Προς το περιεχόμενο

Tesla: Έναρξη ηλεκτρονικών πωλήσεων στην Ελλάδα των Model 3, Model S και Model Χ με τιμές από €45.990


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, MAFAKA είπε

 

-Δεν κάνουν όλοι 20Κ χιλιόμετρα το χρόνο. Προφανώς όσο περισσότερο χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο τόσο περισσότερο θα συμφέρει το ηλεκτρικό.

-Η μέση τιμή της βενζίνης τα τελευταία 9 χρόνια δεν είναι 1,4 ευρώ/λίτρο ούτε με σφαίρες, ακόμα και αν γέμιζες πάντα 100αρα και ζεις στην Κρήτη

-Η ίδια η Tesla αναφέρει εξοικονόμηση 4.300 ευρω/πενταετία σε σχέση με ένα αυτοκίνητο με ΜΕΚ για οδηγό που κάνει 20.000 χιλιόμετρα ανά έτος. Ακόμα και αν υποθέσουμε οτι η διαφορά είναι 50% μεγαλύτερη (μάλλον απίθανο, το λογικό είναι η Tesla να "φουσκώνει" ελαφρώς τη διαφορά υπερ της για λόγους μάρκετινγκ), μιλάμε για ψαλίδα 6.450 ευρω/πενταετία, 11.610 ευρω στα εννιά χρόνια χρήσης, πολύ-πολύ μακριά απο τα 15.000 ευρώ που φαντάζεσαι. Φυσικά αυτό είναι ένα ιδεατό σενάριο, αφού κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει οτι αύριο-μεθαύριο το αθάνατο ελληνικό κράτος δεν θα ανακαλύψει νέους τρόπους να αφαιμάξει τους κατόχους ηλεκτροκίνητων ΙΧ μόλις αρχίσει να χάνει σημαντικό ποσοστό εσόδων απο τα τέλη κυκλοφορίας και λοιπούς έμμεσους φόρους.

-H εγγύηση για τις μπαταρίες είναι 8 έτη ή 192.000χλμ. Άρα, ήδη ένα απο τα ακριβότερα "αναλώσιμα" ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα ήταν εκτός εγγύησης (με ό,τι συνεπάγεται αυτό για πιθανά έξοδα αλλαγής και επίπτωση στην αξία μεταπώλησης). Εγώ πάντως μεταχείρω ηλεκτρικό αμάξι με μπαταρίες εκτός εγγύησης δεν θα αγόραζα...Στο μέλλον συμφωνώ οτι σίγουρα θα βελτιώσουν κι'άλλο τις μπαταρίες, αυτή τη στιγμή όμως σου λένε "μέχρι 8 χρόνια σε καλύπτω, μετά είσαι μόνος σου".

Τέλος, ένα αυτοκίνητο με τιμή αγοράς τα 30.000 ευρώ πριν 9 χρόνια σίγουρα δεν είναι κουβάς. Εντυπωσιακότατο το Tesla αναμφίβολα, αλλά φαντάζομαι δεν οδηγάς και LADA τόσο καιρό...

Long story short, όποιος βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε φάση αγοράς νέου αυτοκινήτου και μπορεί να διαθέσει 30-35 χιλιάδες ευρώ νομίζω ότι πρέπει να σκεφτεί πολύ σοβαρά την πρόταση της Tesla ακόμη και αν εκ πρώτης όψεως δείχνει εκτός budget. Οι υπόλοιποι ας μη βιαστούν να σκοτώσουν τα ΙΧ τους παρασυρμένοι απο τη νέα τάση. Θα έρθει και η ώρα τους όταν πραγματικά υπάρξει ανάγκη-και ίσως με ευνοϊκότερους όρους λόγω τεχνολογικής προόδου και ανταγωνισμού των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Συγγνώμη αλλά μια γρήγορη έρευνα που έκανα είδα τις εξής μέσες τιμές βενζίνης.

2010  1,6
2012  1,8
2018   1,6

Επίσης η Tesla δεν νομίζω να έκανε την έρευνα με τις τις τις Ελληνικές τιμές βενζίνης. Και σίγουρα αν κάνεις τη σύγκριση στο Bahrain  πιο φθηνά σου στοιχίζει  καθημερινά η Ferrari σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω παντως εχω αρχειο γεμισματων βενζινης για το αυτοκινητο μου απο το 2011 μεχρι και χτες, Η μεση τιμη βενζινης ειναι 1,544. Δηλαδη η Tesla ειναι και συγκρατημενη στο 1,38 που υπολογιζει τα ποσα στις τιμες βενζινης για Ελλαδα. Κανω 16.433 χιλομετρα τον χρονο μεσο ορο. 

