο αυτής της απαράδεκτης συμπεριφοράς που έλαβα.

Επεξ/σία από icsd08063
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, GPOWERR είπε

Το εφτιαξα σε δικο μου μάστορα. Μου ειπε οτι έκοψε το ελατηριο λιγο και διαμορφωσε μεσα το δοντι ετσι ωστε να μην ξεπιανει.

Ο γνωστος μου του εφυγε το αυτοκινητο με τραβηγμένο χειροφρενο αλλα δυστυχως εν λειτουργία το μοτερ,με αποτελεσμα να τουμπαρει με την μηχανη να δουλευει και τα διαλυσε ολα μεσα μεχρι να το σβήσουν.Εννοειται και εξωτερικα εγινε χαλια.Απευθυνθηκε στην αντπροσωπεια λογω εγγυησης αλλα εννοείται πως δεν το παραδεχτηκαν με αποτελεσμα να τα πληρωσει απο μονος του.

Σε μενα γυρισε αναποδα ο κινητήρας λογω της οπισθεν που ειχα μεσα,με αποτελεσμα να κανει ζημια σε τεντωτηρα-καδενα(400€ γνησιο σετ).Το σημαντικοτερο ομως ηταν οτι δεν χτυπησε κανεις.

Τώρα με έκανες το στομάχι κόμπο.

Αύριο θα το πάω να μου μαζέψει το χειρόφρενο λίγο επειδή πιάνει τέρμα πάνω. Αν είναι θα του πω να κάνει αυτό με το δόντι που είπες.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Σε λίγο θα ανεβάσω φωτό από την μηχανή.

Κοιτούσα για την βαλβίδα λαδιού αλλά δεν έβγαλα άκρη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, icsd08063 είπε

Παθών με την βαλβίδα πίεσης, καταλήξαμε σε κόστος 350 ευρώ για άλλαγή 2 αισθητήρων λάμδα που παρέδωσαν πνεύμα λόγω βραυκυκλώματος (αντιπροσωπεία) + 100 ευρώ που βγήκε η πλέξούδα και στραγγίστηκε (εξ. συνεργείο).

Αρκετή ταλαιπωρία μέχρι να το φτιάξω, αν και τελικά αποδείχθηκε ότι έπρεπε να πάω στην αντιπροσωπεία από την αρχή.
Το κυνήγησα όσο δεν πάει μέσω της μαμάς εταιρείας καθώς ένας έξυπνος αντιπρόσωπος που το πήγαινα μου την είχε αλλάξει με μη γνήσια χωρίς να μου πει τίποτα και ενώ ήδη έσταζε.
Δυστυχώς, η μαμά Opel αποδείχθηκε πολύ λίγη καθώς δεν έκανε στην πράξη τίποτα (ούτε μπήκαν στον κόπο να μου απαντήσουν στο μαιλ μου).

Προσωπικά, με έχασαν από επόμενο πιαθνό πελάτη τους εξαιτίας και μόνο αυτής της απαράδεκτης συμπεριφοράς που έλαβα.

Εγώ είχα το corsa c , παρόμοια μηχανή με το corsa d .

Από 1ο χέρι , το κράτησα έως τις 450.000

Αναλώσιμα έβγαλε , όπως έγραψα και από ζημιές πολλαπλασιαστή, βαλβίδα πίεσης λαδιού και ~200,000 αντλία βενζίνης.
και σετ χρονισμού και αντλίας μετά τις 230.000.

Εάν κανείς πολλά χιλιόμετρα να ξέρεις δέχεται και πολύ καλά το υγραέριο λόγω υδραυλικών ωστηριων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελευταία φωτογραφία, ακριβώς αριστερά από το dipstick του λαδιού και στο ίδιο ύψος. Ένα μικρό εξαρτηματάκι που βγαίνει ένα καλωδιακί από μέσα του.

2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Εγώ είχα το corsa c , παρόμοια μηχανή με το corsa d .

Από 1ο χέρι , το κράτησα έως τις 450.000

Αναλώσιμα έβγαλε , όπως έγραψα και από ζημιές πολλαπλασιαστή, βαλβίδα πίεσης λαδιού και ~200,000 αντλία βενζίνης.
και σετ χρονισμού και αντλίας μετά τις 230.000.

Εάν κανείς πολλά χιλιόμετρα να ξέρεις δέχεται και πολύ καλά το υγραέριο λόγω υδραυλικών ωστηριων

Κάνω λίγα χλμ τον χρόνο όποτε δεν το έχω σκεφτεί καν για να γυρίσω σε υγραέριο. Σκέψου ότι δεν φτάνω καν τα 6-7Κ πολλές φορές τον χρόνο.

