Προς το περιεχόμενο

Tesla: Έναρξη ηλεκτρονικών πωλήσεων στην Ελλάδα των Model 3, Model S και Model Χ με τιμές από €45.990


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Lanike71 είπε

Λες ότι κάνεις 20.000χλμ το χρόνο και ξοδεύεις Χ ποσό σε καύσιμο. Οξύμωρο: Αν ξέρεις ότι θα κάνεις τόσα χιλιόμετρα, είτε πας σε φτηνότερο καύσιμο (εγώ θα πήγαινα σε φυσικό αέριο) είτε δεν αναφέρεις καν το ποσό που ξόδεψες γιατί εννοείται ότι το ήξερες. Δεν είναι ότι δεν είχες επιλογές.

Σε κάθε περίπτωση, δεν απευθύνεται στο μέσο Έλληνα το αυτοκίνητο. Μην πάμε να χρυσώσουμε το χάπι και να πούμε "έλα μωρέ, τι 18, τι 45. Θα τα βγάλω από την οικονομία". Απλά δεν παίζει το σενάριο. Είναι μεγάλες οι αποστάσεις.

Η αλήθεια είναι ότι σκεφτόμουν να πάω σε κηροζίνη :P    Τί είναι το καύσιμο "να το αλλάξω", πουκάμισο;  Ή να παρω το αμάξι δεκαετίας να του αρχίσω τα πειράματα με τον κάθε "μαστοράκο" που βάζει φυσικό αέριο;  

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 162
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Εδώ ρε πάει αυτό που γράφουμε στις Προσφορές: "Ευχαριστώ TS. Πήρα 2!".

Θα απαλλαχτούμε επιτέλους από τα βρουμ βρουμ την μπόχα και θα βρούμε ηρεμία... Επιτέλους δηλαδή. Σίγουρα όχι άμεσα. Θέλει κάποια χρόνια. Αλλά η αρχή έγινε. Τώρα θα δείτε τι έχει να γίνει από όλες τις

Θεωρώ τελείως ψέμα το όλο concept με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πιο συνετό θα ήταν να επένδυε σε κυψέλες υδρογόνου.  Γενικά πιστεύω πως το υδρογόνο είναι το καύσιμο του μέλλοντος γιατί κάποιος να θ

Δημοσιευμένες Εικόνες

45 λεπτά πριν, hyperspaced είπε

Η αλήθεια είναι ότι σκεφτόμουν να πάω σε κηροζίνη :P    Τί είναι το καύσιμο "να το αλλάξω", πουκάμισο;  Ή να παρω το αμάξι δεκαετίας να του αρχίσω τα πειράματα με τον κάθε "μαστοράκο" που βάζει φυσικό αέριο;  

Σαφώς και όχι. Με 30.000 σίγουρα έπαιρνες με φυσ. αέριο από τη "μάνα" του.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Πραγματικά κουκουρουκου!!!!!!! Ξεκολατε......Tesla αγοράζεις για το οικολογικό σου αποτύπωμα (τρομάρα τους ......εάν δουν τι οικολογική καταστροφή προκαλεί το mining), και για την τεχνολογίας του ΟΧΙ για οικονομία ΠΟΤΕ δεν θα κανείς απόσβεση το κεφάλαιο σου!!!!! Και σε δέκα χρόνια θα έχεις ένα ξεπερασμένο τεχνολογικά όχημα με μειωμένες χωρητικότητας μπαταρίες!!!!

 

Γιατί κουκουρούκου;

Ξέρεις τι οικολογική καταστροφή προκαλούν οι κατασκευές πολεμικών όπλων για τους λαούς; Ή οι πόλεμοι οι ίδιοι; κλπ.

Δεν έχει νόημα να συζητάμε για αυτά σε φιλοσοφικό επιπεδο.

 

Ξέρεις τι οικονομία μπορώ να κάνω στο ρεύμα (ή μετατροπή ρεύματος σε cash μέσω mining) με συσσωρευτές χωρητικότητα 100Kwh και λίγα solar panels; (θα μπορώ να αποθηκεύσω άφθονη ηλιακή ενέργεια και 100Kwh μου αρκούν για να τρέξω 5-6 μέρες στο σπίτι, δεν έχω μεγάλες ανάγκες).