Με μεση καταναλωση τα 6,9lt/100km το κοστος καυσιμου ειναι 10.65€/100Km και για αυτα τα χρονια ειναι 16.813€ για ενα οχημα που μου κόστισε 17.000 με τους τοκους.

Εγω λεω οτι οτι η κιλοβατωρα κοστιζει 0,21€ βαζοντας φορους , χαρατσια, υπερβαση κλιμακας μιας και το αυτοκινητο θα επιβαρύνει τον λογαριασμο του σπιτιου . Αν δεν κανω λαθος το απλο Model 3 εχει 60kw μπαταριες για 400km . Δηλαδη κοστος 3,15€/100km . Δηλαδη δεν απεχει απο το 1/3 σε κοστος που λεει η Tesla. Το αυτοκινητο μου εχει 157.000 χιλιομετρα . Κοστος ρευματος με βαση αυτες τις τιμες ειναι 4945,5€ . Δηλαδη θα ειχα εξοικονομισει 11.867,5€ . Που θα μπορουσα να τα ειχα δωσει για την αγορα αυτοκινητου και να ειχα το ιδιο κοστος σε βαθος 10ετιας, αλλα καλυτερο και μεγαλυτερο αυτοκινητο. Επισης πειτε μου βενζινοκινητο με 0-100 σε 5,6 που καιει 2 λιτρα στα 100km...

 

Επεξ/σία από songless_bird
  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το 1,6 ευρώ/λίτρο μέση τιμή (που δεν το αμφισβητώ χωρίς περαιτέρω έρευνα) αφορά πανελλαδικό δείκτη. Στα μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) η τιμή της βενζίνης σίγουρα δεν είναι αυτή. Και σε αυτά τα αστικά κέντρα θα υπάρξει ο κύριος όγκος πωλήσεων Tesla τα πρώτα χρόνια, όχι στο Αγρίνιο στο Ρέθυμνο ή στον Αλμυρό (που πιθανώς τώρα το λίτρο μπορεί να έχει και 1,6 ευρώ η απλή). Ο υποψήφιος αγοραστής μένει κάπου στην Αθήνα και ξεροσταλιάζει στην κίνηση. Ο κάτοικος κωμόπολης μπορεί να ζαχαρώνει το Tesla αλλά δύσκολα θα υπάρξουν άμεσα οι προϋποθέσεις και οι υποδομές στον τόπο του για να κάνουν την αγορά δελεαστική.

Παίδες, ακόμα και με τιμή βενζίνης 2,1 ευρώ/λίτρο (50% πάνω από τους υπολογισμούς στο site της ίδιας της Tesla δηλαδή) με τίποτα δεν εξοικονομείς 15.000 από τα καύσιμα σε 9 χρόνια κάνοντας 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο.

Η έρευνα της Tesla όπως αναφερεται στο site της μιλάει για κόστος καυσίμου vs κοστος κιλοβατώρας εδω, στη χώρα μας, για να υπολογίσει αυτά τα 4.300 ευρώ όφελος ανά πενταετία χρήσης. Ούτε στο Μπαχρέιν, ούτε στο Λουξεμβούργο.

Αν το τωρινό σου αυτοκίνητο καίει σταθερά 11lt/100km τότε ναι, συμφέρει αδιαμφισβήτητα, αλλά τότε μάλλον έχεις ή πολύ παλιό ή μεγάλου κυβισμού αμάξι (ή βαρύ πόδι).

Και όπως προείπα όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι το φορολογικό καθεστώς που εξήγγειλε η τωρινή κυβέρνηση για τα ηλεκτροκίνητα θα συνεχίσει να ισχύει και στα επόμενα χρόνια (πράγμα καθόλου δεδομένο, όπως πολύ καλά γνωρίζουν οι μεγαλύτεροι). 

Για τις πολυκατοικίες μπορεί να φταίει το κεφάλι μας αλλά αυτή είναι η κατάσταση στην Ελλάδα και δεν θα αλλάξει για τα επόμενα 50-100 χρόνια τουλάχιστον.

 

Επεξ/σία από MAFAKA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό βρε μάγκες που κρατάτε αρχεία για τα πάντα που κάνετε με έχει αφήσει ξερό.