Απλά σπάστηκα με την χαζό βλάβη αυτή που μου έβγαλε και κυρίως με την απαράδεκτη αντιμετώπιση που είχα από την Opel. Mail στο support τους και τελικά, με ενημέρωσαν τηλεφωνικά μετά από 2 μήνες ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Όταν δε τους απάντησα στο αρχικό μαιλ με copy κόσμο από Γερμανία αλλά και το Γερμανικό support, μου απάντησαν αμέσως λέγοντας μου όμως και πάλι όμως τα ίδια.

Δυστυχώς, μετά από αυτό αλλά και κάποια αλλά πιο μικρά στο παρελθόν όπου και πάλι χρειάστηκα το support της εταιρείας και πάλι δεν το είχα, με έχασαν ως πελάτη από επόμενα αυτοκίνητα τους. Τους το δήλωσα και στο τηλ. ξεκάθαρα αλλά δεν φάνηκαν να νοιάζονται ιδιαίτερα, για ένα αυτοκίνητο μάλιστα που από το 2009 που το έχω πήγαινε μόνο σε αντιπροσωπεία.

Επεξ/σία από icsd08063
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία ευχαριστώ πολύ όλους. Όλα αυτά θα τα έχω στο μυαλό μου και θα το παρακολουθώ.

Ελπίζω να μην μου βγάλει άμεσα κάποιο πρόβλημα.

Για τα ηχεία ξέρεις κάποιος να μου πει τη διάσταση παίρνει και αν υπάρχει η καλωδίωση?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, pavloa είπε

Σήμερα κοιτούσα να βρω την βαλβίδα λαδιού αλλά δεν τα κατάφερα.

Έβγαλα μερικές φώτο, αν μπορείτε να βοηθήσετε.

IMG_20200727_211224 IMG_20200727_211207 IMG_20200727_211153

απο τήν βέργα λαδιού αριστερα . Αυτή είναι η βαλβίδα πίεσης λαδιου. Για αρχη πάρε ενα σπρέι επαφων και καιαθαρισε τη φίσα . Από τη φωτογραφία τουλάχιστον δεν φαίνεται να χάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/7/2020 στις 10:16 ΠΜ, red7genius είπε

 

Επίσης, όντως το χειρόφρενο δεν έπιανε πολύ καλά, στις μεγάλες κατηφόρες δεν το έβαζα γιατί δεν αισθανόμουν ασφαλής.

Κλασικα εδω και χρονια στις μεγαλες κατηφορες,  εκτος  απο ταχυτητα  βαζω και την ανεκτιμητη πετρα.Εγγυημενη λυση🤣.

Μια αλλη κλασικη πατεντα η οπως αλλιως θελετε πεστο το, να στριβεται το τιμονι προς την μερια του πεζοδρομιου-ντουβαριου-αυλης.Ετσι και να τσουλησει, θα σταματησει στο κρασπεδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, toyo73 είπε

Κλασικα εδω και χρονια στις μεγαλες κατηφορες,  εκτος  απο ταχυτητα  βαζω και την ανεκτιμητη πετρα.Εγγυημενη λυση🤣.

Μια αλλη κλασικη πατεντα η οπως αλλιως θελετε πεστο το, να στριβεται το τιμονι προς την μερια του πεζοδρομιου-ντουβαριου-αυλης.Ετσι και να τσουλησει, θα σταματησει στο κρασπεδο.

Και μαζί με το στρίψιμο των τροχών,να βάζετε πρώτη ταχύτητα αντί για όπισθεν (ακόμη και σε κατηφόρα) μιας και είναι πιο "κοντή" η σχέση μετάδοσης της σε σχέση με της όπισθεν και κρατάει καλύτερα το αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, meletis_m είπε

απο τήν βέργα λαδιού αριστερα . Αυτή είναι η βαλβίδα πίεσης λαδιου. Για αρχη πάρε ενα σπρέι επαφων και καιαθαρισε τη φίσα . Από τη φωτογραφία τουλάχιστον δεν φαίνεται να χάνει.

Βρήκα τον αισθητήρα. Θα πάω αύριο σε ένα συνεργείο ενός φίλου και θα του πω θα ρίξει λίγο σπρέι

21 ώρες πριν, toyo73 είπε

Κλασικα εδω και χρονια στις μεγαλες κατηφορες,  εκτος  απο ταχυτητα  βαζω και την ανεκτιμητη πετρα.Εγγυημενη λυση🤣.

