Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με συνδρομή vodafone και δικαστήρια


leviathan2400

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στο team. Πριν από κάποιο καιρό έκανα αίτηση μέσω internet για να μεταφέρω τη σταθερή γραμμή μου από nova στη vodafone. Την επόμενη ημέρα με κάλεσαν από την nova και μου έκαναν μια πολύ καλύτερη προσφορά, οπότε προτίμησα να παραμείνω στη nova - και την ίδια ημέρα στείλαμε αίτηση ακύρωσης στη vodafone για να μη προχωρήσει την αίτησή μου. 

Δυστυχώς η vodafone συνέχιζε να προχωράει την αίτησή μου παρά τις απόπειρες επικοινωνίας μου μαζί τους - στις οποίες μάλιστα με ενημέρωναν να μην ανησυχώ και ότι δε θα ενεργοποιούμουν από εκείνους. Όμως με sms με ενημέρωναν ότι προχωράει η αίτησή μου με αποτέλεσμα να με αποσυνδέσουν τελείως από τη nova για 15 ημέρες μέχρι να μπορέσω να ξαναενεργοποιηθώ στη nova. 

Μετά από λίγο καιρό ήρθε λογαριασμός που μου ζητάνε να πληρώσω 160ευρώ. Εξοπλισμό από τη vodafone δε παρέλαβα ποτέ. Φυσικά δε πλήρωσα και στα τηλέφωνα που με έπαιρναν τους έλεγα τη ιστορία και με άκουγαν με κατανόηση, αλλά πλέον με παίρνουν από δικηγορικά γραφεία και μου φωνάζουν να πληρώσω - ενώ τους εξηγώ ότι έχω δικαίωμα υπαναχώρησης του προϊόντος τους.

Έχει κανένας σας παρόμοια εμπειρία;  Έχετε καμία συμβουλή; Να ενδώσω και να τους πληρώσω για να σταματήσουν να με ενοχλούν; Δε με ενοχλεί το ποσό που θα πληρώσω, όσο ότι έχω δικαιώματα σα καταναλωτής και μπορεί και να το κάνουν συστηματικά και σε άλλους και μάλιστα σε περίοδο κρίσης. Να τους πληρώσω και να τους πάω εγώ μετά στα δικαστήρια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι δεν θα πληρωσεις και δεν ειναι δικηγορικα γραφεια αλλα εισπρακτικα,πες τους να μην σε ενοχλησουν γιατι του καταγραφεις και θα τους κανεις καταγγελια ,αυτοι για να καταλαβεις παιρνουν ποσοστο σε οποιοδηποτε ποσο τους δωσεις ,σε δικη δεν σε πανε,να το ξερεις

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ξανακάλεσαν πριν 5 λεπτά από το 2107548206 και με ενημέρωσαν ότι το απόγευμα θα μου παραδόσουν στο σπίτι μου εξώδικο από την ?!?on telecoms?!? Λες να διάβασαν την απάντησή σου 🤣;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, leviathan2400 είπε

Με ξανακάλεσαν πριν 5 λεπτά από το 2107548206 και με ενημέρωσαν ότι το απόγευμα θα μου παραδόσουν στο σπίτι μου εξώδικο από την ?!?on telecoms?!? Λες να διάβασαν την απάντησή σου 🤣;

χαχαχα ,δεν ξερω το εξωδικο ειναι απλα ενα χαρτι που το γραφουν αυτοι και το παραδινουν με ενα παιδακι (που δεν ειναι κλητηρας ) παραλαμβανεις και το πετας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, leviathan2400 είπε

Με ξανακάλεσαν πριν 5 λεπτά από το 2107548206 και με ενημέρωσαν ότι το απόγευμα θα μου παραδόσουν στο σπίτι μου εξώδικο από την ?!?on telecoms?!? Λες να διάβασαν την απάντησή σου 🤣;

Σβήσε το τηλέφωνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, leviathan2400 είπε

Μετά από λίγο καιρό ήρθε λογαριασμός που μου ζητάνε να πληρώσω 160ευρώ. Εξοπλισμό από τη vodafone δε παρέλαβα ποτέ. Φυσικά δε πλήρωσα και στα τηλέφωνα που με έπαιρναν τους έλεγα τη ιστορία και με άκουγαν με κατανόηση, αλλά πλέον με παίρνουν από δικηγορικά γραφεία και μου φωνάζουν να πληρώσω - ενώ τους εξηγώ ότι έχω δικαίωμα υπαναχώρησης του προϊόντος τους.