τελικα δεν έχω κανένα ενδιαφέρον στην ζωή μου...

ουτε χιλιόμετρα ούτε τιμές ούτε αποστάσεις ούτε ...ούτε...ούτε τίποτα.

δεν κρατάω τίποτα....είμαι ένας κενός άνθρωπος...τι έχω κάνει με την ζωή μου , την ξόδεψα σε ανούσια πράγματα ...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πιστεύω ότι η μετάβαση έχει να κάνει με εξοικονόμηση χρημάτων αλλά για λόγους μείωσης εκπομπών..πότε δεν θα κάνει κανείς απόσβεση πιστεύω αλλά δεν πάει να είναι ένα πολύ θετικό μέτρο... Έρχονται μεγάλες αλλαγές το μόνο σίγουρο. Και σίγουρα ένας που αγοράζει Τέσλα δεν το κάνει για τα έξοδα γτ είδα μερικούς άρχισαν τους υπολογισμούς αυτό είναι και ελληνική νοοτροπία.... Όταν θα δώσει 50.000 για παράδειγμα 

Δεν πιστεύω ότι η μετάβαση έχει να κάνει με εξοικονόμηση χρημάτων αλλά για λόγους μείωσης εκπομπών..πότε δεν θα κάνει κανείς απόσβεση πιστεύω αλλά δεν πάει να είναι ένα πολύ θετικό μέτρο... Έρχονται μεγάλες αλλαγές το μόνο σίγουρο. Και σίγουρα ένας που αγοράζει Τέσλα δεν το κάνει για τα έξοδα γτ είδα μερικούς άρχισαν τους υπολογισμούς αυτό είναι και ελληνική νοοτροπία.... Όταν θα δώσει 50.000 για παράδειγμα 

5 ώρες πριν, papoys1 είπε

Ρε παιδιά μπήκα να παραγγείλω και λέει ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ να επανέλθετε μετά από 20 μέρες.:rolleyes:

Η πλάκα είναι ότι ο νεοέλληνας που τον έχει χτυπήσει κατακούτελα η κρίση και κόβει από παντού να τα βγάλει πέρα ονειρεύεται tesla κυρίως για οικονομία στα καύσιμα. 

Αυτό μου έκανε  εντύπωση και σε μένα κάτι δεν πάει καλά σε αυτή τν χώρα ένας που θα αγοράσει Τέσλα δε τν ενδιαφέρει πόσο θα γλυτώσει από τα καύσιμα ελεος..... Ο μόνος λόγος είναι να το κάνεις αυτό ..σαν αυτούς που έπαιρναν δάνεια και εννοείται αγύριστα εκεί τα υπολογίζεις όλα αλλά τώρα αν δεν είσαι 100% δεν σου δίνουν ούτε ευρώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Cocomel είπε

Δεν πιστεύω ότι η μετάβαση έχει να κάνει με εξοικονόμηση χρημάτων αλλά για λόγους μείωσης εκπομπών..πότε δεν θα κάνει κανείς απόσβεση πιστεύω αλλά δεν πάει να είναι ένα πολύ θετικό μέτρο... Έρχονται μεγάλες αλλαγές το μόνο σίγουρο. Και σίγουρα ένας που αγοράζει Τέσλα δεν το κάνει για τα έξοδα γτ είδα μερικούς άρχισαν τους υπολογισμούς αυτό είναι και ελληνική νοοτροπία.... Όταν θα δώσει 50.000 για παράδειγμα 

Δεν πιστεύω ότι η μετάβαση έχει να κάνει με εξοικονόμηση χρημάτων αλλά για λόγους μείωσης εκπομπών..πότε δεν θα κάνει κανείς απόσβεση πιστεύω αλλά δεν πάει να είναι ένα πολύ θετικό μέτρο... Έρχονται μεγάλες αλλαγές το μόνο σίγουρο. Και σίγουρα ένας που αγοράζει Τέσλα δεν το κάνει για τα έξοδα γτ είδα μερικούς άρχισαν τους υπολογισμούς αυτό είναι και ελληνική νοοτροπία.... Όταν θα δώσει 50.000 για παράδειγμα 

Αυτό μου έκανε  εντύπωση και σε μένα κάτι δεν πάει καλά σε αυτή τν χώρα ένας που θα αγοράσει Τέσλα δε τν ενδιαφέρει πόσο θα γλυτώσει από τα καύσιμα ελεος..... Ο μόνος λόγος είναι να το κάνεις αυτό ..σαν αυτούς που έπαιρναν δάνεια και εννοείται αγύριστα εκεί τα υπολογίζεις όλα αλλά τώρα αν δεν είσαι 100% δεν σου δίνουν ούτε ευρώ

Τεσλα δεν θα πάρεις για την οικονομία , αλλά για το ότι γουστόζικα και τα γουστάρεις.