 

Θα χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο TESLA με τον αποθηκευτικό χώρο των 100Kwh και θα είναι σαν να έχω 7-8 Powerwalls, γιατί περίπου 13Kwh αποθηκεύει το κάθε Powerwall αξίας €10,000 έκαστο, τότε είναι σαν να έχω 7 powerwalls (στο περίπου) αξίας €70,000 δηλαδή σχεδόν όσο η αξία του αυτοκινήτου και μου μένει και το αυτοκίνητο. 

 

Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα μαθηματικά μου;

Επεξ/σία από glenngould
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδω δεν εχουμε λυσει αλλα και αλλα προβληματα σαν χωρα, κρατος (γελαω) τα ηλεκτροκινητα μας μαραναν, ο νοων νοειτω.

Επεξ/σία από giorgosmcmc
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, giorgosmcmc είπε

Εδω δεν εχουμε λυσει αλλα και αλλα προβληματα σαν χωρα, κρατος (γελαω) τα ηλεκτροκινητα μας μαραναν, ο νοων νοειτω.

σωστό! Άλλοι επίσης ασχολόνται με διαστήματα και πυράυλους ενώ δεν έχουμε λύσει βασικά προβλήματα. Π.χ. εμένα μου έχει χαλάσει το ερκοντήσιο και  η spacex/NASA εκανε το πρώτο splashdown μετά από 45 χρόνια σε αμερικανικά νερά... τι να πεις

Επεξ/σία από autodidact
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 1/8/2020 στις 1:51 ΠΜ, hyperspaced είπε

- Η λήξη της εγγύησης για τις μπαταρίες δεν σημαίνει ότι οι μπαταρίες είναι για πέταμα. Είπαμε, στη δεκαετία πέφτουν στο 80%.  Διαβάζουμε εδώ:  

Η εγγύηση που δίνουν όλες οι εταιρίες ώς ποσοστό της χωρητικότητας της μπαταρίας είναι τέρμα παραπλανητική.

Θα περίμενε κάποιος οτι αν το αυτοκίνητο με καινούρια μπαταρία βγάζει πχ 300 χιλιόμετρα, αν πέσει στο 80% θα βγάζει 0,8*300 = 240 χιλιόμετρα, το οποίο πάλι είναι ένα αξιοπρεπές νούμερο.

Στην πραγματικότητα όμως η πτώση της χωρητικότητας έρχεται με ταυτόχρονη άνοδο της εσωτερικής αντίστασης.

Όσο ανεβαίνει η εσωτερική αντίσταση, αυξάνονται οι απώλειες της μπαταρίας και μειώνονται οι επιδόσεις.

Το απόλυτο όριο για μπαταρίες λιθίου γενικής γενικής χρήσης είναι 70%. Αν η χωρητικότητα πέσει κάτω απο αυτό τότε είναι για πέταμα.

Για μπαταρίες οπου απαιτούνται γρήγοροι ρυθμοί εκφόρτισης το όριο είναι 80%

Πρακτικά αυτό που σου λέει η εγγύηση του 70% είναι οτι αν το αυτοκίνητο μπορεί με τα χίλια ζόρια να τσουλήσει απο το σπίτι μέχρι το σούπερ μαρκετ, η εταιρία θεωρεί την μπαταρία εντός ορίων και δέν θα την αλλάξει.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Η εγγύηση που δίνουν όλες οι εταιρίες ώς ποσοστό της χωρητικότητας της μπαταρίας είναι τέρμα παραπλανητική.

Θα περίμενε κάποιος οτι αν το αυτοκίνητο με καινούρια μπαταρία βγάζει πχ 300 χιλιόμετρα, αν πέσει στο 80% θα βγάζει 0,8*300 = 240 χιλιόμετρα, το οποίο πάλι είναι ένα αξιοπρεπές νούμερο.

Στην πραγματικότητα όμως η πτώση της χωρητικότητας έρχεται με ταυτόχρονη άνοδο της εσωτερικής αντίστασης.

Όσο ανεβαίνει η εσωτερική αντίσταση, αυξάνονται οι απώλειες της μπαταρίας και μειώνονται οι επιδόσεις.

Το απόλυτο όριο για μπαταρίες λιθίου γενικής γενικής χρήσης είναι 70%. Αν η χωρητικότητα πέσει κάτω απο αυτό τότε είναι για πέταμα.