 

όταν πήρες λογαριασμό για υπηρεσίες και εξοπλισμό που δεν έλαβες, δεν άνοιξες παράπονο στο support της Vodafone? Τι σου απάντησαν? Τι αφορούσε αυτή η χρέωση, την ενεργοποίηση για 15 μέρες?

Το δικαίωμα υπαναχώρησης έπρεπε να το επικαλεσθείς τότε, όχι τώρα στην εισπρακτική, η οποία απλά ανέλαβε ένα χρέος και δεν έχει άποψη για το λόγο που δημιουργήθηκε. Το θέμα σου θα λυθεί μόνο με τη Vodafone, όχι με τις εισπρακτικες

Με αυτά τα στοιχεία (πότε άνοιξες αμφίσβήτηση του λογαριασμού και πότε σου απάντησαν) μπορείς να απευθυνθείς άμεσα στο συνήγορο καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ - η δεύτερη έχει οδηγίες πως να υποβάλεις φόρμα παραπόνου στο site της. Και οι δύο  ζητούν στοιχεία ενημέρωσης και απάντησης από τον πάροχο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου πρότεινα και εγώ να απευθυνθείς στον Συνήγορο του καταναλωτή με τις συνομιλίες που είχες με τη vodafone.

Η ΕΕΤΤ δεν ξέρω αν μπορεί να κάνει κάτι μιας και αφορά οικονομικό θέμα.Από ότι κατάλαβα αν και άσκησες το δικαίωμα σου για υπαναχώρηση αυτοί δεν το τήρησαν.

Την επόμενη μέρα σε κάλεσαν; Άρα η vodafone το έδωσε άμεσα; ...

 

Μια ερώτηση για τα παιδιά στο forum: Δεν είχαν γίνει κάποιες αλλαγές πριν από καιρό και σε κάθε αίτημα φορητότητας είχες 14 ημέρες πριν ο νέος πάροχος στείλει το αίτημα και πρακτικά ξεκινήσει η διαδικασία και μπορούσες αν ήθελες να ζητήσεις να γίνει άμεσα (σε αυτή την περίπτωση βέβαια θα ισοδυναμούσε με παραίτηση από το δικαίωμα υπαναχώρησης).

Άρα πρακτικά μόλις το αίτημα ξεκινήσει στον καινούριο πάροχο δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης χωρίς πληρωμή της ρήτρας;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνα με τον κανονισμό, αυτό που ισχύει από το 2018 σε σχέση με το δικαίωμα υπαναχώρησης εκτός εμπορικού καταστήματος, είναι:

  • Από την στιγμή που κάνουμε αίτημα σύνδεσης ή φορητότητας και υπογράφουμε ή επιβεβαιώνουμε onlline την νέα σύμβαση, το αίτημα παραμένει στο συρτάρι του νέου παρόχου για 14 μέρες, διάστημα στο οποίο έχουμε δικαίωμα υπαναχώρησης. Την 15η μέρα χάνουμε αυτό το δικαίωμα και τότε ο νέος πάροχος προχωρά το αίτημα προς υλοποίηση.
  • Αν ρητά ζητήσουμε να προχωρήσει άμεσα το αίτημα, τότε χάνεται το δικαίωμα υπαναχώρησης. Ωστόσο έχουμε δικαίωμα ακύρωσης εντός 14 ημερών (εξισούται με την υπαναχώρηση) κι εφόσον δεν έχει ενεργοποιηθεί η σύνδεση εντός αυτού του χρονικού διαστήματος.

Με απλά λόγια, σε κάθε περίπτωση από την στιγμή που ενεργοποιηθεί η σύνδεση, δεν υπάρχει κανένα δικαίωμα υπαναχώρησης ή ακύρωσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά παιδιά πρέπει να ήταν αυτό που λέτε με το δικαίωμα υπαναχώρησης. Είχα επιλέξει ένα checkbox  που θεωρητικα "κινεί τις διαδικασίες πιο γρήγορα". Στην ουσία το συμβόλαιο που υπογράφεις δεν αναφέρει ξεκάθαρα οτι με αυτή την επιλογή σου χάνεις το δικαίωμά σου να υπαναχωρήσεις...οπότε σου έρχεται και η λυπητερή. Έχει κανείς αντίρρηση οτι το κάνουν επιτηδευμένα; Αντί να κοιτάμε τον πελάτη, κοιτάμε πως με νομικά τερτίπια θα του πάρουμε περισσότερα ή θα τον αναγκάσουμε να μη μας φύγει; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προβλέπει ο κανονισμός από το 2018 και μάλιστα ήταν ακριβώς η πρόταση του Συνήγορου του Καταναλωτή.