ειχα κάτσει προ κορονοϊού μέσα ένα εδώ στην πόλη που είμαι τα είχανε σε ένα χώρο. Δεν συγκράτησα ποιο ήταν παρά μόνο ότι είχε μια πινακίδα από έξω 77.000 ευρώ ...

ε, δεν παίρνεις τέτοιο πράγμα επειδή σου λείπουνε και θες να κανείς οικονομία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μς την επιδότηση που κερδίζεις 6500 ευρω δηλαδή παει κατω απο 40000? Μόλις παραγγειλαν οι γονείς το BMW X1. Μήπως να τους πω να το ακυρώσουμε για ενα Model 3?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Exoskeletor είπε

Και μς την επιδότηση που κερδίζεις 6500 ευρω δηλαδή παει κατω απο 40000? Μόλις παραγγειλαν οι γονείς το BMW X1. Μήπως να τους πω να το ακυρώσουμε για ενα Model 3?

Αυτό ούτε για αστείο.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μου λέτε, υπάρχει περίπτωση να μπορείς να κάνεις και περισσότερη οικονομία (πέραν της μετακίνησής σου με ένα αυτοκίνητο TESLA) χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια στους συσσωρευτές των tesla για να την παντρέψεις με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ώστε από το αυτοκίνητο να τροφοδοτείς και με ηλεκτρική ενέργεια το σπίτι σου; Προσπαθώ να κάνω τους υπολογισμούς δεν σας κρύβω και είναι αρκετά σύνθετοι.

Δηλαδή αντί να αγοράσεις μια τεράστια συστοιχία μπαταριών για το αυτόνομο φωτοβολταϊκό στο σπίτι, να έχεις το tesla να παρέχει (μέρος της) ενέργειας που χρειάζεται το σπίτι, γλιτώνοντας έτσι το κόστος από το πιο ακριβό συστατικό ενός αυτόνομου φωτοβολταϊκού που είναι οι μπαταρίες. Στην ουσία με το TESLA αυτοκίνητο είναι σαν να έχεις και μερικά TESLA Powerwalls μαζί.

100KWh σε αποθηκευμένη ενέργεια είναι πολύ, είναι ικανοποιητικά μεγάλος αποθηκευτικός χώρος. Πόσο θα στοίχιζε σε μπαταρίες αυτόνομου φωτοβολταϊκού (λιθίου!) να αγοράσεις συνολική ποσότητα συσσωρευτών για 100KWh;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 31/7/2020 στις 1:40 ΜΜ, leontas3 είπε

Θεωρώ τελείως ψέμα το όλο concept με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πιο συνετό θα ήταν να επένδυε σε κυψέλες υδρογόνου. 

Γενικά πιστεύω πως το υδρογόνο είναι το καύσιμο του μέλλοντος γιατί κάποιος να θέλει να χάνει τον χρόνο του με ηλεκτρική κίνηση μόνο αυτός το ξέρει.

Αν βρεθούν τρόποι παραγωγής υδρογόνου απο ΑΠΕ και όχι απο ορυκτά καυσιμα τοτε θα είναι κάτι βιώσιμο, αλλιώς οφείλουμε να κινηθούμε στην ηλεκτροκίνηση για τη μείωση των ρύπων. Φυσικά τα εργοστάσια παραγωγής των μπαταριών οφείλουν να τειρούν όλους τους περιβαλλοντικούς νόμους.

Επεξ/σία από ευδο
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με το ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ. Λογικά περιμένουν τωρα τις πρώτες παραγγελίες, θα τα βάλουν στο πλοίο από Σαν Φραντζισκο για Βέλγιο, μετα πρέπει να τα φορτώσουν σε νταλίκες για Ελλάδα, άρα λογικό να λένε διαθέσιμα από Σεπτέμβριο.

Σχετικά με το Χ1 που ανέφερε κάποιος φίλος, ο άμεσος ανταγωνιστής του είναι το CUV, το model Y, που όμως δεν προβλέπεται να το φέρουν στην Ευρώπη από Αμερική. Μάλλον θα περιμένουν να τελειώσει το εργοστάσιο του Βερολίνου, που θα φτιάχνει τα ευρωπαϊκά model Y, μάλλον σε 1 χρόνο από τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον, έχουμε και λεμε.