Για μπαταρίες οπου απαιτούνται γρήγοροι ρυθμοί εκφόρτισης το όριο είναι 80%

Πρακτικά αυτό που σου λέει η εγγύηση του 70% είναι οτι αν το αυτοκίνητο μπορεί με τα χίλια ζόρια να τσουλήσει απο το σπίτι μέχρι το σούπερ μαρκετ, η εταιρία θεωρεί την μπαταρία εντός ορίων και δέν θα την αλλάξει.

Να ξέρεις ότι παραπλανητική είναι και η ένδειξη ποσοστού της μπαταρίας στα Tesla . Το 0% μπαταρία ως ένδειξη είναι καθαρά λογισμικού . Η μπαταρία έχει ένα 10% για να μην την χαλάνε πιο γρήγορα τίποτα καφροι ... Δηλαδή θα αργήσεις να δεις αυτό το πραγματικό 70% στις μπαταρίες .

 

Όταν χαλάσουν εκτός εγγύησης , τις δίνεις για ανακύκλωση και αγοράζεις νέο battery pack που θα σου πάει αλλά 10 χρόνια τουλαχιστον . Μόνο την εξοικονόμηση από την βενζίνη αν είχες ανάλογων επιδόσεων και κατηγορίας βενζινοκίνητο αυτοκινητο, πάλι κερδισμένος είσαι .

Αν και αυτός που θα αγοράζει Tesla θα έχει πάρει άλλο αυτοκίνητο πριν χαλάσουν οι μπαταρίες ...

Επεξ/σία από songless_bird
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει καποιος να μου πει τους λογους που καποιον καλυτερα να επιλεξει BMW X1 αντι για Model 3 Standard Range Plus? Αν υποθεσουμε οτι εχουν την ιδια τιμη?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 λεπτά πριν, Exoskeletor είπε

Μπορει καποιος να μου πει τους λογους που καποιον καλυτερα να επιλεξει BMW X1 αντι για Model 3 Standard Range Plus? Αν υποθεσουμε οτι εχουν την ιδια τιμη?

Καλά τώρα, συγκρίνεις το Model 3 (=διαστημόπλοιο με ένα σωρό τεχνολογίες) με το Χ1 (=γερμανικός κουβάς);  

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα και τα απλά ηλεκτρικά, πλησιάζουν τις 20.000 ευρώ. Απαγορευτικά ποσά για την εποχή. Και παίρνεις SKODA.

Βάζω στοίχημα ότι όταν σε άλλες χώρες το ποσοστό ηλεκτρικών θα είναι 100%, εδώ θα είναι το πολύ 10-20%.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, hyperspaced είπε

Καλά τώρα, συγκρίνεις το Model 3 (=διαστημόπλοιο με ένα σωρό τεχνολογίες) με το Χ1 (=γερμανικός κουβάς);  

Ναι αυτο συγκρίνω και μαλλον ειμαι λιγο τρελός που περιμένω απαντηση με επιχειρήματα 😛 γιατι μέχρι τωρα οι απαντήσεις που παίρνω δεν με βοηθανε να καταλάβω τίποτα 

Επεξ/σία από Exoskeletor
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν έχεις σέρβις σε απόσταση το πολύ 150 χλμ, τότε δεν παίρνεις Τέσλα. Παίρνεις σίγουρα psa group, επειδή ετοιμάζουν ταχυφορτιστη σε κάθε αντιπροσωπεία ή nissan που κυκλοφορεί αρκετά χρόνια

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, hyperspaced είπε

Καλά τώρα, συγκρίνεις το Model 3 (=διαστημόπλοιο με ένα σωρό τεχνολογίες) με το Χ1 (=γερμανικός κουβάς);  

εσυ ποιο απο τα δυο εχεις?

4 ώρες πριν, Exoskeletor είπε

Μπορει καποιος να μου πει τους λογους που καποιον καλυτερα να επιλεξει BMW X1 αντι για Model 3 Standard Range Plus? Αν υποθεσουμε οτι εχουν την ιδια τιμη?

κανενας φιλε μου, εντελως πρακτικα χωρις να κοιταξουμε καθολου στα χαρτια και με το χερι στην καρδια αν ειχες τα φραγκα στο παντελονι δεν θα πηγαινες καρφι στην μπεμπα>?

μην απαντησεις, κατσε πισω χαλαρα ...αναψε τσιγαρο (αν καπνιζεις) αν καπνιζεις κοψτο αμεσως...και μετα απο μια ρουφηξια φραπεδια δωσε την απαντηση στον εαυτο σου.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.