Όπως έγραψα και πριν (αλλά είτε το προσπέρασες είτε δεν το κατάλαβες) μπορούσες να ακυρώσεις εντός 14 ημερών και πριν ενεργοποιηθεί η σύνδεση. Και αυτό ισχύει σε οποιαδήποτε περίπτωση παροχής υπηρεσιών, οποιασδήποτε μορφής κι αν είναι και σε όλη την Ευρώπη.

Στο πρώτο μήνυμα γράφεις ότι την επόμενη μέρα από την αίτηση, ζήτησες ακύρωση. Μάλιστα γράφεις ότι είχες επιβεβαίωση ότι δεν θα προχωρήσει η σύνδεση σε αυτήν.

Αν ισχύουν τα παραπάνω τότε έχεις απόλυτο δίκιο και τους ζητάς τα ρέστα. Αρκεί να έχουν έτσι τα πράγματα και όχι να τα υπέθεσες, όπως πολλές φορές γίνεται, καθώς πιστεύεται ότι μπορεί να γίνει παιχνίδι με τις αντιπροσφορές μεταξύ των παρόχων. Αυτό το παιγνίδι μας τελείωσε 2 χρόνια πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποτε ακόμα και αν είχα επιλέξει αυτό το checkbox στην αίτηση μου είχα δικαίωμα υπαναχώρησης χωρίς πρόστιμο; Το αντίθετο κατάλαβα...
Η ακύρωση είχε γίνει όντως την επόμενη ημέρα από την ημέρα που έστειλα την αρχική αίτηση και οι εργασίες μεταφοράς σίγουρα δεν είχαν ξεκινήσει γιατί με ενημέρωναν με sms για το status από τη Vodafone.  Οι εργασίες ξεκίνησαν μια βδομάδα μετά (έχω κρατήσει και τα σχετικά sms), όποτε κατάλαβα ότι κάτι δε πάει καλά και είχα έρθει σε επαφή μαζί τους και με διαβεβαίωσαν ότι δε θα ενεργοποιουμουν σε αυτούς. Φυσικά τις επικοινωνίες μαζί τους δε μπορώ να τις αποδείξω στο δικαστήριο όποτε προτίμησα να ενδώσω και να πληρώσω το λογαριασμό. Έχει φίλος πάντως παρόμοια εμπειρία όποτε θεωρώ ότι το κάνουν σκόπιμα. Εσείς τι πιστεύετε; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οποιοδήποτε αίτημα ακύρωσης ή υπαναχώρησης, πάντα πρέπει να γίνεται εγγράφως και ποτέ τηλεφωνικώς. Και όταν λέμε εγγράφως, εννοούμε σε επιστολή και παράδοση με συστημένο ταχυδρομείο ή φαξ ή σε κατάστημα της εταιρείας, καθώς επίσης ηλεκτρονικώς σε τυχόν online φόρμα ή κατάλληλο σύνδεσμο της εταιρείας, οπότε μας έρχεται είτε σε sms είτε σε email, μήνυμα επιβεβαίωσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ όλους για τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες. Ομολογουμένως ήταν αρκετά πράγματα που δε γνώριζα, αλλά και δε μπήκε κανένας στο κόπο από τους αρμόδιους να με ενημερώσει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν επιλέξεις την άμεση ενεργοποίηση χάνεις το δικαίωμα υπαναχώρησης Αλλά μπορείς να ακυρώσεις μέχρι να σε ενεργοποιήσουν. Αν είχες επιλέξει αυτόν τον τρόπο έπρεπε να το ακυρώσουν εφόσον δεν είχες ενεργοποιηθεί, αλλα και πάλι τους καλύπτει ο νόμος γιατί αναφέρει ότι ο πελάτης χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης. 

Αν επιλέξεις τον τρόπο με τις 14 μέρες ακόμα χειρότερα το αίτημα στον προηγούμενο πάροχο πάει την 15η ημερα που δεν μπορείς να ακυρώσεις έτσι και αλλιώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε περίπτωση που ζητήσουμε να προχωρήσει άμεσα η φορητότητα, ναι μεν χάνουμε το δικαίωμα υπαναχώρησης αλλά τώρα υπάρχει νόμιμο δικαίωμα ακύρωσης (έως πριν την ενεργοποίηση της σύνδεσης και εντός 14 ημερών) και δεν υπάρχει κανένα παραθυράκι να το επικαλεστεί η εταιρεία.

Αλλά το όποιο αίτημα πρέπει να γίνει εγγράφως, όπως ορίζει ο κανονισμός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...