Μια αλλη κλασικη πατεντα η οπως αλλιως θελετε πεστο το, να στριβεται το τιμονι προς την μερια του πεζοδρομιου-ντουβαριου-αυλης.Ετσι και να τσουλησει, θα σταματησει στο κρασπεδο.

Εννοείται ότι πάντα βάζω ταχύτητα και πάντα στρίβω το τιμόνι προς το πεζοδρόμιο. Το έχω χούι αυτό από τότε που έβγαλα το δίπλωμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/7/2020 στις 10:32 ΠΜ, pavloa είπε

Λες να πάω να αλλάξω καδένα και να βάλω μια καινούρια βαλβίδα λαδιού να είμαι σίγουρος ότι δεν θα μου βγάλει πρόβλημα στα επόμενα χιλιόμετρα?

ερώτηση προς όλους τους κορσακιδες. Εδώ και κανα 2μηνο κάνω 150ΚΜ τη μέρα, βλέπω το παγούρι του ψυγείου χάνει περίπου 1 δάχτυλο ανα 10 μέρες. Συμπληρώνω νερό μέχρι τη μέση. Λογικά κάπου χάνει; ή παίζει να εξατμίζεται και λόγω ζέστης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους τους κορσάκιδες. Με ενδιαφέρει η αγορά ενός Corsa D, γύρω στο 2009-2010. Κατ'αρχήν το συστήνετε;

Τι χρειάζεται να προσέξω, εκτός από τα βασικά ( έλεγχος σε συνεργείο ) κ.λ.π. Έχω μπερδευτεί λίγο με τους κινητήρες και την ιπποδύναμη τους. Ο 1200 τι ιπποδύναμη έχει; Το πάει το αμάξι ή μπα;;; Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορεί κάποιος που έχει το ίδιο αμάξι να μου πει αν έχει πίσω ηχεία και αν όχι τι διάμετρο παίρνει ώστε να πάω να αγοράσω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, Green Dragon είπε

Καλημέρα σε όλους τους κορσάκιδες. Με ενδιαφέρει η αγορά ενός Corsa D, γύρω στο 2009-2010. Κατ'αρχήν το συστήνετε;

Τι χρειάζεται να προσέξω, εκτός από τα βασικά ( έλεγχος σε συνεργείο ) κ.λ.π. Έχω μπερδευτεί λίγο με τους κινητήρες και την ιπποδύναμη τους. Ο 1200 τι ιπποδύναμη έχει; Το πάει το αμάξι ή μπα;;; Ευχαριστώ!

Είχα Corsa C 1200 ,

Προσωπικά το είχα για 350,000 χιλιόμετρα.

Το αμάξι για μέσα στη πόλη είναι ότι πρέπει , και για μικρά ταξίδια .

Θα το πας σε συνεργείο εννοείται.

Πονάνε στο παλαντζο ταχυτήτων δεν ξέρω εάν το έχουν διορθώσει στο d αλλά είχε βγει μεταλλικό μετά από οδηγία της Όπελ.

Βαλβίδα πίεσης λαδιού ξεκινάει και χάνει φθηνή αντικατάσταση

Αντλία βενζίνης θεωρείται ωστόσο αναλώσιμη .

Και μετά τις 150.000-200,000 κοιτάς και το σετ εάν πάρεις το μοτέρ με καδένα .

Σε σύγκριση το Corsa D με το C που είχα ναι μεν είναι πιο ευρύχωρο αλλά έχει άθλια πλαστικά εσωτερικά.

 

 

 

1 ώρα πριν, poihths είπε

ερώτηση προς όλους τους κορσακιδες. Εδώ και κανα 2μηνο κάνω 150ΚΜ τη μέρα, βλέπω το παγούρι του ψυγείου χάνει περίπου 1 δάχτυλο ανα 10 μέρες. Συμπληρώνω νερό μέχρι τη μέση. Λογικά κάπου χάνει; ή παίζει να εξατμίζεται και λόγω ζέστης?

Ξεκινά να δεις για διαρροές και άλλαξε και μια τάπα ψυγείου γνήσια. Μετά τις 200,000 να δεις και για τη φλάντζα καθρέφτη πονάνε αυτά τα μοτέρ. Άλλαξε μόνο του καθρέφτη και όχι να ανοίξεις μοτερ

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...