60.000-20% επιδότηση=50.000€.  

0-100  σε 3,4. Βαλε και φόρτιση με νυχτερινό τιμολόγιο, μιλαμε για τρελλα γκάζια σε τιμη ευκαιρίας. Με αυτα τα λεφτά επαιρνες s2000 και πληρωνες τέλη, αστρονομικα σέρβις κλπ.

Εντάξει δεν εχει αίσθηση V12 ουτε καν V8 αλλα το vfm τα σπάει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, MAFAKA είπε

Το 1,6 ευρώ/λίτρο μέση τιμή (που δεν το αμφισβητώ χωρίς περαιτέρω έρευνα) αφορά πανελλαδικό δείκτη. Στα μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) η τιμή της βενζίνης σίγουρα δεν είναι αυτή. Και σε αυτά τα αστικά κέντρα θα υπάρξει ο κύριος όγκος πωλήσεων Tesla τα πρώτα χρόνια, όχι στο Αγρίνιο στο Ρέθυμνο ή στον Αλμυρό (που πιθανώς τώρα το λίτρο μπορεί να έχει και 1,6 ευρώ η απλή). Ο υποψήφιος αγοραστής μένει κάπου στην Αθήνα και ξεροσταλιάζει στην κίνηση. Ο κάτοικος κωμόπολης μπορεί να ζαχαρώνει το Tesla αλλά δύσκολα θα υπάρξουν άμεσα οι προϋποθέσεις και οι υποδομές στον τόπο του για να κάνουν την αγορά δελεαστική.

Παίδες, ακόμα και με τιμή βενζίνης 2,1 ευρώ/λίτρο (50% πάνω από τους υπολογισμούς στο site της ίδιας της Tesla δηλαδή) με τίποτα δεν εξοικονομείς 15.000 από τα καύσιμα σε 9 χρόνια κάνοντας 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο.

Η έρευνα της Tesla όπως αναφερεται στο site της μιλάει για κόστος καυσίμου vs κοστος κιλοβατώρας εδω, στη χώρα μας, για να υπολογίσει αυτά τα 4.300 ευρώ όφελος ανά πενταετία χρήσης. Ούτε στο Μπαχρέιν, ούτε στο Λουξεμβούργο.

Αν το τωρινό σου αυτοκίνητο καίει σταθερά 11lt/100km τότε ναι, συμφέρει αδιαμφισβήτητα, αλλά τότε μάλλον έχεις ή πολύ παλιό ή μεγάλου κυβισμού αμάξι (ή βαρύ πόδι).

Και όπως προείπα όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι το φορολογικό καθεστώς που εξήγγειλε η τωρινή κυβέρνηση για τα ηλεκτροκίνητα θα συνεχίσει να ισχύει και στα επόμενα χρόνια (πράγμα καθόλου δεδομένο, όπως πολύ καλά γνωρίζουν οι μεγαλύτεροι). 

Για τις πολυκατοικίες μπορεί να φταίει το κεφάλι μας αλλά αυτή είναι η κατάσταση στην Ελλάδα και δεν θα αλλάξει για τα επόμενα 50-100 χρόνια τουλάχιστον.

 Η τιμές πάντως της Τέσλα  με βάση αυτές που κρατάω αρχείο δεν απέχουν  ως προς την εξοικονόμηση . Μένω Θεσσαλονίκη οπότε η τιμές δεν είναι από κανένα χωριό που χτυπάνε τιμές . Μάλιστα αυτά τα 9 χρόνια βαζω σταθερά από 2 βενζινάδικα της περιοχής μόνο . Η χαμηλότερη τιμή βενζίνης που έχω βάλει είναι 1,246 στις 5/3/2016 και η ακριβότερη 1,819 21/4/2012 από το ίδιο βενζινάδικο μάλιστα . 1,389 η τιμή που έβαλα χτες . Οπότε τα 10.000 ή τα 2/3 κόστους καυσίμου εξοικονόμηση που λέει η Tesla δεν είναι διαφημιστικό τρικ . Σίγουρα θα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις αλλά προσωπικά μου βγαίνουν σωστά τα νούμερα της με τιμή κιλοβατωρας στα 0,21 όπως ειπα με όλα τα χαράτσια και φόρους .

Επεξ/σία από songless_bird
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...